|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
סטס מיסז'ניקוב. תשעה ימי מעצר [צילום: ניר קידר] אלכס ויז'ניצר בהארכת המעצר [צילום: ניר קידר] דאוד גודובסקי. מקורב לליברמן [צילום: ניר קידר]
ישראל יהושע בהארכת המעצר [צילום: ניר קידר] אפי פלס בהארכת המעצר [צילום: ניר קידר] קירשנבאום. מכספי מיסים [צילום: פלאש 90]

נציג המשטרה בבית המשפט:

"קירשנבאום פעלה להפיץ טובות הנאה"

הוארכו בשבוע מעצריהם של השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב, יו"ר נת"ע וראשי המועצות האיזוריות שומרון, תמר ומגילות המשטרה: חשד לעשרות מקרי שוחד הנאמדים במיליוני שקלים
24/12/2014  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   סדום ועמורה   |   תגובות
מקורבת מאוד לליברמן
פאינה קירשנבאום היא אחד האישים המקורבים ביותר לשר אביגדור ליברמן ומכהנת מאז 2003 כמזכ"ל ישראל ביתנו. היא חברת כנסת מאז 2009. בכנסת הקודמת הייתה חברה בוועדת הכספים ועמדה בראש ועדת המשנה לביטוח. קירשנבאום משמשת מאז הקמת הממשלה היוצאת, במארס 2013, כסגנית שר הפנים. לפני כן מילאה תפקידים במועצת מטה בנימין, בבית התפוצות ובקונגרס היהודי העולמי.

כבר נחשד בשוחד
סטס מיסז'ניקוב נבחר לכנסת ברשימת ישראל ביתנו בשנת 2006, וכעבור פחות משנה מונה ליו"ר ועדת הכספים - תפקיד אותו מילא שנה וחצי. הוא כיהן כשר התיירות ממארס 2009 עד מארס 2013, אך לא שובץ ברשימת ישראל ביתנו בבחירות לכנסת ה-19. בשנה האחרונה הוא נחקר בחשד לקבלת שוחד, ואשתקד טענו מאבטחים לשעבר שהוא בילה במועדונים ואף השתכר; מיסז'ניקוב אישר חלקית את הטענה הראשונה והכחיש את השנייה.

הדליק משואה
אלכס ויז'ניצר מקורב מזה שנים לשר אביגדור ליברמן, שמינה אותו בשנת 2003 למנכ"ל החברה הלאומית לדרכים. הוא מילא תפקיד זה שבע שנים, עד שבשנת 2010 מונה ליו"ר מקורות. לאחר שלוש שנים (במהלכן גם הדליק משואה ביום העצמאות) עבר ויז'ניצר לתפקידו הנוכחי - מנכ"ל חברת נת"ע, האחראית על מימוש פרויקט הסעת ההמונים במרחב תל אביב. לצד כל אלו, הוא גם מנהל מטעם המדינה את קברו של ר' שמעון בר יוחאי במירון.

ראש מועצה עם 78%
דב ליטבינוף משמש כראש המועצה האיזורית תמר מאז שנת 2004; בשנת 2013 נבחר לקדנציה שלישית לאחר שזכה ב-78% מהקולות. בעבר היה מנכ"ל חמי עין גדי ומנהל השיווק של אתרי התיירות בקיבוץ. לאחר מכן היה מנהל מחלקת התיירות במועצה האיזורית תמר.

המועצה הקטנה ביותר
מרדכי דהמן עומד בראש הרשות המקומית הקטנה ביותר בישראל - מועצת מגילות, בה 1,100 תושבים. למרות שהמועצה משתייכת מבחינה גאוגרפית ליהודה ושומרון, אין לה קשר עם מועצת יש"ע ורוב תושביה הצביעו בבחירות האחרונות למפלגת העבודה ולקדימה. עם זאת, בדיון בעניינו אמר סניגורו, כי הוא היה ראש סניף הליכוד בירושלים, וכי בבר-המצוה של בנו נכחו ראובן ריבלין ובנימין נתניהו. הוא משמש גם כיו"ר ועדת התיירות הכפרית במרכז המועצות האיזוריות.

