|   15:07:40
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

יחימוביץ': "לראשונה בחיי יצאתי מאולפן"

לחברת הכנסת מטעם המחנה הציוני לא התאפשר לדבר במהלך ראיון משותף עם השר ישראל כ"ץ רוני מאנה ודן מרגלית "השידור הפך לסביבה אלימה ודוחה"
18/02/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
כ"ץ, יחימוביץ' ומאנה [צילום: מן הטלוויזיה]

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' עזבה (יום ד', 18.2.15) את אולפן תוכנית הבוקר של ערוץ 2 באמצע השידור, בשל מה שהגדירה כסביבה אלימה ודוחה.

בסטטוס שפרסמה בפייסבוק, כתבה יחימוביץ': "הבוקר בפעם הראשונה בחיי יצאתי מאולפן באמצע שידור, אחרי שהפך לסביבה אלימה. תהום פעורה בין קטטה דוחה, עמוסה ברכילויות על שרה נתניהו, ובין דיון ערכי על ראש ממשלה המבזבז כספי ציבור (פי שניים מקודמיו!) וחי חיי קיסר בעודו מתעמר בעמו.

"הוזמנתי לראיון מול השר ישראל כ"ץ, יחד עם העיתונאי דן מרגלית. בהחלט הגיוני. בפועל מצאתי את עצמי נבוכה ותקועה בקטטה עמוסת אלמנטים שוביניסטיים, גם בתכנים, גם בידיים שעפו לעברי, בין רוני מאנה וישראל כ"ץ, בלי שום רצון או יכולת לקחת בזה חלק. מה עושים? הולכים".

תאריך:  18/02/2015   |   עודכן:  18/02/2015
עידן יוסף
+ח"כ שטרן: הרב הראשי הספרדי צריך להתפטר
00:43 19/02/15  |  עידן יוסף
בעקבות ההקלטה בה נשמע הראשון לציון אומר שלא יכבד את החלטת הממשלה ולא יאשר גיורים שנערכו בעקבות חוק הגיור של ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד), קורא שטרן לרב יצחק יוסף להתפטר מתפקידו. "אמירתו שלא יכבד את החלטת הממשלה באשר לסוגיית הגיור היא המשך ישיר לאמירותיו בדבר איסור גיוס בנות לצה"ל. הרב הראשי שוכח שמקור סמכותו הוא אך ורק החלטותיה של כנסת ישראל וממשלת ישראל. אם אינו רוצה ואינו יכול מכל סיבה שהיא למלא אחר חוקי המדינה והחלטות ממשלתה יש בפניו רק ברירה אחת: להתפטר. ראוי להזכיר שהרב הראשי נבחר לא לפי גדלותו בתורה אלא בהליך פוליטי שממנו הוא שואב את כוחו".
+אבטחה הוצמדה לשר בנט ולח"כ לבני
22:37 18/02/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
הצמדת האבטחה - בעקבות הערכות מצב ביטחוניות ואיומים קונקרטיים  ▪  מערכת הבחירות האגרסיבית ממילא הובילה להסלמה באלימות המילולית נגד מועמדים
(בנט. מאובטח [צילום: פלאש 90])
+סקר ערוץ 10: הליכוד נחלש במנדט אחד
20:12 18/02/15  |  איציק וולף
סקר חדש של ערוץ 10 מעלה כי אם היו מתקיימות היום הבחירות היו התוצאות 23 למחנה הציוני, 22 לליכוד, 13 מנדטים לבית היהודי, 12 מנדטים ליש עתיד, 12 גם לרשימה הערבית המשותפת. משה כחלון יקבל 10 מנדטים, ש"ס ויהדות התורה - 7 מנדטים כל אחת. מפלגת ישראל ביתנו תקבל על-פי הסקר 5 מנדטים בלבד, בדיוק כמו מרצ. מפלגתו של אלי ישי, העם איתנו, יורדת במנדט אחד ל-4 וניצבת על גבול אחוז החסימה.

