|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

מסקנות ועדת הפנים:

הסטטוס קוו בהר-הבית יישאר בעינו

ניצב פריינטי למירי רגב: "זה מעליב ופוגע שאת מכנה אותנו כפחדנים" רגב: "אז למה אינכם סוגרים את ההר לכולם בהתפרעויות?" אהרונוביץ': "את לא מכבדת את המדים שמהם באת"
23/06/2014  |   News1 News1   |   חדשות   |   כנסת 19   |   תגובות
מאת: עידן יוסף  |    |  תגובות    כנסת 19    
רגב ואהרונוביץ'. חילופי דברים [צילום: פלאש 90]

ועדת משנה תבחן עליית יהודים להר-הבית
עידן יוסף
הוועדה תפעל שלושה חודשים ותבדוק את יישום החלטת הממשלה בנושא * בראש הוועדה יעמוד דוד צור וחברים בה זבולון כלפה ונחמן שי
לרשימה המלאה

בוועדת הפנים הוצגו (יום ג', 23.6.14) מסקנות ועדת המשנה לנושא עליית יהודים להר-הבית, בראשות ח"כ דוד צור (התנועה). הדיון התקיים בהשתתפות השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ' מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו ומפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי.

יושב-ראש הוועדה, ח"כ מירי רגב, אמרה בפתח הדיון: "הכוונה היא שכל אזרח יוכל לעלות להתפלל. לצערי, נוצר מצב בו המפקדים מתחלפים כל שלוש שנים וכל אחד רוצה לעבור את תקופתו בשלום, ואז בכל התפרעות סוגרים את ההר ליהודים, במקום להתמודד עם הבעיה. התחושה שרוצים לקנות שקט. אבל לא על-חשבון הסמלים היהודים שלנו. היה שר לביטחון פנים אמיץ שקיבל החלטה ופתח את ההר ועדיין אין אינתיפאדה. אם צריכה להיות אינתיפאדה כדי להגן על הר-הבית - שתהיה. בסופו של דבר, לא יכול להיות מצב שיהודים לא עולים להר-הבית".

יושב-ראש ועדת המשנה, ח"כ דוד צור, הציג את המסקנות: "ככלל, הסטטוס שנקבע ב-67' נשמר. כמות המבקרים במגמת עלייה. מספר המקרים בהם נסגר ההר בשל הפרות סדר נמצא בעלייה מתמדת וכן כי מזהים מתיחות גוברת. גם בכמות הפריצות להר כדי להשליט סדר יש עלייה. יש התגברות של גורמים רדיקליים איסלמיים שגורמים להפרות סדר תכופות בהר. זה מחייב דיון יסודי כי זו השפעה מסוכנת שתואמת את כמות הפרות הסדר".

צור הדגיש בהמלצות כי יש לשמר את הסטטוס קוו. "אנו לא סבורים שיש לפעול בחקיקה לשינויים" אמר וציין כי יש דעות חלוקות בוועדה. "אנחנו סבורים שעל המשטרה לעשות שימוש בסמכויות שבידיה לסגירת ההר במקרים קיצוניים".

רגב התפרצה לדבריו: "לכן החמאס מתחזק. למה שלא ימשיכו להסית אם כשיש הפרות סוגרים?"

צור: "יש מקום לפתוח את ההר גם בשבתות, לשימוש התיירים בעיקר. בהידברות עם הווקף, צריך לעודד להמשיך לגבות דמי כניסה למסגדים, להגדיל את כמות נקודות הבידוק. מומלץ להפסיק להחתים על מסמך שאין לו נפקות משטרתית ("מתחייב לנהוג...") ולהסתפק בשילוט. אחת לחצי שנה יוגש לוועדה על-ידי השר לבט"פ דוח סטטוס הר-הבית בו יפורטו פעולות הממשלה. כל מה שקשור להר צריך להיעשות ברגישות, באופן ענייני ולא מתלהם".

ח"כ זבולון כלפה (הבית היהודי), חבר ועדת המשנה, אמר: "לא יכולה להיות מציאות בה יש גורמים שמתסיסים את ההר ומי שמשלם את המחיר הוא היהודים שממתינים לעלות. זה חייב להיפסק. כל זמן שהמדיניות היא כזו - חוטא יוצא נשכר".

ח"כ משה פייגלין (הליכוד-ביתנו): "הוועדה החליטה לא לגעת בסטטוס קוו, וזה לא היה בסמכותה. הוא חילק תמונה של כיתת תלמידים מוסלמית שמניפה בהר-הבית ידיים עם סימן הניצחון המשולש, שמסמן את חטיפת שלושת הבנים, ואמר כי זהו הסטטוס קוו שהוועדה החליטה לשמר. כל הממשלות לא נוגעות בגחלים אלא שמים עליהן שטיח. כשאתה בורח מעיסוק בליבה אתה לא פותר כלום אלא מחביא את הבעיה. לא ייתכן שהר-הבית יופקר לחלוטין".

