|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

דרעי מעוניין בממשלה בלי בנט ולפיד

ערוץ 2: יו"ר ש"ס יוזם מהלך להקמת ממשלת אחדות עם המחנה הציוני והחרדים בלי הבית היהודי בנט: "חושש שאם נהיה קטנים נתניהו ישאיר אותנו בחוץ" הליכוד: "הבית היהודי תשב בממשלת נתניהו"
08/02/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
דרעי משוחח היום עם זהבה גלאון בכינוס בת"א [צילום: פלאש 90]

התקרבות בין יושב-ראש ש"ס ח"כ אריה דרעי ליושב-ראש הליכוד בנימין נתניהו. בערוץ 2 דווח כי בימים הקרובים צפוי דרעי להצהיר כי ש"ס תתמוך בבנימין נתניהו לראשות הממשלה, אך תתנה זאת הן בדרישות חברתיות, בהן העלאת שכר המינימום, אך גם בדרישה פוליטית.

על-פי הדיווח, מעוניין דרעי שתוקם ממשלת אחדות של הליכוד והמחנה הציוני בהשתתפות המפלגות החרדיות, כך שהבית היהודי ויש עתיד היושבות היום בקואליציה ייפלטו ממנה לספסלי האופוזיציה.

יושב-ראש הבית היהודי, השר נפתלי בנט הביע חשש כי נתניהו יפנה ליצחק הרצוג בטרם יפנה אליו. "אם לא נהיה גדולים מספיק אני חושש שנתניהו ישאיר אותנו בחוץ", אמר בנט בראיון לחדשות2. "השאלה בבחירות הבאות היא האם נתניהו יפנה שוב ללבני או אליי, והיא כבר הבהירה שלא תשב איתנו".

רק לפני כמה ימים התבטא בעניין ראש הממשלה, שאמר כי מפלגת הבית היהודי תהיה שותפה בממשלה הבאה שיקים, וכדי שהליכוד ימשול לא יזיק אם יהיו לה כמה מנדטים פחות.

בליכוד הגיבו לדבריו של נפתלי בנט ואמרו: "ראש הממשלה הבהיר כי לא ירכיב ממשלה עם מפלגות השמאל וכי מפלגת הבית היהודי תשב בממשלתו", נמסר מהמפלגה.

תאריך:  08/02/2015   |   עודכן:  09/02/2015
עידן יוסף
+V-1, V-2, V-15
10:42 09/02/15  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
בישראל 2015, כמו באנגליה 1944, נורים טילי V מבחוץ במטרה לפגוע בדמוקרטיה שלה, באופן שיגרום לנפילת הממשלה הנבחרת ולהחלפתה בממשלה נוחה יותר לאויב
("רק לא ביבי" [צילום: פלאש 90])
+הרב אליהו נועד עם הרב מאזוז: "באתי לברך"
09:44 09/02/15  |  עידן יוסף

