|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

אפסון משיקה את ה-CLO - תקן חדש למקרנים

במקביל להשקת תו התקן החדש שיהפוך לסטנדרט תעשיה הבוחן את איכותם של המקרנים, השיקה אפסון ישראל קו מקרנים חדש המיועד לשווקים הביתיים, העסקיים והמסחריים
05/02/2014  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: שי מרון  |    |  דוניצה תקשורת - יחסי ציבור לטכנולוגיה והייטק  |  donitza.co.il  |  תגובות
EPSON-PROJECTOR-TW5200 [יח"צ]

ענקית ההדמיה, חברת אפסון, הכריזה על דרך חדשה למדידת עוצמתם ואיכותם של מקרני וידאו. במקביל חשפה החברה את דגמי מקרני ה- 3LCD החדשים לשנת 2014 המיועדים להדרכות ולימודים, עסקים, שילוט דיגיטלי ולקולנוע ביתי. המקרנים מפגינים עוצמת אור (לבן וצבעוני) בהירה פי 3 בהשוואה למקרני ה-DLP של המתחרים.

מותגי מקרנים רבים מתגאים בבהירות הלבן של המקרנים שלהם. עם זאת, כיום, כל הסרטים והמצגות הם צבעוניים. אם רמת ההקרנה של בהירות צבעים אינה מספיקה ואינה תואמת לבהירות הלבן, הצבעים המוקרנים עשויים להיראות עמומים ודהויים. אם רמת הבהירות של הצבעים ושל הלבן גבוהה במידה שווה, התמונות המופקות בהירות וצבעיהן חיים. כדי להקל על הצרכן הניצב מול מדף המקרנים, השיקה אפסון, תקן תעשיה חדש המודד את תפוקת האור הצבעוני (CLO) בפועל של המקרן - ערך המתקבל כתוצאה ממדידת הבהירות של האור האדום, הירוק והכחול.

"לצבעים תפקיד חשוב באיכות התמונה", אומר אורן פליישר, מנכ"ל אפסון ישראל. "מסיבה זו חשוב להכיר את בהירות הצבעים של המקרן, הנמדדת ביחידות לומן. תו ה- CLO הוא סטנדרט חדש המספק לקונים נתונים נוספים שבאמצעותם ניתן להשוות מקרנים כיום. תפוקת אור צבעוני נמוכה פירושה תמונות עמומות עם צבעים דהויים". לדברי פליישר, בדיקת בהירות הצבעים היא הכרחית כיום, שכן יצרנים רבים מפרסמים רק את בהירות האור הלבן של המקרנים. "מקרנים דיגיטליים יוצרים צבעים בדרכים שונות, ולכן חשוב להכיר את בהירות הצבעים של המקרן לפני רכישתו. בהירות הלבן לא מתארת את התמונה המלאה ולא מבטיחה תמונות באיכות טובה או צבעים בהירים. נתון זה מעיד רק על הבהירות בעת הקרנה של תמונה לבנה חלקה; הוא לא מציג את התמונה הכוללת... מקרנים דיגיטליים מפיקים צבעים בדרכים שונות ומשמעות הדבר היא שקיימים הבדלים משמעותיים בבהירות הצבעים שלהם".

לדברי פליישר, את ההשלכות ניתן לראות בכל התחומים בהם משתמשים כיום במקרנים: בתחום העסקי, בחדרי הישיבות, תמונות בהירות וצבעים חיים יותר משפרים את התוצאות ויוצרים את הרושם המרבי על לקוחות, בכיתות ובאולמות הלימוד, השיעורים ייראו מרתקים יותר, ובבית, מערכת הקולנוע הביתית, המפיקה תמונות בהירות וצבעים חיים יתנו את האפקט המרבי.

