רשת הקמעונאות הבריטית הגדולה סלפרידג' מתכננת לשנות את כל הקונספט של החנויות שלה ולהפוך אותו לא-מגדרי. הפרויקט יכלול ביגוד יוניסקס (המתאים לשני המינים), חלונות ראווה פחות מגדריים ויצירות אמנות הבוחנות את רעיון המגדר.
את הפרויקט מציגה הרשת כ"חקר אופנתי של הגבריות, הנשיות וכל מה שביניהם". החוויה ברשת החנויות תהיה של מקום בו אנשים יכולים לקנות ולהתלבש ללא מגבלות וללא סטראוטיפיות.
חלונות הראווה יציגו את הבגדים עם בובות שאינן מרמזות על נשיות או גבריות, כמקובל, ובתוך החנויות יוצג מגוון של אמנויות שונות - ממוזיקה ועד תיאטרון וצילום, שיעסקו ברעיון המגדר.
מנהלת העיצוב של סלפרידג', לינדה יוסטון, מודה כי לא מדובר במגמה חדשנית, וכי ביגוד לא-מגדרי הפך מזמן למגמה בעולם האופנה. הדוגמה המוכרת ביותר היא אולי שיין אוליבר שבאופן קבוע מנצל את תצוגות האופנה שלו כניסיון לאתגר את הרעיון המגדרי.