|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל

אפסון משיקה בישראל את קו המקרנים ל-2013

מקרני 3D לקולנוע ביתי המתאימים לכל בני המשפחה, מקרנים לגיימרים והדור השני של מקרני התלת-מימד ב-Full HD
29/01/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ערן כהן  |    |  תגובות
Epson EH-TW480 [יח"צ]

  אפסון משיקה בישראל את קו המקרנים ל-2013  
  Epson EH-TW6100  [יח"צ]  
  Epson EH-TW550  [יח"צ]  
  Epson EH-TW5910  [יח"צ]  
  Epson MG-850HD  [יח"צ]  
  Moverio BT-100  [יח"צ]  
Epson EH-TW550

כמקרן אידיאלי לבידור ביתי מלא, ה- EH-TW550, עם דו-ממד ותלת-ממד והכנה ל-HD, מסתמן כאופציה נהדרת עבור כל המשפחה - החל משימושים למסיבות ומשחקי ילדים דרך קריצה לגיימרים, שוחרי סרטי קולנוע וחובבי ספורט הרוצים לקבל יותר מציוד הבידור הביתי שלהם, ועד לערב סרטים של ההורים.

ה- TW550 משלב תמונות עשירות וחדות עם יכולות מלאות של תלת-ממד. זהו מקרן 720p HD-Ready, עם זיהוי והפעלה אוטומטית של תוכן בתלת-ממד, המתהדר בטכנולוגיית 3LCD, לקבלת תמונות בהירות ולחווית צפיה מושלמת.

המקרן מספק פלט אור לבן וצבעוני של 3,000 לומן במידה שווה. כך, בין אם הילדים משחקים במשחקי וידאו, האמא צופה בסרטים או האבא מריע לקבוצת הספורט שלו, בדו-ממד ובתלת-ממד במהלך היום, לא ממש חייבים לשבת בחושך לשם כך. עם יחס ניגודיות של 5,000:1 וטכנולוגיית 3LCD של אפסון, המונות תמיד באיכות מעולה. הגיימרים ישמחו לקבל מצב צבע ספציפי למשחק וידאו, המשפר באופן כללי את המשחק וההנאה. ??העיצוב הדק וקל המשקל, מאפשר לקחת לדרך את חוויית המסך הגדול, כיוון שהמקרן מתנייד בקלות רבה. ה- TW550 מהיר וקל להגדרה, הודות למחוון האופקי הידני שלו ותיקון אוטומטי של עיוות חור מנעול אנכי. בלא קשר לזווית המקרן, ניתן ליישר בקלות ובצורה ידנית את ההקרנה כדי להבטיח תמונה ישרה ונכונה.??המקרן מיועד לשימוש עם משקפי תלת-ממד קלי משקל, עם תריסים אקטיביים המופעלים בתדר רדיו (RF) וסוללה נטענת. ניתן אף להשתמש בהם עם מקרן ביתי אחר ועם דגמי טלוויזיה שונים.?

תכונות עיקריות:

מוכן ל-HD ב-720p וחוויית סך גדול עם טכנולוגיית תלת-ממד בהירה
איכות תמונה יוצאת מהכלל באמצעות טכנולוגיית 3LCD של Epson
צבעי שחור עמוקים - יחס ניגודיות של 5,000:1
פלט גבוה במידה שווה של אור לבן ואור צבעוני בעוצמה של 3,000 לומן
תיקון ידני של עיוות חור מנעול אופקי ותיקון אנכי אוטומטי (30°-/+)
4 מצבי צבע (משחק, חדר מגורים, דינמי וקולנוע)
משקפים עם תריס אקטיבי וטעינת USB לצפייה בתלת-ממד (זמינים בנפרד)
אחריות של שלוש שנים למנורה

המחיר: 5890 ש"ח.

Epson EH-TW5910

ה- EH-TW5910 הוא המקרן האידאלי עבור גיימרים, אוהבי סרטים וחובבי ספורט הרוצים לצפות בתוכן HD מלא על מסך גדול בנוחות של ביתם. המקרן המתהדר בתכונות יוקרתיות המצויות בדגמים שנמצאים בטווח העליון, מציע צפיית HD בדו-ממד ובתלת-ממד הקלה להגדרה ולשימוש.

