שחקן הקולנוע האמריקני ריצ'ארד גיר הגיע השבוע לישראל על מנת לעודד את קירוב השלום בין היהודים לערבים באזור. במסגרת ביקורו בירושלים נפגש גיר עם נשיא המדינה משה קצב. זוהי הפעם השנייה בחצי השנה האחרונה בה מבקר גיר בישראל.
גיר, חסידו של הגולה הטיבטי הדלאי למה, הגיע לארץ בתחילת יוני כאורח עמותת "רוח השלום", בראשה עומד פרופ' יעקב רז, ראש החוג ללימודי אסיה באוניברסיטת תל אביב, וכן ומטעם peace maker international. הביקור היה חלק מסיור שערך השחקן במזה"ת להפצת המסר של שלום ואהבה בעולם.
הבעלים והמנכ"ל של רשת "המשביר לצרכן החדש", רמי שביט, ניצל את ביקורו של גיר, ופנה אליו אתמול (ה') בהצעה לככב בקמפיין הפרסום החדש של הרשת לאופנת מותגי הגברים של 2004 - קוואלי, ריפליי, דולצ'ה וגבאנה, וורסאצ'ה, וולנטינו, בלאנד אוף אמריקה ו-RG. הקמפיין אמור לכלול סרט פרסום בטלוויזיה, פרסום בעיתונות ושילוט חוצות.
עבור ההשתתפות בקמפיין הציע שביט לגיר 500 אלף דולר או לחלופין - לתרום את הסכום הנ"ל לארגון שגיר עומד בראשו, העוסק בעידוד השלום בין יהודים וערבים.
לדברי שביט, בישיבה שהתקיימה אתמול במשביר נבחר גיר כדמות האידיאלית לשקף את התדמית החדשה של הרשת, המשווקת מותגים בינלאומיים מובילים במחירים אטרקטיביים.