זו השנה השנייה בה נערך טקס הכרזת הזוכים בתחרות השירות ללקוח בישראל לשנת 2003, שמארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
השנה יתקיים הטקס ביום ג' (16.12.03), ב"סינמה סיטי".
התחרות מעניקה פרסים על תרבות שירותית בארגון, הדרכה, הכשרת צוות העובדים, קיום תהליכי בקרה ומשוב והטמעת תהליכי שיפור השירות. התחרות נערכת בשיתוף עם ה"פורום הבכיר לשירות לקוחות" הפועל במסגרת המי"ל, בראשותו של ד"ר יצחק פטרבורג. בשנה שעברה זכו בתחרות חברת הסלולר פרטנר-תקשורת, רשת סופר-פארם ועיריית רעננה.
לשלב הגמר של התחרות השנה עלו 19 חברות וגופים ב-6 קטגוריות שונות. בקטגוריית ביטוח ופיננסים עלו: בנק דיסקונט, בנק המזרחי כ.א.ל ולאומי קארד. בקטגוריית תקשורת ומחשבים עלו כל חברות הסלולר - סלקום, פלאפון ופרטנר - וכן בזק וחברת הלווין Yes. בקטגוריית השירות והתמיכה עלו: אלקטרה מוצרי חשמל, מגדל הזהב - מעונות מכבי וקמור. בקטגוריית השירות הציבורי עלו: עיריית חולון ועיריית נתניה. בקטגוריית תשתיות ובניה - סולל בונה ותדהר בניה. בקטגוריית קמעונאות עלו הרשתות: יוניברס קלאב, סופר-פארם וקבוצת סקאל.
מנכ"ל המי"ל, יצחק (יצחקי) חן, אמר, כי התחרות שמה לה למטרה להביא להעלאת המודעות לאיכות ומצויינות בשירות ללקוח בישראל ולקידום תפיסת השירות כיעד מרכזי באסטרטגיה הכוללת של הארגון.
יו"ר הפורום הבכיר לשירות לקוחות במי"ל ונשיא ומנכ"ל סלקום, ד"ר יצחק פטרבורג, ציין כי ארגונים שהשכילו להטמיע את עקרון השירותיות ולנהל דיאלוג אמיתי עם הלקוחות, תוך מתן מענה מקצועי ואמיתי לצורכיהם, הצליחו לשמור על יתרון תחרותי ולבדל את עצמם מהמתחרים.
לדבריו, על-מנת להפוך את נושא השירות למרכיב מרכזי באסטרטגיה, אין די בהצהרות, או בסממנים חיצוניים של שירות, אלא באימוץ אסטרטגיה שירותית כוללת, רב-מימדית, המוטמעת מהמנכ"ל למטה בכל דרגי הארגון.