|   15:07:40
דלג
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

מידע חיוני לתושבי הדרום

יישובים, צימרים פרטיים וחברות כבלים - כולם מנסים להקל על תושבי הדרום ולהציע אירוח ותמיכה טלפונים ליצירת קשר - בפנים
15/11/2012  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   מבצע עמוד ענן   |   תגובות
משוועים להפוגה [צילום: AP]

למעלה משלוש-מאות אזרחים ומשפחות יגיעו החל מהערב (ה', 15.11.12) לשומרון ויתארחו בסוף השבוע ביישובים. במועצה האזורית שומרון מדווחים כי באלון מורה יתארחו בסוף השבוע עשרות משפחות משדרות ומבאר שבע. ביישובים שבי שומרון, יצהר והר ברכה החלו להיערך לאירוח משפחות נוספות.

מאז פרסום מספרו של מוקד האירוח שהוקם במועצה האזורית שומרון, התקשרו מאות רבות של פונים מהדרום, וכן מאות רבות של מתנדבים מיישובי ומאחזי השומרון, שהתנדבו בארגון מתנ"ס שומרון לארח את תושבי הדרום.

בואו לפארק השעשועים

טלפון חינם לבירורים: 1-800-331-534

לאור המצב הביטחוני בדרום, מזמינים בפארק השעשועים באלגן את המשפחות המתגוררות ביישובי הדרום הנמצאים תחת מתקפת טילים להתארח בפארק בסופ"ש הקרוב (16-17.11) ובין מתקני השעשועים לנסות להסיח את דעת הילדים מהמצב הביטחוני, ללא תשלום כמובן.

גלעד גרטמן, מנהל פארק באלגן: "נשמח להירתם ולסייע, ולו במעט, למשפחות ולילדים שמתמודדים עם המציאות הקשה בדרום".

  • מותנה בהצגת תעודת זהות. שעות פתיחה בסופ"ש הקרוב: שישי - 19:00-10:00, שבת - 18:00-10:00.

מגיעים ליום כיף בירושלים

במבצע שמתחיל הבוקר מביאה המועצה למעלה מ-1,200 ילדים ובני נוער מהמועצה האזורית נחל שורק ליום כיף בירושלים בו יסיירו הילדים יחד עם הוריהם בבירה ויטיילו בגן החיות התנ"כי. 25 אוטובוסים יצאו מהאזור והגיעו לירושלים לקראת שעות הצהריים המוקדמות.

HOT פותחת את כל הערוצים ללא תשלום עבור הדרום

בעקבות המאורעות בדרום הארץ וההסלמה של הימים האחרונים, הודיעה חברת HOT על פתיחת כל הערוצים ללא תשלום, עבור לקוחותיה בדרום וילדיהם, אשר נאלצים להישאר בבתים, במקלטים ובמרחבים המוגנים. פתיחת הערוצים מתבצעת באופן אוטומטי ואין צורך ביצירת קשר עם מוקדי השירות.

HOT פותחת את כל ערוציה, בהם: ערוצי הילדים, הספורט, הטבע, בידור ופנאי, היסטוריה ועוד... (בין הערוצים הפתוחים: ערוץ ניקולודיאון, לולי, דיסני, לוגי, HOT בידור ישראלי, HOT קומדי סנטרל, ספורט 5, 5+, LIVE ו-GOLD, ספורט 1 וספורט 2, ערוץ !E, נשיונל ג'יאוגרפיק, ערוץ החיים הטובים, ערוץ ההיסטוריה, בית + ועוד...).

ועד עובדי בנק לאומי מחבקים את עובדי לאומי בדרום

ניתן ליצור קשר ישירות מול הוועד בטלפון 03-5149635

ועד בנק לאומי יוצא במבצע "כולנו בלאומי משפחה אחת" שבו משפחות של עובדים באזור המרכז יארחו משפחות עובדים בדרום לכמה ימים של הפוגה מהישיבה בממ"דים.

