תהליך עבודה נכון באינטרנט מלווה בשילוב של התמחויות לאורך התהליך.
HI-NET משלבת ייעוץ אסטרטגי, שיווקי, ארגוני ועסקי יחד עם ליווי ביישום מערכי שיווק ומכירות ברשת. פעילותנו מתמקדת במתן מענה מלא לצרכיי הלקוח בראיה שיווקית כוללת ויצירת מובילות באינטרנט בתחום העיסוק.
יצירת שיתופי פעולה תכניים עם הפורטלים, תוכן שיווקי,בנייה וניהול מאגרי מידע ופיתוח מערכות יחסים אינטרנטיות מול קהל היעד.
ניהול קמפיינים ויכולת תגובה ON-LINE לכל תרחיש אפשרי תוך כדי הקמפיין למקסום התוצאות. קניית מדיה חכמה המעניקה ללקוח ערך מוסף.
מטרת הפעילות היא להביא את הלקוח למצב בו הוא נתפס בקרב קהל היעד כמוביל בתחומו.
HI-NET פיתחה שני מודולי עבודה מבוססי מגוון כלים שיווקים המותאמים לרשת האינטרנט:
מודל ראשון "©"SBIM
Success base internet marketingמודל המבוסס על מחוייבות לתוצאות בכל שלב בתהליך - באיכות המדיה, יעילותה, כמות ורמת לידים, רמות סגירה, מבחני ניראות, העדפה ואהדה.
מודל שני " A.T.C365 "©
365 A.T.C." - Around The Clock " - מודל המבוסס על ההבנה של הצרכן ואופן צריכת האינטרנט שלו. הצרכן האינטרנטי - מחק את העונתיות, ביטל את "שעות העבודה" ולראיה - חיפוש המידע, הרכישות ברשת ומילוי הלידים מתקיים 365 יום בשנה בכל שעות היום והלילה.
כמו כן פיתחנו שתי מערכות מתקדמות:
מערכת Planing& buying Media - המערכת עוקבת אחרי ביצועים של כל פריט בקמפיין 24 שעות ביממה ועל פיה נעשות תזוזות און ליין בין מוצרים ובין פורטלים כדי לשפר תוצאות. בעזרת הנתונים מתוכננים הקמפיינים הבאים של הלקוח.
מערכת לשירות הלקוח - מערכת קליטת וניהול פניות המאפשרת ללקוחות שאין להם מערכות CRM לנהל את כל הפניות של הקמפיין דרך מערכת שאנו מעמידים לרשותם.
סל שרותים
חברת HI-NET מציעה פתרון מושלם ללקוחותיה, בתפירת חבילה שתתאים במדויק לצרכיי הלקוח, והמשך בליווי ומעקב שוטפים לכל פרוייקט.
אנו מאמינים שהאחריות שלנו היא בהמשך הייעוץ השיווקי והליווי של הלקוחות לאחר עלייתם לאוויר כדי להגביר את התנועה והפעילות/מכירות באתר, עד להשגת היעדים .
תהליך עבודתנו היינו מודולרי ומותאם לצרכיי הלקוח הסופי. התהליך מתחיל באפיון השיווקי של האתר טרם הקמתו על-פי הצרכים והגדרות הלקוח, דרך בניית האתר ,רישומו במנועים/אינדקסים, פריסתו ברשת בצמתים אסטרטגיים, בניית קמפיין לאתר, בניית תמהיל מדיה, קניית מדיה חכמה,העלאת הקמפיין וליווי צמוד שלו עד להגעה לתוצאות הרצויות,ניתוח הקמפיין והסקת מסקנות והפקת דוחות מסכמים.