|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

החיפוש בגוגל

הרצוג מוביל, אחריו בנימין נתניהו ויאיר לפיד <br>

135 אלף חיפושים נערכו בגוגל סביב המונח "המחנה הציוני" ב-30 הימים האחרונים, בעוד "הליכוד" משך רק 45 אלף צפיות - כמעט כמו "יש עתיד" בוויקיפדיה נתניהו עם 450 אלף צפיות בערך אודותיו באנגלית
16/03/2015  |   globes globes   |   חדשות   |   בחירות 2015   |   תגובות
מאת: רועי גולדנברג  |    |  גלובס  |  תגובות    בחירות 2015
[צילום: קובי גדעון/לע"מ]

הבחירות האחרונות התנהלו לא מעט במרחב הדיגיטלי, הרבה יותר מהמערכה הקודמת שהייתה רק לפני כשנתיים. פייסבוק, טוויטר ויו-טיוב היו רק חלק מהזירות שבהן התנהלו הדיונים, הוויכוחים, הדמגוגיה והניסיונות לשכנע את הישראלים להצביע למפלגה כזו או אחרת.

רגע לפני הקרב האחרון מחר (ג'), החלטנו לבדוק בעזרת חברת אלגומייזר, המציעה מערכת שפיתחה לייעול הפרסום בגוגל עבור סוכנויות ומשרדי פרסום ולקוחות קצה, מי מהמפלגות ומהמועמדים מסקרן יותר את הגולשים ומוביל במספר החיפושים.

במקום הראשון, ובפער ניכר, מובילה מפלגת המחנה הציוני עם 135 אלף חיפושים ב-30 הימים האחרונים. במקום השני נמצאת מפלגת הליכוד עם 45 אלף חיפושים וצמודה אליה מפלגת יש עתיד עם 44.8 אלף חיפושים. קצת אחריה מפתיעה מפלגת ש"ס עם 39 אלף חיפושים ואחריה יהדות התורה עם 29.5 אלף חיפושים.

ומה קורה בחיפושים הפרסונליים? יצחק (בוז'י) הרצוג מוביל גם כאן עם 43.4 אלף חיפושים, כשצמוד אליו נמצא יאיר לפיד עם 42.1 אלף חיפושים ומיד אחריו בנימין נתניהו עם 41.8 אלף חיפושים. במקום הרביעי נמצאת ציפי לבני עם 36.2 אלף חיפושים וצמוד אליה אלי ישי עם 35.2 אלף חיפושים. עוד אפשר לראות את נפתלי בנט ומשה כחלון צמודים זה לזה עם 28.8 אלף חיפושים כל אחד.

לדברי אביב ברקוביץ, מייסד וסמנכ"ל פיתוח עסקי של חברת אלגומייזר, "התנהגות הגולשים ושאילתות החיפוש שלהם במנוע החיפוש של גוגל עשויים לחזות טרנדים שונים - ובמקרה של בחירות אף לרמוז על התוצאות שלהן. ניתן למצוא קורלציה מסוימת בין כמות החיפושים למפלגות וליושבי הראש שלהן לבין הסקרים המסורתיים המנסים לחזות את תוצאות בחירות".

הנאום בקונגרס הקפיץ את הצפיות של נתניהו בוויקיפדיה

ומה קורה בויקיפדיה? במהלך 90 הימים האחרונים, ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו מוביל בצפיות בערכים בוויקיפדיה בעברית מבין המועמדים עם 53.6 אלף צפיות, כשאחריו ניצב הרצוג עם 43.5 אלף צפיות.

בפער ניכר ניצב במקום השלישי נפתלי בנט עם 25.4 אלף צפיות ומיד אחריו ציפי לבני עם 25 אלף צפיות. את החמישייה סוגר משה כחלון (23.5 אלף) ואת הרשימה סוגר יעקב ליצמן עם 3,015 צפיות בלבד.

ברמת המפלגות אפשר למצוא את המחנה הציוני במקום הראשון עם 32.5 אלף צפיות, הבית היהודי עם 24.1 אלף צפיות ואחריו הליכוד (23.1 אלף), כולנו (17.9 אלף) וש"ס (17.6 אלף). גם במקרה הזה יהדות התורה תופסת את המקום האחרון.

בויקיפדיה גם ביקשו לבדוק את העניין שמגלים הגולשים בערכים באנגלית על המועמדים ומצביעים על פער עצום בערך של נתניהו לעומת כל השאר - תולדה, בין היתר, של נאומו בקונגרס שהביא לקפיצה של 150 אלף צפיות בשלושת הימים שסביב הנאום. כך, נתניהו מוביל עם 450.3 אלף צפיות בויקיפדיה והרחק אחריו הרצוג עם כ-60 אלף צפיות, ציפי לבני (41.8 אלף), נפתלי בנט (26.8 אלף) וליברמן (24.6 אלף).

