|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

F5 משיקה את ארכיטקטורת הסינתזה

F5 משיקה את ארכיטקטורת הסינתזה (Synthesis Architecture) לשירותי יישומים מוגדרי-תוכנה SDAS - Software Defined Application Services
18/11/2013  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יעל ניסקי  |    |  קו ישיר  |  תגובות  כתבות מקודמות

חזון ה-Synthesis™ של F5 מסייע ללקוחות להאיץ את מהירות העברת היישומים ואת זמן היציאה לשוק באמצעות הקצאה אוטומטית ותזמור חכם של שירותי היישומים.

  • מארג השירותים הגמיש ועתיר הביצועים של F5 Synthesis מצמצם את המורכבות והעלויות שבפריסת שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (Software defined application services™, SDAS™), לרבות רשתות מוגדרות בתוכנה (SDN), תשתיות וירטואליות וסביבות ענן.

  • ארכיטקטורות F5, האופטימיזציה של מבנה הרישוי ואפשרויות הפריסה המגוונות, נותנים לארגונים את הכלים המאפשרים להם להתאים את השירותים לציפיות המשתמשים והעסק, ולתת מענה לאתגרי ה-IT הנוגעים לסוגיות של זמינות, אופטימיזציה, אבטחה וניידות.

F5 Networks (נסדאק: FFIV) השיקה לראשונה את ארכיטקטורת הסינתזה שלה, F5 Synthesis™, פלטפורמה המשלבת את האספקה של שירותי יישומים מוגדרים בתוכנה (SDAS™) בסביבות היברידיות, מרכזי נתונים והענן. ארכיקטורת F5 Synthesis, המגובה במארג שירותים גמיש ועתיר ביצועים המשרת בו-זמנית מספר רב של לקוחות (multi-tenant), מאפשרת ללקוחות לספק לכל אחד ובכל זמן שירותי שכבת יישומים ללא אילוצים ומגבלות בצורה מהירה, יעילה וחסכונית.

פלטפורמת ה-Synthesis מתבססת על טכנולוגיות דגל של F5® , כמו TMOS ו-ScaleN, ומוסיפה אלמנטים חדשים המכניסים את שירותי היישומים החכמים לתוך תשתיות ה-IT וסביבות הענן. ההכרזה של F5 היא עדות לצעדים המהפכניים והמשמעותיים שעושה החברה לקראת מימושו של אחד היעדים המרכזיים של לקוחותיה: דטה סנטרים מוגדרים בתוכנה עם שירותי SDAS. שירותי ה-SDAS משלימים את מאמצי המחשוב הקיימים בשכבות הפיזיות של הרשת, באמצעות תמיכה בשירותים הקריטיים של שכבות היישומים. מערך מקיף של ממשקי תכנות והניהול מבטיח אינטגרציה ועבודה בשיתוף מלא עם SDN, מערכות וירטואליזציה והענן.

מארג שירותים פעיל, מונחה יישומים, המשרת בו-זמנית מספר לקוחות, יוצר מודל גמיש להקצאה ותזמור של שירותים המאפשר להרחיב את השירותים ממרכז הנתונים לענן. בשילוב עם אפשרויות רישוי חדשות, מקטינה ארכיטקטורת F5 Synthesis את עלויות אספקת השירותים ומאפשרת ללקוחות להגדיל את ערך השירות עם מערך שירותים עשיר ובר-הרחבה לכל ההתקנים, הרשתות והיישומים.

לתמיכה בחזון זה, מציגה F5 מודל רישוי רב שכבתי המאחד ומפשט את אפשרויות הרכישה של הפתרונות, ומפחית בצורה ניכרת את העלויות החלות על הלקוח בהשוואה לפריסה של אותם שירותי יישומים בנפרד.

