שיתוף פעולה בין הארגונים לשינוי חברתי בישראל, ובראשם ארגון שתיל וחברת התקשורת העסקית בן-אור בע"מ, הביא להקמתו של גוף חדש בארץ וייחודי בעולם: אג'נדה - מרכז ישראלי לאסטרטגיה תקשורתית.
אג'נדה הינו ארגון חדש ללא מטרות רווח, שמציג חלופה ל"ספינים" השולטים, לדבריהם, בתקשורת מבית היוצר של הממשלה, בעלי ההון, יחצ"נים ודוברים מטעם.
הארגון החדש יקיים אירוע לכבוד השקתו ביום א' (14.12.03), במרכז לימודי ישראל יפה, גני יהושע, פארק הירקון, בשעה 19:00. באירוע ישא דברים אורח אג'נדה, רוברט בריי, מומחה לאסטרטגיה תקשורתית, וירצה בנושא: "חזון, ערכים ותקשורת: המאבק לשינוי חברתי ומרכז אג'נדה".
בנוסף, יתקיים פאנל של אנשי תקשורת בנושא: "יחסי הגומלין בין התקשורת לבין מאבק לשינוי חברתי". בין משתתפי הפאנל: רפיק חלבי - ערוץ 1; רות סיני - הארץ; עופר שלח - ידיעות אחרונות ומנחה - עינת פישביין.
את ארגון אג'נדה מנהלת ורד ליבנה, לשעבר מנכל"ית האגודה לזכויות האזרח ובין חברי ההנהלה הציבורית וצוות העובדים של אג'נדה, עיתונאים, אנשי אקדמיה, אנשי פרסום ואנשי יחסי ציבור.
המרכז מפיק קמפיינים תקשורתיים בנושאים חברתיים ומסייע לארגונים לשינוי חברתי בעבודתם עם התקשורת. אג'נדה מציעה לארגונים שירותי ייעוץ בבניית תדמית ואסטרטגיה תקשורתית. במסגרת שירותים אלה מפיק המרכז חומרי הדרכה, וכן סדנאות וימי עיון בהנחיית מומחי תקשורת מהארץ ומהעולם. המרכז עורך ניטור של הכיסוי התקשורתי בישראל של נושאים חברתיים.
אג'נדה פועלת להגברת הנוכחות בתקשורת של מושגים כזכויות אדם, אחריות המדינה לביטחון הכלכלי של כל אזרחיה, שוויון, צדק חברתי ופלורליזם תרבותי. הנחת המוצא היא שהפיכתם של ערכים אלו לחלק בלתי נפרד מהלקסיקון הישראלי ישפיע על סדר היום הציבורי ועל סדרי העדיפויות בחברה הישראלית.