|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

נתניהו: ממתי זה פשע לנשק מזוזה?

ראש הממשלה תקף בכינוס בחירות את האמן יאיר גרבוז וציין שהמסורת והמורשת הן הבסיס לעתיד עם ישראל
09/03/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
נתניהו. משמעות למסורת [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב (יום ב', 9.3.15) על נאום 'משתטחי הקברים ומנשקי המזוזות' של האמן יאיר גרבוז במוצאי שבת בעצרת השמאל בכיכר רבין.

"שמעתי מישהו אתמול מדבר על מנשקי המזוזות בבוז. ממתי זה פשע לנשק מזוזה", אמר בכינוס בחירות. "אנחנו יודעים מאין באנו ואנחנו יודעים לאיזו ארץ חזרנו. אנחנו יודעים על מה אנחנו שומרים. אנחנו יודעים על המסורת שלנו ועל המורשת שלנו, שזה הבסיס לעתיד שלנו".

תאריך:  09/03/2015   |   עודכן:  09/03/2015
איציק וולף
גרבוז: כל טענותי הופנו אל השלטון

גרבוז. הדברים הוצאו מהקשרם [צילום: בוצ'צ'ו]
הצייר יאיר גרבוז טוען כי נאומו בכיכר רבין במוצאי השבת, שבו תקף את "מנשקי הקמעות, עובדי האלילים המשתטחים על קברי צדיקים" הוצא מהקשרו וכי תקף בו את השלטון ללא שמץ של גזענות והתנשאות.

"כל טענותי היו מופנות לשלטון ורק השלטון יכול להיעלב ממני", אמר אמש (יום א', 8.3.15). לדבריו, גם בין אנשים דתיים וימניים יש שאינם סובלים את "מה שהם מכנים עבודת אלילים", כלשונו. "אני לא יכול לנקוט בביטוי הזה כי אני אדם לא דתי אז אין לי חלוקה כזאת בין אלוהים לאלילים. מה הם רוצים שאנשים יחשבו? שאני התכוונתי לעדות המזרח? לא היה ולא נברא", אמר.

עוד הוסיף כי אותם משתטחים על קברים אינם גזע וכי חסידות חב"ד, שבה יש פולחן קברים סביב קברו של הרבי מלובביץ', אינה תנועה מזרחית.

"הם אומרים שיש פה התנשאות ויש פה גזענות. גזענות נגד מי? לא כל תופעה שאתה מתנגד לה שייכת לאיזה גזע מסוים ולא כל ביקורת זו התנשאות", אמר. לדבריו, כאיש תרבות וכאדם שמעוניין בדמוקרטיה חילונית הומאנית, מדאיגה אותו תופעת טיולי ההשתטחות על קברים בגליל.

"הנאם היה נאום של מניעת הדברים שבעיני מביאים אותנו למקום לא טוב. לא הייתה שם מילה אחת של שמאלנות, לא הייתה מילה אחת של גזענות. אבל מצאו להם משהו וזה בדיוק מצדיק את מה שאמרתי", טען.


+עמיר פרץ התבלבל בעשרת הדברות
00:54 10/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
אחרי תקרית המשקפת עם העיניות והאנגלית המגומגמת שוב עושה השר לשעבר פאדיחה
(פרץ. מ-10 יוצא 0 [צילום: פלאש 90])
+הרשימה הערבית פורשת מהמרוץ לכנסת
00:31 10/03/15  |  
המפלגה הערבית הדמוקרטית פורשת מהמרוץ לכנסת. הרשימה לא שולבה ברשימה המשותפת. לא נמסר מה הסיבה לאי-שילובה ולפרישתה רק כעת.
+מרצ תשיק את קמפיין הישורת האחרונה
00:19 10/03/15  |  
רשימת מרצ את קמפיין השבוע האחרון בססמה: "אסור לנו לאבד את מרצ, זה תלוי רק בך". מטרת הקמפיין היא לפנות אל הרגש של מצביעים פוטנציאליים. הקמפיין מבוסס על מחקרים פנימיים לפיהם גם מי שנטש למחנה הציוני אוהד את המפלגה ומצביע כך רק כי אינו מעוניין בנתניהו.
+דני דיין: יש עלילה נגד אלי ישי
00:13 10/03/15  |  
גיבוי מכיוון לא צפוי: יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, צייץ בטוויטר: "ראיתי סרטון שטוען שאלי ישי מתחפש לאוהב א"י. כיו"ר מועצת יש"ע במשך 6 שנים אני יכול להעיד שזו עלילה. לא היה נושא מדיני או התישבותי שלא נרתם אליו".
+היפים ביותר: לפיד ושקד
00:11 10/03/15  |  
מסקר חדש של האיגוד לכירורגיה פלסטית ואסתטית עולה כי הנשים חושבות שיאיר לפיד הוא הפוליטיקאי הנאה בישראל. איילת שקד מהבית היהודי זכתה בבכורה בצד הנשי וגברה על אורלי לוי-אבקסיס.
+יהדות התורה מחקה ברכות מקריאת הרבנים
23:28 09/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הברכות הלא-חוקיות הוצאו מ"קריאת הקודש" בעקבות עתירת חדו"ש  ▪  המפלגה ועיתון "יתד נאמן" התחייבו שלא לפרסם דבר ברכה הנוגד את החוק  ▪  התחייבותן קיבלה תוקף של צו מניעה
([צילום אילוסטרציה: פלאש 90])
+נשיא יועצי המס: האוצר עזר, הכלכלה היקשה
21:07 09/03/15  |  

