|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
מאות יעדים הופצצו [צילום: AP] שלוש מנהרות הושמדו [צילום: AP] עשרות הרוגים פלשתינים הלילה [צילום: AP]

יממה אינטנסיבית: 206 מטרות הופצצו

חיל האוויר תקף מאות מטרות טרור ברצועת עזה פלשתינים דיווחו על 20 הרוגים בבית ספר של אונר"א דובר אונר"א הודיע הלילה על מציאת רקטות באחד מבתי הספר של הסוכנות בעזה "מגנים את הארגון או את הארגונים שסיכנו אזרחים על-ידי אחסון תחמושת בבית הספר שלנו"
30/07/2014  |   איציק וולף   |   חדשות   |   מבצע צוק איתן   |   תגובות

חיל האוויר תקף ביממה האחרונה 206 יעדי טרור ברצועת עזה באחד מן הלילות האינטנסיביים ביותר מאז תחילת מבצע 'צוק איתן'. בין המטרות שהותקפו: משגרי רקטות, מחסנים של אמצעי לחימה, מפקדות של חמאס ובנקים. לשם השוואה - יממה קודם לכן הותקפו 40 יעדי טרור בלבד. במהלך הלילה הותקפו 80 מטרות טרור.

על-פי דיווח של הפלשתינים, 20 בני אדם נהרגו כשצה"ל הפציץ את בית הספר לבנות של אונר"א בג'בליה. נזק נגרם לשתי כיתות, ככל הנראה כתוצאה מירי פגזי טנקים. גורמים בצה"ל ציינו כי סוכנות הפליטים של האו"ם מסרה כי במקום מאוחסנים אמצעי לחימה.

דובר אונר"א, כריס גאנס, הודיע הלילה כי נמצא מצבור רקטות באחד מבתי הספר של הסוכנות ברצועת עזה. "אנו מגנים את הארגון או את הארגונים שסיכנו אזרחים על-ידי אחסון תחמושת בבית הספר שלנו", אמר. לדבריו, אזורי בתי הספר הם ניטרליים במהותם וזוהי הפרה בוטה של עיקרון זה. "אנו קוראים לכל הצדדים הלוחמים לכבדו".

מלבד התקיפות מן האוויר, המשיכו כוחות צה"ל בפעילות להשמדת מנהרות הטרור. כוחות הנדסה הרסו ביממה האחרונה שלוש מנהרות ונמשכת הפעילות לאיתור מנהרות נוספות. כוח מחטיבת הצנחנים חשף פיר מנהרה ובו נשק מסוג קלצ'ניקוב ומצבור רימוני רסס. כוח שיריון חשף בתוך מסגד מצבור של אמצעי לחימה, בהם טיל נ"ט מסוג קורנט מוכן לשיגור, מטען חבלה, מכשירי קשר ומפות.

כוחות של חיל הים תקפו מתחם שיגור שממנו ירו מחבלים פצצות מרגמה לעבר כוח שיריון. עוד תקפו בתים שהתקבל אישור כי שמשו לפעילות טרור בצפון רצועת עזה ומחסן של אמצעי לחימה.

תאריך:  30/07/2014   |   עודכן:  30/07/2014
איציק וולף
+התחייבויות וחובות בצל המבצע
21:42 30/07/14  |  עו"ד אבי זילברפלד    |   לרשימה המלאה
המצב הביטחוני פוגע ביכולת לעמוד בהתחייבויות וחובות, כגון כיבוד שיקים וקיום חוזים. לחלק מן הבעיות יש פתרונות מובנים, ובחלק מן המקרים עשוי בית המשפט להידרש לסוגיה
(התחשבות במילואימניקים [צילום: פלאש 90])
+גינוי אמריקני להפגזת בית הספר של אונר"א
21:25 30/07/14  |  איציק וולף
ארצות הברית פרסמה הודעת גינוי להפגזת בית הספר של סוכנות האו"ם לפליטים, אונר"א, ברצועת עזה בידי ישראל. הודעת הגינוי על התקיפה שבה נהרגו כ-20 בני אדם גינה הממשל האמריקני גם את האופן שבו הסתירו ארגוני הטרור רקטות בבית ספר של האו"ם.

מדובר בגינוי החריף ביותר שפרסם הממשל האמריקני נגד ישראל מאז תחילת מבצע צוק איתן. הוא מגיע לאחר שיחה קשה שקיימו נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, וראש הממשלה, בנימין נתניהו.