"בבדיקה עיוורת שנערכה למקרן אפסון, לעומת חמישה מקרני DLP בעלי שבב יחיד ממותגים שונים ובעלי רמת הארה זהה, 95% מהמשתתפים בסקר אמרו שהמקרן מתוצרת אפסון הפיק את הצבעים החיים ביותר. 98% מהם אמרו שהוא הפיק את התמונות הבהירות ביותר באופן כללי", אומר פליישר. "מי שמתכוון לרכוש מקרן חייב מהיום לחפש אחר ערכים נפרדים של בהירות צבעים ובהירות לבן, כדי להבטיח קבלה של התמונות הבהירות ביותר עם הצבעים החיים ביותר. צריך לקחת בחשבון שחלק מהיצרנים לא מספקים את ערכי בהירות הצבעים (CLO), כך שעליך שצריך תמיד לבקש את המידע הזה כדי לקבל החלטה מושכלת".

וגם קו מקרנים חדש

אירוע ההשקה שימש גם במה להצגת קו המקרנים החדש של אפסון לשנת 2014. בקו החדש ניתן למצוא את:

EB-W16SK - מקרן תלת-ממד פסיבי ראשון לשימוש מסחרי בפני קהלים גדולים. המקרן התלת-ממדי פועל בשיטת ה'הערמה הכפולה', מציג חוויה תלת-ממדית למגוון קהלים והוא אידיאלי למוסדות חינוך, מוזאונים, תערוכות ולתעשיית האירוח.

המערכת מורכבת משתי יחידות הקרנה, המוערמות יחד במרכב שתוכנן במיוחד. על-ידי הצבת היחידות זו על זו, התמונות מיושרות בצורה אלקטרונית באמצעות הגדרת יישור אוטומטי של המקרן. אפשרות זו מקצרת בצורה דרמטית את זמן ההגדרה. איכות התמונה מובטחת באמצעות טכנולוגיית 3LCD של אפסון המשחזרת בנאמנות מגוון צבעים רחב כדי ליצור תמונות טבעיות ומלאות חיים; אידיאלי עבור שיעורי מדע ותערוכות אומנות. לשני המקרנים פלט אור לבן וצבעוני במידה שווה של 3,000 לומן, לקבלת תמונות תלת-ממד בהירות במגוון תנאי תאורה היקפית.

מחיר: כ-11,200 ש"ח, כולל מע"מ.

EB-G6900WU - המקרן לפינות ולקירות זוויתיים. אידיאלי לשוק ההשכרה ולשילוט הדיגיטלי בתחומי הבידור, המסחר והקמעונאות, הודות לפלט לומן גבוה, כניסת HDBaseT, והיכולת להקרין לפינות ועל שטחים עקמומיים. תמונות המכוונות למשטח עקמומי, או לפינת אזור ההקרנה, מותאמות אוטומטית, ומאפשרות למשתמשים הקרנה ללא עיוות. בנוסף, ניתן לסובב את המקרן בצורה אנכית ב-360 מעלות, כך שהמשתמשים יכולים להניע את התצוגה ברחבי החדר או האולם כדי שתתאים לצורכיהם. ה- EB-G6900WU כולל רזולוציית מסך WUXGA, כניסת HDBaseT, טכנולוגיה חדשנית להעברת חמישה אותות, כולל וידאו HD לא דחוס, אודיו, מתח ושליטה, במחיר נמוך ולמרחקים גדולים של עד 100 מ' באמצעות כבל cat5/6 סטנדרטי. המקרן קל להגדרה ולשימוש, הודות למגוון תכונות התקנה ידידותיות למשתמש, דוגמת יישור פיקסלים ואחידות צבעים. תכונות אלו מבטיחות שלאחר שהמקרנים מותקנים, המשתמשים יכולים להתמקד בתוכן במקום בהתאמת הגדרות מסך.

מחיר: כ-39,700 ש"ח, כולל מע"מ.