הרב שמואל אליהו, רבה של צפת ומהבולטים ברבני הציונות הדתית, נועד אמש (א') עם מנהיגה הרוחני של יחד, הרב מאיר מאזוז. בפגישה, שנערכה בבית הרב מאזוז בבני ברק, אמר הרב אליהו: "באתי לבית הרב לברך על האחדות ההיסטורית בין הציבור החרדי, הציונות הדתית וציבור כלל יראי ה'. יש כאן אחדות גדולה ששמה לה למטרת על לשמור על שלמות התורה וכבודה ועל שלמות הארץ". בפגישת השניים עלה נושא החקיקה האנטי-דתית.
+תנו לעם ריאליטי
09:02 09/02/15  |  דביר מור    |   לרשימה המלאה
עושה רושם שהמפלגות האידיאולוגיות והמשפיעות לא מבליטות את המצע והעקרונות שעל-פיהם הן מעוניינות לנהל את המדינה וכך למעשה נתקלים לרוב בקמפיין 'צהוב' ופרסונלי, מכיוון שזה כנראה מה שהציבור אוהב לראות ולשמוע בתקופה זו
(בחירות [צילום: פלאש 90])
+ניצחתי אתכם, בענק
08:30 09/02/15  |  נסים גבאי   |   לרשימה המלאה
תוצאות הבחירות ומה שצפוי אחריהן: המשך הכאוס המוחלט במדינה בניהולם של 120 מושחתים ותיקים וגם חדשים
(כאוס מוחלט [צילום: פלאש 90])
+נתניהו נגד מוזס: רוצה להפיל את הליכוד
08:19 09/02/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף לראשונה באופן פומבי את המו"ל של ידיעות אחרונות  ▪  "מוזס מנהל מסע הכפשות זדוני נגדי ונגד רעייתי ואינו בוחל באמצעים כדי להפיל את הליכוד מהשלטון... ידיעות ו-ynet יוזמים ומתזמנים הכפשות מגוחכות, כוזבות ומגמתיות"
מוזס. מאחורי גל הפרסומים [צילום: בוצ'צ'ו]
נתניהו. מתקפה חסרת תקדים [צילום: AP]
+תלונה: התקשורת מדירה בשבת מתמודדים דתיים
00:45 09/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בפנייה למאסדרי גופי השידור נטען כי תוכניות אקטואליה המשודרות בשבת מדירות את שומרי השבת המתמודדים לכנסת מלהופיע בהן וגורמות לאפליה ביכולת החשיפה על-רקע דתי
(אולפן שישי. דתי לא יכול להשתתף כמרואיין, ככתב או כפרשן)
+סקר שמיניסטים: הליכוד קיבל רק 9% תמיכה
23:57 08/02/15  |  
סקר שנערך בקרב מאות תלמידי כיתות י"ב, שנערך במסגרת כינוס שערך המרכז להעצמת האזרח בשיתוף משרד החינוך מעלה: 36% מתכוונים להצביע למחנה הציוני, 12% לבית היהודי, 11% לכולנו בראשות משה כחלון, 10.3% למרצ, 9% ליש עתיד ו-9% בלבד לליכוד. 99% מבעלי זכות הבחירה אמרו שבכוונתם לממש את זכות הבחירה בבחירות הקרובות.
+פרשן CNN פול בגאלה ייעץ למחנה הציוני
23:50 08/02/15  |  
ערוץ 2: פול בגאלה, יועץ אמריקני שייעץ בעבר לביל קלינטון ומשמש כפרשן ברשת סי-אן-אן ישמש יועץ לקמפיין מפלגת המחנה הציוני.
+יהודה גליק דורש אבטחה בתור מועמד לכנסת
23:45 08/02/15  |  
הערוץ הראשון: יהודה גליק ששרד התנקשות וכיום מועמד ברשימת הליכוד לכנסת, דורש ממשטרת ישראל ומוועדת הבחירות המרכזית אבטחה צמודה, בשל האיומים של מוסלמים על חייו.
+נתניהו על אופציית ממשלת אחדות: כיום פעורה תהום בינינו
23:34 08/02/15  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב כי הבית היהודי יישבו בממשלת ליכוד רחבה שיקים. במסר המופנה בעיקר כלפי מתלבטים בין הליכוד לבית היהודי שחוששים מכך שאחרי הבחירות תוקם ממשלת אחדות, כתב נתניהו: "לא ארכיב ממשלה עם מפלגות השמאל מפני שתהום אידיאולוגית פעורה כיום בין הליכוד לבין בוז׳י וציפי" פרשן ערוץ הכנסת ירון אברהם צייץ לנתניהו בטוויטר: "אחרי הבחירות תוכל להתמקד במילה 'כיום' ולשכוח את האמירה הזאת".
+אתר ישראל היום הסיר ידיעה בעניין V15
23:29 08/02/15  |  
אתר ישראל היום הסיר ידיעה שכותרתה "מבקר המדינה יבדוק את "פרשת העמותות 2'". זאת לאחר שמבקר המדינה הודיע הערב כי בשלב הזה אין מקום להתערבותו בפרשה. בתשובתו לפניית יו"ר ועדת הבחירות המרכזית כתב יוסף שפירא כי בעתירה שהוגשה אין די ראיות המצדיקות את התערבות המבקר בשלב הזה.
+לבני: לא לממשלת דרך נתניהו-בנט