לוביסט המקורב לנתניהו
ישראל יהושע הוא לוביסט וחבר מרכז הליכוד, הנחשב כמקורב לראש הממשלה, בנימין נתניהו. הוא עומד בראש חברת הלובינג "סגולה לישראל", ובעבר נשכר בידי גורמים בעלי עניין בניסיון להשפיע על בכירי הליכוד. בשנת 2003 שכרה אותו חברת קווי זהב כדי שיפעל מול שר התקשורת דאז, אהוד אולמרט; ובשנת 2010 נשכר בידי חברת דלק לפעול מול נתניהו בנושא תמלוגי הגז.

ראש המועצה המסביר
גרשון מסיקה משמש כראש המועצה האיזורית שומרון מאז שנת 2007. כעבור חמש שנים נבחר לקדנציה שנייה בלא מתחרים. מסיקה פועל רבות בתחום ההסברה, בישראל ומחוצה לה. הוא מתגורר באלון מורה, היה עשר שנים חבר מזכירות היישוב והגדיל פי חמישה את מספר תושביו.

"פאינה קירשנבאום פעלה באופן שיטתי בצוותא עם כפופים לה ועם עובדי ציבור אחרים להפצת טובות הנאה אישיות עבורה ועבור אנשים שהיא חפצה ביקרם, תוך שימוש בכספי מיסים". כך טוען (יום ד', 24.12.14) רב-פקד אלישע קוגן בבית משפט השלום בראשון לציון. סגנית שר הפנים נחקרה באזהרה במשך שש שעות בחשד לעבירות שוחד והלבנת הון, ולא נעצרה בשל חסינותה כחברת כנסת.

לדברי קוגן, "על-פי החשד, כספי ציבור הועברו לאנשים שונים. חלקם בעלי תפקידים ברשויות ובעמותות. הללו לא היו זכאים לקבל את הכסף והעברת הכסף נעשתה תוך ביצוע עבירות חמורות שונות ובכלל זה שוחד, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, רישום כוזב במסמכי תאגיד, עבירות מס ועוד. מחומר החקירה עולה חשד לעשרות מקרי שוחד הנאמדים במיליוני שקלים המועברים בתחכום רב ובדרכים שונות ומגוונות תוך שיתוף פעולה מלא של הגורמים הרלוונטיים המקבלים את התקציב".

בתה של קירשנבאום, רנית, נעצרה גם היא בחשד לקבלת שוחד ומעצרה הוארך בשלושה ימים. מנכ"ל משרד החקלאות רמי כהן, המקורב לשר אביגדור ליברמן, נעצר לשבוע בחשד שנתן שוחד לקירשנבאום, קיבל שוחד בעצמו במסגרת תפקידו ותיווך בשוחד עבור גורמים במשרדי ממשלה.


מיסז'ניקוב חשוד גם בשיבוש


חשוד נוסף בפרשה הוא שר התיירות לשעבר, סטס מיסז'ניקוב. על-פי החשד, מסז'ניקוב קיבל שוחד בתמורה להעברת תקציבים לגופים שונים בעת ששימש כשר התיירות. בנוסף, הוא חשוד בתיווך לשוחד בפרשיות נוספות והטיית מכרזים בסכום של מיליוני שקלים למקורב שלו. בית המשפט האריך את מעצרו בשמונה ימים.

מיסז'ניקוב כבר נחקר לפני שלושה חודשים בחשד לקבלת שוחד, בעקבות ממצאי דוח מבקר המדינה. המבקר יוסף שפירא גילה, כי ביולי 2010 החליט משרד התיירות, בראשו עמד אז מיסז'ניקוב, להשתתף ללא מכרז במימון פסטיבל סטודנטים בינלאומי והעביר לו 936 אלף שקל, שהיו 14% מסך התקציב של המשרד לאירועים ב-2010, ו-33% מסך המימון בפועל בשנה זו.

שפירא קבע, כי היה זה שימוש מלאכותי בהתאחדות הסטודנטים להעברת כספים לחברה הפרטית בבעלותה של יוליה רוט שהפיקה בפועל את הפסטיבל, ושנהנתה מהיכרות ארוכת שנים עם מיסז'ניקוב. השתתפותו של המשרד הגיעה ל-79% מהוצאות ההפקה - 30% יותר מהסכום לו התחייב המשרד.

