גשר הרלינג, שאורכו המתוכנן הוא כ-700 מטרים, יחבר את העיר בני ברק עם תל אביב השכנה. בימים אלה הגיע הפרויקט, שהחל בשנת 2010, לשלב סופי של תכנון מוקדם. היקף הפרויקט מוערך בכ-370 מיליון שקלים.
הגשר, שישמש את עיריית בני ברק לפתח פרויקט נדל"ני רחב-היקף על שטח של 1.5 מיליון מ"ר, ייבנה בקטע שבין מחלף אם המושבות לרחוב לח"י, בזליגה לכיוון רמת החי"ל. על-פי התוכניות של עיריית בני ברק, צפויים להיבנות בצפון העיר עשרות מגדלים בבנייה רוויה (רבי-קומות) במסגרת פרויקט מתחם הבי-בי-סי.
הכביש על הגשר יהיה דו-מסלולי עם שני נתיבים, שביניהם ינוע הקו הצהוב של הרכבת הקלה. כמו-כן יהיו על הגשר שביל לרוכבי אופניים ושביל להולכי רגל הסמוכים לתחנה של
רכבת ישראל. בשל הרכבת הקלה, לא ינועו על הכביש אוטובוסים של תחבורה ציבורית.
את פרויקט גשר הרלינג מנהלת חברת "גדיש" עבור חברת נתיבי איילון. שלום אלקיים, מנכ"ל קבוצת גדיש, צופה כי הגשר החדש יוריד את הגודש הקיים כיום על גשר מבצע קדש הסמוך.
האדריכלים הראשיים לפרויקט הם אדם מזור ואלי פירשט מתל אביב. הפרויקט מתווסף לשורה של פרויקטים שבהם מעורבת החברה במיזמי בנייה ותשתיות בישראל בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקלים. קבוצת גדיש מתמחה בניהול, בתיאום ובפיקוח פרויקטים הנדסיים. היא נרכשה בשנת 2007 על-ידי תאגיד הניהול, היזמות והפיתוח הבינלאומי SIG. במקביל, הוקמה השותפות "אדן גדיש" (לשעבר אדן הנדסה) המתמחה בשירותי ניהול, תיאום ופיקוח הנדסי על מבני מגורים, מבני ציבור, בתי מלון, מסחר ופרויקטים הנדסיים אחרים במגזר הפרטי.