|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

שישי שבועי - כל יום שישי, חופשי! <br> <br>

טיולים מודרכים בבוקר יום שישי, בשעה 10:00, בכל שבוע בפינה קסומה ברחבי הארץ
07/09/2014  |   לילך רז   |   הודעות כלליות   |   תגובות
[צילום: קק"ל]

קרן קימת לישראל מזמינה אתכם ליהנות מטיולים מודרכים בבוקר יום שישי, בשעה 10:00, בכל שבוע בפינה קסומה ברחבי הארץ. הטיולים מתאימים לכל אחד ויימשכו שעתיים עד שלוש שעות, בשילוב נסיעה במכוניות פרטיות והליכה קצרה בשבילי היער. טיולי חודש ספטמבר אוקטובר:

12.9.14 - אל פריחת החצבים ביער ראש העין, בטיול ברכב וברגל בשבילי היער הקהילתי. בתחומי היער

מצויים אתרים ארכיאולוגים, החשוב שבהם הוא עזבת צרטה, המזוהה עם היישוב המקראי אבן העזר. שטחי פריחה עשירה, בעיקר בחלקו המזרחי, ונקודות תצפית אל מישור החוף והשומרון מהן ניתן לצפות, בסתיו ובאביב בתופעת הציפורים הנודדות (הציר עובר כאן). לאורך הדרך הראשית של היער הכשירה קק"ל מספר חניונים לפיקניק ותצפית נוף. בשיתוף עם העירייה, אנשי הקהילה ובתי ספר, הוכשרו שבילי הליכה, מסלול ריצת שדה וניווט וטופח אתר אבן העזר.

19.9.14 - בימים של סליחות, נצא לטיול מיוחד ביער עמינדב מדרום לירושלים. בטיול בטבע, בין עצי

חורש טבעי ליער נטוע, נשלב תצפיות מרהיבות, ונשוחח על סליחה ומחילה, על גלוי ונסתר ביחס האדם לסביבתו.

10.10.14 - אל שביל נחל ציפורי ליד שימשית ביערות ציפורי, טיול בשביל נגיש לכולם. זהו שביל קצר

(כקילומטר אחד), סלול ומוצל כמעט לכל אורכו מחכה לכם בגליל התחתון, במדרונות חורבת שמשית, המכוסים בחלקם יער טבעי של אלון תבור, ואליו מצטרף יער אורנים של קק"ל. בין לבין, כנהוג בארצנו רבת ההיסטוריה, יש גם עדויות לחיים קדומים באזור.

17.10.14 - אל השביל הנגיש לכולם בין עצים מכל העולם ביער אילנות, כולל הדרכה מיוחדת לילדים.

חלקת הארבורטום הישנה הוכרזה לאחרונה כגן בוטני שבו נמצאים עשרות מינים של עצים מכל העולם. נשמע סיפורי העצים ה"עולים החדשים" ונטייל יחדיו במבוך הצמחים בנחבא ליד שביל הטיול הנגיש.

24.10.14 - אל תצפיות ושבילים בפארק גורן בגליל המערבי. בטיול נערוך היכרות עם מגוון עצי החורש

המצויים בפארק, השכיח ביניהם הוא האלון המצוי. בפארק גורן פעלו יערני הקק"ל במשך עשרות שנים לטיפוח, דילול ועיצוב העצים לכדי יצירת עץ בעל גזע אחד או שניים וצמרת גבוהה. משוליו הדרומיים של הפארק נשקפים נפתוליו של נחל כזיב ושרידיו המרשימים של מבצר המונפור.

31.10.14 - בעקבות האנז"ק וסיפורה של באר שבע במלחמת העולם הראשונה (מותנה באישור

ביטחוני). שלטי הסבר חדשים שהציבה קק"ל בנגב מספרים את סיפורם של פרשי אנז"ק. הפרשים האוסטרלים והניו-זילנדים כבשו במלחמת העולם הראשונה בסערה את באר שבע מידי הטורקים, ופתחו את ארץ ישראל בפני בריטניה. כיבוש באר שבע לא בא בקלות לצבא הבריטי, ובטיול נשמע על מבצע צבאי, לוגיסטי ומודיעיני מדהים. שיאו של תרגיל ההטעיה המבריק היה העברת הפרשים

מחזית עזה אל עמדות התקיפה שממזרח לבאר שבע וכיבוש העיר ב-31 באוקטובר 1917. קק"ל מנציחה את נתיב אנז"ק בעזרתם של ידידי קק"ל באוסטרליה, שמאמצים את הפרויקט כולו, לרבות האתרים והשילוט.