+הנגבי: איום המנהרות היה ידוע וגלוי
20:54 30/07/14  |  
סגן שר החוץ צחי הנגבי אמר כי "איום המנהרות היה גלוי וידוע, גם פומבית, ולראיה מקרה חטיפת גלעד שליט. מאז היו עשרות ומאות פעולות ישראליות כנגד מנהרות. המודיעין היה שופע, הקברניטים ידעו ופעלו". בראיון לערוץ הכנסת, הסביר כי "יודעים על כמות הרקטות שבידי חיזבאללה, אבל לישראל אין תפיסת ביטחון של מלחמת מנע וכך צריך להיות. כשאין ברירה פועלים". עוד הוסיף: "נראה תקופה משמעותית, שנים על גבי שנים, של רגיעה בדרום".
+17 הרוגים ומעל 200 פצועים בשוק בעזה
20:52 30/07/14  |  
דובר החמאס פאוזי ברהום איים להגיב באופן שירעיד את אמות הסיפים על מה שכינה "הטבח בשג'אעייה". בפיצוץ בשוק, שטיבו אינו ברור, נהרגו ע-פי מקורות פלשתינים 17 בהם עיתונאי, ונפצעו יותר מ-200. על פי הדיווחים, ירה צה"ל אש ארטילרית אל שוק הומה מאדם בעיצומה של ההפוגה ההומניטרית שעליה הכריזה ישראל ובמהלכה ירו המחבלים. במהלך ארבע שעות ההפוגה נהרגו ברצועה כ-30 בני אדם. סוכנות האו"ם אונרא גינתה את ישראל, בעקבות תקיפת בית ספר שלה בג'בליה, ארוע בו נהרגו 16 פלשתינים. היא מאשימה את ישראל בהפרת החוק הבין-לאומי ואומרת כי זו הפעם השישית שבית ספר של הארגון בעזה מותקף. גם צרפת הצטרפה למגנים.
+הפלשתינים: נחתום על אמנת רומא
20:41 30/07/14  |  
הרשות הפלשתינית הודיעה כי תחתום על אמנת רומא האוסרת לבצע פשעי מלחמה ותתבע לדין בבית הדין הבינלאומי בהאג את מנהיגי ישראל. היום נועדו אבו מאזן, חאלד משעל ורמדאן עבדאללה שלאח. הם סיכמו להוציא משלחמת משותפת לקהיר עם הפסקת אש או בלעדיה. החמאס הודיע שיסכים להפסקת אש בתנאי שישראל תפסיק את פעילותה במנהרות, דבר שישראל אינה מוכנה להסכים לו. עדיין לא ברור מתי תצא המשלחת הפלשתינית לשיחות בקהיר על רגיעה ברצועה. סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה על שני ישראלים שהגיעו לקהיר לדון בתנאים להפסקת האש.
+הקבינט החליט: ממשיכים לתקוף בעוצמה
19:56 30/07/14  |  
הקבינט המדיני-בטחוני הודיע כי בכוונתו להמשיך לתקוף בעוצמה ולהמשיך להשלים נטרול המנהרות. עוד הוחלט כי הצבא יאפשר הפוגות הומניטריות קצובות בזמן ובמקום מבלי לסכן את שלומם של חיילי צה"ל.
+קרי: נתניהו ראש עיקש שאינו רוצה להבין דבר
19:47 30/07/14  |  
שר החוץ של ארצות הברית, ג'ון קרי, כינה את ראש הממשלה בנימין נתניהו "ראש עיקש שאינו רוצה להבין דבר", כך מצטט השבועון הצרפתי לה-קנאר אנשֶנֶה, דיפלומט צרפתי שנכח בפגישה בין קרי לבין שר החוץ הצרפתי לורן פביוס בשבת. על-פי הדיווח, אמר קרי כי נתניהו עלול לפגוע במאמצים האמריקניים לטפל בסוגיית הגרעין של אירן ובטרור הסוני בעירק ובסוריה.