EB-G6800 - מקרן רב עוצמה, להתקנה קבועה ועתיר בתכונות חדשניות האידיאלי לשוק ההשכרה ולשילוט הדיגיטלי בתחומי הבידור, המסחר והקמעונאות, הודות לפלט לומן גבוה והיכולת להקרין לפינות ועל שטחים עקמומיים. EB-G6800 מקרין תמונות ברזולוציית מסך של XGA וכולל גם כניסת HDBaseT. תמונות המכוונות למשטח עקמומי, או לפינת אזור ההקרנה, מותאמות אוטומטית, ומאפשרות למשתמשים הקרנה ללא עיוות. בנוסף, ניתן לסובב את המקרן בצורה אנכית ב-360 מעלות, כך שהמשתמשים יכולים להניע את התצוגה ברחבי החדר או האולם כדי שתתאים לצורכיהם. 'גימיק' נוסף: מיזוג שוליים, האומר שניתן להקרין תמונה מסך רחב גדולה ממספר מקרנים ו"לתפור" את החלקים יחד בצורה חלקה.

מחיר: כ-27,500 ש"ח, כולל מע"מ.

EB-G6350 ו-EB-G6450 - שני מקרנים רבי עוצמה המיועדים להתקנה קבועה בחללי תצוגה רחבי ידיים. המקרנים, העתירים בתכונות חדשות, אידיאליים לארגונים ולמוסדות להשכלה גבוהה, ומתוכננים להתקנה באולמות הרצאות וחדרי ישיבות גדולים. הדגמים החדשים אף תואמים לעדשות מסדרת Epson EB-G5 – ואידיאלים עבור עסקים המשדרגים את המקרנים המותקנים אצלם. שני הדגמים מתאפיינים ברמות בהירות גבוהות מאוד ורזולוציות מסך המתאימות לכל צורך עסקי. צבעים מלאי חיים משוחזרים באמינות הודות לטכנולוגיית 3LCD של אפסון, בעוד שניגודיות ניתנת להצגה במגוון רמות של תאורה היקפית, הודות לפלט אור גבוה במידה שווה של אור לבן וצבעוני. בנוסף, ניתן לסובב את המקרנים בצורה אנכית ב-360 מעלות, כך שהמשתמשים יכולים להניע את התצוגה ברחבי החדר כדי שתתאים לצורכיהם. המקרנים קלים להגדרה ולשימוש, כך שלאחר שהמקרנים מותקנים, המשתמשים יכולים להתמקד בתוכן במקום בהתאמת הגדרות מסך.

מחיר EB-G6350: כ-22,600 ש"ח, כולל מע"מ.
מחיר EB-G6450: כ-26,000 ש"ח, כולל מע"מ.

כן הוצגו מקרנים חדשים המיועדים לשוחרי הקולנוע הביתי והגיימינג:

EH-TW5200 - מקרן ייעודי למשחקי וידאו, הכולל 'מצב מהיר' חדש. למקרן יש יחס ניגודיות גבוה וקישוריות MHL המאפשרת הפעלת ו'ניגון' תוכן מסמארטפונים וממחשבי טבלט. ה- EH-TW5200 אידיאלי עבור גיימרים הרוצים להשקיע במסך גדול כדי להשלים את החווייה שמספקת קונסולת המשחקים שלהם, והוא מספק גרפיקת משחקים בהירה באיכות Full HD בדו-ממד ובתלת ממד. על-ידי מעבר ל'מצב מהיר', המשתמשים יכולים לשקוע לחלוטין במשחקי וידאו המתנהלים בקצב מהיר וללא פיגור - חשוב עבור טורנירים של שחקנים מרובים, או משחקי ירי, הנדרשים לזמן תגובה של שברירי שנייה. ה- EH-TW5200 הוא גם אחד ממקרני המשחקים הראשונים של אפסון המאפשרים למשתמשים להפעיל תוכן ישירות מסמארטפונים או ממחשבי טאבלט הודות ליציאת MHL - לרבות תמונות, סרטוני וידאו ומוזיקה.