ללא תשלום, יש להירשם מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550. מספר המשתתפים מוגבל.




טיולי חודש ספטמבר



'בשביל הבנים' 2014 - אירוע ספורט מיוחד סובב כרמל - לזכרם של הלוחמים בני העדה הדרוזית - יום שישי, י"ז באלול תשע"ד, 12 בספטמבר 0142.

"בשביל הבנים" הינו מפעל הנצחה לאומי פעיל לזכרם של הלוחמים בני העדה הדרוזית שנפלו בכל מערכות ישראל. מפעל "בשביל הבנים" יוצר מסורת של אירועים שנתיים שיחשפו בפני הציבור הישראלי את התרומה של העדה הדרוזית לחברה בישראל, את התרבות והמסורת עתיקת היומין של העדה ואת סיפור השתלבותה ברקמת החיים של החברה בישראל. צוות "בשביל הבנים" מזמין את הציבור לקחת חלק באירוע הספורט המיוחד והמרגש בכרמל, לזכרם של חללי העדה הדרוזית. ההתכנסות בחניון המוחרקה (05:30 - 06:30) ולאחריה זינוקים למסלולי רכיבה, ריצה והליכה.

בתשלום. פרטים והרשמה באתר: www.bshvilhabanim.org
בעקבות הדבורים והדבש - לכבוד ראש השנה טיול דבש בכפר פינס

יום חמישי, כ"ג באלול תשע"ד, 18 בספטמבר 2014, בשעה 17:00.

לכבוד ראש השנה, נצא טיול אל חורשות האיקליפטוס ש"מייצרות דבש" במשק הדבורים של יהודה קנדל בכפר פינס. ניסע בין חלקות חקלאיות בהן ניטעו איקליפטוסים שונים, בסיוע קק"ל, כ"מרעה דבורים" במשך כל עונות השנה, נשמע מיהודה הסבר מקיף על עבודת הדבוראי ונתכבד בתפוח בדבש בבית משפחת קנדל. משך הפעילות כשעתיים והוא מיועד למבוגרים בלבד. בסוף הסיור ניתן יהיה לרכוש דבש במכוורת.

ללא תשלום, יש להירשם מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.



Clean up the world

מנקים את העולם - קק"ל מובילה את יום הניקיון הבינלאומי בישראל

יום שני, ה' בתשרי תשע"ה, 29 בספטמבר 2014.

יום הניקיון שייערך ברחבי הארץ, הוא אחד המפעלים הסביבתיים הגדולים בעולם שבבסיסם התארגנות קהילתית. החל כיוזמה מקומית באוסטרליה לפני עשרים שנה, והפך מאז למבצע חובק-עולם. בישראל, קק"ל מובילה את פעילויות יום הניקיון מזה 14 שנים. פעילויות מרכזיות ומבצעי ניקיון התקיימו בצפון, במרכז ובדרום בהשתתפות כ-250 אלף צעירים ומבוגרים, דתיים וחילוניים, יהודים וערבים. גורמים רבים משתפים השנה פעולה עם קק"ל ביום הניקיון. ביניהם מרכז השלטון מקומי ומרכז המועצות האזוריות (כ-250 מועצות ועיריות. ללא תשלום. פרטים על מקומות ההתנדבות ניתן לקבל ב"קו ליער", 1-800-350-550.


אירועים וטיולים בחג סוכות



טבע גלילי - היריד הצפוני לאמנות עכשווית בטבריה וביער שווייץ

מיום חמישי עד רביעי ט"ו - כ"א תשרי תשע"ה, 9 - 15 באוקטובר 2014.

בואו להתפעל מיצירה ישראלית מקורית, לבלות עם הילדים בסדנאות יצירה אמנותית, לקנות אמנות ולעוף על-כנפי הדמיון של יוצרים מוכשרים.