כל מי שיכול לארח יום/לילה, כל מי שמעוניין להתארח - אנא פנו דרך אתר האינטרנט הפנימי המיועד לעובדי הבנק בלבד.

yes פותחת ערוצים

חברת yes בחרה לפתוח לתושבי הדרום את ערוצי הפרמיום לילדים, ערוצי הלייף סטייל וערוצי השפות. הערוצים נפתחים אוטומטית לתושבי הדרום מאשדוד ועד אילת, ויישארו כך עד להודעה חדשה.

חמ"ל אירוח לתושבי הדרום בקריית ארבע-חברון

ניתן ליצור קשר בטלפון 052-8743657

בעקבות ההסלמה הביטחונית בדרום, תושבי קריית ארבע-חברון מתגייסים למאבק הלאומי: עשרות משפחות מבאר שבע ומשדרות יארזו את חפציהן ויעבירו את סוף השבוע הקרוב באווירה רגועה יותר בקריית ארבע-חברון. אנשי הדרום יתארחו בישיבה התיכונית שבקריה ויסעדו אצל המשפחות בארוחות השבת. מלבד אירוח המשפחות, מתגייסים אנשי קריית ארבע-חברון להכנת חבילות ומכתבים לאנשי הדרום ולחיילי צה"ל, אותם מתכוונים לשנע לדרום.

בנוסף, עשרות מחניכי בני עקיבא מסניף אשקלון אפרידר, אשר היו אמורים לציין השבת את "שבת הארגון" המסורתית של התנועה, יחגגו אותה השבת יחד עם חניכי בני עקיבא בקריית ארבע-חברון. חניכי סניף אשקלון יתארחו אצל חניכי התנועה בקריית ארבע-חברון ויעבירו יחד איתם את השבת החגיגית.

רשת מלונות רימונים תעניק לתושבי הדרום 25% הנחה

בעקבות ההסלמה במצב הביטחוני בדרום, הודיעה הבוקר רשת מלונות רימונים שהיא שמחה להעניק למהלך סוף השבוע הקרוב 25% הנחה, כולל ארוחת ערב חינם, לכל תושבי הדרום שירצו לקחת פסק זמן ורגיעה מהמצב הביטחוני.

לדברי רונן שי, מנכ"ל רשת מלונות רימונים: "רשת מלונות רימונים מחבקת את תושבי הדרום ומזמינה אותם ליהנות מ-25% הנחה וארוחת ערב בחינם לסופ"ש הקרוב בכל 11 מלונות הרשת.

ניר דוד נרתמת למען הדרום

קבוצות שירצו להתארגן מראש מוזמנות להתקשר למרכז ההזמנות של תיירות ניר דוד בטלפון 04-6488952

מהיום ובמהלך כל ימי הלחימה, תיירות ניר דוד מזמינה את התושבים להיכנס חינם לגן החיות האוסטרלי גן גורו (בהצגת תעודת זהות), להתארח על בסיס מקום פנוי באירוח ניר דוד במחיר מסובסד של 250 ש"ח בלבד למשפחה ולקבל 50% הנחה בהשכרת רכבים חשמליים בפארק המעיינות.

אוטובוסים ממוגנים של גוש עציון יאספו משפחות מהדרום

מועצת גוש עציון מזמינה את תושבי הדרום להתארח ביישוביה עד לסיום תקופת ההסלמה ומטח הרקטות. המועצה תוציא אוטובוסים ממוגנים אל עבר מספר מוקדים בדרום, לאיסוף התושבים ולפיזורם בבתי המשפחות המארחות.

המועצה פתחה קו למשפחות שמעוניינות לארח ולהתארח: 02-9937999.

לצד זה, מזמין בית ספר שדה כפר עציון, את תושבי הדרום להתארח באכסניית בית ספר שדה בהנחה של 50% (תשלום עבור האוכל בלבד). להרשמה: 02-9935133.

ראש מועצת גוש עציון, דוידי פרל: "אני מזמין את כלל תושבי הדרום המעוניינים לקחת פסק זמן מהאירועים הביטחוניים הקשים לאירוח ביישובי המועצה. המועצה מוציאה אוטובוסים ממוגני ירי שיאספו את התושבים בעריהם, אלינו לגוש עציון".

