|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

אל-על מתחדשת

גאה להציג את מטוסי הבואינג ER737-900 המתקדמים בעולם, מקבוצת המטוסים צרי הגוף - המצטרפים לצי אל-על
24/10/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ענת פרידמן  |    |  רהב תקשורת
מחלקת עסקים ותיירים [צילום: יח"צ]

מחלקת תיירים [צילום: יח"צ]

מטוס הבואינג ER737-900 [צילום: יח"צ]

מדי גוטקס [צילום: יח"צ]

המטוס הראשון מתוך שמונה מטוסים חדשים שנרכשו עלידי אל על
המריא הבוקר (24.10.13) לטיסתו הראשונה לפריס LY319.

במסגרת מגמת ההצטיידות וחידוש צי המטוסים אל על צפויה להשקיע כ-430 מיליון דולר ברכש המטוסים, במושבים נוחים ובמערכת בידור מתקדמת וחדשנית.

מטוס הבואינגER 737-900 הינו המטוס המתקדם ביותר בעולם מבין המטוסים צרי הגוף, הוא בעל יתרונות תפעוליים רבים ונחשב ליעיל וחסכוני יותר מדגמים אחרים.

המטוס החדש יפעל ביעדי אל על בטווח הקצר והבינוני לאירופה.

לראשונה בישראל ובאירופה ייהנו הנוסעים מחוויית בידור מתקדמת וחדשנית באמצעות מערכת בידור ייחודית אשר תאפשר לנוסעים לצפות בעתיד בתכני הבידור בטיסה על גבי המכשיר האישי שלהם. המערכת החדשנית, בטכנולוגיית הסטרימינג, תשדר את תכני הבידור אל המכשיר האישי של הלקוח, בין אם סמארטפון, טאבלט או מחשב נייד.

במסגרת מגמת ההתחדשות, אל על משתפת פעולה עם חברת גוטקס ליצירת מראה חדש במדי צוות האוויר של אל על.

המטוסים החדשים יצוידו במכונות קפה של מותג קפה האיכות השוויצרי נספרסו, בכדי לייצר חווית קפה מהנה ועשירה ללקוחות היוקרה של אל על.

אל על תשיק בקרוב את בר היינות החדש לנוסעי מחלקות היוקרה. איש היין בעל השם והידע המקצועי, הסומליה יאיר היידו, אשר הצטרף לצוות המקצועי של אל על, ינצח על תהליך בחירת בר היינות הבא של אל על.

אפליקציית ה"מובייל" של אל על מתפתחת כל הזמן- האפליקציה מאפשרת לבצע מגוון שירותים מכל מקום ובכל זמן: הזמנת טיסות, אקספרס צ'ק אין, מידע לחברי מועדון הנוסע המתמיד ועוד.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על: " מטוסי ה- ER737-900 החדשים של אל על מהווים את שיאה של תנופת החדשנות, ההצטיידות וחידוש צי המטוסים של החברה.

אמש אישר דירקטוריון אל על רכישת שני מטוסים נוספים מדגם 737-900ER ובכך יכלול צי המטוסים החדש 8 מטוסים.

רכישת המטוסים מציבה את החברה בחזית הטכנולוגית הבינלאומית וצפויה ליצור קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה.

מימון ההצטיידות יתבצע כולו בעסקות מימון ארוכות טווח.

ההשקעה במושבי מחלקת העסקים ומושבי מחלקת התיירים החדישים מסוגם ובמערכת הבידור המשוכללת שתושק בחודשים הקרובים, עולים בקנה אחד עם היעד שהצבנו לעצמנו - לספק את המוצר הטוב ביותר ואת השירות המתקדם ביותר לנוסעים ולשמור באמצעות כך על מעמדה של אל על כחברת התעופה המועדפת לטיסות אל ישראל וממנה.

בהמשך לתנופת ההתחדשות, אל על תהיה אחת מחברות התעופה הראשונות בעולם והראשונה להציע שירות סטרימינג בקווים אל/מאירופה ותעניק חוויית בידור ומידע מתקדמים (infotainment). תחום חווית הבידור הינו נושא מהותי וחשוב ומאחר שכך החלטנו להשקיע משאבים גם בצי המטוסים צרי הגוף".


המטוס הראשון מבין השמונה יוצא מחר לטיסתו הראשונה, המטוס השני מתוכנן להגיע בתחילת חודש דצמבר ועד קיץ 2014 ייקלטו באל על ארבעה מטוסים חדשים ועד תחילת 2016 יכלול הצי שמונה מטוסים.

