סלקום פתחה היום (ב', 27.10.03) את חנות הקונספט הראשונה במתחם view שבקניון ארנה, במסיבת עיתונאים בה לקחו חלק מנכ"ל החברה, דר' יצחק פטרבורג, יו"ר VHS, חיים סקאל, וסמנכ"ל השיווק של סלקום, אילת ליפשיץ.
במסיבת העיתונאים, שהיתה רבת משתתפים באופן יוצא דופן, הציגה סלקום את החנות החדשה, שעוצבה על-ידי המעצב ברוך נאה ובוצעה על-ידי חברת פרומרקט. התפיסה העיצובית מציגה את הטלפון הסלולרי כעולם חוויות והתרחשויות המכוון לקהל הצעיר. הביטוי הוויזואלי לעולם התוכן הטמון בתוך הטלפון מתואר בשורה של אלמנטים עיצוביים בצבעים מגוונים ובקווים עגולים וזורמים, המסמלים את חוויות המוסיקה, הווידאו, התמונות והמשחקים הממתינים למבקרי החנות.
ד"ר יצחק פטרבורג, נשיא ומנכ"ל סלקום, אמר: "החנות שאנחנו חונכים היום היא 'חנות דגל' המשדרת העזה, חדשנות ואופנתיות והיא תציע לצעירים שפע של חוויות והתנסויות חדשות - והכל ברמה טכנולוגית ועיצובית שטרם נראתה בארץ".
פטרסבורג הסביר ל'מחלקה ראשונה', כי הגדרת החנות כ'קונספט' מטרתה להדגיש כי מעבר למטרתה הקימעונאית של החנות, יש בה גם מסר תדמיתי - שיווקי המפגין את יכולת סלקום להשפיע על הרגלי הצריכה של הנוער.
החנות נחנכת בד בבד עם השקתה של תפיסה קמעונית חדשה בכל נקודות השירות האחרות. סלקום תבצע במהלך 2003-2004 'מתיחת פנים' למרבית נקודות המכירה והשירות שלה - פרוייקט שעלותו נאמדת ב-19 מיליון שקלים, כאשר 2 מיליון שקלים מתוכם הושקעו בחנות הקונספט.
אילת ליפשיץ, סמנכ"ל השיווק של סלקום, אמרה: "החנות היא נדבך נוסף וחשוב ביחסיה של סלקום עם מגזר הצעירים - מגזר שבו היא ממשיכה להוביל בנתח השוק. במהלך השנה האחרונה השקנו שירותים ומוצרים חדשניים, ויצרנו שיתופי פעולה עם הגופים המובילים בארץ לצעירים במדיות שונות ומגוונות.
"סלקום מציעה היום תוכנית מכר ייחודית שלוקחת בחשבון את הרגלי השימוש של הנוער, שפע של מכשירים מתקדמים במחירים אטרקטיביים ושפה פרסומית רעננה וצעירה. לכל אלה מצטרפת חנות הקונספט, עם העיצוב החדשני, העמדות האינטראקטיביות והגישה של מקום בילוי וחוויה לכל דבר"
המוזיקאי חיים צינוביץ', השחקן ומנחה התוכנית exit, עופר שכטר, והדוגמנים לילה ואוריה פלד, לקחו חלק במסיבת העיתונאים. צינוביץ' הדגים את יכולותיה של אפליקציית הרינגטונים הייחודית שבחנות, ואילו עופר שכטר - שגם מככב בקמפיין החדש של סלקום לצעירים - הדגים את המשחקים האינטראקטיביים. לילה ופלד, שתמונות הענק שלהם מקשטות את קירות החנות, הוזמנו להציג את המדים הייחודיים שעוצבו עבור נציגי השירות של החנות.
מבדיקות שערכה סלקום בסוף 2002 עולה, כי אחד הדברים החשובים ביותר לבני נוער הוא הביטוי העצמי. צעירים רוצים להבליט את הייחוד שלהם, את הדעה האישית שלהם, להשתייך - אבל להעז להיות שונים. החנות החדשה של סלקום במתחם view נותנת להם את כל זה ויותר, לדברי ליפשיץ בעברית - לועזית: "אפשרות ליצור לעצמם צלצולים ייחודיים, לצייר לעצמם אייקונים אישיים, להצטלם - והכל תוך כדי "הנגינג אאוט" עם החברים, כשהם מוקפים במוזיקה שהם אוהבים, במותגים פופולריים, באווירה טרנדית של fun, ספורט ואופנה".
הבחירה של סלקום להקים את חנות הקונספט בתוך מתחם view, היא לדברי מנהליה, "בחירה טבעית ביותר", מאחר והמתחם משדר ומציע לצעירים בדיוק את האווירה והחוויות שמעניינות אותם. מדובר בעיצוב טרנדי והייטקי; בחיבור לתחומי עניין צעירים במובהק כמו ספורט, אקסטרים, אופנה ומוזיקה; בסביבה הדינמית שמציעה שפע של הופעות ואירועים; ולא פחות מכך - במחויבות שיש לשתי החברות - VHS וסלקום - לקהילה ולקידום נושאים חברתיים. קהל הלקוחות של החנות הוא קהל צעיר (15-30), מעודכן, מאמץ חידושים ושירותים מתקדמים - בדיוק קהל היעד של חנות הקונספט.