|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!

ג'נסיס חושפת שירות חדשני ללקוחות ניידים

חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני המקשר את הלקוח עם נציגי שירות היישר מתוך האפליקציה ובאופן מיידי
27/02/2013  |   אורי נוי   |   הודעות כלליות   |   תגובות
ג'נסיס. מובילה עולמית בפתרונות לניהול חוויית הלקוח [יח"צ]

חברת ג'נסיס (Genesys) השיקה פתרון חדשני למתן שירות ללקוחות ניידים. הפתרון החדש מאפשר למשתמשים באפליקציה סלולרית של חברה מסחרית ליהנות מגישה מיידית לנציגי שירות באמצעות לחיצת כפתור, היישר מתוך האפליקציה של החברה. האפליקציה החדשה, Genesys Mobile Engagement, זמינה מהיום, והיא מאפשרת לארגונים להעשיר את חוויית השימוש של הצרכנים באפליקציה שלהם, באמצעות מתן אפשרות ללקוחות הזקוקים לתמיכה ליצור קשר מהיר ומיידי עם נציגי שירות או עובדי ידע מומחים, כגון בנקאים אישיים או סוכני נסיעות. הפתרון מספק הקשר אישי ובכך הופך את חוויית השימוש בטלפון הנייד לחוויה פרסונלית ומעצים את כוחם של נציגי השירות, באופן המאפשר חוויה ותוצאות שירות אפקטיביות יותר. בסופו של דבר, החברות ייזמו את הקשר האישי עם הצרכנים הניידים שלהן ובכך יאפשרו רמה חדשה של שיח עם הלקוחות באמצעות סמארטפונים.

על-פי ההערכות יש כיום כמיליון אפליקציות ניידות המייצגות 40 מיליארד הורדות של צרכנים ברחבי העולם. ככל שגדל השימוש בטלפונים ניידים, אפליקציות חכמות הופכות לנקודות ממשק קריטיות בין חברות ללקוחותיהן. שירות לקוחות אפקטיבי בהתקנים סלולריים מצריך מעבר חלק מהגלישה באפליקצייה לשירות מנציג שירות.

הפתרון החדש, Genesys Mobile Engagement, מרחיב את פלטפורמת Customer Interaction Management (CIM) של ג'נסיס באמצעות הוספת כללים, הקשר, היסטוריה של השיחה ויכולות דיווח גם לאינטראקציות שירות עם לקוחות ניידים. השחרור הראשון של הפתרון מציע ארבע יכולות:

  • Live Connect: באמצעות "כפתור חכם" המצוי בתוך האפליקציה הניידת של החברה המסחרית, הלקוח יכול לבקש עזרה מנציג שירות אנושי באמצעות שיחה קולית, צ'אט, SMS ואפילו וידיאו. ההקשר, ההיסטוריה והמידע שמסר הלקוח משותפים מההתקן הנייד של הלקוח אל נציג השירות, באופן שמקדם את הלקוח למצב של קבלת שירות אידיאלי ומעצים את שני הצדדים עם תמונה מלאה של הלקוח ושל האינטראקציה.
  • Locate Me: תוכנת GPS מספקת למרכז השירות מידע על מיקומו של הלקוח, על-מנת לאפשר קבלת החלטה לגבי אופן הטיפול בבקשת השירות. למשל, איפה בשדה התעופה נמצא הלקוח ומהו שער הטיסה הקרוב אליו ביותר? היכן סניף הבנק הקרוב ביותר שבו יוכל הלקוח לקבל כרטיס חלופי לכרטיס אשראי שאבד? היכן התרחשה התאונה כדי שניתן יהיה לשלוח שמאי באופן מיידי?
  • Snooze me: הלקוח שולט באופן שבו הוא רוצה ליצור קשר עם החברה - הוא יכול לקבוע את מועד ההתקשרות הנוח לו ביותר, כחלק מהשירות הנייד וחוויית השימוש באפליקציה.
  • Alert me: התרעה יזומה ללקוח על עידכוני שירות רלוונטיים באפליקציה, באמצעות SMS או באמצעות שיחה קולית אוטומטית.