הגעת המטוסים החדשים תוביל את בשורת ההתחדשות של אל על בתחום המוצר בממשקים השונים עם הצרכן.

מחלקת העסקים כוללת 16 מושבים ומחלקת התיירים 156 מושבים.

נוסעי מחלקת העסקים של אל על יוכלו להתרווח במושבי עסקים ייעודיים ומרווחים המציעים נוחות מלאה עם מרווח של 44".

עבור מחלקת התיירים רכשה אל על מושבים דקים וקלים המיוצרים בטכנולוגיה חדישה עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית.

על-מנת לייצר חווית טיסה תומכת עבודה ופנאי, כלל הנוסעים ייהנו משקעי חשמל וחיבורי USB בסביבת המושב וממערכת בידור ייחודית אשר תאפשר בעתיד לנוסעים לצפות בתכני הבידור בטיסה על גבי המכשיר האישי שלהם.

ER 737-900 מחלקות השירות והמוצר

מטוסי ה ER 737-900 יופעלו בתצורה ייחודית לאל על : 172 מושבים

שתי מחלקת שירות: 16 מושבים במחלקת העסקים ו- 156 מושבים במחלקת התיירים.

מושבי מחלקת עסקים - מושבי עסקים ייעודיים ומרווחים מסוג MILLENNIUM המציעים נוחות מלאה עם מרווח של 44" . כל המושבים מצוידים בשקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB.

בנוסף, הנוסעים ייהנו ממערכת בידור אישית Ipad)) הכוללת מיטב תכני בידור - סרטים, תוכניות טלוויזיה, משחקי מחשב אינטראקטיביים, מוזיקה ועוד.

מושבי מחלקת תיירים - לראשונה בצי אל על, מושבים דקים וקלים מסוג PINNACLE המיוצרים בטכנולוגיה חדישה עם כריות מושב ארגונומיות לנוחות מרבית.

מושבי מחלקת התיירים הנוחים מציעים מרחב מחייה נוח לנוסע גם בזכות מיקום כיס הספרות בחלק העליון של גב המושב.

בכל שורת מושבים במחלקת התיירים, שקעי חשמל למחשב הנישא וחיבורי USB .

פנים המטוס - עיצוב חדש לפנים מטוס הכולל תאורת אווירה חדשנית וחווייתית המשתנה במהלך הטיסה, תאי אחסון גדולים ומרווחים במיוחד לאחסון כבודת היד.

שידרוג חוויית הטיסה

מערכת הבידור בטיסה במטוסים החדשים


אל על גאה להציג מערכת בידור ייחודית ומתקדמת אשר תאפשר לנוסעים לצפות בתכני הבידור בטיסה על גבי המכשיר האישי שלהם. המערכת החדשנית תשדר את תכני הבידור באמצעות טכנולוגיית סטרימינג אל המכשיר האישי של הלקוח, בין אם סמארטפון, טאבלט או מחשב נייד במערכות ההפעלה השונות.

הנוסעים ייהנו מעשרות סרטים, מאות תוכניות טלוויזיה, אלפי שירים, עולם שלם של תכנים לילדים, מידע לנוסעים ועוד.

מערכת הבידור הייחודית, שזכתה בפרסים כ-CRYSTAL CABIN AWARD ב-2012 וב-APEX AVION AWARD 2012, הנקראת BoardConnect פותחה על-ידי Lufthansa systems , מאפשרת חוויה ידידותית ופשוטה למשתמש ומאפשרת ללקוחות שליטה מלאה בבחירת הסרטים והתוכניות, בזמן המתאים להם.

אל על הינה חברת התעופה הראשונה אשר תפעיל את המערכת בטיסות מישראל לאירופה ומאירופה לישראל. המערכת תותקן בעשרה מטוסי 737 ושני מטוסי 767. התקנת המערכת צפויה בשנת 2014.

לינק לסרט ההדמיה של המערכת: [קישור]

סטפן הנסן, מנכ"ל Lufthansa systems: אנחנו גאים כי חברת אל על, אחת החברות המובילות באירופה, בחרה את מערכת ה- BoardConnect. המערכת, אשר זכתה בפרסים שונים, היא דוגמה נפלאה לחדשנות של Lufthansa systems. זהו מהפך במערכות הבידור בטיסה, אשר לא רק משדרג את החוויה עצמה אלא מאפשר לחברות התעופה דרכים חדשות ומתקדמות לתקשר עם הנוסעים בטיסה".

