חברת התקשורת בזק הגיעה לכ-370 אלף מנויי ADSL, בעוד מספר מנויי האינטרנט המהיר בכבלים מסתכם כיום בכ-170 אלף בלבד. לבזק קצב גיוס חודשי של כ-26 אלף מנויים לשירותי ה-ASDL, בעוד קצב גיוס המנויים החודשי של שלוש חברות הכבלים נאמד כיום בכ-14 אלף מנויים.
אחת הסיבות ליתרון של בזק על פני חברות הכבלים הוא בכך שהיא נכנסה לשוק האינטרנט המהיר 9 חודשים מוקדם יותר. סיבה נוספת היא החבילה המשותפת שהיא מציעה עם YES, באמצעות החברה הבת בזק בינלאומי (YES-WOW).
בזק בינלאומי היא ספקית האינטרנט המובילה בחיבור מנויי פס רחב (אינטרנט מהיר). בזק השכילה לנצל את שיתוף הפעולה עם חברת הלוויין YES במכירת חבילות משולבות של אינטרנט מהיר וטלוויזיה רב ערוצית בלוויין.
בזק השיקה את שירות ה-ADSL במחצית הראשונה של 2001 והחלה לספק מספר חבילות חיבור ראשונות רק באוגוסט 2001. הקפיצה הגדולה במספר המנויים בשירות האינטרנט המהיר החלה באפריל 2002, כשהחברות ערוצי זהב ומתב החלו לשווק את החיבור לאינטרנט המהיר בכבלים.
כיום מונה שוק הפס הרחב בישראל 540 אלף מנויים. אם יישמרו קצבי גיוס אלה יסתכם מספר מנויי הפס הרחב בישראל בסוף השנה בכ-640 אלף מנויים.