ירון גינדי, נשיא לשכת יועצי המס, דחה את דברי נפתלי בנט נגד יאיר לפיד על הבטחות שווא לכאורה שנתן לציבור העצמאים ולבעלי העסקים הקטנים. לדברי גינדי, "משרד האוצר והעומד בראשו פתחו בפנינו את הדלת, הקשיבו לדברינו בדבר המצוקות היום-יומיות של העסקים, שיתפו אותנו בתהליכי קבלת ההחלטות ופעלו באופן אקטיבי לשיפור מצבם. דווקא במשרד הכלכלה נתקלה הלשכה בביורוקרטיה מיותרת ובהערמת קשיים טכניים מיותרים לעסקים הקטנים".
+אפליה בש"ס: לא מקבלים אשכנזים לעבודה
19:07 09/03/15  |  
צעיר שביקש לעבוד במטה הבחירות של ש"ס באזור המרכז שמע כי תנאי הקבלה הוא להיות ספרדי. הסיבה שנמסרה לו: "ה'עמך' רוצים לראות מישהו משלהם". בש"ס מתנערים מהדברים (אתר סרוגים).
+עידן בשם נתניהו: הוא מתנצל בפני העובדים
18:13 09/03/15  |  
פנחס עידן, יו״ר ועד רש״ת: ״בעקבות המכתב ששלחתי אתמול לראש הממשלה, מכתב שכתבתי מדם לבי, הזמין אותי היום ביבי נתניהו ללשכתו. בשיחה טובה שהייתה בינינו, נתניהו לקח אחריות על התוכן הלא-ראוי שהועלה בסרטון, הוא מתנצל בפני העובדים בישראל ובפני כל מי שנפגע מהתכנים בסרטון התעמולה. ביבי טען בפניי שלא הייתה לו כל כוונה שהדברים יתפרשו כך. יחד עם זאת, הוא לא מתחמק מאחריות ומביע חרטה והתנצלות בפני כל מי שנפגע. הסרטון כמובן נגנז ולא יוקרן שוב".
+סלימאן: איומים על פעילות למען ערביות-ישראל
17:32 09/03/15  |  
עאידה תומא סלימאן, מועמדת הרשימה המשותפת לכנסת, אמרה כי היא מודאגת מהלחץ ומהאיומים על הנשים שפעילות במאבק על זכויות האישה הפלשתינית בישראל. בכינוס באוניברסיטה העברית בירושלים, אמרה: "כמי שנאבקה שנים בנושאים הקשורים לדיני האישות של הנשים הפלשתיניות בישראל, אני יכולה להעיד שמדובר בעצב חשוף בחברה הערבית בישראל, ומתחייבת להמשיך ולקחת חלק מרכזי במאבק הזה, גם כחברת כנסת".
+שכול - קרדום לחפור בו?
15:09 09/03/15  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
מרגע שמציבה עצמה אם שכולה בזירה הפוליטית ומשם היא מטיפה לדרך מסוימת שבעבר הקרוב הוכיחה את "יעילותה" בייצור שכול נוסף, אין לדבריה הנאמרים חסינות מביקורת גם אם זו נוקבת
(עצרת השמאל בכיכר רבין. השכול אינו חסין מביקורת [צילום: פלאש 90])
+חוטאת לתפקידה
14:46 09/03/15  |  ד"ר איתן לסרי   |   לרשימה המלאה
אם אחד המבחנים להיותה של מדינה דמוקרטית הוא עיתונות ראויה לשמה, הרי שבשבועות האחרונים אין בינינו לבין מדינה דמוקרטית ולא כלום. כי מה שנעשה כאן על-ידי שורה ארוכה של עיתונאים וכלי תקשורת, שמבועתים מהאפשרות שנתניהו ינצח שוב בבחירות, הוא פגיעה בדמוקרטיה
([צילום: פלאש 90])
+לפיד: לא אגרר לקמפיין של השמצות
14:08 09/03/15  |  איציק וולף
יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, הצהיר כי מפלגתו לא תיגרר לקמפיין נגדי אל מול קמפיין השמצה שמוטח בה בימים האחרונים מימין ומשמאל. "באתי הנה כדי להודיע שאנחנו לא מוכנים להיגרר לזה ולא יהיה קמפיין נגדי ואני לא אשמיץ אף אחד", אמר בביקור בראש העין.