+שלושה חיילים נהרגו במהלך הלחימה
19:08 30/07/14  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
פעילות כוחות מיוחדים בשג'עייה
נהרגו בפיצוץ מבנה ממולכד בדרום הרצועה  ▪  אלוף פיקוד המרכז: אנחנו מתקרבים להשלמת המשימה, נמצאים במרחק ימים בודדים מהשמדת המנהרות שהכרנו לפני"
סמ"ר מתן גוטליב ז"ל
סמ"ר עומר חי ז"ל
+מפגינים לאמנון אברמוביץ': "בוגד"
18:28 30/07/14  |  לי-אור אברבך   |   לרשימה המלאה
אברמוביץ', נכה צה"ל שקיבל צל"ש במלחמת יום כיפור, ספג קריאות גנאי ממפגיני ימין סמוך לקריה בת"א  ▪  חדשות 2 מגבה: "אנחנו גאים באמנון אברמוביץ'"
(אברמוביץ'. קריאות גנאי באולפן הפתוח )
+נובל מעכבת השקעה של 6 מיליארד דולר ב"לוויתן"
18:23 30/07/14  |  עמירם ברקת   |   לרשימה המלאה
החברה ממתינה להתייצבות המצב הביטחוני ולהתוויית רגולציה ברורה סביב שאלת הטלת פיקוח על מחיר הגז  ▪  תחילת הקידוח הנפט במאגר עלולה להידחות  ▪  נובל: לעיכוב אין קשר ל"צוק איתן", מקווים לקבל החלטה מהר
(בגלל צוק איתן [צילום: פלאש 90])
+1,300 הרוגים פלשתינים מאז תחילת המבצע
17:41 30/07/14  |  עופר וולפסון
מקורות פלשתינים אומרים כי לפחות 76 נהרגו בהתקפות ישראליות ברצועת עזה ביום רביעי, שמה שהעלה את מספר ההרוגים הפלשתינים ב-23 ימי לחימה למעל 1,300. בתקיפה בבית בשכונת תופאח שבצפון מזרח העיר עזה, שבעה בני אותה משפחה נהרגו, ביניהם ארבעה ילדים ואישה, לדברי דובר שירותי החירום אשרף אל-קודרה. בעיר חאן יונס הדרומית, תקיפה הביאה למותם של תשעה בני אותה המשפחה, בהם ילד, לפי אל-קודרה ובאירוע אחר, שבעה בני משפחה אחרת מתו כולם כשטנק הפגיז בעיר. בהמשך היום, חובשים משו את גופותיהם של עוד שבעה אנשים מהריסות בית בחאן יונס, גם הם מאותה המשפחה. ישראל מסרה כי מאות מהרוגים הם לוחמי חמאס.
+חמאס תכנן לפגע באמצעות מצנחי רחיפה
17:23 30/07/14  |  עופר וולפסון
חמאס תכנן לבצע פיגוע טרור בעיר בדרום הארץ באמצעות שימוש במצנחי רחיפה כדי לעקוף את קווי ההגנה של צה"ל. כך עולה ממידע מודיעני שהתקבל מאחד משבויי חמאס הבכירים שנלקחו בידי הצבא. האיש גילה כי פעילי חמאס יצאו לאימונים במלזיה למשך שבוע בשנת 2010, ולאחר מכן שבו להתאמן ברצועת עזה.
+שישי LIVE ביפו יארח בעלי עסקים מהדרום
16:17 30/07/14  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
כ-30 בעלי עסקים מהדרום אישרו עד כה את השתתפותם באירועי שישי LIVE בנמל יפו, במסגרתו יפתחו דוכנים ביריד המעצבים, לצד הופעות חיות ומתחמי פעילויות לילדים  ▪  האירוע פתוח לקהל הרחב  ▪  ישנו מרחב מוגן במקום  ▪  שישי LIVE בנמל יפו הוא הפנינג חוצות לכל המשפחה, הבנוי מיריד של עשרות מעצבים ישראלים לצד הופעות חיות ומתחמי פעילות לילדים
(באווירה נעימה [צילום: יח"צ])
+דיון בעקבות השתלטות החמאס על אמצעים טכנולוגיים
15:48 30/07/14  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
ח"כ איתן כבל (העבודה) שיזם את הדיון אמר כי מאז החל מבצע "צוק איתן" מורגשת פעילות נרחבת מצד החמאס בהפעלת מגוון רחב של אמצעים מתחום הסייבר
([צילום: AP])
+סטודנטים יסיימו לימודים למרות המלחמה
15:47 30/07/14  |  יפעת גדות   |   לרשימה המלאה
המועצה להשכלה גבוהה: התחייבות שלנו שכל הסטודנטים המשרתים במילואים ובני/בנות הזוג יסיימו את שנת הלימודים
(אלפי סטודנטים [צילום: פלאש 90])
+הפסקת אש חלקית מטעמים הומניטריים מ-15:00
14:36 30/07/14  |  עופר וולפסון
הקבינט הבטחוני הסכים להפסקת אש הומניטרית בת 4 שעות החל מהשעה 15:00. מקורות ישראלים בכירים מבהירים כי הפסקת האש לא תחול באזורים בהם ישנה לחימה מתמשכת, כמו בשכונת בית חאנון הצפונית, ושכונות שוג'אעייה, מזרח חאן יונס ומזרח רפיח.
