רות שטרית, בעלת משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ, זכתה (יום ה', 31.1.13) בתקציב הפרסום של המרכז האקדמי למשפט ועסקים רמת גן. תקציב הפרסום של המרכז, המוערך על-פי נתוני יפעת בכ-8 מיליון שקלים בשנה, יכלול את כלל הפעילות הפרסומית והתקשורתית של המרכז, בנייה והתוויית האסטרטגיה השיווקית, תכנון והפקת קמפיינים, פעילות BTL, הפקת כנסים וועידות, ופעילות הדיגיטל והמדיה החברתית של המותג.
למרכז האקדמי למשפט ולעסקים מספר מאפיינים ייחודיים המאפשרים לו להציע רמה אקדמית גבוהה, הכוללים, בין היתר, שיתופי פעולה אקדמיים עם האוניברסיטאות המובילות בעולם, הכנה לבחינות ה-BAR של ניו-יורק ועוד. בסקר של המועצה להשכלה גבוהה בישראל, לבחינת מידת שביעות הרצון של התלמידים מרמת ההוראה, דורג המרכז במקום השני מבין 28 המוסדות להשכלה גבוהה הפועלים בישראל.
לדברי רותי שטרית, יו"ר שטרית מדיה גרופ: "אנו גאים מאוד כי המרכז האקדמי בחר בנו להיות שותפים באתגרים הרבים העומדים בפניו, ולקחת חלק מרכזי במהלכים האקדמיים והאסטרטגיים לפיתוחו העתידי והמשך הפיכתו ומיצובו כאחד המרכזים האקדמאיים המובילים בישראל".