מכונות קפה של מותג קפה האיכות השוויצרי נספרסו במטוסים

מטוסי ה ER737-900 החדשים יצוידו בקרוב במכונות קפה של Nespresso המותאמות למטוסים ויציעו תערובות קפה משובח לנוסעים במחלקות היוקרה.

במטרה להעשיר את חווית הטיסה ולגעת לנוסעי היוקרה גם בחוש הטעם וחוש הריח, אל על משיקה שיתוף פעולה עם מותג הקפה האיכות השוויצרי נספרסו, בעל המיצוב הגבוה בקרב צרכני קפה האספרסו הביתי בישראל ובעולם. במטוסים יותקנו מכונות קפה חדישות שיביאו לשיפור חווית השירות.

במטוסי ה ER737-900 יותקנו מכונות הקפה להנאת נוסעי מחלקת העסקים. בשלב הבא תורחב הפעילות לצי 747-400 למחלקות היוקרה , כאשר המטרה הסופית היא שילוב מכונות הקפה של Nesprsso בכל מחלקות היוקרה בצי אל על.

בקרוב הנוסעים במחלקת העסקים והמחלקה הראשונה ייהנו משלושה סוגים שונים של תערובות Grands Crus משובחות של Nespresso שפותחו במיוחד עבור המגזר העסקי: Ristretto, Decaffeinato ו-Espresso Leggero.

Look חדש למדי אל על

כחברת התעופה המובילה של ישראל, עם צוותים המסתובבים בעולם כולו, אל על מייחסת חשיבות עליונה לנראות אנשיה.

כחלק ממהלך של התחדשות חברה אל על למותג האופנה הישראלי, בינלאומי, גוטקס; בעל ערכים הדומים לערכי החברה במטרה לייצר Look חדש אשר יעניק תחושת גאווה וייצוגיות לצוותי אל על בארץ ובעולם, באוויר ובקרקע, דיילים וטייסים.

מולי גרד - המנהלת האמנותית של קבוצת גוטקס: "מטרת השת"פ הייתה ליצור נראות חדשה לצוותי אל על בצורה שתיצור ריענון ללוק ולמדים, תוך כדי התייחסות מתמדת לתחושה האישית של הצוות, נוחות ופרקטיות.

נקודת המוצא שלי מבחינה קריאטיבית הייתה השראה ארכיטקטונית - מבנית תוך כדי שלוב אלמנטים גרפיים ביותר שנותנים עומק ועושר לקומפוזיציה. המטרה הייתה ליצור אחידות צבעוניות שתראה מודרנית אך במקביל תהווה קלאסיקה בהתהוותה".

בר המשקאות החדש של אל על

תהליך בחירת בר היינות הבא של אל על אשר יושק בקרוב, ינוהל על-ידי הסומלייה יאיר היידו, ויתקיים בהשתתפותם של נוסעים מתמידים של אל על.

מחודש נובמבר יוכלו נוסעי מחלקות היוקרה של אל על ליהנות מתפריט המתחלף פעמיים בשנה, אשר יאפשר לקהל הנוסעים ליהנות ממבחר עשיר יותר של יינות, להציג יותר יקבים ישראלים לקהל התיירים ולנוסעים הקבועים במחלקות היוקרה, להתאים את היינות למזג האוויר החורפי או הקיצי, ולספק תוך כך חוויית יין ייחודית ומתחדשת.

אל על רואה בבר היינות אותו היא מגישה, אמצעי להצגת היקבים והיינות הישראלים מהשורה הראשונה לקהל הישראלי והבינלאומי בטיסותיה.

איכותם הגדלה והולכת של יינות ישראל אף זכתה להכרה בתחרויות בינלאומיות מעולם היין בתעופה, בהם אל על הגישה את היינות וזכתה בפרסים.

דרך נוספת לחשיפה של יינות מיקבים קטנים יותר אך איכותיים ויקבי בוטיק ישראלים, תהיה בקרוב באמצעות הכתרת והגשת "יין החודש" ו"תגלית החודש" בטיסות.

באופן זה אל על מעניקה חוויית גילוי וריגוש לקהל הנוסעים הקבוע שלנו.

אפליקציית אל על

אל על מאפשרת ללקוחותיה בארץ ובעולם להזמין כרטיס טיסה באמצעות האפליקציה. זאת ועוד, בידוק מוקדם באפליקציה ללא הצורך להדפיס כרטיס עליה למטוס מ 11 יעדים בעולם, להזמין שירותי הושבה, להתממשק לחשבון מועדון הנוסע המתמיד, לקבל מידע על המראות ונחיתות ועוד. האפליקציה מאפשרת לנוסעי אל על את הנוחות, הזמינות והיעילות בשימוש מהמכשיר הנייד.