ה- TW5910 מספק יחס ניגודיות של 20,000:1 ומשופר באמצעות טכנולוגיית 3LCD של Epson, כדי להעניק תמונות באיכות נפלאה. פלט אור לבן וצבעוני של 2,100 לומן במידה שווה משמעו שתוכל לצפות בתוכן במהלך היום, בלי לשבת בחושך לשם כך.??באמצעות חמישה מצבי צבע שונים וממטב צבע אוטומטי, תוכל ליהנות מהתוכן במקום לעסוק בהתאמת הגדרות התפריט. תוכל ליישר בקלות את ההקרנה באמצעות תיקון Keystone אופקי ואנכי כדי להבטיח תמונה ישרה ונכונה. בנוסף, תוכל להשתמש בפונקציית המסך המפוצל כדי לצפות בשני מקורות בו-זמנית.??המשמעות של מערכת אוורור הפונה לחזית עם מאוורר המפיק רעש חלש היא, שהצופה אינו חשוף לאוויר חם ומטריד בעת צפייה בתוכן. שני רמקולים מוטמעים של 10W תומכים בתוכן, בעוד שאת התצלומים של חופשות וטיולים ניתן להציג בקלות באמצעות פונקציית מצגת השקופיות.??תוכן תלת-ממדי בהיר יותר במידה ניכרת הודות לטכנולוגיית שיפור הנהירות של Epson. לחיצה פשוטה על לחצן ממירה סרטי ומשחקי וידאו דו-ממדיים ב-HD לתלת-ממד, כדי שתוכל לחוות תוכן תלת-ממד נוסף.??ה- TW5910 משתמש במשקפי תלת-ממד קלי משקל, עם תריסים אקטיביים המופעלים בתדר רדיו (RF). המשקפיים, בתקן התעשיה, ניתנים לשדרוגים נוספים וניתן להשתמש בהם עם מקרן ביתי אחר ועם דגמי טלוויזיה שונים.

המחיר: 9290 ש"ח.

Epson EH-TW9100

ה- EH-TW9100 הוא מקרן קולנוע ביתי אידאלי לאוהבי סרטים, הרוצים חוויות קולנועיות ב-HD - בנוחות של ביתם.

ה- TW9100 מספק יחס ניגודיות גבוה של 320,000:1 ומשופר על-ידי צגי 3LCD של אפסון, מעניק תמונות באיכות גבוהה וצבעי שחור עשירים ועמוקים למגוון רחב של תכנים. טכנולוגיית Super Resolution של אפסון ואינטרפולציה של פריימים, יוצרות חווית צפייה חדה יותר וצלולה יותר, עם תנועות מסך חלקות וזורמות יותר. אישור ISF מבטיח ניהול צבעים מדויק כדי להעניק את התצוגה הטובה ביותר.??היסט רחב של העדשה וזום עוצמתי של העדשה מאפשרים הגדרה מהירה וקלה במגוון מיקומים. העדשה המרכזת ופתח אוורור קדמי מציעים גמישות רבה בהתקנה.??התוכן התלת-ממדי בהיר יותר במידה ניכרת, הודות לטכנולוגיית שיפור הבהירות של אפסון. על-ידי הכפלת קצב הרענון מ-240Hz ל-480Hz, אפקט ערבול האותות מופחת דרמטית - משך האיפול בין תמונות עין שמאל לתמונות עין ימין מקוצר.??המרת תמונות HD בדו-ממד להקרנות Full HD 3D מתבצעת בלחיצה על לחצן. הודות לפונקציית התאמת עומק התלת-ממד, תחושת העומק ואיכות התמונה משופרות במידה ניכרת לעומת מקרני דו-ממד קודמים של אפסון.??המקרן מגיע מצוייד בשני זוגות משקפי תלת-ממד קלי משקל, עם תריסים אקטיביים המופעלים בתדר רדיו (RF) וסוללה נטענת, הכלולים עם המקרן. ניתן להשתמש במשקפיים גם עם מקרן ביתי אחר ועם דגמי טלוויזיה שונים.

