|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
אפל ווטש: מהפכת הטכנולוגיה על פרק כף ידך
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין

עתירה לבג"ץ:

על ועדת הבחירות לחייב הכללת נשים ברשימות

קבוצת נשים חרדיות עתרה לבג"ץ בדרישה להורות לוועדת הבחירות המרכזית לחייב את הרשימות החרדיות לכלול נשים ברשימותיהן
25/01/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
מכבדות רבנים, רוצות נשים ברשימה [צילום: אהרן ברוך ליבוביץ']

ארבע נשים חרדיות ועמותה להעצמת כוח נשי עתרו (יום א', 25.1.15) לבית המשפט העליון נגד ועדת הבחירות המרכזית בדרישה להורות לוועדה לחייב את המפלגות החרדיות המדירות נשים מרשימותיהן לכנסת לכלול גם נשים ברשימות לכנסת, לפי שיקול דעתן של המפלגות, להתנות אישור הרשימות לכנסת ה-20 בהכללת נשים כלשהן ולהציג לאלתר פרקטיקה אופרטיבית בה יכולות נשים מהציבור החרדי להציג מועמדותן לרשימתן לכנסת הקרובה ולכנסות הבאות.

עוד עתרו נגד הרשות למעמד האישה במשרד ראש הממשלה בדרישה לחייבה לנמק מדוע לא תפעל בהתאם להחלטת הממשלה 2331 מיום 14.12.2014, ולפיה יש למנוע הדרה במרחב הציבורי ולשאוף לייצוג שוויוני לשני המינים.

פני פחות משבועיים הוגשה לוועדת הבחירות המרכזית עתירה למתן צו עשה בשמן של אמונה ויט, מיכל אביכזר, רות קוליאן, רותי יהושע ומזל חורי, שדרשו להשתלב ברשימות לכנסת של שס, של יהדות התורה ושל העם איתנו. אולם יו"ר ועדת הבחירות, שופט בית המשפט העליון סלים ג'ובראן, דחה את העתירה עוד ביום ההגשה בטענה, כי לא נמצא לו מקור סמכות להתערב ברשימות. עם זאת, השופט גו'בראן ציין שלדעתו "ראוי ונכון לשלב נשים ככל הניתן ברשימות המועמדים בבחירות לכנסת".

רשימות המועמדים בכל המפלגות אמורות להיות מוגשות לוועדת הבחירות המרכזית עד ל-29 בינואר וזו מחויבת לבדוק את תקינותן עד 30 יום לפני מועד הבחירות הכלליות. המפלגות החרדיות הצהירו שאין בכוונתן לאפשר יצוג נשים ברשימותיהן ומתקנוניהן אף עולה, שאכן אין בהן כל מקום לנשים. בנוסף, בתקנוני שס ואגודת ישראל (חלק ממפלגת יהדות התורה) נקבע במפורש, שאישה תוכל להצטרף רק לגוף נפרד שקשור למפלגה מבחינה ארגונית ורוחנית אך לא אליה עצמה.

העותרות - רותי יהושע ומזל חורי המזוהות עם מפלגת העם איתנו של אלי ישי, אמונה ויט המזוהה עם מפלגת יהדות התורה ושרון פרידמן המזוהה עם שס - ציינו כי הן מצביעות דרך קבע לרשימות החרדיות וכי הן מכבדות את הרבנים ואת הדרך ההלכתית, אך מעוניינות גם בשילוב נשים ברשימות החרדיות לכנסת.

לטענתן, מפלגות הן גוף דו מהותי שבהן אמורים לחול עקרונות השוויון לתאגידים ציבוריים וממשלתיים. "המגמה הכללית של המשפט הישראלי בשנים האחרונות הינה להרחיב את תחולת עקרונות המשפט הציבורי על גופים הפועלים בתחום המשפט הפרטי, ומקיומן של זכויות יסוד מוגנות המשפיעות על החדרתם של עקרונות התנהגות ציבוריים כלליים על גורמים פרטיים הפועלים במסגרת המשפט הפרטי. קל וחומר שכך כאשר עסקינן במפלגות, שסיעותיהן הן אורגן בלתי נפרד של בית המחוקקים הישראלי, ועל כן, יש היום מגמה להחיל עליהן את הכללים הנהוגים במשפט הציבורי, כגון חובת מכרזים, ביקורת וכדומה", ציינו.
בג"ץ: רותי יהושע ואח' נגד ועדת הבחירות המרכזית ואח' / עתירה
קבוצת נשים חרדיות עותרות בדרישה להורות לוועדת הבחירות המרכזית לחייב את הרשימות החרדיות לכלול נשים ברשימותיהן לכנסת ה-20 ולפרסם פרקטיקות לבחירת נשים כמועמדות לכנסת הקרובה ולכנסות הבאות