הרחבה והקצאה מהירה של מערך שירותי יישומים המקיף ביותר הזמין כיום על התקנים, רשתות ויישומים. בנוסף , F5 Synthesisמאפשרת הרחבה והתאמה גם לצרכי הסביבות התובעניות ביותר. מערכת Synthesis ScaleN, הפרוסה על תשתיות תוכנה, חומרה וענן, יכולה לתמוך בשיעור של עד 1.28 מיליון מופעים בשילוב של דומיינים ניהוליים ומופעים וירטואליים, עם רוחב פס משולב של 20.5 טרה-בייט וקיבולת חיבור של 9.2 מיליארד משתמשים – יותר מפי 3 מהקיבולת הדרושה לניהול החיבור של כל משתמש אינטרנט בעולם היום . מערכת ניהול מרכזית מאפשרת גילוי, מיפוי והקצאה של מופעי מארג השירותים, תוך צמצום ההוצאות התפעוליות הכרוכות בתהליכים ידניים. המערכת מאפשרת הרחבה והקצאה מהירה של מערך שירותי יישומים המקיף ביותר הזמין כיום על התקנים, רשתות ויישומים. על-מנת לממש את 'יתרון הגודל' הנדרש כדי לאפשר אסטרטגיה של "שום יישום לא נשאר מאחור", נדרשת הקצאה "ותזמור" אוטומטי של היישומים.

F5 Synthesis מאפשרת לארגונים גדולים ולספקי שירות לנהל, להרחיב ולבצע בקלות אוטומציה בשירותי היישומים עם BIG-IQ™. הגישה של BIG-IQ לניהול מספר רב של משתמשים במקביל (multi-tenant), משלימה היטב את ריבוי המשתמשים של F5 Synthesis, ומאפשרת לארגונים להתקדם לקראת אספקת IT כשירות (ITaaS) וליהנות מהיתרונות התפעוליים הגלומים במרכז נתונים מוגדר בתוכנה.

במסגרת חזון החברה, מציגה F5 גם אוסף של ארכיטקטורות הממוקדות בפתרונות עסקיים שנועדו לסייע לארגונים להאיץ את זמן היציאה לשוק ולתת מענה לכמה מהאתגרים המרכזיים ביותר המעסיקים היום את ענף ה-IT. כך, לדוגמה, הוציאה היום החברה הודעת נפרדת לעיתונות הממוקדת במערך הגנה מפני התקפות DDoS.

יתרונות עיקריים

  • האצת מהירות אספקת השירות – ארגונים גדולים וספקי שירותים מגלים היום רגישות גבוהה מאוד לפרק הזמן הנדרש כדי להכניס לשוק שירותים ויישומים חדשים. מגמות וטכנולוגיות כגון, אג'יליות, DevOps, הענן ו-SDN, הרווחות היום בקרב צוותי פיתוח, תפעול ורשת, מהוות צעד אדיר לקראת מתן מענה לדרישות אלה לאספקה מהירה וגמישה יותר של שירותים, אולם עדיין לא ניתן מענה הולם לשירותים העיקריים של שכבות 4-7. ארכיטקטורת F5 Synthesis ממלאה את החלל הזה עם מסגרת עבודה פתוחה וברת הרחבה המאפשרת למערך גדל והולך של שותפים טכנולוגיים לשתף פעולה על מערכות מקיפות, המאפשרות הקצאה משולבת ותזמור של שירותים, ונותנת מענה לדרישה לאספקה מהירה של שירותי מחשוב, רשת ויישומים.

ארכיטקטורות הייחוס וההכוונה של F5 Synthesis מקצרות עוד יותר את זמן היציאה לשוק, הואיל והן מאפשרות הטמעה מהירה של שירותים הנוגעים לאתגרים מרכזיים של אבטחה, ענן וניידות עם הנחיות פרטניות לפריסה והטמעה.

  • צמצום העלויות והמורכבות – הסטנדרטיזציה על פלטפורמת אספקת שירותים של F5 מפחיתה במידה ניכרת את הסיכונים התפעוליים ומשפרת את ההמשכיות העסקית הודות ליכולות הניהול המקיפות שלה. מסגרת העבודה של ארכיקטורת Synthesis מאפשרת לארגונים לפרוס, לנהל ולהתאים באופן מרכזי, עקבי ומתוזמר את היקף שירותי היישומים שלהן בסביבות מרכזי הנתונים והענן. יתרונות אלה באים לידי ביטוי בפריסות חזויות וברות חזרה, המצמצמות את מספר ההגדרות הידניות והשגיאות הנובעות מהן, ומחדירות במנהלי המערכות את הביטחון הדרוש להם כדי להתקדם הלאה עם יוזמות שירות עצמי המקטינות עוד יותר את עלויות התפעול.