רפ"ק אסף ולפיש אמר בדיון, כי מדובר בהסתעפות של אותה חקירה, וכי מיסז'ניקוב ייחקר גם על פרשות נוספות; המשטרה מייחסת לו עבירות של קבלת שוחד, תיווך בשוחד ושיבוש מהלכי חקירה. הוא גם טען, כי מיסז'ניקוב כבר שיבש את החקירה, כפי שעשו חשודים נוספים. השופט מנחם מזרחי כתב בהחלטתו, כי אכן קיים חשש שמיסז'ניקוב נקט בפעולות "בעלות פוטנציאל לשיבוש החקירה".

עוד הוארך בשבוע מעצרו של דאוד גודובסקי, ראש מטה ישראל ביתנו, לו מייחסת המשטרה את מספר העבירות הגדול ביותר בין העצורים: לקיחת שוחד, מתן שוחד, תיווך בשוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון, שיבוש חקירה ועבירות מיסים.


הארכות מעצרים


קודם לכן האריך מזרחי בשמונה ימים את מעצריהם של אלכס ויז'ניצר, יו"ר חברת נתיבי תחבורה עירוניים (נת"ע); דב ליטבינוף, ראש המועצה האיזורית תמר; מרדכי דהאן ודוד בלאו, ראש המועצה האיזורית מגילות ומנכ"לה; והלוביסט ישראל יהושע. בחמישה ימים הוארכו מעצריהם של יצחק בורבא, מנכ"ל החברה הכלכלית ים המלח ומנהל איגוד התאגידים העירוניים ברשויות המקומיות (אשר מונה לפני חודשיים לחבר מועצת הרשות השנייה); איש העסקים ציון זוארץ; וגבי חמו, יו"ר מדרשת הגולן ולשעבר סגן ראש המועצה האזורית גולן.

שבעת הראשונים חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע, הלבנת הון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. ליטבינוף, דהאן ובלאו חשודים גם במתן שוחד ובמרמה והפרת אמונים; לליטבינוף, ויז'ניצר, בורבא ויהושע מייחסת המשטרה עבירה של תיווך לשוחד (שדינה כקבלת שוחד). כל השמונה מכחישים את החשדות המיוחסים להם, וחלקם אומרים שההתקשרויות שלטענת המשטרה שימשו כמסווה להעברת כספי שוחד ותמורות - היו חוקיות וגלויות. כמו-כן הוארך בשישה ימים מעצרו של ראש המועצה האיזורית שומרון, גרשון מסיקה.

פרקליטו של דהמן, עו"ד טל שפירא, ציין, כי מרשו היה בעבר ראש סניף הליכוד בירושלים, וכי ראובן ריבלין ובנימין נתניהו נכחו בחגיגת בר-המצוה של בנו. קוגן אישר, כי בלאו חשוד במתן שוחד לקירשנבאום במספר הזדמנויות "לאורך מספר שנים ועד לאחרונה". על ויז'ניצר אמר, כי הוא חשוד בתיווך לשוחד בין ליטבינוף, בלאו ודהמן לבין קירשנבאום. סניגורו של זוארץ, עו"ד ציון אמיר, טען, כי ההתקשרות בין מרשו לבין מועצת מגילות נעשתה על-פי הסכם שנערך בשנת 2012 בידי עו"ד אבנר ברק; קוגן השיב, כי עובדה זו רק מגבירה את החשדות. לגבי חמו אמר קוגן, כי החשד הוא שנתן שוחד לקירשנבאום בתיווכו של יהושע.

עוד נעצרו חיים בן-שושן, לשעבר מנכ"ל החברה לפיתוח השומרון; סטיבן דהן; מנכ"ל עמותת איילים, מתן דהן; ומנכ"ל הרשות למלחמה בסמים, יאיר גלר - כולם לשבעה ימים. אפי פלס, גזבר המועצה האיזורית מטה בנימין, נשלח למעצר בן שלושה ימים, וכמוהו אלי זרחין, אלכס גולדנשטיין ורשלה ליברמן. מיכאל צ'צ'בה, מנכ"ל עמותת מעל סם, וויקטור אברמוב נעצרו ליממה, עד שימונו להם סניגורים.