המחיר: 21000 ש"ח.

יתרונות:

תמונות באיכות גבוהה: טכנולוגיית 3LCD Full HD
צבעי שחור עמוקים: יחס ניגודיות של 320,000:1
פלט בהיר: 2,400 לומן CLO וכן WLO
תוכן בהיר בתלת-ממד: מנוע של 480hz
בתקן התעשיה: שני זוגות משקפי תלת-ממד עם תדר רדיו

Epson EH-TW8100

ה- EH-TW8100 מספק יחס ניגודיות גבוה של 320,000:1 ומשופר. הוא מייצר תמונות באיכות גבוהה וצבעי שחור עשירים ועמוקים למגוון רחב של תכנים. טכנולוגיית Super Resolution ואינטרפולציה של מסגרות יוצרות חווית צפייה חדה יותר וצלולה יותר, עם תנועות מסך חלקות וזורמות יותר.??בין אם יש לך חדר קולנוע ביתי ייעודי עם מלוא הפונקציונליות, או שפשוט ברצונך ליהנות מסרטים בחדר המגורים, ה- TW8100 מותאם בקלות לסביבה הביתית שלך. תזוזת רחבה של העדשה וזום עוצמתי של העדשה מאפשרים הגדרה מהירה וקלה במגוון מיקומים.??על-ידי הכפלת קצב הרענון מ-240Hz ל-480Hz, אפקט ערבול האותות מופחת דרמטית. כלומר משך האיפול בין תמונות עין שמאל לתמונות עין ימין מקוצר. המרת תמונות HD בדו-ממד להקרנות Full HD 3D מתבצעת בלחיצה על לחצן. הודות לפונקציית התאמת עומק התלת-ממד.??ה- TW8100 משתמש במשקפי תלת-ממד קלי משקל, עם תריסים אקטיביים המופעלים בתדר רדיו (RF) (לא כלולים).

המחיר: 17850 ש"ח.

יתרונות:

תמונות באיכות גבוהה: טכנולוגיית 3LCD Full HD
צבעי שחור עמוקים: יחס ניגודיות של 320,000:1
הגדרה גמישה: תזוזה רחבה של העדשה וזום עוצמתי
תוכן בהיר בתלת-ממד: מנוע של 480hz
בתקן התעשיה: משקפי תלת-ממד עם תדר רדיו

‏Epson EH-TW6100

?מקרן Full HD המציע חוויית כוללת בתלת-ממד לחובבי סרטים, ואוהבי ספורט ומשחקים. במחיר נוח וקל לשימוש, ועם זאת עתיר בטכנולוגיה עדכנית, המקרן מתאפיין בחמש כניסות HDMI, המאפשרים חיבור של מגוון התקנים חוטיים, טכנולוגיית תלת-ממד עם תדר רדיו (RF), מספקת אות חזק למשקפי תלת-ממד, טכנולוגיית 3LCD עם פלט אור לבן וצבעוני בהיר באותה מידה לקבלת תמונות מלאות חיים, הדומות למציאות והמרת דו-ממד לתלת-ממד.

את המרת התוכן 2D HD ל-3D ניתן לבצע בלחיצה על לחצן, כאשר מיטוב צבע אוטומטי, התאמת עומק 3D וטכנולוגיה של סופר-רזולוציה, משפרים עוד יותר את חוויית הצפייה. טכנולוגיית 3LCD ופלט גבוה במידה שווה של אור לבן ואור צבעוני בעוצמה של 2,300 לומן מבטיח שהצבעים נראים כמו במציאות ושכל פרט משוחזר בדייקנות.

ה- TW6100 מגיע עם זוג משקפי תלת-ממד עם תריס אקטיבי, תדר רדיו, הנטענים באמצעות USB, וניתן להשתמש בהם עד למרחק של 10 מטרים מהמקרן.

