סקר חדש של חברת המחקר Bersin by Deloitte, המתמחה במחקרים בתחום ניהול משאבי האנוש, מגלה כי 76% מהמנהלים המתכננים לרכוש או לשדרג את מערכות התוכנה לניהול ההון האנושי בארגונם, מחפשים אחר פתרונות טכנולוגיים מהירים יותר וכאלה שיעניקו פתרון טוב יותר לבעיות הניצבות בפניהם. 73% שואפים במהלך ליהנות גם משיפור ממשי בחוויית המשתמש. על-פי הסקר, מרבית הנשאלים (57%), הנמנים על קוראי מגזין HR Executive ועל מסד הנתונים של Bersin, מתכוונים לרכוש תוכנה חדשה ב-18 החודשים הקרובים, כשרבים מהם (61%) מדווחים כי הם גם יחליפו מערכות קיימות וגם ירכשו פתרונות תוכנה חדשים.
"לאחר שנים של הידוק חגורה, מקצועני ה-HR, מתחילים לחפש פתרונות תוכנה חדשים כדי שיסייעו להם בניהול ההון האנושי בארגון", אומרים עורכי הסקר, שבדק את עמדתם של מנהלי משאבי אנוש העומדים בפני רכישה, או החלפה של מערכות התוכנה בארגון, המשמשות הן לניהול משאבי אנוש והן לניהול הכישרונות והכישורים (Talent Management).
על-פי הסקר, 20% מהנשאלים דיווחו כי הם מתכוונים להחליף את התוכנות הייעודיות הקיימות, בעיקר לניהול הלמידה, גיוס והערכת עובדים, במערכת אינטגרטיבית כוללת ומקיפה לניהול הכישרונות והכישורים בארגון. בסיבות העיקריות למהלך ציינו 68% את הצורך ב"שיפור חוויית המשתמש", 61% ציינו כי הדבר נובע מכך שהפתרונות הקיימים לא משתלבים היטב עם שאר מערכות המחשוב בארגון ו-55% ציינו כי הם מחפשים פתרונות טכנולוגיים חדשים, מהירים וטובים יותר. 48% ציינו כי הסיבה היא בחוסר היכולת שלהם לבצע ניתוחים שונים באמצעות היישומים הקיימים.
"המגמות עליהן מצביע הסקר הופכות להיות שכיחות יותר ויותר גם בארץ", אומר יצחקי קורן, סמנכ"ל השיווק בסינריון, המתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. "ארגונים רבים מנהלים תהליכים ממוחשבים של הערכת עובדים. זהו הבסיס לתהליכים נוספים כגון ניהול הלמידה, תמריצים ותגמול, זיהוי הטאלנטים ותכנון "יורשים" ועתודה ניהולית. ככל שצרכי הארגון מתפתחים, מתקדמים והופכים למורכבים יותר, נדרשות מערכות מקיפות, משולבות וידידותיות למשתמש. גם אם ארגונים מתכננים להתחיל ב-basic, מוטב שיסתכלו לטווח הארוך ויבחרו בפתרונות שיוכלו לגדול יחד איתם".
"החידושים האחרונים בעולם התוכנה הביאו עימם ממשקי משתמש חדשניים גם לתוכנות ה-HR", אומרים עורכי הסקר. "ובאמת, אלו פתרונות ידידותיים למשתמש, עם יכולות שימוש במובייל וברשתות החברתיות,וכוללים כלי ניתוח נתונים ומדידה מתוחכמים יותר, משולבים יותר וקלים יותר בשימוש. זה כבר לא עניין של 'nice-to-have', אלא 'have-to-have'".
אודות סינריון סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ-25 שנות ניסיון, פתרונות התוכנה של סינריון פועלים בלמעלה מ-7,000 ארגונים בישראל ובעולם ומשרתים למעלה מ-5,000,000 עובדים. הפתרונות של סינריון, המותקנים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, כולל ניהול מערך העובדים וחישוב שכר, ניהול גיוס עובדים וניהול הכישורים והכישרונות בארגון.
מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם פועלים אצל לקוחות ברחבי העולם. סינריון הינה הספק הפרטי הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך עובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות Talent Management. החברה מעסיקה כ-160 עובדים בישראל ו- 50 עובדים בחברת-הבת שלה בקנדה. בנוסף, סינריון פועלת באמצעות רשת מפיצים במקומות שונים בעולם.
למידע נוסף:
[קישור]