תאריך:  25/01/2015   |   עודכן:  25/01/2015
איציק וולף
+קשיים במגעים בין ישי לבן-ארי ומרזל
00:18 26/01/15  |  
קשיים להקמת בלוק טכני משותף שיתפרק אחרי הבחירות לכנסת בין מפלגת העם איתנו למפלגת עוצמה יהודית. עיקר המחלוקת נסוב על שני עניינים - מיקום חברי עוצמה יהודית ברשימה ואי הסכמה מצד מיכאל בן-ארי וברוך מרזל שלא לעלות להר-הבית. שחר אילן מעמותת חדו"ש הגיב לקריאתו של רב העיר צפת שמואל אליהו לשתי המפלגות להתאחד, והודיע כי תוגש תלונה בעניין ליועץ המשפטי לממשלה. "קשה לחשוב על עבירה בוטה חמורה וחצופה יותר על איסור המעורבות הפוליטית של רבנים עובדי מדינה ממאמרו של הרב אליהו... אליהו הוא עבריין סדרתי בתחום המעורבות הפוליטית של רבנים עובדי מדינה. נראה שהסבלנות הבלתי נסבלת של מערכת החוק כלפי העבירות החוזרות ונשנות שלו הביאה אותו למסקנה שהכל מותר, ושום מהלך שלו לא יגרור סנקציות משמעותיות", דברי אילן.
+עלה ירוק הציגה את הרשימה לכנסת
23:50 25/01/15  |  
מפלגת "עלה ירוק" הכריזה על הרשימה שלה לבחירות הקרובות: יושב-הראש אורן לייבוביץ, ד"ר ברקת שיף-קרן, שטיפלה בחולים באמצעות קנאביס, צחי קליין חוקר קנאביס רפואי, הבלוגר עומרי חיון, ועדי לוסטיג שהובילה את המאבק נגד בנייה בחוף פלמחים.
+נתניהו: אין כוונה לממשלת אחדות
23:37 25/01/15  |  
יו"ר הליכוד תקף את המחנה הציוני. בכינוס עבודה אסטרטגי של מפלגת הליכוד אמר בנימין נתניהו: "זה השמאל הקיצוני - המחנה האנטי ציוני". הוא הסביר את התייצבותו לנאום בארה"ב ואמר שהדבר חיוני נגד פיתוח הנשק הגרעיני מצד אירן. ראש הממשלה האשים את השמאל בהתרפסות בפני הקהילה הבינלאומית, בהרכנת ראש ובהצעת ויתורים. לאחר הכינוס נפגש נתניהו עם פעיל הימין יהודה גליק וביקש ממנו לשכנע תושבים ביהודה ושומרון להצביע לליכוד. "הם בטוחים שתלך עם בוז'י יום אחרי", ענה לו גליק, אך נתניהו הבהיר לו כי אין בכוונתו לעשות זאת.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+צירים במחנה הציוני קראו בוז לטרכטנברג
23:20 25/01/15  |  
ועידת מפלגת העבודה אישרה ברוב גדול את הרשימה המשותפת לבחירות לכנסת. כמה צירים קראו קריאות בוז כאשר הוקרא שמו של המועמד לתפקיד שר האוצר, פרופ' מנואל טרכטנברג. לרשימה צורפה המנכ"ל לשעבר של מגמה ירוקה, יעל כהן-פארן, ותשוריין בה במסגרת המקומות המובטחים למפלגת התנועה.
+הרצוג: הנבחרת שלנו - הציונית ביותר
23:18 25/01/15  |  
יושב-ראש המחנה הציוני, יצחק הרצוג, אמר כי הנבחרת שבראשה הוא עומד היא הערכית, המגוונת והציונית ביותר. "איש לא ילמד אותנו מהי ציונות כי אנחנו הציונות האמיתית", אמר הרצוג והזכיר כי אביו קרע בשעתו את החלטת האו"ם שהשוותה את הציונות לגזענות. חברת הכנסת ציפי לבני אמרה בנאומה כי נתניהו מנסה להלך אימים על הציבור. "איננו פוחדים מההסתה ומההתקפות", אמרה לבני.
([צילום: מן הטלוויזיה])
+הוקמה מפלגה ערבית חדשה
23:16 25/01/15  |  
אנשי עסקים ואנשי חינוך מהמגזר הערבי הכריזו על הקמתה של מפלגה חדשה - "התקווה לשינוי". מייסדיה אומרים כי תשמש חלופה לרשימה המאוחדת של המפלגות הערביות. בראש המפלגה יעמוד עאטף קרינאווי, איש עסקים מדרום הארץ. סגנו, מחמוד נוג'ידאת, איש חינוך מהגליל, אמר לכתב קול ישראל ערן זינגר כי במקום להתעמת עם המדינה, תפעל המפלגה החדשה למען האינטרסים הכלכליים, החברתיים והאזרחיים של הציבור הערבי.
+תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית צפת
23:06 25/01/15  |  
תוגברה האבטחה סביב ראש עיריית צפת, אילן שוחט, המדורג רביעי ברשימת ישראל ביתנו לכנסת. שוחט התלונן במשטרה כי עבריינים איימו עליו ודרשו ממנו לשלם חצי מיליון שקלים לנהגו לשעבר ולא - יחשוף הנהג דברים שיזיקו לו. בין השניים מתנהל משפט בבית הדין לעבודה.
+גלאון נגד עמוס ידלין: יותר ביבי מביבי
22:57 25/01/15  |  
יושב-ראש מרצ, זהבה גלאון, תוקפת את עמוס ידלין ואומרת כי "המועמד של המחנה הציוני לתפקיד שר הביטחון החליט להיות יותר ביבי מביבי, להתעלם מהעובדה שלפי כל ההערכות המודיעיניות תקיפה ישראלית באיראן לא תהיה אפקטיבית, ולהצטרף למסע השכנוע הכושל של נתניהו שמנסה להציג את אירן כבעיה היחידה של ישראל".
+יוסי יונה: "לבני לא טובה יותר מביבי"
21:40 25/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בכינוס סגור לפני כשנתיים תקף פרופ' יוסי יונה, מס' 23 בעבודה, את ח"כ לבני: "היא הייתה יו"ר של חברות ממשלתיות שהופקדה על הפרטתן"
(יונה. שלדים בארון [צילום: פלאש 90])
+גלנט: קלמן ליבסקינד הוא קמפיינר של מישהו
19:56 25/01/15  |  עידן יוסף
יואב גלנט, מועמד מס' 2 ברשימת כולנו לכנסת, תוקף את העיתונאי קלמן ליבסקינד ואומר כי הוא "קמפיינר של מישהו". ליבסקינד חשף במעריב את פרשת הקרקעות של גלנט. ובינואר 2011 קבע מבקר המדינה כי גלנט עשה שימוש חורג בשטח ציבורי שסמוך לביתו לשם מעבר כלי רכב. גלנט, שהגיב במשדר "המוסף - עם גאולה אבן", אמר: "הכל דברי בלע ושקר". לשאלת המנחה מדוע אינו תובע אותו, השיב: "לא אתן לו את הכבוד שייתבע".
+טופורובסקי: פירון בעד תחבורה ציבורית בשבת
19:46 25/01/15  |  עידן יוסף
חבר הכנסת בועז טופורובסקי טוען כי דברי חבר הכנסת שי פירון בעיתון מקור ראשון לפיהם יש עתיד מתנגדת לתחבורה ציבורית בשבת סולפו. "גם פירון וגם לפיד הבהירו: אנחנו בעד תחבורה ציבורית באזורים חילוניים בשבת! ניאבק בשביל שזה יקרה!", אמר טופורובסקי. לדבריו, כל רשות מקומית תחליט בתחומה ויש עתיד תקדם תחבורה ציבורית לשדות התעופה שפועלים בשבת ואף תומכת בהפעלה של רכבת ישראל בשבת.
+עדן הראל דחתה הצעה לשריון בבית היהודי
18:03 25/01/15  |  
מנחת הטלוויזיה עדן הראל דחתה הצעה לשריון במפלגת הבית היהודי. לדבריה, היא אך ילדה את בתה ואינה פנויה לעיסוקים פוליטיים.
+נתניהו ישיב עצמאית לעתירת גלאון
17:44 25/01/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
גלאון דורשת לאסור שידור נאומו בקונגרס האמריקני  ▪  ג'ובראן: נתניהו לא ישיב בכובעו המוסדי כראש ממשלה; וינשטיין יצורף כמשיב
([צילום: מן הטלוויזיה])
+"ש"ס הופכת את הילולת הבאבא סאלי לעצרת בחירות זולה"
17:10 25/01/15  |  עידן יוסף