נעצרו בכירים בספורט


יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר, אבנר קופל, ויו"ר איגוד הכדוריד, דורון שמחי, נשלחו למעצר בית בן שבוע לאחר שנעצרו במסגרת החקירה. נגד קופל קיים גם תיק המייחס לו עבירות מס במיליוני שקלים. גם בתה של קירשנבאום עוכבה לחקירה, בחשד לקבלת שוחד. אמנון ליברמן, יועצו של שר החקלאות (יאיר שמיר מישראל ביתנו) ובעבר דובר משרד התיירות (בראשו עומד כיום עוזי לנדאו מישראל ביתנו ולפניו סטס מיסז'ניקוב מאותה מפלגה), שוחרר למעצר בית של 10 ימים.

בא-כוחו של קופל, עו"ד מיכה פטמן, אמר בדיון, כי מרשו מסר גירסה מלאה וגם סיפק שמות של עדים המוכיחים את חפותו. קופל חשוד מתן שוחד, קבלת דבר במרמה ורישום כוזב במסמכי תאגיד. לשמחי מייחסת המשטרה עבירות של מתן שוחד והלבנת הון וכן עבירות מס. סניגורו, עו"ד ירון פורר, אמר: "מרשי שיתף פעולה באופן מלא ומוחלט. מדובר בגוף ציבורי שכל פעולותיו מתבצעות בשקיפות מלאה כך שלא נפל שום דופי במעשיו".

מזרחי האריך בשישה ימים את מעצרו של משה קליסקי, ראש מינהלת הליגה הלאומית בכדורסל ולשעבר יו"ר מכבי ראשון לציון, החשוד בכך שתיווך בשוחד שהעביר איגוד הכדורסל לקירשנבאום. המשטרה מייחסת לו מתן שוחד, תיווך בשוחד, קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות מע"מ. לדברי המשטרה, חשודה נוספת - ששמה נאסר בפרסום - תיווכה גם היא בשוחד בין איגוד הכדורסל לקירשנבאום; חשודה זו היא קרובת משפחה של אחד החשודים האחרים.
מ"י 52881-12-14, משטרת ישראל נ' אבנר קופל / פרוטוקול והחלטה
מעצר בית לאבנר קופל, לשעבר יו"ר איגוד הכדורסל, בפרשת השחיתות בישראל ביתנו
מ"י 52883-12-14, משטרת ישראל נ' דורון שמחי / פרוטוקול והחלטה
מעצר בית של שבוע ליו"ר ארגון הכדוריד, דורון שמחי, החשוד במתן שוחד בפרשת ישראל ביתנו
מ"י 52906-12-14, משטרת ישראל נ' דב ליטבינוף ואח' / בקשה להוצאת צו מעצר
בקשה להאריך את מעצריהם של שבעה חשודים בפרשת השוחד המיוחסת לסגנית השר פאינה קירשנבאום
מ"י 52906-12-14, משטרת ישראל נ' דב ליטבינוף ואח' / פרוטוקול והחלטה
הארכת מעצריהם של שמונה חשודים בפרשת השחיתות המיוחסת לסגנית השר פאינה קירשנבאום
מ"י 52887-12-14, משטרת ישראל נ' סטס מיסז'ניקוב / בקשה להוצאת צו מעצר
המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו של השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב, החשוד בקבלת שוחד
מ"י 52887-12-14, משטרת ישראל נ' סטס מיסז'ניקוב / פרוטוקול והחלטה
הארכת מעצרו של השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב, החשוד בקבלת שוחד ובשיבוש מהלכי חקירה
מ"י 52857-12-14, משטרת ישראל נ' יאיר גלר ואח' / פרוטוקול והחלטה
הארכת מעצרו של יאיר גלר בפרשת ישראל ביתנו
מ"י , 52900-12-14, מדינת ישראל נ' אלי זרחין / פרוטוקול והחלטה
הארכת מעצריהם של אלי זרחין ורשלה ליברמן בפרשת ישראל ביתנו
מ"י 52925-12-14, משטרת ישראל נ' גרשון מסיקה ואח' / פרוטוקול והחלטה
הארכת מעצריהם של גרשון מסיקה, משה בן-שושן ואפי פלס בפרשת ישראל ביתנו