+לעצור לפני שיהיה מאוחר
13:06 30/07/14  |  צ'לו רוזנברג    |   לרשימה המלאה
חייבים לבדוק את כל ההתנהלות כלפי עזה, הן צבאית והן מדינית. מלחמה אינה זמן מתאים לעשות זאת. מוטב לעצור כשנקודת היציאה היא פרי יוזמה ישראלית ולא היגררות אחר לחצים ומהלכים של אחרים. כל החשיבה חייבת לעבור רביזיה
(פינוי חיילים פצועים מהשטח [צילום: פלאש 90])
+עזה: כ-20 פלשתינים נהרגו בשעה
13:02 30/07/14  |  
שבעה בני משפחה נהרגו בחאן יונס. קודם לכן דווח על משפחה נוספת בת שבע נפשות שנהרגה מאש צה"ל ברצועה. בשעה האחרונה (12) נהרגו לפי מקורות ערבים כ-20 פלשתינים. מתחילת הלחימה נהרגו לדבריהם כ-1,270 איש.
+1,700 בשבוע אחד
12:38 30/07/14  |  יוסי אחימאיר   |   לרשימה המלאה
הרוגים במלחמת האזרחים במדינה השכנה לנו מצפון, וזאת רק בשבעה ימים!.מעניין אם בבית הלבן בוושינגטון, במוסדות האו"ם בניו-יורק, במועצת זכויות האדם בז'נווה, נתקלו במספר הזה. האם יושבי המוסדות הללו שכנראה חוזר על עצמו, בסדרי גודל כאלה או אחרים, מדי שבוע?
(הרוגים בסוריה. מספרים בלתי הגיוניים [צילום: AP])
+הם הפסידו לפני שנורתה הירייה הראשונה
11:55 30/07/14  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
המלחמה אינה על מנהרות או טילים אלא היא מלחמת תרבות, בין תרבות איסלאמית רצחנית ובראשה חמאס ובין תרבות מערבית חפצת חיים ובראשה ישראל, מדינה קטנה העומדת בחזית לפני כל העולם, ומקיזה דם בניה והעולם מבולבל, נהנתן, לא מבין כלל מה מצפה לו
(עיי חורבות. עזה [צילום: פלאש 90])
+שישה פצועים קשה וחמישה בינוני בלחימה
11:52 30/07/14  |  עופר וולפסון, עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
טיל נ"ט נורה על דחפור די-9 במהלך פעילות של הנדסה וגבעתי  ▪  באירוע נהרגו 10 מחבלים  ▪  צה"ל מרחיב פעילות בצפון הרצועה ובדרומה
כוחות צה"ל מפוצצים מנהרת טרור
להבות בעזה [צילום: AP]
קוברים מתים ברצועה [צילום: AP]
+ממשלה מגמגמת וצבא מדשדש = משבר אמון
11:35 30/07/14  |  מוטי קפלן   |   לרשימה המלאה
נכון להיום, עושה רושם שהצלע היחידה במשולש: ציבור, ממשלה, צבא, המוכיחה עמידות וחוסן אמיתי וברור זה - הציבור. הסולידריות של הציבור עם הצבא אינה נתונה לשום מחלוקת בעיני רוב הציבור. אבל גם הציבור בשלב מסוים יתחיל לשאול שאלות קשות ולצפות לתשובות
(צה"ל בעזה. הציבור תומך [צילום: פלאש 90])
+איך לנצח במלחמת המנהרות
11:28 30/07/14  |  משה חסדאי   |   לרשימה המלאה
חייבים לעסוק מיידית בפיתוח תורת לחימה כנגד לוחמת מנהרות. הלקח העיקרי: אל מול לוחמת המנהרות הסכנה לכוח הלוחם היא מכל הכיוונים - ולכן התצפית והגנת המוצב מחייבת סריקה ב-360 מעלות
(מנהרות עם נשק שנתפס מצה"ל [צילום: דובר צה"ל])
+קטר - דיפלומטיה, כסף, אל-ג'זירה ומוזה
11:08 30/07/14  |  דוד סנדובסקי   |   לרשימה המלאה