23:24 08/02/15  |  
ח"כ ציפי לבני אומרת כי לא תהיה שותפה לממשלה שדרכה תהיה דרך נתניהו-בנט. בראיון לגיא זוהר ברדיו ללא הפסקה אמרה: "לא אהיה שותפה לדרך שהיא איננה דרכנו, ואני אינני שותפה לדרכו של נתניהו או לדרכם המשותפת של נתניהו, בנט וליברמן".
+בנט נגד פויר: התנצל או שתחטוף תביעת דיבה מהסרטים
23:12 08/02/15  |  
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט הודיע לעיתונאי דרור פויר (גלובס) כי אם לא יוציא הודעת תיקון והתנצלות בתוך 24 שעות, יחטוף תביעת דיבה מהסרטים, כלשונו. הוא הגיב לדברי פויר שכתב: "בנט קרא לכל הערבים גנבי רכבים. ממש ככה". השר בנט אמר בתגובה: "לא היה ולא נברא. הכל מתועד ומוסרט. שקר מוחלט. אין לי בעיה לקבל ביקורת, חריפה ככל שתהיה. זו מהות הדמוקרטיה. ביקורת-כן. שקרים - לא. נגמרו הימים שאתם תשקרו ותטנפו על כל מי שימני בעמדותיו".
+גלאון: טעיתי כשהחרמתי מוצרים מהגולן
23:07 08/02/15  |  
יושב-ראש מרצ זהבה גלאון אומרת כי אין למי להחזיר את רמת הגולן. בראיון לחנוך דאום (ערוץ 10) הודתה: "זו הייתה טעות שלי להחרים מוצרים מהרמה".
+דרעי עוקץ ברמז את מירי רגב: מתביישת בשם משפחתה
22:59 08/02/15  |  
יושב-ראש ש"ס אריה דרעי עוקץ במרומז את חברת הכנסת מירי רגב, מבלי לנקוב בשמה. בסרטון תעמולה של ש"ס אמר דרעי כי היא נמנית על ה"שקופים" שהחברה גרמה להם להתבייש בשמות המשפחה שלהם ולהפוך את ה"סיבוני" ל"רגב". יצוין כי סיבוני הוא שם משפחתה של מירי לפני הנישואים והשם רגב ניתן לה לאחר שנישאה לבן משפחת רגב. לאחרונה החל אריה דרעי להשתמש בשמו המלא "אריה מכלוף דרעי". בנייר המכתבים שלו רשום אומנם "אריה דרעי", אך הוא חותם: א' מ' דרעי.
+פלוסקוב תעמוד בראש המטה הרוסי של כולנו
22:08 08/02/15  |  
מפלגת כולנו השיקה את המטה הרוסי של המפלגה, בראשותו תעמוד טלי פלוסקוב, מספר 6 ברשימה. במסיבת עיתונאים שקיים, אמר היושב-ראש משה כחלון: "העלייה הרוסית היא מעמד ביניים קלאסי".
+לבני והרצוג: להנגיש את תשדירי הבחירות
21:19 08/02/15  |  
חברי הכנסת יצחק הרצוג וציפי לבני (המחנה הציוני) פנו ליו״ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג׳ובראן, בבקשה להנגיש את תשדירי הבחירות לאוכלוסיית לקויי השמיעה.
+ביידן מכחיש דברי הרצוג: לא פגשתי אותו
20:42 08/02/15  |  
בלשכת סגן נשיא ארה"ב מכחישים את דבריו של יושב-ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג, לפיהם נפגש עם סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בשולי ועידת מינכן. "לא הייתה שום פגישה - רשמית או לא רשמית", הבהירו בלשכת ביידן.
+עלה ירוק תערער על פסילת ארבעה קצינים
20:39 08/02/15  |  
רשימת עלה ירוק הגישה ערעור לבית המשפט העליון, בעקבות החלטת ועידת הבחירות המרכזית לפסול ארבעה קצינים מרשימת המפלגה לכנסת משום שלא התפטרו בזמן משירות קבע. לטענתה, פקודות הצבא אינן מאפשרות התרת חוזה במועד.
+סקר: שוויון במפלגות הגדולות, המרכז והחרדיות
20:26 08/02/15  |  
סקר חדשות 10 (רפי סמית) צופה שוויון בין המפלגות הגדולות, בין מפלגות המרכז ובין המפלגות החרדיות: הליכוד, המחנה הציוני 23, הבית היהודי 14, הרשימה המשותפת 13, כולנו, יש עתיד 10, יהדות התורה, ש"ס 6, יחד, מרצ, ישראל ביתנו 5.
+בן-דהן: אחרי הבחירות נקדם את חוק חברה קדישא
20:14 08/02/15  |  עידן יוסף
סגן השר לשירותי דת, אלי בן-דהן (הבית היהודי) אומר כי אם יחזור למשרד לשירותי דת אחרי הבחירות יפעל לחקיקה של חוק קבורה שמסדיר את היחסים בין החברה קדישא לאזרח. הוא אמר את הדברים בכינוס מועצות דתיות בנתניה.
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דרעי מעוניין בממשלה בלי בנט ולפיד
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורצ'אק
8/02/15 23:20
 
