חברת הסלולר פרטנר הודיעה (יום ג', 16.10.01) על השקת שרות חדש בשם: Orange taxi, במסגרת שרותי קול מבוססי מיקום. השרות מתקיים באמצעות מערכת OuickOn שפותחה בחברת פלטינט.
השרות החדש מאפשר ללקוח לקבל את תחנת המוניות הקרובה ביותר לפי המקום בו הוא נמצא, לצורך הזמנת מונית.
ללקוח אורנג' המחייג ממכשיר אורנג' ל-700- , תינתן האפשרות לשוחח, במהלך שיחה בודדת עם מספר תחנות מוניות בסביבתו, עד לקבלת השרות אותו הוא מבקש. בתום השיחה יקבל הלקוח SMS עם פרטי תחנות המוניות עימן דיבר.
שרות "אורנג' טקסי" מתאפשר בעקבות שילוב של מערכת ה-OuickOn של חברת פלטינט ברשת אורנג'. המערכת הנה ראשונה מסוגה בעולם, ומאפשרת למפעילים לספק מגוון רחב של שרותים, כגון שרותים מבוססי מיקום, שרותי Voice Portal, שרותי מידע, שרותי פנאי ובידור ושרותי רשת מתקדמים.
מערכת ה-QuickOn מאפשרת כתיבה מהירה של שרותים המשלבים קול, נתונים ומסרים בו-זמנית ויישומם ברשת הסלולרית. המערכת תומכת בכל סוגי הטלפונים הסלולריים הקיימים כיום, מכשירים בטכנולוגיית GPRS וכן מתוכננת המערכת לתמוך בטכנולוגית דור שלישי עתידיות.
לדברי מנכ"ל פרטנר, עמיקם כהן, מדובר בשרות מהפכני ללקוחות אורנג', המסופק בצורה נוחה בהשוואה לשרותים דומים הניתנים על-ידי מפעילים אחרים. זהו צעד נוסף במן שרותים מבוססי מיקום שמאפשרת אורנג' ללקוחותיה.
לדברי מנכ"ל חברת Partner Future Comm, אמנון הררי, חברת פלטינט השכילה לפתח מערכת יציבה ואמינה במיוחד תוך שיתוף פעולה הדוק עם פרטנר. פעילות PFC סייעה רבות לחברה להגיע במהירות למוצר המותאם לצורכי השוק.
מנכ"ל חברת פלטינט, ניר גולן מסר, כי "שילוב המערכת שפותחה על-ידנו ברשת אורנג' הינו אבן דרך חשובה לחברת פלטינט, במיוחד לאור העובדה שחברת פרטנר הינה חברה חדשנית ומתקדמת בשרותים המוצעים על-ידה לקהל לקוחותיה. חברת פלטינט שותפה לחזון של חברת פרטנר, להשקת שרותים מתקדמים המשלבים קול, נתונים ומסרים".