תאריך:  24/12/2014   |   עודכן:  27/12/2014
איתמר לוין
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים אירועים / מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אבנר ברק /  Barak Avner"   אבנר קופל / Avner Kopel   אהוד אולמרט / Ehud Olmert   אלי זרחין   אלכס ויז'ניצר / Alex  Viznitzer   אמנון  ליברמן / Amnon Liberman   אסף דעבול / Assaf Daaboul   אפי פלס / Efi Peles   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גבי חמו / Gabi Hemo   גרשון מסיקה / Gershon Mesika   דב ליטבינוף / Dov Litbinof   דוד בלאו / David Blau   דורון  שמחי / Doron Simhi   הלבנת הון   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   הרשות השנייה   חיים בן-שושן / Haim Ben-Shoshan   טל שפירא   יאיר  גלר / Yair Geler   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יוסף ניצני / Yossef Nitzani   יוסף חיים שפירא   יצחק בורבא / Yitzhak Burba   ישראל יהושע / Israel Yehoshua   ישראל ביתנו   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מיכה פטמן   ממשלת ישראל / Israel Government   מרדכי דהמן / Mordehai Dahaman   מרדכי קירשנבאום   משה קליסקי / Moshe Kalisky   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   ציון אמיר / Zion Amir   ציון  זוארץ / Zion Zuaretz   רמי כהן   רמי  כהן   שלומי לחיאני / Shlomo Lahiani 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"קירשנבאום פעלה להפיץ טובות הנאה"
תגובות  [ 20 ] מוצגות   [ 20 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פייגלה
24/12/14 19:18
2
נחתומי
24/12/14 19:44
 
מייקל
26/12/14 19:14
3
עידןסובול
24/12/14 19:54
4
הנ"ל
24/12/14 19:58
5
הנ"ל
24/12/14 20:06
 
הנ"ל
24/12/14 22:06
6
דגדג
24/12/14 20:22
7
חשדנית
24/12/14 21:07
8
urixo
24/12/14 21:08
9
לא לראוותנות
24/12/14 21:44
10
תשאלו את ברק
24/12/14 22:21
11
א.ל. רמת-גן
24/12/14 23:02
12
אהוד פרלסמן
25/12/14 01:00
13
מוטי . ס. חיפה
25/12/14 03:12
14
נסים גבאי
25/12/14 05:50
15
קורןנאוה טבריה
25/12/14 06:12
16
עמותות ???
25/12/14 08:06
17
משפטפטת
25/12/14 11:33
18
תושב
31/12/14 09:59
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  סדום ועמורה
מבקר הפנים של מפלגת הליכוד הודיע (יום ד', 24.12.14), כי הוא פוסל את מועמדותו של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, לבחירות המקדימות שצפויות להתקיים ב-31 בדצמבר.
24/12/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
ראש עיריית רחובות, רחמים מלול, נחקר באזהרה (יום ג', 23.12.14) על-ידי חוקרי יחידה להב 433 של המשטרה בחשד לעבירות של שיבוש חקירה ושל הפרת אמונים. חקירתו של מלול מלווה על-ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.
23/12/2014  |  איציק וולף  |   חדשות
שר החוץ אביגדור ליברמן אינו מסתיר את כוונתו להיות ראש הממשלה הבא של ישראל ולמטרה זו כל האמצעים כשרים בעיניו אפילו להתחזות לאדם אציל, אדיב חביב, עדין, נדיב, מנומס ונעים הליכות חלומה של כל אם עבריה לחתן מסוגו.
19/12/2014  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
שבוע לפני שנעצר בחשד למתן שוחד לראש עיריית רמת גן, ישראל זינגר, הגיש נמרוד ניר תביעת לשון הרע נגד פעילה חברתית ברמת גן, שייחסה לו ביצוע של עבירות סביב עבודתו בקמפיין של זינגר. ניר הוא בנה של ג'ודי שלום-ניר-מוזס מנישואיה לעמירם ניר, ובנו החורג של השר סילבן שלום.
מנכ"ל מועצת הצמחים לשעבר, מיכאל אילון, ירצה שישה חודשי עבודות שירות וישלם קנס של 300,000 שקל בשל שורה של עבירות מירמה וזיוף שביצע במסגרת תפקידו. חלק מן העבירות נועדו לרצות את שר החקלאות דאז ושר התחבורה כיום, ישראל כץ.
03/12/2014  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il