מותגים פועלים בערוצים הדיגיטליים להעברת מסרים שיווקיים ושירותיים: באתר האינטרנט, בפייסבוק, ביוטיוב ובערוצים נוספים.
על-פי רב, המסרים שהמותגים מתקשרים ללקוחותיהם מתבטאים במידע טקסטואלי המוגש בצורה משעממת ובעקבות כך, המסרים לא מקבלים את תשומת הלב הרצויה של הגולשים.
BO זיהתה את הבעיה, במסגרת ניתוח של צריכת התוכן אצל מותגים רבים, ומציגה פתרון יצירתי מתחום המידע (info).
בשנים האחרונות נעשה שימוש מוגבר באינפוגרפיקה ככלי להעברת מידע בצורה ויזואלית.
BO זיהתה, כי האינפוגרפיקה המשמשת את עולמות המידע, תוכל לשמש גם את עולם המותגים, כאמצעי חדשני להעברת מסרים שיווקיים ושירותיים.
העברת מסרים בצורה ויזואלית אפקטיבית במיוחד בתכני ומדריכי שירות וכן באתרים בעלי תוכן מקצועי מורכב, הדורש פישוט.
התוכן הגרפי משמש במגוון ערוצים: אתר האינטרנט, youtube, פייסבוק ועוד.
לרוב, התוכן הגרפי אינו מחליף תוכן כתוב באתר, אלא מתווסף אליו באמצעות "סליידר" שפותח באופן ייעודי ומשולב באתר האינטרנט של המותגים.
הכלי זמין לצפייה מכל הפלטפורמות לרבות טאבלטים ו
סלולר.
תוכן אינפוגרפי-אינטראקטיבי משפר את חווית המשתמש ומאפשר להגביר את מעורבותו של הגולש במסר.
בשבועות הקרובים יעלה כלי אינטראקטיבי כזה לאחד מלקוחות החברה.
המותגים הראשונים, שהטמיעו באתרי האינטרנט ובפייסבוק שלהם את התכנים הוויזואליים שיצרה BO, הינם מגדל ומבטח סימון.
בקרוב יעלו סדרות תוכן אינפוגרפי ללקוחות נוספים, המופקים בימים אלה. ניתן להתרשם מדוגמאות בקישור:
[קישור] התוכן האינפוגרפי הופק ע"י חברת BO – Business Online העוסקת בתכנון, ניהול וליווי נכסים דיגיטליים למותגים.
אסף דותן, מנכ"ל BO "האינפוגרפיקה מאפשרת להציג בצורה ויזואלית ידע ונתונים ותופסת את תשומת לב הגולש גם בעולם של ריבוי מסרים." עוד הוסיף דותן "הפתרון מאפשר להציג מסרים מורכבים בצורה פשוטה. אנו שמחים להציע פתרונות אלה, כאמצעי חדשני להעברת מסרים בעולם השיווקי, המכירתי והשירותי".