|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

סקר CA: חברות בישראל מתקשות בניהול זיהוי

ארגונים בישראל מפגרים אחרי אירופה באימוץ של מערכות מבוססות ענן והיברידיות לניהול של הזיהוי והגישה - על-פי סקר כלל-אירופאי שנערך על-ידי חברת Quocirca
20/03/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: איריס ויינשטיין  |    |  קו ישיר יח"צ  |  תגובות

ארגונים בישראל מפגרים אחרי אירופה באימוץ של מערכות מבוססות ענן והיברידיות לניהול של הזיהוי והגישה - על-פי סקר כלל-אירופאי שנערך על-ידי חברת Quocirca.

בכ-29 אחוזים מהחברות בישראל לא משתמשים כלל במערכות לניהול הזיהוי והגישה - מקומיות או במתכונת שירות - מה שמקשה עליהן לקיים אינטראקציה פתוחה עם המשתמשים, כפי שמקיימות המתחרות שלהן.

העובדות העיקריות:

  • מסקר Digital Identities and the Open Business("זהויות דיגיטליות ופתיחות עסקית") שנערך בקרב 337 מנהלים עסקיים ומנהלי מיחשוב בכירים בשמונה מדינות באירופה עולה כי חברות ישראלות מפגרות אחרי מקבילותיהן באירופה באימוץ של מערכות מבוססות ענן והיברידיות לניהול של הזיהוי והגישה (IAM - Identity and Access Management), ומעדיפות את השיטה המסורתית של מערכות מקומיות.

  • מערכות לניהול הזיהוי והגישה מאפשרות לקיים אינטראקציה פתוחה בין עסקים למשתמשים - כלומר, עובדים, צרכנים או משתמשים בארגונים של לקוחות או שותפים.

  • בכ-53 אחוזים מהארגונים בישראל נסמכים על מערכות מקומיות לניהול של הזיהוי והגישה - השיעור הגבוה ביותר מבין שמונה המדינות באירופה שבהן נערך הסקר. שיעור זה גבוה ב-26 אחוזים מהממוצע האירופאי.

  • בכ-29 אחוזים מהחברות בישראל לא משתמשים כלל במערכות לניהול הזיהוי והגישה - מקומיות או במתכונת שירות - מה שמקשה עליהן לקיים אינטראקציה פתוחה עם המשתמשים, כפי שמקיימות המתחרות שלהן.

חברת CA Technologies (NASDAQ:CA) פרסמה תוצאות סקר שממנו עולה כי ארגונים בישראל מפגרים אחר מקביליהם האירופאיים באימוץ של מערכות מתקדמות, מבוססות ענן והיברידיות, לניהול של הזיהוי והגישה (מערכות IAM- Identity and Access Management), וכי הם נסמכים בעיקר על מערכות מקומיות לניהול של הזיהוי והגישה כדי לאמת זהות של משתמשים ולהבין מי הם.

ממצאים אלה עולים מסקר חדש, בלתי תלוי וכלל-אירופאי, שבו נמצא כי ב-53 אחוזים מהארגונים בישראל נסמכים על מערכות מקומיות לניהול של הזיהוי והגישה - השיעור הגבוה ביותר מבין שמונה המדינות באירופה שבהן נערך הסקר. שיעור זה גבוה ב-26 אחוזים מהממוצע האירופאי.

רק בשישה אחוזים מבין הארגונים בישראל משתמשים בניהול של הזיהוי והגישה במתכונת שירות (IAMaaS - IAM as-a-service), בהשוואה לממוצע באירופה שעומד על 22 אחוזים, וב-12 אחוזים מביניהם משתמשים בשיטה ההיברידית, כלומר בשילוב בין מערכת מקומית למערכת לפי-דרישה.