נשאלי הסקר התבקשו להשיב גם על השאלה מיהו המועמד הראוי בעיניהם לעמוד בראשות הממשלה. 44% השיבו שבנימין נתניהו הוא הראוי לכהן בתפקיד לעומת 36% שהשיבו כי יצחק הרצוג הוא שצריך להיות ראש הממשלה. מדובר בעליה של אחוז לכל אחד מן השניים לעומת סקר קודם.
+על עכברים ואנשים
17:20 18/02/15  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה
מבחינתי, דיסקין כעד אופי או כמומחה ביטחון, בהתייחס לעדויות על נתניהו - פסול. אם הוא רוצה לנהל מאבק פוליטי, שיצטרף לארגון פוליטי או יקים אחד כזה וישכנע את הציבור כפוליטיקאי שהוא יודע על מה הוא מדבר ויודע להציע גם תחליף נאות
(יובל דיסקין. אנטי-ביבי מובהק [צילום: AP])
+"השר אורי אריאל אוהב גרעינים"
17:19 18/02/15  |  
הבית היהודי הוציא סרטון בתגובה לביקורת על כך שהגרעינים המשימתיים הם כלי פוליטי להזרמת תקציבים לגורמי שטח בבית היהודי. בסרטון נאמר כי מדובר בפרויקט חברתי שבו קבוצות של פעילים חברתיים, דתיים וחילוניים, פועלים בלב הפריפריה למען השכבות החלשות.

+דרושים גבולות ברורים
16:56 18/02/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בית המשפט העליון ימתח ביקורת חריפה על חנין זועבי ואולי על ברוך מרזל - ואז יגיד שלא חצו את הגבול המונע התמודדות לכנסת. לפחות בנושא של זועבי, בית המשפט העליון לא למד מהניסיון ואף סותר פסק דין של עצמו
(שמונה מול אחד [צילום: פלאש 90])
+יחד: מקווים שבעתיד יבואו שופטים שיעשו צדק עם זועבי
16:45 18/02/15  |  
יושב-ראש יחד, ח"כ אלי ישי, אמר כי הוא שמח על כך שברוך מרזל נשאר במפלגה. "בשבועיים האחרונים, למדתי להכיר את איכותו הנדירה של ברוך, שכשמו כן הוא ברכה לציבוריות הישראלית". המדורג שני ברשימה, ח"כ יוני שטבון: "נעשה כאן צדק גדול. יש מקום לכל קול בפרלמנט, ובלבד שמכיר במדינת ישראל ומכבד ריבונותה. מרזל לא רק מכיר ומכבד, הוא אוהב ישראל - הארץ, העם והמדינה. ללא ספק, יש לו מקום בכנסת ואני שמח שבבג"ץ הבינו זאת. באשר לזועבי, נעשתה כאן טעות של בכייה לדורות. אי אפשר להשוות בין מרזל אוהב ישראל, לזועבי אויבת ישראל. אני מקווה שבעתיד יבואו שופטים שיעשו צדק היסטורי וישלחו את זועבי מחוץ לכנסת".
+מרצ: מקבלים את החלטת בג"ץ
16:37 18/02/15  |  
ממרצ נמסר בתגובה להחלטת בית המשפט העליון: "החלטת בג"ץ מחדדת את הצורך להפקיע מידיה של ועדת הבחירות, שהיא ועדה פוליטית, את הסמכות לפסול מועמדים. יש להעביר את הסמכות באופן בלעדי לידי בית המשפט. אנו מקבלים את החלטת בג"ץ".
+המטה למאבק בגזענות: נסללה הדרך לכהנא לכנסת
16:36 18/02/15  |  
המטה למאבק בגזענות מצר על פסיקת בג"ץ. בהודעה שפרסם נאמר: "בית המשפט העליון סלל היום את חזרתו של כהנא לכנסת. מרזל הצהיר כביכול שהוא התנער מרשימת כך ומדרכה, אך מדובר באמירה מן הפה ולחוץ. בדיוק על כך רמז בדיון השופט אליקים רובינשטיין שהיה גם בדעת מיעוט".