הואיל וניתן לפרוס את פלטפורמות F5 המרכיבות את מארג השירותים על כל חומרה של F5, לפי בחירת הלקוח, לקוחות יכולים לקדם יוזמות וירטואליזציה ושירותי ענן, כמו מרכזי נתונים מוגדרים בתוכנה למשל, מבלי שהדבר יבוא על חשבון טווח ההגעה או האפקטיביות של שירותי היישומים החיוניים, או יכולות האבטחה ואמינות הרשת.

  • גמישות מבוססת יישומים – טכנולוגיות F5 (כמו BIG-IP®, BIG-IQ, LineRate™, Traffix™ SDC™ ו-Versafe™) נותנות בידי הלקוחות מספר אפשרויות פריסה. הפתרונות הפיזיים, הווירטואליים והמבוססי ענן של F5 מביאים איתם מארג גמיש ועתיר ביצועים של שירותים עם יכולות ליבה הממוקדות בדרישות לאמינות וכושר הרחבה. ארכיטקטורת F5 Synthesis מאפשרת ללקוחות לעבור מניהול מסורתי לגישה אסטרטגית, מבוססת שירותים, הממוקדת בהקצאה, אוטומציה ותזמור של שירותים ברמת היישום, גישה המתאימה את השירותים ו"מיישרת" אותם בקו אחד עם ציפיות המשתמש והעסק.

  • תמיכה במחשוב ענן – לעיתים קרובות ארגונים נרתעים מפריסה של יישומים בענן מסיבות הקשורות לדרישות ארגוניות לאבטחה, תאימות וביצועים. F5 Synthesis, מאפשרת לארגונים לפרוס את שירותי היישומים של F5 בסביבות ענן ולנהל אותם מנקודה מרכזית אחת לצד השירותים הפרוסים במרכז הנתונים שלהם. מודל זה מאפשר פריסה עקבית, אכיפה של מדיניות אבטחה ודרישות ביצועים, והפקת תועלת מהיתרונות הטמונים במחשוב ענן באופן מוגן ובטוח.

  • יכולות תכנותיות הנותנות מענה טוב יותר לצרכים העסקיים – ארכיטקטורת F5 Synthesis מאפשרת אוטומציה של שירותים, תמיכה בארכיטקטורות רשת ויישומים חדשות ויצירת שירותים על בסיס גישה מותאמת ומבוססת מדיניות. לקוחות F5 יכולים למנף כלים רבי עוצמה כמו iRules®, iControl®, iCall™, iApps®, Groovy, ו-Node.js כדי לקנפג ולהתאים באופן דינמי את הסביבות שלהם, כמו גם להרחיב את הבינה העומדת בבסיס ההחלטות העסקיות שלהם מעבר ליכולות השירות הקיימות. לקוחות יכולים ליצור, לפרוס, לשנות ולהרחיב במהירות את השירותים כדי לתת מענה למשתנים שונים המשפיעים על האבטחה, האמינות והביצועים של היישומים והרשתות. F5 נותנת לארגונים את הכוח להתאים את השירותים לצרכי המשתמשים והעסק בזכות הדגש הרב על יכולות תכנות ואוטומציה.

מני ריוולו, סמנכ"ל פתרונות אסטרטגיים ב-F5 , אמר כי: "F5 מגלה מודעות גבוהה לשינויים הסוחפים את שוק ה-ADC (Application Delivery Controller), תוך התבססות על דיאלוג מתמשך עם לקוחות, שותפים וגורמי מפתח בענף. Synthesis מאפשרת לנו להיערך טוב יותר סביב סדרי הקדימויות והעדפות הפריסה של ארגונים וספקי שירותים על-מנת לתת מענה מיטבי לכיוון שאליו פונה היום ענף ה-IT – מיליארדים של משתמשים, טריליונים של התקנים מחוברים לאינטרנט ומיליונים של יישומים חיוניים. התמיכה בצמיחה בסדר גודל כזה, מחייבת באופן שאינו משתמע לשתי פנים יכולת הרחבה מסיבית של שירותים, הקצאה גמישה של משאבים ושיתוף פעולה בין מגוון פלטפורמות, פתוחות וקנייניות כאחד. הכרזה זו משקפת את אמונתנו כי F5 נמצאת בדיוק במקום הנכון כדי לסייע לארגונים להפיק את המרב מהטכנולוגיות המלהיבות והמסעירות הקיימות היום בשוק, מבלי שהדבר יבוא על חשבון האבטחה וביצועי היישומים".