קטר המפרצית הקטנה היא מעצמה איזורית-גלובלית חתרנית המושכת בחוטי חמאס וקוראת תיגר על ישראל ב"צוק איתן" ומחשקת את ארה"ב
(קרי ור"מ קטאר [צילום: AP])
+"היטלר-יוגנד" בחסות עמוס שוקן
11:04 30/07/14  |  עמי דור-און    |   לרשימה המלאה
מנקודת הראות של עיתונאות מקצועית אני יכול לומר בוודאות כי עורך מקצועי ואחראי לא היה מאשר את הפרסום של הנאצות מבית מדרשו של רכלבסקי, כיוון שלאישור כזה יכולה להיות משמעות פלילית-לכאורה
(ספי רכלבסקי. השוואות לעולם המושגים הנאציים [צילום: פלאש 90])
+הקלות יינתנו לסטודנטים למשפטים
10:49 30/07/14  |  
בשל המצב הבטחוני אישרה ועדת החוקה, חוק ומשפט הוראת שעה שתאפשר לכל סטודנט למשפטים הרשום כתלמיד בסמסטר האחרון ללימודיו, להתחיל את ההתמחות ביום 1 בספטמבר 2014, גם אם לא השלים את מכסת הבחינות הדרושה לתחילת התמחות. ההוראה מאפשרת לסטודנט להשלים את מכסת הבחינות עד ליום 30.11.14.
+התקף תקשורתי על עצבי האזרחים
10:46 30/07/14  |  מרק בריל   |   לרשימה המלאה
מזה ששה שבועות הציבור מותקף בשלושה ערוצי טלוויזיה עם שידורי חרום שתפקידם לדווח מאה פעמים את אותו הדבר עם תמונות החוזרות על עצמן
(חדשות ברצף [צילום: צילום מסך])
+חֹשֶׁךְ יְכַסֶּה אֶרֶץ
10:46 30/07/14  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
שוליים קנאים בחרדיות הספרדית והאשכנזית, מכתימים את ציבור שומרי המצוות כולו  ▪  כמה אירוני הדבר, שהכרזת חֹש"ך שלא צריך צבא, נאמרה דווקא בשבוע שבו קרא עם ישראל את תוכחתו הנוקבת של משה לבני גד וראובן: "הַאַחֵיכֶם יָבֹאוּ לַמִּלְחָמָה, וְאַתֶּם תֵּשְׁבוּ פֹה?"
(להתפלל [צילום: פלאש 90])
+האם אני הפסיכית היחידה
10:39 30/07/14  |  ליאורה קוזלובסקי    |   לרשימה המלאה

+ynet מדשדש את צה"ל
10:33 30/07/14  |  ישראל רוזנבלט   |   לרשימה המלאה
הדמגוגיה של ynet נועדה לרמוז כי צה"ל נחשף לסכנה מיותרת רק בשל התמזמזות כושלת של הקבינט המדיני בראשות ר"מ הססן שאינו מסוגל לקבל החלטה להרחבת המבצע
(ynet. מה שנוח לפרסם )
+מבצע צוק איתן – הפסד ידוע מראש
10:20 30/07/14  |  עמנואל גרטל   |   לרשימה המלאה
טרם הסתיים מבצע "צוק איתן" ניתן כבר לקבוע ביום ה-22 של הלחימה שמבחינת מדינת ישראל המבצע הוא כישלון מערכתי –רוחבי, ששורשיו בכל שדרות החברה הישראלית  ▪  כמעט כל אזרח ישראלי יודע עמוק בליבו שהתארגנות החמאס תחזור על עצמה ורק תתחזק ותשתכלל בעתיד  ▪  מסקנה: הפסדנו
(כשלון מערכתי [צילום: פלאש 90])
+4 מיליון דולר עבור 160 מיגוניות חדשות
10:17 30/07/14  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
קק"ל הצליחה בתוך ימים לגייס את הסכום מיהדות התפוצות  ▪  המיגוניות החדשות יוצבו באופקים, בבני שמעון, בגן יבנה, בשדרות, בנווה, בבני נצרים, בשדות נגב, באשכול, בחוף אשקלון, במרחבים, בשער הנגב, בנתיבות ובישובי המגזר הבדואי