+קדימה לליכוד התנועה של המחנה הציוני
14:06 09/03/15  |  יעקב עמר   |   לרשימה המלאה
מי יכול היה לשער כי הילדה שגדלה וחונכה על "שתי גדות לירדן - זו שלנו זו גם כן" תצטלם על-רקע האדום הבוהק של מפלגת העבודה גם אם זו רק מחופשת ל"מחנה הציוני"?
(ציפי לבני. פאטה מורגנה [צילום: פלאש 90])
+הציבור רוצה כלכלה ירוקה; המפלגות מתעלמות
14:03 09/03/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
סקר מעלה כי הציבור מתעניין בנושאים הסביבתיים-חברתיים-כלכליים והוא תומך בהם  ▪  מהתשובות שהתקבלו (או שלא התקבלו) עולה כי נושאים אלו היו באג'נדה של רק חלק מהמפלגות ושאר המפלגות מילאו פיהן מים
([צילום: לוינסקי-המשרד להגנת הסביבה])
+תום הדמוקרטיה הישראלית
13:58 09/03/15  |  ירון זכאי   |   לרשימה המלאה
השמאל פירק את הדמוקרטיה הישראלית. מרחב התמרון הפוליטי שנותר הוא בגוש הימין. המלך נתניהו פוסע על משבצות פינת שולחן השחמט הפוליטי. נתניהו מתגונן בעזרת המלכה שרה נתניהו מניסיונות להנחיל לו שח-מט סופי
(בנימין נתניהו. האם באמת קיימת אלטרנטיבה?)
+קומץ הגרבוזים
13:52 09/03/15  |  ד"ר רון בריימן   |   לרשימה המלאה
על יאיר גרבוז ניתן לומר שהפוסל, במומו פוסל. הוא עצמו נמנה על קומץ "מנשקי הקמעות, עובדי האלילים והמשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים". הוא עצמו נמנה על דת "השלום", דת המתאפיינת בכל מה שהוא טוען שהוא פוסל
(יאיר גרבוז [צילום: בוצ'צ'ו])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו: ממתי זה פשע לנשק מזוזה?
תגובות  [ 5 ] מוצגות   [ 5 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אזרח וותיק
9/03/15 16:14
2
יחיאל קדישאי
9/03/15 17:13
3
משתמט
9/03/15 17:26
4
סיריוס
9/03/15 21:45
5
הגוי..
9/03/15 22:04
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט התייחס לנאומו של יאיר גרבוז אמש בכיכר רבין בו אמר ש'מנשקי הקמעות משתטחים על קברי קדושים, אנסי ורוצחי ראש הממשלה רבין. ה'קומץ הזה' נעשה לרוב'. "ככה הוא קורא למחנה שאני עומד בראשו. לא שמעתי דבר כזה בקמפיין הזה. הקומץ הזה הוא עמנואל מורנו סא"ל בסיירת מטכ"ל שנפל חלל, החייל שהתאבד על רימון וקרא שמע שראל, הקומץ הזה הם אנשי עיירות הפיתוח - שקמים להתפלל שחרית ושמים תפילין ואלו אנשים שאתם דרסתם את תרבותם. אני גאה לעמוד בראש הקומץ הזה. אבל מה שיותר גרוע מדברי האיוולת אלו שבקהל עמדו אלפי אנשים ואף אחד לא אמר 'כולנו יהודים - כולנו אחים' מה אתה עושה?!". עוד הוסיף השר בנט: " גם ציפי ובוז'י לא פצו פה ולא מחו, אני אומר לכם - הקומץ הזה הוא רוב עם ישראל - אוהב את ישראל ולא מתנצל על זה. ועכשיו הקומץ הזה עוד 9 ימים הולך לנצח כי הוא ירים טלפונים, בכל מקום בכל זמן, יצא לכנסים וישכנע ויביא הר של מנדטים כדי להראות לכם מי הקומץ האמיתי במדינת ישראל".
08/03/2015  |  מחלקה ראשונה  |  חדשות