ח"כ אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל): "כאשר מונעים חופש פולחן מהמגיעים מהגדה, לפני שהם נורים ונהרגים, יש מנהג חדש לקחת את תעודות הזיהוי ושולחים את המבוגרים לתחנות המשטרה. המשטרה מטרטרת מבוגרים, נשים, ילדים. במה חשודה אישה בת 70? אתם רוצים להרחיק מוסלמים מהמסגד. זו החלטה פירומנית לא אחראית. אני מבקש למנוע את נוהל הטרטור הזה והאלימות המונהגת על-ידי המשטרה בפריצות למתחם. אני מזהיר: אל תקחו את מסגד אל-אקצה. אל תציתו אש".

מפקד מחוז ירושלים, ניצב יוסי פריינטי: "יש עלייה של 27% בעלית יהודים להר. ויש החמרה באירועים של גופים קיצוניים שיוצרים הסתה ומחייבים הפעלת כוח בהר. למרות זאת, משטרת מחוז ירושלים נאלצה לפרוץ להר ב-2014 שמונה פעמים, אל מול שמונה פעמים בכל 2013, וזאת בחמישה חודשים. רואים בבירור הסלמה בהר-הבית. עושים הכל לאפשר ליהודים לעלות. נאלצנו לבצע 16 דילולים של מוסלמים בהר, חלקם בימי שישי, בהם עולים 35,000 מתפללים. באמצע שבוע, מנענו מהמתפרעים לעלות בעיקר בחגים. מבחינת הסגירות - ב-2014, נאלצנו לסגור 6 פעמים את ההר חלקית בבוקר או בצהריים". ח"כ רגב העירה: "יש סה"כ שעתיים שיהודים יכולים לעלות להר. אתה מזהה שיש התפרעויות, אבל נשאלת השאלה: למה כשיש הסלמה ההר לא נסגר לכולם?"

ניצב פריינטי השיב: "לעיתים סוגרים גם למוסלמים. כשהמשטרה נאלצת לפרוץ - אי-אפשר להמשיך בשגרה. רגב: "אז במצב כזה תסגור את ההר לכולם". פריינטי הגיב: "זה מעליב ופוגע שאת מכנה אותנו כפחדנים מתחילת הדיון. אני נעלב באופן אישי".
השר לביטחון הפנים אהרונוביץ' התפרץ לדברים ופנה ליו"ר: "המטרה שלך היא להעליב. לא תפגעו פה בקציני משטרה ובשוטרים. הוא הרעים קולו: זו לא ועדת חקירה ולא טריבונל. מתחילת הדיון את תוקפת ולא נותנת לקצין משטרה לדבר. את לא מכבדת את המדים שמהם באת. את תוקפת ואני סופג. אם נצטרך נפסיק את הדיון". הוא פנה למפקד המחוז: "תלמד לקבל ביקורת. היא לא תמיד בונה - זו מטרת הוועדה".

ניצב פריינטי המשיך: "יש מקרים שאנחנו סוגרים את ההר לכל סוגי האוכלוסיות. זה לא מדויק להגיד שההר לא נסגר למוסלמים. אנו נאלצים לסגור ביקורים רק כשיש חשש לפגיעה. צריך לבחון גם כמה אנשים נעצרו והורחקו מההר. פעילות המשטרה תקיפה מאוד. את תראי מאות אחוזי עלייה בנושא, בהלימה להסלמה". הוא הוסיף: "דעתי לא נוחה מכך שהיהודים לא יכולים לעלות. מבחינת המחוז ההמלצות נכונות. המפכ"ל דנינו הגיב לדבריו: "אנחנו רוצים ללמוד את ההמלצות. וזו עמדת המשטרה".

דנינו: "כל מה שאנחנו שומעים כאן הוא כמה דוגמאות במקום להסתכל על ההר בכללותו. יש ימים עם עשרות אלפים שמגיעים לנקודה קטנה גאוגרפית, והמשימה שמוטלת על מפקדי המחוז היא מאתגרת ולא פשוטה והם עושים אותה בצורה מעוררת התפעלות. הטענה שכאילו יש כאן אפליה בין יהודים למוסלמים, אני דוחה אותה מכל וכל. רק בשישי האחרון מנענו ממספר מוסלמים שהוא כמספר כל היהודים שנכנסו להר מאז ששת הימים. המתקפות לא עומדות במבחן העובדות. כשמגבילים את גיל הכניסה מונעים מ-30,000 מוסלמים להיכנס להר. אנחנו עושים זאת על בסיס עקרון הבטחת שלום הציבור. המדינה מינתה אותי לשם כך ולעשות את כל האיזונים שנדרשים. בית המשפט העליון סומך ידיו על שיקולי המשטרה. אני סומך ידי על מפקד המחוז. נלמד את המסקנות ונתייחס בצורה מסודרת.