"ש"ס והבאבא ברוך הפכו את הילולת הבבא סאלי הנערכת היום לעצרת בחירות זולה". כך מאשימה עמותת חדו"ש לחופש דת ושוויון. לטענת העמותה, "ש"ס שהקימה אוהל בחירות במקום, מבזה את אחד האירועים הדתיים הגדולים בישראל והופכת את קבר הבאבא סאלי לפרזנטור של מערכת הבחירות שלה". בין היתר מיועד יו"ר ש"ס אריה דרעי לנאום באירוע ובאוהל ש"ס מחלקים תפילות עם הלוגו של ש"ס לאמירה ליד קברו של הבבא סאלי. התפילות קוראות להמשיך את דרכו של הרב עובדיה יוסף ויוצרות קשר ברור בין התפילה על הקבר למפלגה. מנכ"ל חדו"ש אורי רגב אמר ש"בש"ס אוהבים מאוד להתלונן על פגיעה ברגשות דתיים. אבל מתברר שלמפלגה עצמה מותר לדרוך, לרמוס ולכתוש רגשות כאלו של משתתפי ההילולה, תומכי מפלגות אחרות, ובלבד שתקבל עוד כמה קולות".
+המחנה הציוני - שם זמני
14:46 25/01/15  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה
כנראה שהדור הנוכחי של מפלגת העבודה רחוק מאוד מדור ההורים. לדידו של ראש המפלגה, "המחנה הציוני" הוא שם זמני, ומכאן יסיק כל בר דעת שלדידו של מר הרצוג, גם המדינה הציונית היא זמנית
(הרצוג. לא מתאימה לו [צילום: פלאש 90])
+הליכוד אוכל את שבישל
13:01 25/01/15  |  עליס בליטנטל   |   לרשימה המלאה
זחיחות הדעת שמילאה את ראשי המצביאים ומנהיגינו במלחמת 67', בעטיה לא החלו במגעים להסכם שלום עם מדינות ערב המנוצחות - אותה זחיחות דעת תפסה גם את צמרת ראשי הליכוד מאז 77'. הביטחון העצמי מילא בגאווה את חזותיהם, וכולם - לא עשו דבר למען העתיד
(יצחק הרצוג. "המחנה הציוני"? [צילום: אוניברסיטת חיפה])
+מיומנו של יועץ טקטי לפוליטיקה שימושית
12:25 25/01/15  |  יורם דורי   |   לרשימה המלאה
נאום נתניהו  ▪  ביטחון לפני הכל?  ▪  מיקום הביטחון לקראת בחירות, רשימות לכנסת והערה מדינית
(בנימין נתניהו נואם בקונגרס [צילום: AP])
+תקשורת חד-צדדית, ללא מעצורים
11:27 25/01/15  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
לא מעט נאמר ונכתב על חובתה של התקשורת להפריד בין דיווח לבין פרשנות. הדברים נכונים במיוחד כאשר מדובר באמצעי התקשורת ה"ממלכתיים". אבל, בקשת הפוליטית של אלה יש קצה אחד בלבד - הימין. לקשת הפוליטית המוצגת בתקשורת אין קצה אחר, כי שם שוכנים ה"מתונים", שברוב המקרים אינם אלא יונים טורפות
(חביב התקשורת במערכת הבחירות הנוכחית. הרצוג [צילום: פלאש 90])
+חקירה לקראת הבחירות
11:11 25/01/15  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה
בימים אלה של בחירות, כאשר שאלות של נקיון כפיים ושחיתות ציבורית ופלילית עולות על הפרק, נזכרתי באליעזר ליבנה. מה היה האירוע שגרם לח"כ להיות מופרש ממפלגתו, אירוע שאומר משהו על אובדן הערכים של היום?
(אליעזר ליבנה. "המושחת" של פעם )
+הגודל לא קובע...
11:10 25/01/15  |  יהודה דרורי   |   לרשימה המלאה
ההתנפלות הפוליטית בארץ על נתניהו, בנושא נסיעתו לנאום בארה"ב - זוהי למעשה תעמולה פוליטית נגדו. עלינו להבחין שמזלנו שמומחה מדיני ורהוט כנתניהו הוא זה שיוצא לנאום ולהסביר את המצב, ולא איזה פוליטיקאי קטן ממפלגה חסרת ניסיון
(בנימין נתניהו. תעמולה נגדו [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
על ועדת הבחירות לחייב הכללת נשים ברשימות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
גימי-יהודי מיהודה
25/01/15 13:31
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