המחיר: 12990 ש"ח.

Epson MG-850HD

מקרן הקולנוע הביתי מפגין הכנה ל-HD ותחנת עגינה עבור iPod. אין יותר צורך להוריד יישומים או לצרף קבצים: פשוט מחברים את מכשיר ה-iPod, ה-iPhone או ה-iPad‏ לתחנת העגינה וצופים בתוכן המבוקש.

תחנת העגינה, הממוקמת בחלקו האחורי של המקרן, מאפשרת להציג ולשתף מוזיקה, סרטוני וידאו, תמונות ואפילו תוכניות טלוויזיה וסרטים באורך מלא, שהורדו קודם לכן מ-iTunes. הודות למגוון הרחב של אפשרויות קישוריות, ניתן גם לצפות בסוגי תוכן שונים ומגוונים, מנגני Blu-ray ו-DVD, מחשבים אישיים, ממירים וקונסולות משחקים.??המקרן רותם את הטכנולוגיה החדישה ביותר של אפסון ומספק עוצמה שווה של אור לבן וצבעוני בהספק של 2,800 לומן ויחס ניגודיות גבוה של 3,000:1, המבטיחים הקרנה של תמונות איכותיות גם באור יום. טכנולוגיית ‎3LCD של אפסון מבטיחה תמונות חדות, ברורות ונוחות לעיניים.??ההתקנה של MG-850HD מהירה ופשוטה הודות למחוון הידני האופקי ולתיקון הטרפז האנכי האוטומטי. ניתן לכוונן את המקרן בקלות כדי להבטיח תמונה ישרה ותקינה ללא תלות בזווית שבה מונח המקרן. יתרון זה נוח במיוחד כשמתארגנים במהירות לצפיה בסרט. פונקציונליות 'הכנס-הפעל' מאפשרת להגדיר את מערכת הבידור ולהשתמש בה במהירות ובקלות במינימום טרחה, והידית הנמשכת מסייעת ביצירת חוויה של מסך ענק בכל תנאי שטח. ??התפריט בעל התכנון הייחודי של אפסון מסייע לכוון אותך בקלות לתוכן הרצוי מייד ברגע חיבור מכשיר ה-iPod, ה-iPhone או ה-iPad למקרן. סמלים גדולים הניתנים לזיהוי בקלות מציגים את המיקום בעץ התפריט (וידאו, מוזיקה, תמונות והגדרה), ורשימת האפשרויות הנלווית אליהם הופכת את בחירת התוכן שיופעל לקלה במיוחד. למקרן שלט רחוק בעל עיצוב ייחודי, עם פריסת לחצנים פשוטה ותאורה אחורית נסתרת המאפשרת שימוש נוח גם בחשיכה.??MG-850HD מאפשר להשמיע מוזיקה ותכני שמע אחרים מבלי להדליק את הנורה. מעבר להארכת משך חיי הנורה, תכונה זו גם מאפשרת לך להשתמש במקרן כתחנת עגינה רגילה עם רמקולים מובנים בעלי הספק של 10 וואט.

המחיר: 5290 ש"ח.

יתרונות:

תפוקת אור בהיר ביותר: תפוקת אור צבעוני/לבן בעצמה של 2,800 לומן
חדשני: מותאם במיוחד עבור iPod‏, iPhone ו-iPad
רב-שימושי: מגוון רחב של אפשרויות קישוריות
תמונה מושלמת: טכנולוגיית 3LCD עם הכנה ל-HD
קל להגדרה: תיקון עיוות טרפז

‏Epson EH-TW480

מקרן ה- EH-TW480 מיועד לשמש כמרכז מערכת הקולנוע הביתית, או כבסיס לגיימרים שבמשפחה. המקרן מציג תמונות עשירות וחדות, עם פקדים ידידותיים למשתמש. ה- EH-TW480 הוא מקרן ‎720 עם הכנה ל-HD, והוא מציע לגיימרים, לחובבי סרטים ולאוהדי ספורט שידור באיכות גבוהה ובמחיר מפתה.