"כל מפרי הסדר טופלו"

"המשטרה אינה הגוף היחיד שאחראי למה שקורה בהר, אלא גם השב"כ שאמון על איסוף מודיעני. לא תמצאו מקרה אחד שהגיע אלינו של מפר סדר שלא טופל על ידינו. חשוב לחדד את הזיכרון לגבי הפריצות: אני לא מרוצה באירוע של פריצות. זה נעשה כדי לשמור על המתפללים בכותל. אתה נאלץ לפרוץ ולסכן את חיי השוטרים. זה מקום רגיש ובעייתי ונכון לכולנו שנעשה כל שנוכל לשמור על הסטטוס קוו. אם את סבורה ששיקול הדעת שלנו לא נכון תפני לבג"ץ".

רגב: "תמונת המצב אומרת שההר נסגר יותר ליהודים. אנחנו סומכים על המשטרה אבל אי-אפשר להפלות יהודים".

יהודה גליק: "חמשת הימים בהם נסגר ההר הם חול-מועד, יום ירושלים ושבועות. בימים הקרובים מתחיל הרמדאן. בשנה שעברה ההר נסגר לשבועיים. בהר-הבית יש קיצונים רק מצד אחד". ח"כ ג'מאל זחאלקה (בל"ד) התפרץ לעברו: "אתה פאשיסט וגזען. אסור לך לחלל מסגד, מקומות קדושים למוסלמים".

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ': "נושא הר-הבית נפיץ ורגיש שאנחנו מטפלים בו בצורה דקדקנית ולא ניגע בסטטוס קוו. האחריות היא עליי בלבד כדרג מדיני, ולהגיד שהמשטרה תקבל את ההחלטה בשטח אם צריך דילול ואם יש חשש לחיי אדם. הדברים נשקלים. אין כל כוונה לסגור ליהודים או למוסלמים, אבל יש לזכור שרבים מנסים להפר את האיזון ולא אתן לפגוע באיזונים העדינים על ההר. הוועדה הוקמה בתיאום איתי. נלמד את ההמלצות והמסקנות שברובן מקובלות עליי, אך יש לבחון אותן בעין מקצועית. יש תוכניות לשינוי נושא התורים אך לא רק. הוועדה עשתה עבודה טובה ויסודית. שיקול הדעת המקצועי יישאר בידי המשטרה, כי המודיעין אצלם גם כשהשב"כ הוא שמעביר אותו. האחריות אינה מתחלקת עם ועדת הפנים וחברי הכנסת זה ממני למפכ"ל ולממ"ז".

היו"ר רגב סיכמה את הדיון: "כל יום אני מקבלת ידיעות שמונעים מיהודים לעלות. התחננתי בפני הממ"ז, בחגים היהודיים שיתנו לעלות. וההר היה סגור בשבועות ובסוכות. האחריות לא מתחלקת, אבל אני פונה למנוע את המצב שאתם לא רוצים שיקרה, את ההתפרעות. תאפשרו ליהודים לעלות. אני הראשונה שאדאג שהמוסלמים יעלו ברמדאן. יש התפרעות - תסגרו לכולם. לא ייתכן שהמתפרעים יקבלו פרס. נקיים דיון נוסף על ההמלצות גם בוועדת משנה חסויה".
מנדט הוועדה / מצגת
ביום ג' באדר ב' התשע"ד (5 במרס 2014) החליטה ועדת הפנים והגנת הסביבה של הכנסת להקים ועדת משנה, בהתאם לסעיף 109 לתקנון הכנסת, לבחינת סוגיית עליית יהודים להר הבית. חברי ועדת המשנה הם חברי הכנסת דוד צור (יו"ר), זבולון כלפה ונחמן שי. מנדט הוועדה הוגדר לבחון את יישום המדיניות הקיימת בדבר עליית יהודים להר הבית. הוועדה בחנה את הסוגיה אך ורק מההיבט הזה, ולא נדרשה לבחינתה של המדיניות עצמה. הוועדה קיימה ארבע ישיבות (7.4.2014, 7.4.2014, 18.5.2014 ו-20.5.2014), במהלכן שמעה את נציגי משטרת ישראל וגורמי הביטחון, המשרד לשירותי דת, משרד התיירות, ארגונים ואזרחים. בנוסף, ביקרה הוועדה בהר הבית, ב-13.4.2014. בנוסף לכך יו"ר הוועדה וחבריה, ביקרו באופן עצמאי ופרטני מספר פעמים בהר הבית, הן בחול המועד פסח והן בימי שגרה.
עליית יהודים להר-הבית / מסמך
מסמך זה נכתב לבקשת ועדת המשנה של ועדת הפנים והגנת הסביבה בנושא עליית יהודים להר-הבית בראשותו של חבר הכנסת דוד צור. בחלקו הראשון של המסמך תובא סקירה היסטורית אשר תתמקד בסוגיות הקשורות בהסדרת עליית יהודים להר משנת 1967 ואילך. בחלקו השני של המסמך תובא סקירה של פסיקות בג"ץ בנושא זכות הגישה של יהודים להר-הבית, וכן בנושא זכות התפילה וזכות הפולחן בשטחו. בחלק האחרון תובא סקירה של שאילתות בכנסת אשר עסקו בנושא משנת 1967. לבקשת הוועדה, המסמך מתמקד בהסדרים הנוגעים לעליית יהודים להר-הבית, ואינו עוסק בכלל הסוגיות כגון בנייה וחפירות ארכיאולוגיות במתחם.