"יש כיום מיליארדי סמארטפונים בעולם עם מיליוני אפליקציות ניידות – אבל הם כולם מנותקים מ-6,000,000 נציגי שירות הלקוחות הפועלים בעולם. הפתרון החדש Genesys Mobile Engagement יוצר שיח חדש בין האפליקציות הניידות לבין נציגי השירות," אמר פול סגרה, נשיא ומנכ"ל Genesys. "לחיצת כפתור אחת מאפשרת לבעל הסמארטפון לעבור באופן חלק היישר מהאפליקציה לתמיכה 'חיה', ללא צורך לחזור על ההתקשרות הניידת, לתאר את הבעיה או להימצא במקום מסוים. פתרון Genesys Mobile Engagement מגדיר מחדש את חוויית הלקוח הנייד בכל סוגי ההתקנים – iPhone, אנדרואיד, בלקברי או Windows".

"אמריקן איירליינס שותפה לחזון של Genesys להפוך את האפליקציות של ימינו לאפליקציות שיחתיות ודינמיות יותר," אמר פיל איסטר, מנהל האפליקציות הניידות באמריקן איירליינס. "אמריקן איירליינס תשיק חידושים ניידים המבוססים על חזון זה ועל Genesys Mobile Engagement, על-מנת לשפר את חוויית הנסיעות של לקוחותינו".

ג'נסיס היא ספקית מובילה של פתרונות למרכזי תמיכה ושירות לקוחות. עם יותר מ-2,000 לקוחות ב-80 מדינות, התוכנה של ג'נסיס מנהלת מדי יום יותר מ-100 מיליון אינטראקציות בין מרכזי שירות ותמיכה לבין ה-Back office ומסייעת לחברות לספק שירות מהיר ופשוט.
תאריך:  27/02/2013   |   עודכן:  27/02/2013
אורי נוי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ג'נסיס חושפת שירות חדשני ללקוחות ניידים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת CA Technologies הכריזה על ההשקה של פתרון לניהול זהויות וגישה (IAM), CA CloudMinder. CA CloudMinder כולל תמיכה בזהויות חברתיות ויישומים נוספים לארגון ולענן מחשוב דוגמת Microsoft Office 365. הפתרון מסייע לארגונים לחזק את קשרי הלקוחות שלהם, תוך שיפור הניהול של המשתמשים ושל הגישה - מה שמוביל להתייעלות בתפעול ובעלויות.
ג'ון ברייס מכללת הי-טק, חטיבת ההדרכה וההטמעה של מטריקס, מציגה לראשונה בישראל את קורס ההכשרה המקיף והמתקדם ביותר לתואר מנהל רשתות מוסמך MCSA 2012 , הכולל התמחות בניהול תשתיות מובייל.
27/02/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
לחדשנות בדרך כלל יש מחיר. במקרה של סרטן הערמונית, טיפולים חדשניים מזינים את הוויכוח המתמשך על ניתוח העלות מול תועלת של טכנולוגיות ושיטות חדשות. במחקר מוסדי שהוביל ד"ר דיוויד סמאדי, סגן יו"ר המחלקת לאורולוגיה וראש היחידה לרובוטיקה וכירורגיה זעיר פולשנית במרכז הרפואי "הר סיני" בניו-יורק, נמצא שהעלות של כריתת ערמונית לפרוסקופית בסיוע רובוט (RALP - ראל"פ) היא פחות ממחצית מהעלות של הקרנות.
27/02/2013  |  זהר נוי  |   הודעות כלליות
סאנדיסק, המובילה העולמית בתחום פתרונות אחסון בטכנולוגיית הפלאש, הודיעה עם פתיחתו של כנס המובייל הגדול בברצלונה שנפתח השבוע, על הסכם שיתוף פעולה עם יצרנית המעבדים NVIDIA, במסגרתו יתמוך כונן הפלאש, ה-iNAND Extreme, של סאנדיסק, בטאבלטים רבי העוצמה, מהדור הבא, המבוססים על מעבד ה-Tegra 4 של NVIDIA, מעבד המובייל המהיר ביותר כיום בשוק.
27/02/2013  |  שי מרון  |   הודעות כלליות
הסניף הירושלמי החדש והמרווח כולל שטח תצוגה של 100 מ"ר וממוקם ברחוב יד חרוצים 12, פינת פועלי צדק. בסניף תוכלו למצוא מגוון רחב של פתרונות לעיצוב הבית וחדרי השינה. ממבחר ארונות ההזזה המעוצבים של הרדור, ועד לחזיתות זכוכית מרשימות, חיפויי זכוכית לטלוויזיה, חדרי ארונות ואפילו שידות דקורטיביות.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
הממשלה של בנימין נתניהו, שכבר 14 חודשים יורקת בפרצוף של כל מי שאיננו שייך למחנה שלה, עושה זאת כעת ביתר שאת בכל כיוון אפשרי - ומעמידה את המדינה בסכנה קיומית
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il