הסקר החדש, Digital Identities and the Open Business ("זהויות דיגיטליות ופתיחות עסקית"), בוצע על-ידי חברת המחקר Quocirca עבור CA Technologies בקרב 337 מקבלי החלטות בכירים בתחומי העסקים והמיחשוב, בארגונים בינוניים עד גדולים, במגוון מגזרים עסקיים, בישראל וכן במדינות בנלוקס (בלגיה, הולנד ולוקסמבורג), צרפת, גרמניה, חצי האי האיברי, איטליה, המדינות הנורדיות ובריטניה.

בעוד שהמערכות המקומיות מספקות אמצעי הולם בהחלט לניהול של הרשאות הגישה של עובדים שהניידות שלהם גוברת, הרי שארגונים בישראל מחמיצים את היתרונות שיכולות להעניק מערכות במתכונת שירות לניהול של הזיהוי והגישה - עלויות ניהול נמוכות יותר של הזיהוי והגישה ותפוקה גבוהה יותר של העובדים.

עוד נמצא בסקר כי ב-29 אחוזים מבין החברות בישראל כלל לא משתמשים במערכת כלשהי לניהול של הזיהוי והגישה. היעדרה של מערכת כזו מקשה מאוד על ארגונים אלה לקיים אינטראקציה פתוחה בין העסק למשתמשים, כפי שמקיימים המתחרים שלהם.

"הסקר הראוי לציון מדגיש את החשיבות הגוברת של מערכות מתקדמות לניהול של הזיהוי והגישה בקרב ארגונים בישראל - מערכות שיכולות לתרום לאינטראקציה פתוחה בין העסק למשתמשים" אמר פול פרון, מנהל לפתרונות אבטחה באירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת CA Technologies. "היכולת לאמת זהות ולהבין מי הם המשתמשים ממלאת תפקיד חשוב בתקשורת עסקית, בביצוע עסקות מקוונות, באימוץ של שירותי ענן ובשימוש במדיה חברתית. שימוש בזהויות דיגיטליות מזין את הגידול בהכנסות ומגביר את התפוקה. אסור לטעות: המערכות לניהול הזיהוי והגישה אינן עוד כלי אבטחה בלבד, אלא אמצעי לקידום עסקים עבור החברות בישראל".

מדוע הביקוש למערכות מתקדמות לניהול הזיהוי והגישה כה גבוה בישראל

בסקר שבוצע עבור CA Technologies נמצא כי הביקוש למערכות מתקדמות לניהול של הזיהוי והגישה ברחבי אירופה עלה מ-25 אחוזים בכלל הארגונים בשנת 2009, ל-70 אחוזים בשנת 2013 - גידול של קרוב לפי שלושה. למרות שהסקר אינו חושף את דפוסי הצמיחה הספיציפיים בישראל, הרי שהוא מבהיר היטב את הסיבות המדויקות לפופולריות הרבה של מערכות מתקדמות לניהול של הזיהוי והגישה בקרב חברות בישראל.

מהסקר שבוצע עבור CA Technologies עולה כי ב-95 אחוזים מהארגונים בישראל, המניע העיקרי והשני במעלה לפתיחת היישומים למשתמשים חיצוניים הוא הרצון ליצור אינטראקציה ישירה עם הלקוחות - שמונה אחוזים מעל הממוצע האירופאי.

מערכות מתקדמות לניהול של הזיהוי והגישה מבטיחות שהמשתמשים יוכלו ליהנות מגישה נוחה למשאבים הנחוצים להם, ומאפשרת לעסקים לבצע אינטראקציה בצורה בטוחה, יעילה וחסכונית עם מגוון רחב של משתמשים.