סערה זוטא התחוללה בעקבות מאמר נוקב של העיתונאי חגי הוברמן כתגובה לדברים אותם נשאה אלמנת צה"ל בכינוס בחירות שהתקיים בכיכר מלכי ישראל בתל אביב. ברשותכם אבקש לגעת בכמה פרות קדושות על-מנת לבדוק את כשרותן.
09/03/2015  |  בעז שפירא  |   מאמרים
התקשורת מגויסת ברובה להפלתו של נתניהו וצריכה לעשות חשבון נפש רציני מיד לאחר מערכת הבחירות הזו. אני בעד ביקורת אמיתית ונכונה, ואף תומך בחיזוק מוסד מבקר המדינה, אך ברגע שפרשייה קטנה הבודקת שימוש בדמי מיחזור של בקבוקים מקבלת כותרות ענק בכל עיתון, אתר חדשות ובלוג בתקשורת, משהו אצלנו התקלקל! כאילו שנעלמו כל האיומים הביטחוניים כנגדנו, הטרור האיסלאמי לא מתדפק על גבולנו ומצבנו הכלכלי-חברתי כבר לא ממש מעניין אף אחד בישראל.
09/03/2015  |  ד"ר איתן לסרי  |   מאמרים
תמונתה של הרביזיוניסטית לשעבר ציפי לבני מתנוססת מעל האותיות "אמת" היא ללא ספק הפאטה מורגנה של בחירות 2015. מי יכול היה לשער כי הילדה שגדלה וחונכה על " שתי גדות לירדן - זו שלנו זו גם כן" תצטלם על-רקע האדום הבוהק של מפלגת העבודה גם אם זו רק מחופשת ל"מחנה הציוני"?
09/03/2015  |  יעקב עמר  |   מאמרים
הציבור מתעניין בנושאים הסביבתיים - חברתיים - כלכליים והוא תומך בהם ומתייחס אליהם בהצבעתו. כך עולה מסקר שערכה העמותה לכלכלה בת קיימא בשיתוף מכון שריד.
09/03/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
כל מפלגות גוש הימין מונהגות על-ידי עריקי בנימין נתניהו. הכוונה לראשי המפלגות: אביגדור ליברמן, נפתלי בנט, משה כחלון. הם חופשיים לנסות לחדור ל'הרמון' ולהרכיב את רשימות מועמדיהם. לעומתם שרי ממשלת נתניהו הם ה'סריסים' שמעמדם תלוי ברצונו הטוב של המלך נתניהו. לאחרונה נתניהו הראה גם למשה פייגלין את הדרך החוצה מהליכוד. פייגלין שהיה מועמד לראשות ממשלה, ומעולם לא היה במעמד 'סריס'. לכן פנה מיד להקמת מפלגת 'זהות' החדשה לבחירות הבאות. גם המפלגה המרכזית של יאיר לפיד נדחפה החוצה ממשלת נתניהו. זו תוצאת 'המרת הדת' שעברו מצביעי השמאל היהודים. השמאל פירק את הדמוקרטיה הישראלית. מרחב התמרון הפוליטי שנותר הוא בגוש הימין. המלך נתניהו פוסע על משבצות פינת שולחן השחמט הפוליטי. נתניהו מתגונן בעזרת המלכה שרה נתניהו מניסיונות להנחיל לו שח-מט סופי.
09/03/2015  |  ירון זכאי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
פרס ישראל בחקר הספרות לא יוענק השנה  /  איתמר לוין
סקר חדש: פער של 5 מנדטים לטובת הליכוד  /  מחלקה ראשונה
מצביעים בלשון  /  מחלקה ראשונה
קומץ הגרבוזים  /  ד"ר רון בריימן
קמפיין הדמגוגיה  /  דביר מור
איך בוחרים נכון? טיפים לקראת הבחירות  /  ד"ר סוזי קגן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
המתקפה האירנית מהווה הזדמנות פז לישראל, אך מותר להניח שהממשלה תבזבז אותה    ובינתיים: האנטישמיות בארה"ב שוברת שיאים, הקבינט ממשיך לדלוף ויריב לוין מפגין צביעות
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il