המקרן, המכיל את הטכנולוגיות החדישות ביותר של אפסון, מספק עוצמה שווה של אור לבן וצבעוני בהספק של 2,800 לומן ויחס ניגודיות גבוה של 3,000:1, להבטחת תמונות איכותיות גם באור יום. טכנולוגיית ‎3LCD של אפסון המבטיחה תמונות חדות, ברורות ונוחות לצפייה.

תיקון הטרפז האופקי באמצעות המחוון הידני והמחוון האנכי האוטומטי מבטיח התקנה מהירה וקלה של מגוון רחב של תוספי קישוריות שמאפשרים להקרין תוכן Blu-ray, של קונסולות משחקים או של מממירים לטלוויזיה על גבי מסך רחב. גיימרים ייהנו מהמצב המיוחד למשחקי וידאו, המשפר במידה ניכרת את חווית המשחק. כך לדוגמה, ניתן לשתף תמונות היישר מהמדף או ליצור מצגת שקופיות בקלות מבלי לחבר מכשירים נוספים הודות לקורא ה- USB‏. העיצוב הדק וקל המשקל שלו מאפשרים למשתמשים להעביר בקלות ובנוחות את חוויית המסך הגדול ממקום למקום, לחדר אחר או אפילו לבית של חברים. ההתקנה הקלה מתאימה במיוחד להפעלה מהירה של משחקי וידאו, או כדי לוודא שהאוהדים לא יחמיצו את הפתיחה של אירועי ספורט חשובים, בעוד שהמנורה בעלת אורך החיים של 5,000 שעות מאפשרת ליהנות זמן רב יותר מתוכן תואם HD.

המחיר: 4690 ש"ח.

‏Moverio BT-100 - משקפי הטלוויזיה השקופים
בתלת-מימד המציגים תמונה של 320 אינץ'

משקפי טלוויזיה בעלי עדשות שקופות - הראשונים מסוגם בעולם - המציגים בפני הצופה סרטים בתלת-מימד. התמונה שרואה הצופה החמוש במשקפיים מקבילה לצפייה ממרחק 20 מטר במסך בגודל 320 אינץ'. ה-Moverio BT-100, נשלט על-ידי קופסת בקרה קטנה באמצעות תקשורת WiFi וניתן בשלבים הראשונים לאחסן עליה עד 5 ג'יגה של סרטים ותמונות. ההפעלה מבוצעת באמצעות 'טראק-פד' רגיש למגע ועל בסיס מערכת האנדרואיד הידידותית כך שניתן אף לגלוש לצפייה בתכנים באתרי אינטרנט.


"אפסון מאמינה בפוטנציאל של שוק המקרנים הישראלי"

רוני ליטמן, מנהל חטיבת המקרנים באפסון ישראל, על
ה"אני מאמין" של החברה בתחום עולם ההקרנה.

כיצד אתם תופשים את תחום הקולנוע הביתי בישראל?

?"אין לנו ספק כי שוק הקולנוע הביתי בישראל הינו גורם משמעותי ביותר בנתח השוק שלנו. כבר בעבר ראינו עניין רב בשוק הקולנוע הביתי, ונוכחנו לדעת כי המשתמש הישראלי הוא משתמש חכם ומתוחכם, המעוניין לנסות את הפיתוחים החדשניים ביותר ואת הטכנולוגיות האחרונות, ומנצל את המקרנים שלנו עד למלוא יכולתם ואפילו מעבר כך. אפסון הינה החברה מספר אחת בעולם, בסכום הכסף המושקע במחקר ופיתוח ובטכנולוגיות הקרנה, והעבודה עם השוק הישראלי מועילה לנו גם בהיבט של בחינת טכנולוגיות חדשות. בסך-הכל מדובר בשוק של מאמצים מוקדמים, אנשים שוחרי טכנולוגיה שמחפשים חידושים ואיכות".

איך מצליחים להתמודד על ליבו של הצרכן, בשוק רווי מסכי LED גדולים??