המערך (או מפא"י), לא עשה דבר ב-1967 כדי לקיים מו"מ, וישב וחיכה שהערבים יגישו לו עלה של זית מעצמם. את תוצאות ההתנשאות והיהירות הזו אנו אוכלים כולנו עד היום. כעת, הערבים תפסו (...), והם הם שלא רוצים ומסרבים לכל מגע עם האויב, קרי אנחנו. כך גם שלטון הליכוד לא היה למעשה שלטון. ראש ממשלה עם כמה שרים, ללא החלפת צמרת השלטון הפקידותית - אין לו ערך. בארה"ב, מיד עם כל החלפת שלטון - מוחלפים אוטומטית כל מנהלי המשרדים ויועציהם. כולם מתמנים ע"י השלטון החדש ונאמנים לו.
25/01/2015  |  עליס בליטנטל  |   מאמרים
נאום נתניהו בארצות הברית - פניו של נתניהו, בשלב זה, של מערכת הבחירות הם אל מצביעי הימין. שם הוא מנהל תחרות, לא פשוטה, מול נפתלי בנט כאשר גם כחלון, ליברמן ואפילו לפיד (חלקית) נוגסים בליכוד. במצב שכזה חוזר נתניהו לפרוט על הרגש הבסיסי של מצביעי ימין: תחושת הרדיפה והקיפוח ועם זאת העמדת האיום הביטחוני במרכז סדר היום של הבחירות. פחד הוא מרכיב חשוב בהתנהגות הבוחר.
25/01/2015  |  יורם דורי  |   מאמרים
המערך האדום מנסה לשווק את עצמו בשם היומרני "המחנה הציוני", בעוד שהשם הראוי לו הוא המחנה הקיצוני, המחנה שמתנכר לערכי הציונות ומוביל את ישראל לאובדן זהותה ולמלחמה נוספת במתכונת מלחמת אוסלו, או גרוע ממנה. התקשורת הישראלית, שרובה ככולה מתגייסת כעדר להפצת המסר "רק לא נתניהו", מתעקשת לשרת את המערך של בוז'י-לבני ולהציגו כמרכז-שמאל. יתר על כן, היא מציגה את ציפי לבני, העריקה מכל מפלגה שבה היתה, כמי שיכולה להביא מצביעים מן הימין, בשעה שדעותיה המדיניות ופעילותה בשנים האחרונות הן לא רק שמאלה מהרצוג אלא גם שמאלה מזהבה גלאון.
25/01/2015  |  ד"ר רון בריימן  |   מאמרים
אביגדור ליברמן אומר שלקראת כל מערכת בחירות, מתחילה חקירה נגד ישראל ביתנו. דבריו מתקבלים באי אמון מסוים. אז הוא לא לבד בתלונתו.
25/01/2015  |  יאיר דקל  |   מאמרים
בכל המחקרים שנעשו בעולם הרחב מסתבר שגודל האיבר של הגבר אינו קובע לגבי יכולת התפקוד המיני או ההנאה שלו. נכון שישנו ממד קטן יחסית, ממוצע או גדול, כולם נהנים...אבל הפרסיז'ה של ה"גדולים" הינה בגדר פרופוגנדה בלבד (שישנן נשים המאמינות בזה) וללא כל אישור לתוצאה... דומה המצב ליחסים בינלאומיים כיום- - בהן לגודל המדינה אין קשר למעמדה, להישגיה או... לצרות שהיא מסוגלת לחולל.
25/01/2015  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
עתירה: העבירו מסמכי מטה הבחירות  /  איציק וולף
שפירא לנתניהו: ערוך טכס לעולי אתיופיה  /  איתמר לוין
המשוריינת של נתניהו: קרוליין גליק  /  איציק וולף
אז למה לי בית (יהודי)  /  ליאור רזניק
השפן הקטן  /  הרב אליהו קאופמן
זהירות, התמכרות  /  נסים ישעיהו
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
בעוברי ברחוב צד את עיני נוסחו המוזר של שלט הרחוב שמופיע עליו הכיתוב הבא בלבד: "דוד סמילנסקי פקיד ועסקן, מנהל מחלקת המים בעיריית תל אביב"    משום אין אזכור בשלט ולו ברמז לעובדת היותו...
עידן יוסף
עידן יוסף
החופשי חודשי ב-42 שקל ש"מוכרת" שרת התחבורה לתושבי אילת ייטיב רק עם מי שיסכים להיות "כלוא" בתוך העיר    בפועל, אילתי שירצה להגיע לעיר אחרת בארץ יידרש לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7 מאשר...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il