הבעלים של "המשביר לצרכן החדש" פנה היום בהצעה לריצ'ארד גיר לככב בקמפיין הפרסום החדש של הרשת לאופנת הגברים 2004.
שביט מציע לריצ'ארד גיר עבור ההשתתפות בקמפיין הפרסום 500 אלף דולר או לסרוגין לתרום את הסכום הנ"ל לארגון שגיר עומד בראשו ועוסק בעידוד השלום בין יהודים וערבים.
רמי שביט, הבעלים והמנכ"ל של רשת "המשביר לצרכן החדש" פנה היום לכוכב הקולנוע ריצ'ארד גיר השוהה בימים אלה בירושלים בהצעה לככב בקמפיין הפרסום של הרשת לאופנת מותגי הגברים 2004
(קוואלי, ריפליי, דולצ'ה וגבאנה, וורסאצ'ה, וולנטינו, בלאנד אוף אמריקה, RG).
מר שביט מציין, שבישיבה שהתקיימה אתמול נבחר מר גיר כדמות האידיאלית (תוך "ניצול" העובדה שהוא שוהה בימים אלו בישראל) לשקף את התדמית החדשה של הרשת כרשת אופנתית המשווקת מותגים בינלאומיים מובילים במחירים אטרקטיביים.
בפנייתו מציע שביט לגיר סכום של כ-1/2 מיליון דולר עבור השתתפותו בקמפיין (סרט פרסום בטלוויזיה, עיתונות ושילוט חוצות) או לסרוגין לתרום את הסכום הנ"ל לארגון שגיר עומד בראשו ושהוא בא לעודד אותו בימים אלה בישראל בנושא קירוב השלום בין יהודים וערבים באזור.
במידה ומר גיר יאות לפנייה זו תאורגן פגישה עוד היום בין שביט וגיר כדי לסכם את הנושא במהירות.