גרעינים מתחברים לדרום

לפרטים נוספים ולהרשמה לאירוח: 052-3858362, mokedadom@gmail.com

כחמישים גרעינים תורניים של ארגון קרן קהילות בכל רחבי הארץ מזמינים את תושבי הדרום הנתונים תחת מתקפת הרקטות, להתארח בבתיהם ובבתי הקהילה המתגוררת עימה כבר בשבת הקרובה.

פרויקט "גרעינים מתחברים לדרום" קורא לכלל תושבי הדרום - משפחות דתיות וחילוניות, צעירות ומבוגרות, סטודנטים, בנות שירות לאומי ותלמידי ישיבות הסדר - להתנתק מאירועי ההסלמה שברחובותיהם, לארוז את החפצים ולהעביר שבת שקטה באזורים בטוחים ברחבי הארץ.

אירוח בתנועה הקיבוצית

מספרי הטלפון לפניות לארח בעורף: 050-7677918, 054-4630567

מטה התנועה הקיבוצית פותח קו טלפון בו ירוכזו פניות של משפחות מקיבוצים בעורף, המעוניינות לארח משפחות מיישובי עוטף עזה, הנמצאים בשעות אלה תחת מתקפת ירי רחב מרצועת עזה.

במטה התנועה הקיבוצית אומרים כי מאז אמש הגיעו עשרות הצעות מקיבוצים בעורף לארח משפחות מיישובי עוטף עזה.

הטבות לתושבי הדרום באופיר טורס

תושבי הדרום ועוטף עזה מוזמנים לנסות ולהתאוורר במלונות ברחבי הארץ עם הנחות שמציעה חברת אופיר טורס אשר גייסה מספר גדול של בתי מלון ומציעה לתושבי עוטף עזה לינות לסופ"ש הקרוב במבחר גדול של בתי מלון מאילת ועד הצפון בהנחה של עד 40%.

דוגמאות: אילת - מלון סיאסטה - סופ"ש על בסיס הכל כלול רק 600 ש"ח לזוג ל-2 לילות. מרכז - תל אביב - קראון פלזה סיטי סנטר על בסיס ארוחת בוקר - 730 ש"ח לזוג ללילה.

מדעטק פותח שעריו לתושבי הדרום

שעות הפתיחה במדעטק: א'-ה' 11:00-15:00, ו'-סגור. שבת10:00-18:00. טלפון: 04-8614444. כתובת: בלפור 12, חיפה.
www.madatech.org.il

מדעטק, המוזיאון הלאומי למדע, טכנולוגיה וחלל בחיפה, מזמין את תושבי הדרום לביקור חינם במוזיאון בהצגת תעודה מזהה ובה כתובת.

בימים אלה של לחימה בדרום, מול הצורך לנוח ולהירגע מהלחץ והדאגה, בילוי של מספר שעות בתערוכות מדעיות אינטראקטיביות, במדעטף לגיל הרך ובפארק נובל אנרג'י למדע, יכול להיות פתרון מצוין למשפחות עם ילדים שנמצאות הרחק מהבית.

גרנד קניון חיפה מחבק את משפחות הדרום

שעות פעילות הלונה גרנד: ימים א', ד', ה', ו' בין השעות 16:00-20:00 ויום שבת בין השעות 10:00-18:00.
לפרטים נוספים: 04-8221000 www.grandcanyon.co.il

בעקבות המצב הביטחוני הקשה בישובי הדרום, הגרנד קניון בחיפה מקבוצת קניוני מליסרון, פותח את שעריו ומזמין את תושבי הדרום לבילוי בחינם ליהנות מימי כיף בלונה גרנד שבגרנד קניון חיפה.

הלונה גרנד, פארק שעשועים מקורה וממוזג היחיד מסוגו בישראל, מתאים לבילוי משפחתי לילדים בגילאי שנה-14. הלונה גרנד מציע מגוון מתקני שעשועים מדהימים, פינות ישיבה, מזנון ועוד.

