סקר בינלאומי שהקיף 204 בנקים, גדולים ובינוניים מרחבי העולם, מגלה כי 60% מהבנקים כבר הטמיעו פתרונות שילוט דיגיטלי בסניפיהם וכי 20% מתכוונים לעשות זאת בטווח זמן של בין 12-24 חודשים. תשעה מתוך עשרה משתתפים בסקר דיווחו כי השילוט הדיגיטלי הוא חלק "חשוב" מהפעילות השיוקית בסניפים ושני שלישים מהמשתתפים אמרו שמדובר בחלק "חשוב מאוד". הבנקים שלקחו חלק בסקר לסיכום פעילות 2013, שבוצע על-ידי חברת JohnRyan האמריקנית, מפעילים 153,272 סניפים ב-32 מדינות באמריקה הצפונית, אירופה ובאוסטרליה.
על-פי הסקר, כמחצית מהנשאלים דיווחו כי קודם להכנסת שילוט דיגיטלי לסניפים, הם פיתחו תוכניות אסטרטגיות מקיפות. במרבית המקרים בהם נכנסו מסכים לשימוש, התכנים המשודרים מעורבים - ביחס של 3:1 - ובכחמישית מהסניפים המסרים מתמקדים אך ורק במסרים של הבנק עצמו ואינם פתוחים לגורמי חוץ. רק במספר קטן של סניפים משמשים המסכים להעברה של תכנים שאינם ממוקדים בבנק עצמו או במוצריו הפיננסיים.
50% מהבנקים דיווחו על שביעות רצון מהתוצאות ושניים מתוך חמישה מנהלים אף הצהירו שהם "מאוד מרוצים". עוד עולה מהסקר כי אחת הסיבות המרכזיות לאימוץ פתרונות שילוט דיגיטלי היא האפשרות לבצע התאמה לסניף המקומי, אך 49% מהם לא עושים זאת מסיבות שונות - נתון המהוה סיבה לתסכול, על-פי דיווחי הנשאלים. על-פי הסקר, עולה שרק שליש מהבנקים מעדכן את התכנים מדי שבוע בעוד 65% עושים זאת מדי חודש, או לעתים רחוקות יותר. רק 13% דואגים להחלפת התכנים מדי יום.
לדברי יעקב לייב, מנכ"ל YCD Atmosphere, המתמחה בפתרונות מדיה דיגיטלית חכמים, במוסדות פיננסיים רבים בישראל כבר הבשילה ההכרה בחשיבות הפעילות ברמת הסניף המקומי וכי השילוט הדיגטלי הפך לחלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית בתוך הסניפים. "לקוח שכבר נכנס לסניף בנק מעיד על אמון כלשהו במותג. כשהוא כבר עומד בתור בבנק, מחכה לפקיד שיתפנה, יש לסניף הזדמנות נפלאה לחיזוק המותג, להנעה לפעולה, להעברת מידע חדשותי וכמובן לבדר ול'העביר את הזמן' - לתת לו חויית לקוח מסוג שונה, כזו שתחזיר אותו שוב ושוב ותחזק את הקשר איתו".
לסקר המלא:
[קישור] אודות YCD Atmosphere YCD Atmosphere מספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים (מוזיקה ווידאו) לחברות, בתי עסק מתחומי ההסעדה, אופנה, חיי לילה ולייף סטייל, קמעונאים, גופים מוסדיים וארגונים בישראל. הפתרונות של YCD מסייעים למשוך לקוחות, לחזק את המותג ולעודד מכירות - תוך יצירת חווית לקוח שונה וייחודית לכל עסק. ההיצע של YCD משלב אסטרטגיה, שירותים מקצועיים של 24/7, פריסה ארצית וטכנולוגיה ייחודית. לחברה יש למעלה מ-4000 לקוחות, הכוללים תמהיל של בתי עסק כמו גם מותגים מהגדולים והמוכרים ביותר בישראל. בראש החברה עומד יעקב לייב.
אתר:
www.ycd-a.co.il