|
קסטרו. יציבות במכירות [צילום: איתמר לוין]
|
|
|
|
|
חברת האופנה, קסטרו מדווחת על תוצאות דוחות הרבעון ראשון של השנה: ההכנסות הסתכמו בכ-197.7 מיליון שקלים, לעומת כ-196.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מדגישים כיתוצאות הרבעון הושפעו בעיקר מעיתוי חג הפסח, אשר חל השנה ברבעון השני (14 לאפריל) ואילו בתקופה המקבילה אשתקד חל ברבעון הראשון (25 במרץ) וכן מהעובדה כי בחודשי החורף ינואר ופברואר שרר בארץ מזג אוויר קיצי בצורה בלתי אופיינית, והיעדרו של מזג האוויר החורפי בתקופה זו השפיע לרעה על הכנסותיה של החברה בחודשים אלו.
הרווח הגולמי בתקופה של 3 חודשים עמד על סך של כ-108.2 מיליון שקלים לעומת כ-115.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד. בחברה מדגישים כי הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקרה, בשל תמחור תחרותי של המוצרים הנמכרים בחנויות, בין היתר בשל היעדרו של מזג האוויר החורפי בחודשים ינואר-פברואר 2014, אשר הביא לגידול בהנחות שניתנו וכן בשל עליית שיעור המע"מ והמכס בהשוואה לתקופה מקבילה אשתקד.
הרווח הנקי המיוחס הסתכם בכ-2.4 מיליון שקלים לעומת כ-13.9 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו אמר היום: "קסטרו הציגה ברבעון הראשון של השנה יציבות במכירות על-אף עיתוי חג הפסח והיעדר מזג אוויר חורפי בתקופה זו. יצוין כי החברה ממשיכה ליישם את אסטרטגיית התרחבותה וממשיכה לשפץ חנויות, להרחיב את שטחן והכל על-מנת לאפשר הצגה מיטבית של הקולקציה, אשר היקפה גדל והתרחב במהלך השנים האחרונות.