כ-94 אחוזים מהמשיבים בישראל הסכימו כי מערכות לניהול של הזיהוי והגישה ממלאות תפקיד "חשוב מאוד" או "חשוב למדי" בניהול או אכיפה של מדיניות הגישה (השיעור הגבוה ביותר באירופה), ו-76 אחוזים מביניהם ציינו כי מערכות לניהול של הזיהוי והגישה ממלאות תפקיד "חשוב מאוד" או "חשוב למדי" בכך שהן מאפשרות גישה אחודה למשתמשים חיצוניים. מלבד זאת, 88 אחוזים מהמשיבים ציינו כי הם מוצאים שהאמירה כי 'בכל מקרה, לפני שמבצעים עסקה הכרחי לאמת היטב את הזהות', "נכונה" או "נכונה למדי". מערכות מתקדמות לניהול של הזיהוי והגישה מאפשרות לבקר את הגישה, הן ליישומים מבוססי ענן והן ליישומים מקומיים, תוך שימוש בזהות בודדת.

בארגונים בישראל שמוצאים תועלת בניהול של הזיהוי והגישה במתכונת שירות - 71 אחוזים מכלל הארגונים בישראל שהשיבו לסקר - מציינים מספר יתרונות: 42 אחוזים ציינו כי המודל מבוסס הענן לניהול של הזיהוי והגישה מקל על שילוב של משתמשים חיצוניים, 33 אחוזים מאמינים כי ניהול של הזיהוי והגישה במתכונת שירות מעניק הזדמנות לפתוח שטפי הכנסה חדשים באמצעות האינטרנט ו-25 אחוזים מסכימים כי הוא מפחית את עלות הניהול.

במודל ההיברידי משתמשים ב-12 אחוזים מבין הארגונים בישראל - תשעה אחוזים פחות מהממוצע האירופאי. המודל ההיברידי מציע לעסקים גמישות ומאפשר להם להוסיף ולהשתמש במערכות קיימות, מסורתיות, לניהול של הזיהוי והגישה, וכן במדריכים המותקנים (directory deployments), בצד שילוב של יכולות מתקדמות ממערכת לניהול של הזיהוי והגישה במתכונת שירות. מלבד זאת, מערכות לניהול של הזיהוי והגישה במתכונת שירות מוטמעות כבר ביישומי ענן רבים, דוגמת Google Apps, Office 365 ו-WebEx. כך יכולים הארגונים להוסיף במהירות ובקלות מערכת לניהול של הזיהוי והגישה במתכונת שירות, לצד ההתקנה המקומית של המערכת הקיימת לניהול של הזיהוי והגישה, ולחסוך את הצורך בתצורת מיחשוב איטית ויקרה.

עם זאת, מדגישות תוצאות הסקר את הנתק המסוים בין היחידות העסקיות לבין מחלקת המיחשוב בכל הקשור לניהול של הזיהוי והגישה. למרות שמערכות לניהול של הזיהוי והגישה יכולות להציע יתרונות עסקיים רבים - הן מאפשרות למשוך בקלות רבה יותר לקוחות חדשים, להרחיב את היקף הפעילות מול הלקוחות הקיימים ולפשט תהליכים עסקיים - הרי שנראה כי במחלקות המיחשוב בישראל לא מדגישים די הצורך יתרונות עסקיים אלה. בסקר התמקדו המשיבים בעיקר ביתרונות שמציעות המערכות לניהול של הזיהוי והגישה בתחום המיחשוב: 83 אחוזים מהמשיבים ציינו כי האמירה ש-'מערכת יעילה לניהול של הזיהוי והגישה הכרחית להשגת היעדים של אבטחת המידע', דוגמת הקצאה מהירה וביטול מהיר של הקצאה לכל סוגי המשתמשים, "נכונה" או "נכונה למדי". לעומת זאת, 71 אחוזים מהמשיבים ציינו כי האמירה ש-'ביחידות העסקיות לא מתעניינים במערכות שלנו לניהול של הזיהוי והגישה' "נכונה מאוד" או "נכונה למדי". זהו השיעור הגבוה ביותר באירופה. אין ספק שבמחלקת המיחשוב צריכים להתמקד יותר ביתרונות העסקיים של ניהול הזיהוי והגישה, על-מנת להבטיח השקעות עתידיות בפרויקטים לניהול של הזיהוי והגישה.