הכניסה לתושבי הדרום בהצגת ת.ז+ספח.

לוח חירום מיוחד של אתר יד2

לינק ללוח החירום: http://www.oref.yad2.co.il/

אתר יד2 פתח לוח חירום, שבו יכולים תושבים ממרכז וצפון הארץ, המעוניינים לארח תושבים מהדרום, לפרסם מודעה בלוח. בלוח יכולים לפרסם מודעות גם תושבי הדרום שזקוקים לאירוח במקומות שמחוץ לקו האש. מאז הבוקר עלו לאתר מאות מודעות של משפחות המעוניינות לארח את תושבי הדרום בביתם.

לוח חירום מיוחד של אתר יד2

לינק ללוח החירום: http://www.oref.yad2.co.il/

אתר יד2 פתח לוח חירום, שבו יכולים תושבים ממרכז וצפון הארץ, המעוניינים לארח תושבים מהדרום, לפרסם מודעה בלוח. בלוח יכולים לפרסם מודעות גם תושבי הדרום שזקוקים לאירוח במקומות שמחוץ לקו האש. מאז הבוקר עלו לאתר מאות מודעות של משפחות המעוניינות לארח את תושבי הדרום בביתם.

תאריך:  15/11/2012   |   עודכן:  15/11/2012
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעקבות אישור מליאת הכנסת של הצעת החוק לעידוד השקעות הון שהגיש שר האוצר יובל שטייניץ, המכונה גם חוק "הרווחים הכלואים", מעדכנת היום (ה', 15.11.12) רשות המיסים את ההוראות וההטבות שיחולו על חברה שתבחר לשלם את מס החברות.
15/11/2012  |  מירב ארד  |   חדשות
נשיא בית המשפט העליון, אשר גרוניס, חייב את סיטיבנק ובנק הימאליה בהוצאות בסכום יוצא-דופן של 55,000 שקל בעת שדחה את ערעורם על החלטה של השופטת ורדה אלשיך בתיק פשיטת רגל.
15/11/2012  |  איתמר לוין  |   חדשות
הפרקליטות נקטה בשיטה נפסדת, בה מחקה מקצת מן האישומים במסגרת הסדר טיעון - אך הותירה בכתב האישום המתוקן את העובדות שהתייחסו לאותם אישומים. כך אומר (יום ה', 15.11.12) שופט בית המשפט העליון, ניל הנדל.
15/11/2012  |  איתמר לוין  |   חדשות
בעקבות ההסלמה הביטחונית בדרום, תושבי קריית ארבע-חברון מתגייסים למאבק הלאומי: עשרות משפחות מבאר שבע ומשדרות יארזו את חפציהן ויעבירו את סוף השבוע הקרוב באווירה רגועה יותר בקריית ארבע-חברון. אנשי הדרום יתארחו בישיבה התיכונית שבקריה ויסעדו אצל המשפחות בארוחות השבת. מלבד אירוח המשפחות, מתגייסים אנשי קריית ארבע-חברון להכנת חבילות ומכתבים לאנשי הדרום ולחיילי צה"ל, אותם מתכוונים לשנע לדרום.
15/11/2012  |  יפעת גדות  |   חדשות
הנשיא הבא של בית המשפט המחוזי בירושלים ייבחר מבין דוד חשין ויעקב צבן. כך מעריכים (יום ה', 15.11.12) גורמים משפטיים בכירים.
15/11/2012  |  איתמר לוין  |   חדשות
רשימות נוספות   /   מבצע עמוד ענן  /  מי ומי  
הטרמינולוגיה של הרש"פ: 'שאהידים'  /  איתמר לוין
"להקפיא כניסת עסקים בדרום להגבלה"  /  מירב ארד
עשרות תלמידי ישיבות גויסו בצו 8  /  איציק וולף
למה פסה ההרתעה  /  אמציה חן
הערבות ההדדית שלנו  /  דרור אידר
יוצאים מהענן  /  איתמר לוין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il