בתשלום. מרכז מידע ורכישת כרטיסים 04-6767077


אל המעיין לאור הירח - טיול בעמק המעיינות בפארק איילון קנדה

יום חמישי, מוצאי חג ראשון, ט"ו בתשרי תשע"ה, 9 באוקטובר 2014, בשעה 20:30.

נצא לטיול לאור הירח המלא בשביל העובר בין שרידי חקלאות קדומה, המעידים על מעיינות ומערכות השקיה שהתקיימו בעבר בין בוסתנים בואכה עמק איילון. בתום הטיול נתכנס לצד האגם במעיין התמרים לאתנחתה מוזיקלית. הטיול מיועד למבוגרים בלבד.

בתשלום: 30 שקלים למשתתף, 20 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, 1-800-350-550.


מנחם בגין - האיש והפארק - מגוון טיולים ומפגשים בפארק בגין בהרי יהודה

יום שישי, ט"ז בתשרי תשע"ה, 10 באוקטובר 2014, בין השעות 08:00 - 13:00.

לכבוד עשור לפעילות המרכז למורשת מנחם בגין, קרן קימת לישראל והמרכז למורשת בגין מזמינים אתכם ליום של טיולים ומפגשים בפארק ע"ש עליזה ומנחם בגין בהרי יהודה. תוכלו להצטרף לטיולי בוקר לאוהבי לכת בקטע משביל ישראל (כארבעה ק"מ), ולטיול במכוניות פרטיות אל עין קובי בשבילי היער. במהלך הטיולים נפגוש את סיפור חייו המרתק של המנהיג הייחודי מנחם בגין באופן חווייתי ומיוחד, ובתום הטיולים (בשעה 11:30) נתכנס למפגש מרגש לזכרו, כולל שיחה עם הסופרת גלילה רון-פדר-עמית שכתבה ספר על בגין ותספר כמה השפיע על חייה, וכן ברכות, דברים לזכרו, קטעי משחק, ושירה.

ללא תשלום, יש להירשם מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.


בעקבות השקט - טיול במרחבי הנגב המערבי

שבת, י"ז בתשרי תשע"ה, 11 באוקטובר 2014, בשעה 10:00.

נצא לטיול משפחות בעקבות האתרים המיוחדים בנגב המערבי: מוזאון המים והביטחון בקיבוץ ניר עם, מצפור מאגר ניר עם, מצפור לזכר נביה מרעי ואנדרטת "חץ שחור". הטיול יודרך על-ידי מדריכי קק"ל ומתנדבי שנת השירות שלנו, ומותנה בקבלת אישור ביטחוני. אנו נעדכן את הנרשמים לטיול במועד סמוך לקיומו. ללא תשלום, יש להירשם מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.


עשרות בעקבות הבודדות - טיול משפחות בפארק יער חצרים

מוצאי שבת, י"ז בתשרי תשע"ה, 11 באוקטובר 2014, בשעה 20:00.

במלאת 68 שנים לעליית י"א הנקודות להתיישבות בנגב, נטייל ברכב וברגל, בעקבות עליית קיבוץ חצרים על הקרקע במוצאי שבת שהיה גם מוצאי יום הכיפורים תש"ז. נתחיל במצפה בית אשל, שם נשמע מאיפה יצאו ולאן הגיעו, נלך בא"ש לילה בעקבות המתיישבים הראשונים ונסיים מסביב למדורה. הטיול בהדרכת מתנדבי

שנת השירות בקק"ל - קומונה י"ד שסיימו את קורס ההדרכה שלהם בימים אלה. משך האירוע כארבע שעות, והוא מיועד למשפחות עם ילדים היודעים לקרוא. מספר המשתתפים מוגבל.

ללא תשלום, מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550.


אושפיזין ביער - טיולי משפחות ביערות קק"ל

חוה"מ סוכות, י"ח - כ' בתשרי תשע"ה, 12 - 14 באוקטובר 2014, בשעות 09:00, 13:00.