מחיר: כ-8000 ש"ח, כולל מע"מ

EH-TW7200 - מספק תמונות באיכות גבוהה עבור מגוון רחב של סוגי תוכן ובמחיר משתלם. הוא קל במיוחד להגדרה ומאפשר למשתמשים להמיר סרטי HD בדו-ממד לתלת-ממד במגע לחצן. עם רמות גבוהות של יחס ניגודיות ובהירות, זו דרך מושלמת להעשרת חוויית הקולנוע הביתי.

מחיר: כ-16,000 ש"ח, כולל מע"מ.

EH-TW9200 - המקרן לחובבי הקולנוע המתקדמים. עם יחס ניגודיות כפול כמעט לעומת דגמים קודמים וקישוריות MHL חדשה עבור סמארטפונים וטבלטים, כולל ה- EH-TW9200 גם אינטרפולציה של פריימים בדו-ממד ובתלת-ממד. עם בהירות יוצאת מן הכלל ויחס ניגודיות גבוה במידה שלא תיאמן של 600,000:1 במצב דו-ממד ותלת-ממד, המקרן מציע חוויה קולנועית סוחפת באמת. הוא בעל אישור ISF מלא, כולל את טכנולוגיית שיפור הנהירות של אפסון עבור ביצועי תלת-ממד וניתן להתאמה בקלות לכל סביבה ביתית, הודות למגוון אפשרויות הקישוריות וההגדרה הגמישות.

מחיר: כ-20,000 ש"ח, כולל מע"מ.

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. מנכ"ל החברה: אורן פליישר. אתר הבית: www.epson.co.il.

אודות אפסון

אפסון היא מובילה עולמית בהדמיה ובחדשנות, המקדישה את עצמה להגשמת החזון של לקוחותיה באמצעות הטכנולוגיות הקומפקטיות, החסכוניות והמדויקות ומבחר המוצרים שלה, החל ממדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, וכלה בהתקנים אלקטרוניים ובהתקני גבישים. החברה מונהגת על-ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ-78,000 עובדים ב-99חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן.

[קישור]

תאריך:  05/02/2014   |   עודכן:  05/02/2014
שי מרון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אפסון משיקה את ה-CLO - תקן חדש למקרנים
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת CA Technologies (NASDAQ: CA) הודיעה כי בחברת Facebook (NASDAQ: FB) משתמשים בתוכנת CA DCIM (CA Data Center Infrastructure Management) כדי לנהל מיליוני נקודות נתונים ביחס לאנרגיה, ממשאבים פיזיים וממשאבי מיחשוב במרכזי הנתונים העולמיים שלה, על-מנת לשפר את נצילות הכוח.
"סודות הכיתה הרומנטית", ספרה של חיה גליק, מושק בימים אלה במהדורה חדשה בהוצאת סטימצקי. הספר, המיועד לבני גיל העשרה, מספר בשפה קולחת ובהירה את המתרחש בין כתליה של כיתה מתבגרת, בחטיבת הביניים, דרך סיפוריה של מאיה, תלמידה בכיתה.
חברת "תבואות", המייצרת ומשווקת מוצרי מזון אורגניים וטבעיים, פיתחה והשיקה בימים אלה סדרה חדשה של תערובות להכנת תבשילי חורף מחממים ובריאים. הסדרה כוללת 3 תערובות: קינואה מיקס עם ירקות, תבשיל קוסקוס מלא עם ירקות ותבשיל אורז, כוסמת, עדשים וירקות. היקף ההשקעה בפיתוח הסדרה כ-180,000 ש"ח.
אין כמו לחם הנאפה בבית, ובמיוחד אפיית חלה לכבוד שבת, כשריח אפייתה ממלא את כל חלל הבית בין כל ריחות התבשילים לכבוד שבת קודש....
"זרקור" הינו מיזם חדשני וייחודי מבית היוצר של האוצרת איילת אמוראי – בירן ואשת יחסי הציבור מיכל סדן
05/02/2014  |  מיכל סדן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il