+זועבי: בית המשפט חשף את הפער העצום
16:34 18/02/15  |  
חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) אמרה כי החלטת ביהמ"ש העליון מאשרת שאכן נימוקי הפסילה היו שקריים וחלק מתעמולת בחירות צינית וגזענית של רשימות הימין. "לא רק שאין לי רצון להיות בבית הספר של ליברמן, לוין ומרזל, אלא שאני רואה בו בית ספר המחנך לאנטי דמוקרטיה, שנאה והתנשאות אנושית גם בית המשפט ראה בדברי ומעשי כמעשים הכלולים בחופש הביטוי ובתוך מסגרת החוק. אני מקווה שהפסיקה תפתח פתח של הקשבה לדברי כפי שאני אומרת אותם ולא לדברי ההכפשה השקריים. בית המשפט חשף את הפער העצום שבין מה שיוחס לי לבין דברי כהווייתם”, דבריה.

+העליון: זועבי ומרזל יוכלו להתמודד לכנסת
16:12 18/02/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
ביטל את החלטות ועדת הבחירות המרכזית לפסול את מועמדותם של השניים  ▪  ליברמן: נפעל לשנות את החוק כך שביהמ"ש העליון לא יוכל להחליט כך בעתיד
זועבי. טרור [צילום: פלאש 90]
מרזל. גזענות [צילום: פלאש 90]
+ביבי בא לומר תודה
15:04 18/02/15  |  חן בן אליהו   |   לרשימה המלאה
נתניהו הטריח עצמו לעלי במסגרת קמפיין הבחירות ובראש ובראשונה על-מנת לומר תודה לרב סדן. תודה גדולה על עמדתו ההחלטית כנגד שיריונו של אלי אוחנה ברשימת הבית היהודי. מהלך שטמן בחובו את חדירת הבית היהודי לאלקטורט הליכודי
(נתניהו. בא לעלי לעשות עליהם סיבוב[צילום: AP])
+שרה וביבי ומשל משה דיין ואשת המח"ט
14:21 18/02/15  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה
שר הביטחון והמועמד לראשות הממשלה (אלמלא פרצה מלחמת יום הכיפורים) משה דיין, ביצע מעשים פליליים בפומבי, ושכב עם רעייתו של אחד המח"טים בצה"ל. רק מעטים הביעו על כך ביקורת בלחש. מה זה אומר לגבי הנהנתנות של בנימין נתניהו ולגבי השמירה על זכות השתיקה של הרצוג?
(טוב לאלה, פחות טוב לאחרים. בנימין נתניהו [צילום: פלאש 90])
+בומרנג 2015
13:30 18/02/15  |  מרק בריל   |   לרשימה המלאה
הציבור אולי לא כ"כ חכם הפעם, אבל גם לו יש גבולות. בדיוק מה שחסר ליחצני המפלגות ולעיתונאים מטעם. בסופו של יום, ככל שישמיצו, כך הציבור יתגייס דווקא לטובת הנפגע
(רדידות ושיטחיות [צילום: פלאש 90])
+זוהי רק ההתחלה
13:20 18/02/15  |  ציפי לידר   |   לרשימה המלאה
בשולי הכותרות: יום הבוחר או יום השופינג?  ▪  ראש בראש: מפלגת המחנה הביזיוני?  ▪  מתקנים בלתי בטיחותיים והתסמונת הישראלית  ▪  הליצן הוא איש עצוב?  ▪  ולקינוח פסוקו
(בחירות קודמות. יום חופש לשופינג [צילום: פלאש 90])
+בוז'י מתאים?
12:47 18/02/15  |  מנחם רהט   |   לרשימה המלאה
הליכוד, שטרם מצא סיסמה מנצחת, מוזמן לאמץ סיסמה שאפילו בשמאל מסכימים עימה בחדרי חדרים: בוז'י לא מתאים
(לראשות הממשלה?! יצחק (בוז'י) הרצוג [צילום: פלאש 90])
+סלומינסקי רומז: בנט הפך אותנו לשקופים
11:32 18/02/15  |  
חבר הכנסת ניסן סלומינסקי מותח ביקורת על התנהלותו של יו"ר מפלגתו השר נפתלי בנט בפרשת אלי אוחנה. באתר סרוגים דווח כי באירוע (ג') בבי"ס צייטלין אמר סלומינסקי: "עד אותה תקופה התנהל כאילו כולם שקופים והוא קובע, לא מודיע, לא אמר לאף אחד, אף אחד לא ידע, פתאום זה נוחת עליך, לא יכול להיות. זה לא יקרה יותר, גם היו"ר - יותר צניעות, יותר ענווה, אין יותר שקופים".
