|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

KMS מקבוצת אמן מציגה פתרון ניהול ידע

KMS מקבוצת אמן תציג מתודולוגיה למימוש מהיר של פתרון ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות החברה מסוגלת כעת לממש פתרון ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות ומכירות בתוך שלושה חודשים המתודולוגיה תוצג רשמית באירוע שתערוך KMS Lighthouse ב-27.2 בהפקת אנשים ומחשבים
11/02/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אמיר בן ארצי  |    |  קו ישיר יח"צ  |  תגובות

חברת KMS Lighthouse מקבוצת אמן תדגים מתודולוגיה המאפשרת מימוש פתרון מלא של ניהול ידע במוקדי שירות לקוחות בתוך שלושה חודשים. הפתרון מתבסס על KMS Lighthouse 4.0, מערכת הדור הבא של תוכנת ניהול הידע עבור נציגי שרות ומכירה. ההכרזה תתקיים ב-27.2.13 באירוע שיתקיים בסטוקו בתל אביב בהפקת קבוצת אנשים ומחשבים.

תוכנת KMS Lighthouse מסייעת לעובדי מוקדי שירות ומכירות לספק ללקוחות תשובות איכותיות לנושאים רבים בתוך מספר שניות. המתודולוגיה המהירה תוצג בכנס על-ידי מנהל התפעול של KMS Lighthouse, אלעד מזרחי.

"לא במקרה אנו מסוגלים לממש פתרון ניהול ידע בזמן חסר תחרות של שלושה חודשים", ציין מזרחי. "אנחנו לא רק מייצרים את המערכת אלא מספקים אותה ללקוחותינו בעצמנו. המוטו שלנו הוא פישוט עבודת הנציגים – וזהו גם המפתח ליתרון התחרותי של KMS בעולם של ריבוי מידע", הסביר מזרחי. "אצלנו גם התהליכים המורכבים ביותר נעשים פשוטים. אם אנו נכנסים לאפיון מורכב ולא מוצאים לו פתרון פשוט – אנו משנים את קווי המחשבה עד אשר נמצא פתרון פשוט עבור הצורך העסקי של משתמש הקצה - פשטות אותה לא ניתן למצוא בשום מוצר מקביל בעולם".

לדברי מזרחי, היכולת להתאים את הפתרון לצרכים הספציפיים של מוקדי שירות נובעת מכך שמנהלי הפרויקטים של KMS צברו ידע רב שנים וניסיון עשיר בעולם המוקדים וניהול הידע. "חלקם היו בעצמם לקוחות החברה וחלקם יועצים ברקע שלהם", הזכיר מזרחי.

מזרחי הדגיש את יכולתה של KMS Lighthouse 4.0 לעבוד באופן הדוק עם כל המערכות במוקדי שירות דוגמת מערכות billing, CRM, טלפוניה ומערכות רבות נוספות אותן ניתן למצוא במוקדי השירות הטלפוניים והפרונטאליים. הכול נעשה בתוך חוויה ידידותית למשתמש, שמזכירה לנציג את האופן שבה הוא מחפש בבית מידע בגוגל ובפייסבוק, למשל".

"כגורמים מאפיינים, אנו יודעים שהטמעה מוצלחת היא הטמעה שבה גרמנו למשתמשים להבין שאיתור המידע ללקוח דרך המערכת שלנו הינו מהיר משמעותית ביחס לכל דרך אחרת כגון התייעצות עם בכיר, הפרעה לחבר שכן המדבר עם לקוח או שימוש בדפים התלויים בעמדה ולרוב אינם מעודכנים".

מזרחי שיתף בשלושה "טיפים" למימוש מוצלח ומהיר של פתרון ניהול ידע במוקדי שירות:

"ראשית, יש לוודא שמאחורי הכלי עומד לפחות אדם אחד במשרה מלאה שכל עיסוקו הוא אחריות על הניהול השוטף של המערכת. שנית, יש להבין היטב שלנציג אין תחליפים כגון דפים וחוברות בעמדה, נציג בכיר שנותן את התשובות במקום להפנות למידע הרלוונטי במערכת או מערכת נוספת שמכילה את אותו המידע;. שלישית – ואולי הכי חשוב – יש לעמוד על כך שההנהלה תירתם למימוש את ההנהלה למימוש התהליך".

מערכת הדור החדש של KMS Lighthouse מאפשרת ללקוחות גמישות ועצמאות מרבית לאחר שלב הטמעת המערכת, בכל הקשור בשינויים בתבניות המידע, במבנה דף הבית ובאלמנטים נוספים, ללא תלות ב-KMS.

"היכולת החשובה ביותר במערכת ניהול ידע היא למצוא את המידע הנכון, בזמן הנכון ובמהירות המרבית", הדגיש מזרחי. "לכן, מנוע החיפוש המוטמע בגרסת הדור החדש שלנו הוא אחד המנועים החזקים ביותר שקיימים היום בשוק (Apache Solr). למערכת מודולים ייחודיים, כגון: סימולטור מכשירים, תסריטי תמונה להדרכה על מערכות, תסריטי שיחה לתהליכי עבודה ומכירה ויכולת חיפוש והחלפה בחתך רוחבי".

תאריך:  11/02/2013   |   עודכן:  11/02/2013
אמיר בן ארצי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
KMS מקבוצת אמן מציגה פתרון ניהול ידע
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Teradata, החברה המובילה בעולם בפתרונות ניתוח נתונים, השיקה את ה-Aster SQL-H, כלי תוכנה המאפשר לאנליסטים עסקיים, להשתמש בשפת SQL סטנדרטית, ובאופן שקוף, עבור נתוני Hadoop, מבלי שיידרש מצידם ניסיון בתכנות מיוחד, ותוך קבלת תשובות בזמני תגובה מהירים.
11/02/2013  |  שי מרון  |   הודעות כלליות
רונן כהן, 51, מונה לתפקיד סמנכ"ל לשירותים גלובליים בחברת רד תקשורת מחשבים, יצרנית ציוד למגוון יישומי תקשורת נתונים וטלקומוניקציה. כהן מביא עימו ניסיון עשיר של 25 שנים בתחומי התפעול, מכירות, שיווק וניהול שירותים מקצועיים. לפני הצטרפותו לרד שימש כהן במשך 12 שנים בשורת תפקידי ניהול בכירים בחברת ECI Telecom, כשהאחרון שבהם היה סמנכ"ל לשירותים מקצועיים.
11/02/2013  |  שי מרון  |   הודעות כלליות
105 דגמי המדפסות של ענקית ההדמיה אפסון, ברחבי העולם, תומכים כיום ב-AirPrint של אפל. AirPrint מאפשר לבעלי אייפדים, אייפונים ואייפודים, להדפיס מיילים, תמונות, עמודי אינטרנט ומסמכים מסוגים שונים, ישירות מהמכשיר שברשותם, ללא צורך בתוכנה ייעודית, הורדת דרייברים או חיבור בכבל.
11/02/2013  |  ערן כהן  |   הודעות כלליות
הדבר הגדול הבא: ג'ון ברייס מכללת הי-טק תקיים כנס בנושא NoSQL & Big Data
10/02/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
דאסו סיסטמס (Dassault Syst?mes), חברת ה-3DEXPERIENCE מדווחת על תוצאות פיננסיות לא מבוקרות IFRS לרבעון הרביעי ולשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2012.
10/02/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il