על F5

F5 (נסדאק: FFIV) מספקת פתרונות לעולם היישומים. החברה מסייעת לארגונים להתאים בקלות וביעילות את התעבורה והאספקה של שירותים בענן ובמרכז הנתונים על-מנת להעביר בהצלחה יישומים לכל אחד, בכל מקום ובכל זמן. הפתרונות של F5 מרחיבים את טווח ההגעה של מערכות המידע הודות לשימוש במסגרת עבודה פתוחה הניתנת להרחבה ולמערך עשיר של שותפים, הכולל ספקים ויצרנים מובילים בתחום התיאום והשילוב של מרכזי נתונים וטכנולוגיות. גישה זו מאפשרת ללקוחות למצוא את המודל התשתיתי המתאים ביותר לצרכיהם לאורך זמן. ארגונים ממשלתיים, מותגים צרכניים, ספקי שירותים ועסקים מובילים, כולם נעזרים ב-F5 כדי לשמור על מיקומם בחוד החנית של טכנולוגיות הענן, האבטחה והניידות. למידע נוסף, אנא בקרו ב-f5.com.

למידע נוסף על F5, שותפיה והטכנולוגיות שלה, ניתן לעקוב אחרינו ב-@f5networks בטוויטר או לבקר אותנו בפייסבוק. לרשימה המלאה של אתרי קהילת F5, אנא בקרו בכתובת: www.f5.com/news-press-events/web-media/community.html.

F5, BIG-IP, F5 Synthesis, software defined application services, SDAS ו-VIPRION, הם סימנים מסחריים או סימני שירות של חברת F5 Networks בארצות הברית ובמדינות אחרות. כל השמות החברות והמוצרים האחרים המופיעים בזאת הם סימנים מסחריים של בעליהם על-פי חוק.

תאריך:  18/11/2013   |   עודכן:  19/11/2013
יעל ניסקי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
F5 משיקה את ארכיטקטורת הסינתזה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Good Technology, המתמחה באבטחת מכשירים ניידים והמיוצגת בארץ על-ידי אינוקום מקבוצת אמן, הכריזה על Good Dynamics Direct Connect, אפשרות פריסה חדשה לפלטפורמת Good Dynamics Secure Mobility Platform, שתהיה זמינה החל מחודש זה. התכונה החדשה מחזקת את יכולות ארגוני האנטרפרייז בהגנה על מידע, פרטיות המשתמשים והתאמה לדרישות רגולציה מקומיים ובינלאומיים הנוגעות לאבטחת מידע, המאפשרות לארגון לשמור על נתוניהם בתוך גבולות לאומיים או תאגידיים.
18/11/2013  |  אסף מואב  |   הודעות כלליות
hub:raum TLV ותוכנית Fit4Europe של Deutsche Telekom, צירפו אליהן באופן רשמי את חברת Screemo. הסטארט-אפ התל אביבי, בוגר האקסלרטור של מיקרוסופט, הוא הראשון שייכנס לתוכנית המציעה ליזמים ישראלים מסלול תמיכה בכניסה לשוק האירופאי, בדרך לסיפור ההצלחה המסחרי.
18/11/2013  |  שי מרון  |   הודעות כלליות
חברת התוכנה SAP הכריזה על השקת גרסאות מקומיות ב-52 מדינות של פתרון ה- ERP לעסקים בסדר גודל בינוני SAP Business All-in-One, המבוססות על פלטפורמת SAP HANA.
18/11/2013  |  אסף מואב  |   הודעות כלליות
משתתפי המשלחת נעלו את ביקורם בישראל בסיור בבאר אברהם המקראית, ובו התרגשו מאוד ממרכז המבקרים המרשים, מההדרכה וכמובן מהבאר ההיסטורית, נוכח הידיעה שבבאר אברהם, המרכז הרוחני החדש שנפתח למבקרים בשבוע שעבר, התקיים השלום העולמי הראשון בין אברהם אבינו לבין אבימלך. המבקרים שמעו על סיפור חייו ומסעו של אברהם אבינו- אבי המונותאיזם- לארץ הקודש, וצפו בסרט תלת-מימד בטכנולוגיה מתקדמת מהמודרניות ביותר בעולם.
18/11/2013  |  חגי מאור   |   הודעות כלליות
BO מציגים שירות חדש!
17/11/2013  |  צוות BO  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il