+תמי שינקמן תייעץ למחנה הציוני
11:01 18/02/15  |  
המחנה הציוני צירף את תמי שינקמן כיועצת. בהודעת המפלגה נאמר: ״יועצת התקשורת תמי שינקמן הצטרפה לבקשתו של ראובן אדלר לנהל את מערך ההסברה והתקשורת במטה הבחירות״.
+שאלון העוני: רק הליכוד מסרב להשיב
10:42 18/02/15  |  
בליכוד מבקשים לעסוק בשאלות המהותיות ולא ברכילויות, אך מנגד מסרבים להשיב לשאלות מהותיות. במענה לשאלון העוני שהוצג במשדר "סדר יום" ברשת ב', הציגו כל המפלגות את תוכניתן למיגור התופעה: כולנו, יש עתיד וישראל ביתנו (אימוץ מסקנות ועדת אלאלוף), הבית היהודי (עידוד יציאה לעבודה ותמיכה באנשים שלא יוכלים לעבוד), יחד (חינוך חינם לגיל הרך ומעונות בחינם, קרקע מסובסדת לצעירים. הכסף יבוא מעתודות הגז), המחנה הציוני (הגדלת השלמת הכנסה לקשישים, השקעה של 3.6 מיליארד בחינוך ובבריאות), מרצ (העלאת שכר מינימום, הרחבת דיור ציבורי, עדכון קצבאות, והוספת עובדים סוציאלים. הכסף מרפורמה במיסוי ומקיצוץ בתקציב הבטחון ותקציב ההתנחלויות), ש"ס (הגדלת שכר מינימום ל-30 ש"ח לשעה וביטול מע"מ על מוצרי יסוד. הכסף יגיע ממיסוי על מוצרי יוקרה), הרשימה המשותפת (העלאת שכר המינימום, חוק יסוד זכויות חברתיות שיבטיח קורת גג ופרנסה וחינוך לכולם. הכסף יגיע מביטול הטבות מס לטייקונים, העלאות מיסים לעשירים וכספי ההתנחלויות), יהדות התורה (ביטול הקיצוצים בקצבאות זקנה והילדים, סיוע ליציאה לעבודה והעלאת שכר. הכסף יבטר מביטול פטורים, רווחים כלואים והעלאת מיסים לעשירים).
+כחלון: לא אפלה בין התנחלויות לפריפריה
10:27 18/02/15  |  
יושב-ראש כולנו, משה כחלון, מתחייב כי אם יהיה שר האוצר לא יפלה איש. בראיון למזל מועלם בתוכניתה החדשה "בין המצעים" בערוץ הכנסת, אמר כחלון: "אם היום יש אפליה בין רבבה ג' לירוחם ד', אז היא תיפסק. כל אזרח יקבל בדיוק מה שמגיע לו".
+צעירי מרצ מפגינים מול דירקטוריון מגדל
10:24 18/02/15  |  
מול ישיבת הדריקטוריון של חברת מגדל אחזקות בפתח תקוה, מפגינים צעירי מרצ במחאה על כוונת הדריקטוריון לאשר את מינויו ליו״ר החברה של מי שהיה עד לאחרונה המפקח על הביטוח, עודד שריג. לדבריהם, הביטוי ״מי ישמור על השומרים״ מעולם לא היה רלוונטי יותר. "שריג, שעד לא מזמן היה הרגולטור של חברות הביטוח, חוצה את הקווים ומצפצף על כל חוות הדעת המקצועיות שהתנגדו למינויו לתפקידים מן הסוג הזה, לא כל שכן בלא תקופת צינון סבירה. באנו להפגין כדי לקרוא לדריקטוריון לחזור בו מהחלטה זו.״
+נתניהו מחזיר את לבני לקדמת הבימה
10:11 18/02/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בליכוד כורכים כי שני המתמודדים לראשות הממשלה מטעם המחנה הציוני  ▪  נתניהו מפליא לעשות ומתעלם לחלוטין מיצחק הרצוג
(הרצוג ולבני. חבילה אחת [צילום: פלאש 90])
+שטיפת המוח בשירות מוזס
09:55 18/02/15  |  דרור אידר   |   לרשימה המלאה
מדינה שלמה נטרפת לדעת אל מול עדר תקשורתנים הצורחים "נתניהו מושחת". לא. אתם המושחתים האמיתיים. אתם, שאיש מעולם לא בחר בכם, אבל מכתיבים מי ראוי להנהיג
(ידיעות אחרונות. זוכים למנת רעל מזוקקת [צילום: איתמר לוין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יחימוביץ': "לראשונה בחיי יצאתי מאולפן"
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
טוב עשית,
18/02/15 11:19
2
.
18/02/15 11:39
 