"השאלה אינה אם ארגונים בישראל זקוקים למערכות לניהול של הזיהוי והגישה, אלא כמה הם יוכלו עוד לשרוד בלעדיהן" אמר בוב טרזי, אנליסט ומנהל בחברת Quocirca. "תוצאות הסקר שנערך באירופה ממחישות כי מערכות לניהול של הזיהוי והגישה - מקומיות, במתכונת ענן או היברידיות - מאפשרות שימוש אחוד במגוון רחב של מקורות זהות. הן ממחישות גם שניתן להשיג איזון ראוי בין הצורך לפתוח יישומים למשתמשים ניידים וחיצוניים, לבין אבטחה הולמת של היישומים והנתונים

על CA Technologies

חברת CA INC. (NASDAQ: CA) מציעה תוכנות ושירותים לניהול המחשוב. קבוצת CA טכנולוגיות מתמחה בכל סביבות המחשוב – ממחשוב מיינפריים ועד סביבות וירטואליות וענני מחשוב. CA מנהלת סביבות מחשוב, מאבטחת אותן ומסייעת ללקוחות לספק שירותי מחשוב גמישים יותר. המוצרים והשירותים החדשניים של CA מעניקים תובנות חיוניות ושליטה מקיפה למחלקות מיחשוב שמבקשות לקדם את הגמישות העסקית. מרבית החברות ברשימת Global Fortune 500 מנהלות את מערכות המחשוב המתפתחות שלהן בעזרת CA טכנולוגיות. מידע נוסף באתר CA, בכתובת www.ca.com. עקבו אחר CA טכנולוגיות בשירות Twitter, בכתובת www.twitter.com/cainc.

תאריך:  20/03/2013   |   עודכן:  20/03/2013
איריס ויינשטיין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
סקר CA: חברות בישראל מתקשות בניהול זיהוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יקב "ציון" משווק לקראת חג הפסח: סדרת "בית סבא" - מיץ ענבים 100% טבעי ותירוש ענבים טבעי.
20/03/2013  |  עדי וילדר  |   הודעות כלליות
בטקס הרמת כוסית לחג שהתקיים אתמול בירושלים, אותו ארגן ארגון הקבלנים והבונים, העניק יוראי אבני, סמנכ"ל השיווק של חברת Decor, הגדה מהודרת לחג לראש עיריית ירושלים, ניר ברקת.
חברת Networks F5 הינה מובילה עולמית בתחום Application Delivery Networking (שיפור ביצועי היישומים ברשתות). F5 מספקת פתרונות המאפשרים ליישומים בארגון להיות מאובטחים, מהירים ונגישים לכל. החברה מסייעת לארגונים לענות על הדרישות ולאמץ את ההזדמנויות המגיעות מהצמיחה הבלתי-פוסקת בתחום תעבורת הטלקום, הנתונים והווידיאו, בעבודה מכל מקום וביישומים – הן ב-Data Center והן בענן.
חברת F5 (NASDAQ: FFIV), מובילה עולמית בתחום ה- Application Delivery Networking, פתחה ב-12 במרץ את מרכז הטכנולוגיה הבינלאומי שלה בניו-יורק (International Technology Center New York).
משרדי הרישוי בכל הארץ יסגרו ביום שני הקרוב (25 במרץ) לציבור לרגל חופשת הפסח. המשרדים יפתחו לקבלת קהל ביום שלישי 2 באפריל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
עפר דרורי
עפר דרורי
הספר הכתוב יוצא מן הכלל חושף את פעילותו של אלון כמנהיג צבאי במלחמת העצמאות, ומפרט קרבות בהם אלון שינה את פני המערכה
שמחה סיאני
שמחה סיאני
איך נפלת גיבור? איך נפלת עידו, אך לא בידיים ריקות    השארת אחריך ידיים מלאות במורשת קרב ואהבה למולדת, עם הטוב והפחות טוב שבה    בית חם הותרת אחריך אישה וצאצאים שיאהבו את הבריות ואת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il