"שוק מקרני הקולנוע הביתי נמצא כל העת בעלייה מתמדת - למרות שקיימות כיום טלוויזיות שטוחות ומחירן יורד בצורה משמעותית. העובדה היא, שלמרות שליטתן של הטלוויזיות השטוחות בשוק, עבור המשתמש שרוצה לראות סרט על גבי מסך גדול - מחירו של המקרן זול יותר. שוק זה ימשיך לגדול לאור העובדה, כי עבור כל דולר שמשתמש מוציא על מקרן, הוא יקבל מסך גדול יותר, לעומת טלוויזיה שטוחה".

מקרן לכל ביקוש

אחת הנקודות החזקות של אפסון בתחום הקרנה, היא המגוון הרחב של המקרנים וערוצי הפצה ותמיכה נרחבים בעולם כולו. יכולות אלו ממקמות את אפסון במקום הראשון בתחום הקולנוע הביתי בעולם (26% נתח שוק, 9 שנים רצופות מובילים את התחום), במקום הראשון בתחום של מקרנים למוסדות חינוך (29% נתח שוק) ובמקום הראשון בתחום המוסדי (20% נתח שוק). "אחת הסיבות שאנו נמצאים במקום הראשון, היא העובדה שאנו מאפשרים למשתמש לרכוש את המקרן המדויק שהוא צריך, כולל הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אם לקוח לדוגמה מעוניין לחבר את המקרן שלו לרשת, יבחר במקרן שמאפשר זאת. למרות שכמות דגמי המקרנים מסבכת את תהליכי היצור, שמירה על רמות מלאי גבוהות מקלה באופן משמעותי על הלקוח הסופי, ומעמידה אותנו במקום הראשון, מול המתחרים שלנו".

רוב הרוכשים חוששים לקנות מקרן בגלל העלות הגבוהה של המנורות...

?"כחברה הגדולה ביותר בשוק, אנו משקיעים יותר מהמתחרים במחקר ופיתוח ויש לכך תוצאות! החברה צמודה לכל תהליך הייצור ומבקרת אותו בכל העת. בפועל כל מקרן נבדק במצב עבודה במשך שעתיים כדי לוודא שאין בעיות, לפני שהוא עוזב את המפעל. אנו מייצרים כמעט את כל חלקי המקרן, מלוחות ה-LCD ועד הנורה עצמה. למעשה אנו החברה היחידה שמייצרת גם את המקרן וגם את הנורה, זאת כדי להבטיח את איכות הצפייה ואורך חיי המנורה. בזכות זאת אנו יכולים לתת ללקוחותינו אחריות של שלוש שנים על המקרן כולל הנורה! במבחני שוק שבדקו את תחום הרכישה של המקרנים נוכחנו לדעת שהלקוח חושש שנורה תפסיק לעבוד לאחר תקופה והוא יצטרך לשלם על נורה יקרה, וכך אנו דואגים להסיר עוד מחסום לפני הרכישה".

מהם הגורמים החשובים ביותר בבחירת מקרן?

?"הגורם הראשון הוא כמובן איכות המקרן - לא פחות מרזולוציה של 1920x1080. הדבר השני החשוב, הוא שהמקרן יתבסס על טכנולוגיה שאנו קוראים לה 3LCD. טכנולוגיה זו מאפשרת הפקה של תמונה צבעונית איכותית יותר, מאשר טכנולוגיות אחרות, משום שעוצמת האור תישמר בכל שלושת הצבעים, בעוד שבמקרנים המשתמשים בטכנולוגיות אחרות עוצמת האור תרד בכל ערוץ צבע נפרד. כדי לאפשר לצרכן לקבל את הנתון הנכון, יצרני מקרנים העושים שימוש ב-3LCD החלו לאחרונה לציין במפרט הטכני של המקרן נתון נוסף – CLO (כמות האור שמופקת מהמקרן), המייצג נאמנה את עוצמת האור של המקרן ולא את עוצמת האור של תמונה לבנה בלבד. אפסון הייתה החברה הראשונה שהשיקה את הטכנולוגיה וכמובן את המקרנים המשלבים טכנולוגיה זו. אנחנו מייצרים את לוחות ה- LCD בעצמינו, במפעל ביפן, ומוכרים לרוב יצרני המקרנים, המשתמשים בטכנולוגיה זו, כך שטכנולוגיה זו קיימת ביותר מ-50% משוק ההקרנות בעולם".

