חברת "תומר", המתמחה בייבוא ושיווק מוצרי מזון משנת 1983, משיקה בימים אלה את LA PASTA - מותג חדש בשוק מוצרי הפסטה והמטבח האיטלקי.
המותג החדש, שפותח בשיתוף עם חברה איטלקית מובילה בענף המזון, יתחרה במותגי הפרימיום של המטבח האיטלקי בארץ, ויציע מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים הנמוכים בכ-35% אחוזים מהמוצרים המקבילים בשוק.
תחת המותג LA PASTA ישווקו בשלב ראשון כ-30 פריטים, הכוללים סדרות מגוונות של מוצרים ובהם – סדרת מוצרי פסטה, לזניה וקנלוני, סדרת רטבים לפסטה, סדרה של מוצרי עגבניות וניוקי. בהמשך ישיק המותג גם פסטה טרייה, שמן זית וירקות קלויים. מוצרי LA PASTA מיוצרים ע"י יצרנים מובילים באיטליה, טורקיה וארה"ב.
היקף ההשקעה בהשקת המותג, כולל קמפיין פרסום ופעילות קידום מכירות – כ-3 מיליון ש"ח.
בימים אלה מושקת בחנויות תחת המותג החדש סדרת מוצרי פסטה איכותית. הפסטה עשויה 100% חיטת דורום וכוללת 7 סוגים (ספגטי, פרפלה, פוזילי ועוד), שישווקו באריזות במשקל של 400 גרם. מוצרי הפסטה יימכרו במחיר קבוע ברשתות השיווק: 4 אריזות ב-10 ש"ח, או 3 ש"ח ליחידה. לצורך השוואה: מחיר לה פסטה יעמוד על 0.64 – 0.75 ש"ח ל-100 גרם, לעומת מחירים של 1.4-2.2 ש"ח ל-100 גרם של ברילה, ו-1.2-1.6 ש"ח ל-100 גרם של אסם פרפקטו.
הרטבים לפסטה של LA PASTA יימכרו ב-11.5 ש"ח בלבד לצנצנת של 680 גרם, ומוצרי עגבניות (כגון – עגבניות חתוכות במיץ עגבניות ועגבניות שלמות מקולפות) ימכרו ב-5.5 ש"ח בלבד לקופסא של 400 גרם. להשוואה – רוטב של ברילה בצנצנת של 400 גרם עולה 13.90 ש"ח, מוצרי עגבניות של מותגים מקבילים, כמוmutti ודה צ'קו, עולים –כ-7 ש"ח.
דורון קימלוב, מנכ"ל חברת "תומר", ציין כי השקת המותג משקפת את האסטרטגיה של "תומר" לאורך השנים: להביא לישראל מגוון רחב של מוצרי מזון איכותיים במחירים נוחים והוגנים.
לאריזות הפסטה בולטות על המדף והן משדרות את מה שפסטה טעימה ואיכותית מסמלת - משפחתיות ושמחה. כל סוג של פסטה מוצע באריזה בצבע שונה. סקרים מראים שהפסטה מהווה מרכיב עיקרי בתזונת ילדים ובני נוער בקרב משפחות רבות בישראל, ובבתים רבים מקובל להכין ולתבל את הפסטה ביחד, פעילות התורמת לגיבוש המשפחתי.
שוק מוצרי הפסטה מגלגל בישראל כ-220 מיליון ש"ח בשנה, והוא עומד על 4 ק"ג צריכה שנתית ממוצעת לנפש. שיעור הצמיחה של השוק עומד על כ-8% בשנה.
השקת הסדרה החדשה של מוצרי LA PASTA תלווה בקמפיין פרסום בעיתונות (באמצעות משרד הפרסום "4"), תחת הסיסמה: "הטעם רומא, המחיר ברלין", המשקף את היתרון המרכזי של המותג החדש – חוויית איכות וטעם במחיר שווה לכל נפש.
אודות חברת "תומר":
חברת תומר הוקמה בשנת 1983, ומשווקת יותר מ-1000 מוצרי מזון במגוון רחב של קטגוריות, ובהן: קונפיטורות ומעדני פרי, פסטה, מיצים ונקטרים, שימורי פירות וירקות, שימורי דגים, רטבים, תרסיסי שמן, תה, צנימים, קוסקוס, ממרחים, טורטיות, דגני בריאות, תבשילים להכנה מהירה, חמוצים ועוד.