המועדון הבכיר לשיווק של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול) יקיים מחר (ב', 10.11.03), בין השעות 16:00-19:00, מפגש לחברי המועדון, תחת הכותרת "אסטרטגיות מצליחות בשוק העולמי - האם ניתן ליישמן בישראל?". הדיון ייסוב סביב השאלה באיזה מידה ניתן ליישם בהצלחה בישראל אסטרטגיות ומודלים מצליחים, שיושמו בשוק העולמי.
המפגש יתקיים במלון קראון-פלזה בת"א וייטלו בו חלק: אריק רייכמן, מנכ"ל תנובה ויו"ר המועדון הבכיר לשיווק, שאף ינחה את המפגש, ארז ויגודמן, נשיא שטראוס-עלית, אפי רוזנהויז - מנכ"ל שופרסל ועמוס שפירא, מנכ"ל אל-על.
במפגש ירצו שני מרצים-אורחים מחו"ל, הנמנים על צמרת היועצים הבינלאומיים, אשר יציגו בפני המשתתפים אסטרטגיות ומודלים מצליחים, שיושמו בחברות וכלכלות שונות בעולם:
המרצה הראשון יהיה גינתר ג'קוב (Gunter E. Jakob) המשמש בתפקיד כיועץ בינלאומיות למועצות מנהלים ולדרג הבכיר בחברות הבינלאומיות מובילות בעיקר בתחומי ה-FMCG. ייסד את חברת הייעוץ GJM ב-1977 לאחר קריירה רבת שנים ב"יונילבר" וב"דנונה". ג'קוב בקיא היטב ברזי השוק הישראלי ועובד מזה 25 שנה עם חברות מובילות במשק.
האורח השני הוא רוג'ר אברבנאל (Roger Abravanel) המשמש בתפקיד שותף וכדירקטור בחברת הייעוץ הבינלאומית מקינזי, אליה הצטרף ב-1972. אברבנאל הוא בעל ניסיון עשיר בייעוץ בינלאומי בכיר בתחומי הניהול והעסקים באירופה, ארה"ב, דרום-אמריקה והמזרח הרחוק, בענפים כגון: טלקום, כימיקלים, טקסטיל ואופנה וכן מוצרי צריכה. מאז שנת 1999 הוא משמש בתפקיד Senior Sponsor למשרדי מקינזי בישראל.
בסיום הדיון יתקיים רב-שיח על הנושא "יישום אסטרטגיות בינלאומיות בישראל - מניסיונם של מנכ"לים מובילים במשק", בהשתתפותם של רייכמן, ויגודמן, רוזנהויז ושפירא.