"גורם נוסף, שיש לבדוק בעת רכישת מקרן הוא הניגודיות: חשוב לזכור כי נתון הניגודיות חשוב רק במצב של חדר חשוך, כך שאם אני מחפש מקרן לצרכים של כיתה, חדרי ישיבות או בכל מקום שיש תאורה, נתון זה אינו חשוב, משום שהעין האנושית אינה מסוגלת לזהות את הניגודיות. בימים אלו אנו השקנו טכנולוגיה החדשה הנקראת "MEGA CONTRAST", המאפשרת להשיג ניגודיות אקטיבית של מיליון לאחד, או ניגודיות רגילה של 40,000:1. גם בטרם השקת הטכנולוגיה החדשה, כבר היה לנו מקרן עם ניגודיות של 200,000:1. אני מאמין שלרוב המשתמשים זה מספיק".

אחד הנושאים החשובים בבחירת מקרן, הינו דווקא היצרן והנציגות שלו בארץ. זאת משום שגם המקרן הטוב ביותר לא יספק את צרכי המשתמש, כאשר השירות גרוע. כדי לענות על נקודה זו, מציעים באפסון אחריות מורחבת לשלוש שנים, הכוללת גם אחריות על הנורה, בתחום המקרנים לקולנוע הביתי.


עשר סיבות לבחירת מקרן בטכנולוגיית 3LCD:

1. מובילות תעשייתית: טכנולוגיית 3LCD נמצאת כיום בתוך המקרנים המובילים בשוק, בתחומי החינוך, עסקים וקולנוע ביתי בעולם.
2. מנוע תלת-שבבי: מקרני 3LCD עושים שימוש בשלושה מעבדים בכל מעבד, כדי לשמור על רמת צבע גבוהה כל משך ההקרנה. באמצעות שלושת המעבדים, מסוגל מקרן ה- 3LCD לספק תמונות "חיות" וקרובות למציאות כל כך, עד שלא תאמינו שמדובר במקרן ולא בתמונה אמיתית.
3. 50 מיליון שבבים: מעל 50 מיליון שבבי 3LCD נמכרו בעולם עבור מקרנים. הדבר מוכיח את אמינותה של הטכנולוגיה, שנבדקה ב"שטח", ויכולותיה לספק תצוגה חדה ומרהיבה.
4. צריכת חשמל נמוכה: מקרני 3LCD עושה שימוש מאוד חסכוני בתאורת מנורת ההקרנה, כדי לספק תצוגה חדה וברורה. בהשוואה לטכנולוגיות מבוססות שבב אחד, מקרני 3LCD מספקים 26% יותר בהירות בעבור בעבור אותו הספק חשמלי.
5. טכנולוגיית High Color Output: כל מקרני ה- 3LCD העושים שימוש בטכנולוגיית שלושת השבבים, מספקים תמונות חדות ובהירות להפליא, באמצעות טכנולוגיית High Color Output.
6. פליטת חום נמוכה: צריכת מתח גבוהה מתבטאת בין היתר גם בפליטת חום גבוה. בחינת מקרנים מתחרים בשוק הראתה, שמקרנים המבוססים על טכנולוגיית שבב אחד, פולטים 50% יותר חום, מאשר מקרני 3LCD מקבילים.
7. ללא גלגל צבע מסתובב: בניגוד למקרני ה- 3LCD, מקרנים "רגילים" בעלי שבב אחד עושים שימוש בגלגל צבע, המסתובב במהירות גבוהה וכך יוצר את הצבעים הנצפים על המסך. גלגל הצבע הוא רכיב מכני בעל בלאי גבוה, הדורש טיפול והחלפה כשהוא מתקלקל. נוסף לזאת, חלק מהגלגל הוא לבן, העלול לדחוף בהירות "לבנה" לתוך התמונה, על חשבון שאר הצבעים.
8. גווני אפור: טכנולוגיית ה- 3LCD שולטת באופן מדויק בכמות האור, העוברת דרך שבבי ה- LCD, וכך יכולה ליצור מדרג רחב וחלק של גווני צבע שונים, חפים מעיוותים וקווים מפריעים, העלולים להיראות בהקרנה באמצעות מקרנים רגילים.
9. פילטר בכל מקרן: מקרן ללא פילטר, אין פירושו מקרן ללא תחזוקה וטיפול! הנה מספר נקודות על מקרנים ללא פילטר:
1. גם במקרנים ללא פילטר, אבק מצליח לחדור ולהגיע למנורת ההקרנה ולשאר הרכיבים
הרגישים.
2. האבק עלול להפחית מבהירות ההקרנה ולקצר את אורך חיי המנורה, במקרנים ללא
פילטר.
3. האבק, החודר למקרן ללא פילטר, פוגע באיכות התמונה ופוגם בהנאה מהצפיה.