לכבוד חג הסוכות, קרן קימת לישראל מזמינה אתכם להצטרף למדריכיה בדרכי הנוף, בפארקים ובשבילי היער. בכל יום אנו מציעים לכם להכיר יער או פארק אחד שלנו. הטיול מיועד למשפחות במכוניות פרטיות. משך הטיול כשלוש שעות.

ביום ראשון - טיול בדרך נוף חוף כרמל וטיול בשביל הנגיש ביער עמינדב (חניון קדושי קהיר).

ביום שני - טיול בין עצי הגן הבוטני המוכרז ביער אילנות (נגיש לכולם) וטיול לחורבת כרוע ביער שחריה - המלאכים.

ביום שלישי - טיול בדרך הנוף ביערות בית קשת וטיול ביער צרעה לאורך דרך הפסלים.

ללא תשלום, מותנה בהרשמה מראש ב"קו ליער", 1-800-350-550. מספר המשתתפים מוגבל.




"פסטיבל לילות קיץ ביער בן שמן"


כבכל שנה, קרן קימת לישראל מזמינה אתכם לשפע של פעילויות ובילויים ביער בן שמן, בשעות בין הערביים והלילה, לאור הירח העולה - מופעים וסרטים לכל המשפחה ואירועי לילה במצפה מודיעין - ימים ראשון עד שלישי, י"ח- כ' בתשרי תשע"ה, 12 - 14 באוקטובר 2014, בשעות אחר-הצהריים והערב.


"לשיר עם אימא ואבא" - האחים אסנר מארחים את כוכבת הילדים חני נחמיאס

טיול ומופע מיוחד לכל המשפחה

יום ראשון, ג' חוה"מ סוכות, י"ח בתשרי תשע"ה, 12 באוקטובר 2014, בשעה 16:00. טיול למשפחות עם ילדים, ובסיומו האחים אסנר- תופעת זמר עברי במופע "לשיר עם אימא ואבא", מארחים את כוכבת הילדים חני נחמיאס. השירים שליוו אותנו בילדותנו וימשיכו ללוות גם את הדורות הבאים. מופע ייחודי בו ישירו סבתא וסבא, אימא ואבא, הילדים והנכדים ממיטב שירי הילדים ושירי הארץ לדורותיהם, פרי עטם של מיטב היוצרים בתרבות הישראלית: לאה גולדברג, נעמי שמר,אהוד מנור,מרים ילן שטקליס, עוזי חיטמן, יהונתן גפן ועוד.

בתשלום: 30 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, 1-800-350-550.


"הלילה הזה תלבשי לבן"- האחים אסנר מארחים את להקת באנה הבנות

יום ראשון, ג' חוה"מ סוכות, י"ח בתשרי תשע"ה, 12 באוקטובר 2014, בשעה 20:30. "הלילה הזה תלבשי לבן"- האחים אסנר- תופעת זמר עברי שרים את מיטב שירי האהבה בזמר הישראלי בערב חגיגי סביב ט"ו באב - הוא חג האהבה, ומארחים את להקת באנה הבנות בשירי חוה אלברשטיין.

לאחר המופע יוקרן הסרט ״סינמה קק״ל - סרטי הצבע של קרן קימת, משנות השלושים עד שנות השישים, בהנחיית חוקר תולדות הסרט העברי, יעקב גרוס.

בסוף האירוע תוכלו להצטרף לטיול קצר לאור הירח, אל הביתן התאילנדי.

בתשלום: 40 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, 1-800-350-550.


"מדבר בחצוצרה"- אריק דוידוב ולהקתו - טיול ומופע מיוחד לכל המשפחה

יום שני, ד' חוה"מ סוכות, י"ט בתשרי תשע"ה, 13 באוקטובר 2014, בשעה 16:00.

טיול מודרך על-ידי הש.שינים של קק"ל, למשפחות עם ילדים, ובסיומו המופע "מדבר בחצוצרה" מופע מיוחד לכל המשפחה עם וירטואוז החצוצרה אריק דוידוב ולהקתו. אריק דוידוב חצוצרן וירטואוז בינלאומי, בעל כריזמה בימתית כובשת, המרבה להופיע בארץ ובעולם, מעלה מופע אנרגטי וסוחף "מדבר בחצוצרה" ההרכב כולל: חצוצרה, שופר, כלי נשיפה שונים ומעניינים, קלידים, גיטרה חשמלית ותופים. אריק משתף את הקהל לאורך כל המופע בצעידה, ריקודים ושירה.