מי מהשניים משקר?
9/02/15 05:49
2
גימי-יהודי מיהודה
9/02/15 00:55
3
נבל בפוליטיקה
9/02/15 05:41
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
בקשה למתן צו מניעה הוגשה (יום א', 8.2.15) נגד העיתון ישראל היום ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן. את הבקשה הגיש עו"ד שחר בן-מאיר מרמת גן בהתאם לסעיף 17ב לחוק הבחירות (דרכי תעמולה) הקובע כי על העיתון ישראל היום להימנע מלפרסם, ולהפסיק לפרסם תעמולת בחירות שהוא מפרסם, מזה שנים רבות, לטובת בנימין נתניהו, בטענה שמדובר בתעמולת בחירות אסורה בניגוד להוראות חוק התעמולה ומהווה פגיעה מהותית וחמורה וקשה בעקרון השוויון בבחירות.
08/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
המיליארדר אדלסון החליט להשקיע עשרות מיליוני דולרים נוספים כדי להביס את התקשורת הפועלת נגד נתניהו התפוצה היומית של עיתון ישראל היום תוגדל בתקופת הבחירות ב-200-100 אלף עותקים גליון יום שישי יחולק בחינם המטרה העיקרית של אדלסון: לשבור את עיתון ידיעות אחרונות בניהולו של מוזס
08/02/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
אם כל ההבטחות של טרום הבחירות והצהרות המפלגות וכוכבי המפלגות, כמו פרופ' טרכטנברג, כחלון ולפיד, יתגשמו - יהיה פה מזרח תיכון חדש, כלכלי ופוליטי. רבותיי, תתעוררו - לכו להצביע, להתריע, להריע; אולי תצליחו להשפיע
08/02/2015  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
נער הייתי גם זקנתי ולא זכורה לי מערכת בחירות כל-כך מכוערת. בגילי המופלג, 45 שנה אחרי גיל 18, הצבעתי כבר בבחירות לפרלמנט הרבה יותר מ-10 פעמים. אגב, זה לא חוכמה, הרי ימיהן של ממשלות אצלנו הם קצרים כידוע. מישהו עוד זוכר (בלי לבדוק בויקיפדיה) מתי כיהנה פה ממשלה את מלוא ארבע השנים הקצובות לה בחוק? לא משנה.
08/02/2015  |  נסים ישעיהו  |   מאמרים
הרצוג משחק בנדמה לי גם בהצעתו לקיים בישראל עימות בין המועמדים לראשות ממשלה - לדעתו - "כמו באמריקה...". יעני, אמריקה, מודל-העל של הרצוג למה שנחוץ ולמה בהחלט לא נחוץ. עצם הרעיון שהרצוג שמעולם לא מילא תפקיד של שר בכיר בממשלה כלשהי, ובוודאי לא היה ראש ממשלה, יציב עצמו מול נתניהו כשווה מול שווה, הוא בדיחה רעה. כל מה שיכול הרצוג להציג בעימות כזה הוא דעות אישיות שלו, נתונים מפוברקים של יועצים וסיסמאות המכוונות להשפיע על דעת הקהל, גם כשאין בהן שום ממש. הצגה שכל כולה לנסות ולהציב אותו במעמד שווה-ערך לזה של נתניהו ערב הבחירות, משום שכך הוא מקדם את תדמיתו המנהיגותית באופן מלאכותי. מה שקשה להבין, הוא מדוע שנתניהו יסכים לשרת אותו בכך. ואת הצעתו המגוחכת הוא מציע כאשר בראש המפלגה עימה הוא מתיצב לקבלת אמון הציבור אין ראש אחד אלא הידרה דו-ראשית...; אז מי באמת יתיצב לעימות מול ראש הממשלה הטוען לכתר, הטוענת לכתר או מנגנון הרוטציה?!
08/02/2015  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
דוד חרמץ
דוד חרמץ
עדויות של אנשי הוראה, כמו גם הורים לתלמידים במערכת החינוך הממלכתית, מובילות למסקנה: הרוח הפרוגרסיבית העיפה את לימודי מורשת היהדות מתוך אוהלי הלימוד של התלמידים החילונים    אותה רוח ...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il