10. ללא דליפת צבע עוקב: גלגל האור, במקרנים "רגילים", מסתובב במהירות גבוהה אך מציג רק צבע אחד בזמן נתון. כיוון שכך, לעיתים הצבע העוקב, המצוי בגלגל הצבע, עלול להפיע ולעוות את הצבע הנצפה, או ליצור אפקט דוגמת קשת של צבעים.

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. חברת אפסון היא חברה ציבורית, הנסחרת בבורסה בטוקיו, ומעסיקה מעל 93 אלף עובדים ברחבי העולם. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה.
תאריך:  29/01/2013   |   עודכן:  29/01/2013
ערן כהן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפסון משיקה בישראל את קו המקרנים ל-2013
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הנהלת "קלאב הוטל" הקימה במלון ה"סלע האדום" מועדון לשעות הפנאי ואולפן ללימוד עברית עבור עובדי "קלאב הוטל" המתגוררים במלון.
29/01/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
חברת "באדג'ט" מקימה בבאר שבע מרכז לוגיסטי על שטח של כ-7 דונם בהשקעה של כ-15 מיליון ש"ח!
29/01/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
לרגל פתיחת עונת הנסיעות:
29/01/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
רשת מועדוני הכושר הבינלאומית הולמס פלייס, משנה אסטרטגיית פרסום ל 2013 ותתמקד מעתה באיכות החיים של המתאמנים ברשת. בחברה הגיעו למסקנה כי ה״שגרירים״ הכי טובים של הרשת הם המתאמנים עצמם ששומרים על אורח חיים בריא ומהנה. הרעיון הוא להראות את אותם מתאמנים ברגעים הכי מהנים שלהם.
במסגרת תפקידו, אמון כהן רינגל על ניהול תהליכי מכירות ללקוחות קיימים ופוטנציאליים בתחום ה-CRM וה-SharePoint, וכן על מוצר ShareDocs, פרי פיתוחה של אלעד מערכות, המשמש כפתרון לניהול מסמכים.
29/01/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
השופט ליאור גלברד שם לב לכל פרט בדיוני חדלות פרעון, גם כאשר יש הסכמות בין הצדדים, ודוחה בקשה חסרת בסיס לקיים דיון בדלתיים סגורות. חבל שהוא אינו מקפיד על עמידה בזמנים וכך נוצר על הב...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
"ביבי נקלה, ביבי נבל, ביבי מושחת, ביבי שקרן, ביבי מאוס, ביבי תחמן"... כך נפתח ביום שלישי מאמר בעיתון ה"הגון", שופר הפלשתינים - הארץ
דן מרגלית
דן מרגלית
עמרי מניב בערוץ-12 הביא צרור של הקלטות של שיחות בין שקד לבין נוה    הוא לחץ למנות את איתן אורנשטיין לנשיא המחוזי בתל אביב    שקד נכנעה והצביעה בעד אורנשטיין
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il