איפה ניתן להוריד את האפליקציה?
App store - לכל סוגי מכשירי אפל גרסת IOS 4.3 ומעלה
Google play - למכשירי אנדרואיד גרסה 3 ומעלה

שפות: עברית ואנגלית

מה האפליקציה כוללת היום?
- הזמנת טיסה - תהליך מקוצר וידידותי להזמנת טיסות בינלאומיות וטיסות פנים ארציות
- צ'ק אין- ביצוע בידוק מוקדם בהליך קצר וידידותי, יחד עם בחירת מושב וקבלת כרטיס עלייה למטוס- ב 11 יעדי אל על בעולם - אין צורך בהדפסת הבורדינג וניתן להגיע עד לשער עם הנייד .
- ההזמנה שלי- בדיקת פרטי ההזמנה ובחירת מושב
- המראות ונחיתות - קבלת מידע ויכולת מעקב אחרי הטיסות -המראות נחיתות ב48 השעות הקרובות ובמידה וישנם עיכובים כלשהם - מידע online
- צור קשר- כל פרטי הקשר החשובים , טלפונים של מוקד אל על ומשרדי אל על בארץ ובכל העולם
- קישור לרשתות החברתיות של אל על.
- שדרוג מושב-רישום לתיירים פלוס ומושב מעודף
- מבצעים- לדעת על כל המבצעים של אל על ולרכוש בנייד
- הנוסע המתמיד- מידע מעמד חבר המועדון על כמות הנקודות שצברת, עידכון פרטים אישיים, מחשבון המרות ותנועות אחרונות

בעתיד בקרוב

- בדומה לממשק תכנון החופשה הקיים באתר אל על - נציע הצעות ומוצרים משלימים לחווית הטיול ו\או החופשה : כגון הזמנת מלונות , רכבים, הדרכות קוליות למסלולים נבחרים , טיפים של אנשי אל על ושל גולשים ומידע מעודכן וייחודי ליעדים השונים.

תאריך:  24/10/2013   |   עודכן:  24/10/2013
ענת פרידמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
החל מהערב (יום ה' 24.10.13) בשעה 21:00 ועד ליום א' 27.10.13 בשעה 05:00, תיסגרנה תחנות לוד גני אביב וכפר חב"ד (ומקטע המסילה שביניהן) לצורך עבודות לתחזוקת תשתיות הרכבת. לרשות הנוסעים יועמדו שירותי הסעות בין תחנות לוד גני אביב וכפר חב"ד לבין תחנת לוד.
24/10/2013  |  שחר וייסמן  |   הודעות כלליות
רוב החברות אינן מעריכות את מספר תוכנות הקוד הזדוני החדשות המופיעות מדי יום, ורק 6% מהן מכירות בהיקף האמיתי של האיום. כך עולה מסקר בינלאומי לסיכוני אבטחת מידע ארגוניים לשנת 2013 (2013 Global Corporate IT Security Risks survey), שנערך על-ידי חברת המחקר B2B ומעבדת קספרסקי. על-פי מעבדת קספרסקי, כמעט 200,000 דוגמאות חדשות של קוד זדוני מופיעות ברחבי העולם בכל יום. כשהתבקשו להעריך את הנתון הזה, 90 אחוזים מהמשיבים בסקר הבינלאומי ציינו מספר נמוך יותר, 4% ניחשו יותר מכך, ורק 6% העריכו נכון.
23/10/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
ענקית ההדמיה, חברת אפסון, ניצלה את "ישפרינט 2013", תערוכת הדפוס הישראלית, להצגת קו המדפסות בפורמט רחב של החברה ולהשקה ראשונה בישראל של 3 מדפסות חדשות: Surecolor F-6000, Surecolor F-2000 ו-SureLab D-3000.
23/10/2013  |  שי מרון  |   הודעות כלליות
רד האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה על שחרור Red Hat Enterprise Linux 5.10, המהדורה המינורית החדישה ביותר של פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux.
23/10/2013  |  יניב כהן  |   הודעות כלליות
חברת ESET, מפתחת האנטי וירוס NOD32, הכריזה היום על שחרור הגרסה החדשה של מוצרי האבטחה שלה לשוק הפרטי. הגרסאות החדשות מציגות טכנולוגיה חדשה לחסימת פרצות אבטחה, מנוע סריקה מתקדם לזיכרון המחשב ושיפורים גם בטכנולוגית מחיקת האיומים שנתגלו.
23/10/2013  |  גלעד הראל  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il