|
נוסעים בנתב''ג. מקצרים את זמן ההמתנה [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
אל-על, בשיתוף פעולה עם רשות שדות התעופה (רש"ת), השיקה שירות חדש ללקוחות החברה: דלפקי בידוק עצמי מיוחדים בסמוך לדלפקי אל-על. השירות החדש מאפשר קיצור תהליך הבידוק לטיסה ובכלל זה את זמן ההמתנה לבדיקה הביטחונית.
שירות הבידוק בנתב"ג מרחיב את מגוון האפשרויות לביצוע צ'ק אין בנוחות ובמגוון פלטפורמות עוד טרם הגעתם לשדה התעופה. כיום הבידוק אפשרי באמצעות אתר אל-על, המובייל ובמסרון, ומעתה השירות החדש יאפשר בידוק עצמי גם בטרמינל 3. בשלב הראשון הוצבו שש עמדות בידוק עצמי בסמוך לדלפקי אל-על.
בהמשך השנה, יוצבו גם דלפקי שליחת כבודה אוטומטיים - כך שכל תהליך הבידוק לטיסה יהיה קצר ובשירות עצמי. בעתיד, שירות הבידוק העצמי בקיוסק יתאפשר בשדות תעופה נוספים בעולם בהם פועלת חברת אל-על.
כמו-כן, נוסעים שביצעו בידוק עצמי באתר אל-על, נהנים מהנחה על סך 15 דולר עבור כבודה עודפת.
יהודית גריסרו, סמנכ"ל שירות ולקוחות באל-על: "השירות החדש מאפשר בראש ובראשונה חיסכון בזמן יקר: מקבלי השירות המבצעים את הליך הצ'ק אין בעמדות הבידוק המיוחדות בשדה התעופה, ינפיקו לעצמם את כרטיס הטיסה ואת תגי הכבודה וימסרו כבודתם בדלפק מיוחד. השירות החדש יקצר את זמן ההמתנה לצ'ק אין ויחסוך לנוסעינו זמן המתנה יקר".