(מיגונית חדשה לישובי עוטף עזה [צילום: יח"צ קק"ל])
+על צביעות ארה"ב (ג')
10:08 30/07/14  |  אלברט שבות   |   לרשימה המלאה
מי שקורא היום את המפה האזורית יכול לראות בנקל כי ישראל ממשיכה להתקיים למרות ועל אף האינטרס של המערב שעניינו בנוזל השחור הולך ומתחזק, וישראל נתפסת כמי שמערערת מטבע קיומה את איזון האזור, ועל-כן היא רק יכולה להפסיד ממשחק הדיפלומטיה בו מפזרים ערפל  ▪  יש מקום להגיד לארה"ב "צבועה את"
(אובמה. רוקד עם קטאר [צילום: AP])
+מחמוד עבאס אינו פתרון
09:54 30/07/14  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
למרות מאוויי ישראל, ארה"ב, מצרים וסעודיה - אין שום סיכוי שראש הרשות הפלשתינית יצליח לשלוט על עזה במקום החמאס. זה הזמן להתפכח מן האשליה הזו שאינה מחזיקה מים
(אבו-מאזן. שעתו הגדולה של עבאס? [צילום: AP])
+המלחמה האחרונה...
09:43 30/07/14  |  הרב אליהו קאופמן   |   לרשימה המלאה
אומרים שחבל כל דאבדין, וכך גם כאן, ובמיוחד כאשר אפשר היה למנוע בקלות את המלחמה האחרונה, בהכרה רשמית ופוליטית בחמאס, שכמו אש"ף בשעתו היה עובר למחויבות פוליטית. אבל מישהו כאן רוצה - כנראה, לא להפסיק את המלחמות ולא לפרוע את ההבטחה של יהורם גאון, על ה"מלחמה האחרונה"
(איסמעיל הנייה, חאלד משעל. להכיר בחמאס? [צילום: AP])
+היגיון אקטואלי במבחן היסטורי ריאלי
09:40 30/07/14  |  מתי דוד   |   לרשימה המלאה
לעולם לא עוד כניעה לתמימות העולם הנאור  ▪  חלק מהדיפלומטים ואנשי רוח הנחשבים בעיני עצמם אנשים סופר חכמים עד כדי כך שהם אינם מסוגלים להבין את המובן מאליו
(כך פועל האסלאם הקיצוני [צילום: אתר הג'יהאד האסלאמי])
+200 אלף דולר תרומה לברזילי
09:34 30/07/14  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה
התרומה ניתנה מטעם הפדרציה היהודית של ניו-יורק (UJA)  ▪  הכסף ישמש לרכישת מערכת ניתוחי גב, ציוד החייאה, מערכות מתקדמות לניתוחי עיניים ומכשיר הרדמה לחדרי ניתוח
משלחת הפדרציה היהודית עם המנהכ"ל ד"ר חזי לוי [צילום: דוברות בי"ח ברזילי]
+הקשר ההדוק שבין חברה וביטחון
09:33 30/07/14  |  רועי אורן   |   לרשימה המלאה
כמוכן, בהנחה שמבצע זה יסתיים ללא הכרעה, והבחירות יוקדמו, הן תהיינה סביב הנושא החברתי-כלכלי אשר מטריד את האזרחים יותאר מהנושא המדיני-ביטחוני  ▪  למה הפרשנים הפוליטיים מפרידים בין שני ההיבטים האלו שיש קשר הדוק ביניהם
(קיצוץ תקציבי [צילום: AP])
+חיילים בנקודות הכינוס - כברווזים במטווח
09:28 30/07/14  |  עו"ד שבתאי אברהם   |   לרשימה המלאה
ההמתנה זו של החיילים להכרעת הקבינט באזורים מסוכנים רוויי ירי ישיר מצד המרצחים מהווה מחדל ביטחוני חמור שעלול כאמור לעלות לנו בקורבנות נוספים רבים
(שטחי כינוס, צוק איתן [צילום: פלאש 90])
+עם ידיד כזה...