בתשלום: 30 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, 1-800-350-550.


"קסם המוזיקה"- אריק דוידוב ותזמורתו

יום שני, ד' חוה"מ סוכות, י"ט בתשרי תשע"ה, 13 באוקטובר 2014, בשעה 20:30.

המופע "קסם המוזיקה" עם וירטואוז החצוצרה אריק דוידוב ותזמורתו הכוללת הרכב גדול ומרשים של חצוצרה, טרומבון, סקסופון, תופים, כלי הקשה, קלידים, גיטרה וכינור. קונצרט ישראלי מרהיב באווירה בינלאומית. מוזיקה ישראלית תוססת, רוק ישראלי, מוזיקה מסרטים ישראלים וממחזות זמר, רוקנרול, ג'ז, קלאסי קל ועוד. המופע משלב הופעה חיה על הבמה עם הקרנת וידאו ארט.

לאחר המופע יוקרן הסרט ״סינמה קק״ל - העמק הוא חלום״, סרטי התיישבות וחלוציות בארץ ישראל בשנים 1920 - 1940, בהנחיית חוקר תולדות הסרט העברי, יעקב גרוס.

בסוף האירוע תוכלו להצטרף לטיול קצר לאור הירח, אל הביתן התאילנדי.

בתשלום: 40 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, 1-800-350-550.


אברהם טל במסע בין שיריו

יום שלישי, ה' חוה"מ סוכות, כ' בתשרי תשע"ה, 14 באוקטובר 2014, בשעה 20:30.

אברהם טל, מהאומנים האהובים והמצליחים ביותר במוזיקה הישראלית, יגיע עם הרכבו המשובח למופע לידידי קק"ל במצפה מודיעין שביער בן שמן. המופע הינו מסע בין שיריו משלושת אלבומיו - "אברהם טל", "אורות" ו"שושנה", לצד האיכויות המזוהות עימו, וביחד עם הרכב נגנים מנצח ייקח אתכם לחוויה מרגשת ובלתי נשכחת של רגעי שיא בים של צלילים והפקה מהודקת. בין להיטיו של אברהם יבוצעו במופע השירים "שושנה", "אדם צובר זיכרונות", "מחוזקים לעולם" ועוד...

לאחר המופע יוקרן הסרט "סינמה קק"ל - אביב בארץ ישראל״, סיפורה של העלייה הרביעית 1924 - 1928, בהנחיית חוקר תולדות הסרט העברי, יעקב גרוס.בסוף האירוע תוכלו להצטרף לטיול קצר לאור הירח, אל הביתן התאילנדי.

בתשלום: 50 שקלים למנויי אי-ירוק. ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש ב"קו ליער", מוקד המידע של קק"ל, 1-800-350-550.


הפסטיבל נערך בשיתוף עם עמותת תיירות חבל מודיעין, המזמינה אתכם לחוויה מיוחדת באתרי האזור, עם הצעות והטבות לבילוי משפחתי בימי הפסטיבל ובמהלך חוה"מ סוכות. לפרטים מלאים: עמותת תיירות חבל מודיעין www.thm.org.il ובטלפון: 9728999-03.



מסיק זיתים חוויה משפחתית בכרמי הזיתים ביערות קק"ל

  • בפארק איילון קנדה (ליד לטרון) - ביום שלישי, כ' בתשרי תשע"ה, 14 באוקטובר 2014, בשעות 10:00 - 14:00.

  • במרכז החינוכי של קק"ל ביער לביא (מדרום לצומת גולני) - ביום רביעי, כ"א בתשרי תשע"ה, 15 באוקטובר 2014, בשעות 10:00 - 14:00.