דוד צור, יוחנן דנינו, יצחק אהרונוביץ', מירי רגב
תאריך:  23/06/2014   |   עודכן:  23/06/2014
עידן יוסף
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהים צרצור   אברהם מיכאלי   אברהם (אבי) וורצמן   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איילת שקד / Ayelet Shaked   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן כבל / Eitan Cabel   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליהו ישי   אמנון כהן   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דב חנין / Dov Hanin   דב ליפמן   דוד צור   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זבולון כלפה   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנא סוייד   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלב אבו-עראר   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוחנן דנינו   יעל גרמן / Yael  German   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת קריב   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   יצחק הרצוג   יצחק וקנין   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל חסון   ישראל כץ / Israel  Katz   כרמל שאמה-הכהן   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מוחמד ברכה   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן ארי / Merav Ben Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מסעוד גנאים   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה מזרחי   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משה זלמן פייגלין   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   ניצן הורוביץ / Nitzan Horovitz   נסים זאב   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סתיו שפיר / Stav Shafir   עדי קול   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עמרם מצנע   עפו אגבאריה   עפר שלח / Ofer  Shelah   פניה (פאינה) קירשנבאום   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רונן הופמן   רות קלדרון   רינה פרנקל   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שמעון  אוחיון   שמעון סולומון   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסטטוס קוו בהר-הבית יישאר בעינו
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מעודדים אלימות
23/06/14 20:12
2
צחי אוחיון
23/06/14 20:23
3
יצחק יחזקאל
24/06/14 07:33
4
פלא יועץ
24/06/14 09:18
5
אורן שיין
24/06/14 09:31
פורום: כנסת 19 כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 19
במהלך דיון בהצעות אי-אמון בממשלה, פנה (יום ב', 23.6.14) ח"כ אלעזר שטרן (התנועה) במליאת הכנסת ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ואמר: "אני פונה אליך, יו"ר הכנסת, כחבר ועדת הכספים מטעם הקואליציה, ואני התביישתי היום. היום הועברו 885 מיליון שקלים למשרד החינוך מבלי שניתנה לכנסת הזדמנות אמיתית לדיון רציני בנושא, למרות בקשות חוזרות ונשנות שלנו. התנהלות כזו של יו"ר הוועדה אומרת לציבור בישראל שיש לנו מה להסתיר, למרות שיכול להיות שכל הכספים שם נכונים".
23/06/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
לאחר למעלה משבועיים של דחייה, וויכוחים סוערים, אף בתוך הקואליצייה, אישרה בסופו של דבר (יום ב', 23.6.14) ועדת הכספים את ההעברה התקציבית למשרד החינוך בסך 888 מיליון שקל.
23/06/2014  |  עופר וולפסון  |   חדשות
הקואליציה דחתה ברגע האחרון בשבוע את ההצבעה על הצעת החוק שתאפשר הזנה בכפייה של אסירים שובתי רעב, באישור בית המשפט, אם יש סכנה חמורה לבריאותם.
23/06/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת ללא סייג בהצעת חוק, לפיה יוטל עיצום על אדם המוכר מזון שעבר התאריך האחרון לשיווקו, התאריך האחרון לשימוש בו, או התאריך המומלץ לשימוש בו.
22/06/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
נמאס לכם מאנשי השיווק המטרידים אתכם בשיחות טלפוניות? הצעת חוק שאושרה בוועדת השרים לחקיקה, מבקשת למנוע שימוש לרעה באמצעי השיווק הטלפוניים שבאמצעותם מוצעות עסקות מכר מרחוק ללקוחות פוטנציאליים.
22/06/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il