דן מרגלית,
18/02/15 11:59
3
מינה אותו להשמיץ?
19/02/15 10:09
4
פעם שהיא לא במרכז
20/02/15 21:28
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
לאחר שראובן אדלר, מנהל קמפיין הבחירות של המחנה הציוני, החליט לדחוק את ציפי לבני אל מאחורי הקלעים, שב הליכוד ומבקש להחזיר אותה לקדמת הבימה. בליכוד אומרים כי הדבר נצרך לנוכח הבטחתם של היושב-ראש יצחק הרצוג ושל ציפי לבני על כך שאם יזכו בבחירות יכהנו שניהם כראשי ממשלה ברוטציה.
18/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בעת הזאת, כשכמעט כל התותחים התקשורתיים מכוונים אל ראש המחנה הלאומי, ודרכו אל כלל הציבור השמרני-ימני בישראל; כשמדי יום ביומו אנחנו זוכים למנת רעל מזוקקת הנמסכת היישר אל מוחותינו - נזכור שאדם חופשי ברוחו, אינו נכנע לקקפוניה המטומטמת של עיתונאים נפוחים מארשת חשיבות המדקלמים באוזנינו את דוח המבקר השולי משל היה עשרת הדיברות.
18/02/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
שנים רבות יש סוברים, שנים רבות מדי ישב מנחם בגין המנוח באופוזיציה, כאשר בתאריך 17.5.1977, בבחירות שהתקיימו לכנסת התשיעית, אירע האירוע שכונה לימים בשם "המהפך". כתוצאה מבחירות אלה הצליח מנחם בגין סוף-סוף, לאחר ישיבה בת 39 בתפקיד מנהיג האופוזיציה להרכיב ממשלה בראשותו. 63 מחברי הכנסת (מסיעות הליכוד, שלומציון, המפד"ל, אגודת-ישראל ומשה דיין, הצביעו הצבעת אמון בכנסת, בממשלה זו, כאשר 53 חברי כנסת הצביעו נגד כינונה. לימים, הצטרפה לממשלה, גם סיעת ד"ש, על כלל 15 חברי הכנסת שלה וממשלת בגין הראשונה נהנתה מאמון רחב היקף, קרי מתמיכתם של 78 חברי כנסת, מתוך 120 חברי כנסת מכהנים.
18/02/2015  |  עו"ד חיים שטנגר  |   מאמרים
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, דחה את בקשת הליכוד לפסול קמפיין בחירות מטעם רשימת המחנה הציוני הכולל שילוט חוצות ומודעות באינטרנט בהן נכתב "קרקע חינם לדירה משלך", וחייב את העותרים בהוצאות בסך כולל של 8,500 ש"ח.
17/02/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
מנכ"ל עדאלה, עו"ד חסן ג'בארין, אמר (יום ג', 17.2.15) בפאנל שעסק בעצמאותו של בית המשפט העליון בוועידת הארץ לדמוקרטיה, כי בדיון שנערך בבית המשפט בעניינה של ח"כ חנין זועבי היו הכול תמימי דעים, ובכלל זה נציגי הליכוד וישראל ביתנו, כי כל ההוכחות כלפי זועבי נשענות על ארבע ציטטות שבאף אחת מהן אין תמיכה בטרור או במאבק מזוין. הוא אמר כי הוא מאמין שבית המשפט העליון יהפוך את החלטתה של ועדת הבחירות.
17/02/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il