09:16 30/07/14  |  עמוס אריכא   |   לרשימה המלאה
הנה נחשף אובמה אמיתי, הידיד הגדול שלנו המתייחס אלינו כמדינת ווסאלים מאוסים. האם זה היושב בבית הלבן מציג אותנו נלעגים ושפופים כשהוא מביא לנו נציבים לכפיית ניצחון חמאס בדמות אויבינו המושבעים קטר וטורקיה? - ייעשה וכל אחד מאתנו חשבון התוודעו לברק אובמה, ידידם האמיתי של אויבינו
(ברק אובמה. ידידם האמיתי של אויבינו [צילום: AP])
+הנאום שלא ננאם
08:43 30/07/14  |  אבישי לוין   |   לרשימה המלאה
מה צריך היה לומר למדינות המטיפות מוסר לישראל על התנהלותה ברצועת עזה? לתת להן שיעור קצר בהיסטוריה - לא שלנו, אלא שלהן; ולא היסטוריה עתיקה, אלא עכשווית
(אפגניסטן. אתם מטיפים לנו מוסר?)
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יממה אינטנסיבית: 206 מטרות הופצצו
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ראיס-פוטין-טיל400
30/07/14 09:16
 
מצנזרים
30/07/14 09:33
 
ראיס-פוטין-טיל400
1/08/14 15:04
2
דודי30
30/07/14 09:44
3
מהודעות דו"צ!
30/07/14 15:17
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  מבצע צוק איתן
שליח מטורקיה הגיע (יום ג', 29.7.14) לישראל כדי לנסות ולתווך בינה לחמאס כדי לקדם הפסקת אש. על-פי דיווח של ערן זינגר מקול ישראל, מדובר בערוץ הידברות חדש בין ירושלים לאנקרה. זהותו של השליח אינה ידועה וכן פרטים נוספים על השליחות, שנעשית בידיעתו ובמצוותו של ראש הממשלה רג'פ טאיפ ארדואן.
29/07/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
שיחתם של נשיא ארה"ב ברק אובמה וראש הממשלה בנימין נתניהו (יום א', 27.7.14) הייתה קשה בהרבה מכפי שנודע עד כה. מתמליל השיחה שהגיעה לידי עורך חדשות החוץ של הערוץ הראשון אורן נהרי עולה כי נשיא ארצות הברית הורה לישראל להסכים להפסקת אש חד-צדדית מיד בלי שום תמורה וכי לא היה פתוח לשום טיעון נגדי.
29/07/2014  |  עידן יוסף  |   חדשות
יהודים רבים מתחילים לעזוב את צרפת ולעלות לישראל, במספרים שטרם נראו עד כה. כשהנתונים הצפויים מצביעים על 5,000 איש, צרפת תוכל בקרוב לעבור את ארצות הברית במספר המהגרים לישראל. בדרך כלל העלייה לארץ היא סיבה לחגיגה אך בצרפת השנה היא מלווה בהרבה מרירות.
29/07/2014  |  יפעת גדות  |   חדשות
כאשר נשיא ארה"ב מנסה להצדיק את ניסיונו לתווך בין מדינה דמוקראטית, בעלת ברית של ארה"ב, לבין ארגון טרור שיש לו טריטוריה עם כמעט 2 מיליון איש, ולהביא להפסקת אש הומניטרית מיידית, הוא טוען שיש הרבה מדי הרבה הרוגים אזרחיים בעזה, ולבו נכמר. בואו נעזוב את השאלה האם הוא לא צריך להדגיש שזה באשמת החמאס, ונניח לשאלה מה הוא עושה כל בוקר למען אזרחי סוריה הנשחטים ממש בימים אלו.
29/07/2014  |  עמוס גלבוע  |   מאמרים
צ'רלס קראוטהמר, מגדולי הפרשנים בארה"ב, הציג תיאוריה על משמעות ה"ניצחון" באידיאולוגיות של האיסלאם המיליטנטי והנאציזם שלפיה הניצחון - הפיזי הממשי - הוא המסר. עפ'י תורת הגזע הנאצית, טהורי הגזע טובים ומוכשרים מנחותי הגזע. לפיכך, הם ראויים לכבוש את העולם ולרומסו תחתיהם. ניצחונם הוא פונקציה של תורתם.
29/07/2014  |  אליקים העצני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il