איגוד המפרסמים בישראל הודיע (יום ב', 13.10.03) על בחירתה של סמנכ"ל השיווק של סלטי צבר, נילי צור, כאשת השיווק של חודש אוקטובר.
לדברי האיגוד, סלטי צבר חוללה השנה מהפך: היא עלתה למקום הראשון בשוק הסלטים, במקומה של חברת שטראוס. כיום נתח השוק של צבר הוא 39%, ושל שטראוס 33%, כך נמסר.
לדברי בכירים בחברת צבר, המהלך המהותי ביותר שביצעה החברה השנה הוא החדרת 'מלך החומוס'. לדבריהם, הם החליטו להמציא מחדש את החומוס החלק (ללא תוספות) ולהציע מוצר בטעם של חומוסייה.
גם השקת הסידרה נעשתה בצעד יוצא דופן: פסטיבל הניגובים בנמל תל אביב, בו השתתפו 15 חומוסיות, נמכרו 25 טון חומוס, מהם 8 טון - של סלטי צבר.
נילי צור הינה סמנכ"ל השיווק של סלטי צבר מאז ינואר 2002, לאחר כ-10 שנים בפרסום גיתם BBDO.