כמו בכל שנה, מתקיים מסיק זיתים בכרמי הזיתים ביערות קק"ל. השנה נוסיף פעילויות וחוויות חדשות לכל המשפחה ברחבת הפעילות, יחד עם הפרי המחכה בכרמי הזיתים. את הפרי תוכלו למסוק לתוך המיכלים שתקבלו (בתשלום סמלי של 10 שקלים), ואנו מבטיחים לכם לפחות שעתיים של פעילות מהנה לכל בני המשפחה, קטנים כגדולים.

הפעילות אינה כרוכה בתשלום ואין צורך בהרשמה מראש. פרטים נוספים ניתן לקבל ב"קו ליער".




"אירועי החודש" נמצאים באתר האינטרנט של קק"ל: www.kkl.org.il

ובמגזין הטיולים: www.eyarok.org.il.

פרטים והרשמה מראש בקו ליער, מוקד המידע של קק"ל-1-800-350-550

תאריך:  07/09/2014   |   עודכן:  07/09/2014
לילך רז
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסטיבל הפיוט השביעי יתקיים השנה בשבוע שבין ראש השנה ליום כיפור ( 29/9 - 2/10 )
מר צחי שנרך מונה לתפקיד הסגן טכנולוגי (במקום ד"ר אברהם גרוס שפרש זה מכבר). במסגרת תפקידו החדש, יהיה מר שנרך ממונה על מכלול הפעולות הטכנולוגיות המקצועיות הקשורות לפעילות המדען הראשי, לרבות פעילויות הקשורות לבדיקת הבקשות, בכל מסלולי התמיכה לצורך קבלת סיוע במו"פ. כמו גם יהיה אחראי על מינוי, הנחיה והדרכה של הצוותים המקצועיים העוסקים בבדיקת הבקשות לקבלת סיוע במו"פ ועוד. שנרך יכהן כממלא מקומו של המדען הראשי בוועדות השונות אשר הוא עומד בראשן. שנרך כיהן עד לאחרונה כמנכ"ל משותף בחברת LMY, חברה המתמחה בפיתוח אלגוריתמים ותוכנה, למערכות מבוססות ראייה ממוחשבת לצורכי מיפוי, ניווט וטכנולוגיות מידע מרחבי. במסגרת תפקידו היה אמון על הובלת החברה לעיסוק בתחומים חדשים, פעילות חדשנית בשווקי חו"ל ועם שותפים בחו"ל. במהלך כהונתו הוכפלו היקף הכנסות החברה וכמות העובדים בה. שנרך הינו בעל למעלה מ 15 שנות ניסיון בהנחיית עבודות מחקר ופיתוח בעלות היבטים מדעיים טכנולוגיים, בפרט במחקרים יישומיים, שבוצעו מטעם מפא"ת, בתעשיה הביטחונית והאקדמיה. הוא מילא שורה של תפקידים במפא"ת, במסגרתם התמחה באיתור ואפיון צרכים והתאמת פתרונות טכנולוגיים לצרכן, הובלת תפיסות מערכתיות חדשניות, אישורן והפיכתן לפרויקטים עיקריים במעהב"ט, איתור ושילוב שותפים עסקיים בתעשיה ומשקיעים
הנבחרת האקדמית של בית הספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת בר-אילן יוצאת לדרכה בעוד חודש ביום ראשון הקרוב יש לכם הזדמנות להכיר ולהצטרף
לרגל מלאות 80 שנה לפטירתו של המשורר הלאומי, יקיים הוועד המנהל של אגודת הסופרים העברים ישיבה חגיגית בביתו של ביאליק, על השולחן שבו נהג להסב עם עמיתיו הסופרים, לדון עִמם, ולהכריע לדורו ולדורות בנושאים העומדים ברומו של עולם הספרות והתרבות.
תערוכת BOOKFACE - תערוכת מחווה לפייסבוק במלאת 10 שנים להיווסדה של הרשת החברתית - החיים מאחורי תמונת הפרופיל וכמובן מטפלת התערוכה באספקטים השונים של הרשתות החברתיות.
31/08/2014  |  מיכל סדן  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
ביבי ראש, ביבי אשם    נתניהו היה חייב להתפטר דקה אחת לפני הרצי הלוי ורונן בר    איני בא לטעון כי חליוה אינו צריך להתפטר, צריך גם צריך אחריהם? איתם? לא חשוב
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il