פורסם במקור: אתר "גלובס"
תאריך:  16/03/2015   |   עודכן:  16/03/2015
רועי גולדנברג
+ישראל הולכת לקלפי
00:27 17/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הבחירות לכנסת העשרים נפתחות בשעה 07:00 וננעלות בשעה 22:00  ▪  5,883,365 בעלי זכות בחירה זכאים להצביע במעל עשרת אלפים קלפיות
מאחורי הפרגוד [צילום: AP]
+מי הפוליטיקאים הנצפים בוויקיפדיה
23:50 16/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בחירות 2015 בוויקיפדיה: בעקבות הנאום בקונגרס - כמעט חצי מיליון צפיות לערך נתניהו בוויקיפדיה האנגלית. המחנה הציוני הוא ערך המפלגה הנצפה ביותר בעברית
([צילום: AP])
+נתניהו: אקים ממשלה לאומית
22:51 16/03/15  |  
ראש הממשלה בנימין נתניהו מתחייב כי הממשלה שירכיב תהיה ממשלה לאומית. הוא שב ואמר כי לא תהיה ממשלת אחדות עם המחנה הציוני ("העבודה", כלשונו), "כי אין דרך לגשר בין העמדות שלנו לבין העמדות האנטי ציוניות הקיצוניות של הרשימה שלהם".
+יתד נאמן שוחרר מפרסום מודעת הנשים
20:51 16/03/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
בית המשפט העליון ביטל את הצו שהורה לעיתון החרדי לפרסם מודעה של רשימת "בזכותן", שכן הבקשה הוגשה בשיהוי ולא ניתן היה לדון בה כראוי
(בניגוד לקו המערכתי)
+לפיד: לבני ויתרה על רוטציה בשביל החרדים
20:40 16/03/15  |  
יאיר לפיד: "הוויתור על הרוטציה זו הוכחה שבוז'י ולבני תופרים ממשלה עם החרדים, אחרת למה לוותר על הרוטציה. אני רואה ביומיים האחרונים איך מכינים כולם את הכניעה לחרדים, הם כבר הודיעו שהם יוותר על השוויון בנטל ויחזירו את כל התקציבים של הישיבות"

+ש"ס מחלקת חצי מיליון קמיעות בניגוד לחוק
20:26 16/03/15  |  
למרות שהוזהרה על כך לא פעם במערכות בחירות קודמות, לא מתאפקת רשימת ש"ס ושולפת את נשק יום הדין - חלוקת קמיעות. בחדשות10 דווח כי ש"ס מחלקת לבוחריה חצי מיליון קמיעות, חלקם כבר חולקו. על הקמיע צורת מפתח ותמונתו של הרב עובדיה יוסף, המבטיח מפתח לגן-עדן למי שיצביע ש"ס ושמות קודש.
+תוצאות האמת יעודכנו כל 10 דקות
20:14 16/03/15  |  
נתוני תוצאות האמת של הבחירות יתעדכנו בתדירות של כ-10 דקות. הן יפורסמו באתר ייעודי. ניתן יהיה לייצא את התוצאות לטבלת אקסל המפורטת לפי יישובים ולפי קלפיות.
+דרעי דוחה קריאת ישי לשתף פעולה
20:09 16/03/15  |  
יושב ראש ש"ס, אריה דרעי, דוחה את קריאתו של יושב ראש "חד, אלי ישי, לשיתוף פעולה. בראיון לרשת ב', אמר דרעי כי עייף מספינים - לאחר תקופה ארוכה של מאבקים והשמצות מצדו של ישי. במכתב ששיגר היום ישי לדרעי הוא קרא לו להימנע מעימותים כדי שלא לאבד קולות. "לשתי המפלגות עמדות דומות ומאבקים זהים", כתב ישי. דרעי לא הכחיש בראיון את האפשרות כי לא ימליץ על איש מבין המועמדים לראשות הממשלה.
+כולנו הגיבה להקלטת כחלון שמפיץ הליכוד
20:06 16/03/15  |  
בשעות האחרונות משגר הליכוד הקלטה מן העבר של משה כחלון למאות אלפי מספרי טלפון בכל רחבי הארץ בה הוא מדבר בשבח הליכוד. ממפלגת כולנו נמסר: "מדובר במעשה פלילי פסול. עצוב שמפלגת הליכוד ברגע של יאוש בוחרת להטעות את הציבור. כולנו פנתה לגורמי האכיפה להמשך טיפול בפרשה".
+עודה לא פוסל אפשרות להמליץ על הרצוג
19:49 16/03/15  |  
יושב-ראש הרשימה המשותפת איימן עודה אמר ברשת ב' כי אינו פוסל אפשרות להמליץ לנשיא המדינה להטיל את הרכבת הממשלה על יצחק הרצוג. עוד אמר כי מפלגתו לא תבקש מקום בוועדת חוץ וביטחון אלא בוועדת הכספים ובוועדות ביצועיות אחרות כדי להטיב את מצבו של המגזר הערבי.
+לבני מוכנה לוותר על רוטציה עם הרצוג
19:34 16/03/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ויתור של ציפי לבני יהיה רלוונטי במקרה שחלק מסיעות הקואליציה, קרי - יהדות התורה - יטילו וטו על מינויה כפי שהטילו בעבר  ▪  ראובן אדלר הוביל להחלטה  ▪  דעות סותרות באשר להשפעת הודעת לבני על הבוחר
לבני והרצוג. כתגרנים בשוק [צילום: AP]
אדלר. התנגד [צילום: עידן יוסף]
+זמנים מודרניים
19:22 16/03/15  |  תהילה אלטשולר-שוורץ   |   לרשימה המלאה
דרושה התאמת חוק תעמולת הבחירות לזירה התקשורתית המשתנה  ▪  הצעות לשינוי בעקבות המלצת ריבלין וג'ובראן
(קרב על כל קול. ג'ובראן בקלפי צבאית)
+נעצר חייל שהסית נגד מתמודדים
19:11 16/03/15  |  
המשטרה עצרה לפנות בוקר חייל בחשד להסתה ולאיומים בפייסבוק נגד מתמודדים בבחירות. החשוד כתב בדף הפייסבוק: ״אם שמאלני יעלה לשלטון אני מבטיח ונשבע בנשמתי שאני אהיה יגאל עמיר הבא...״ החשוד קשר עצמו למיוחס לו, ומעצרו הוארך עד 18.3.
+משעה זו: אין לראיין מועמדים בשידור חי
19:03 16/03/15  |  
משעה זו אסור לראיין או להשמיע מועמדים בבחירות בשידור חי בערוצי התקשורת.
+טאלב א-סאנע פרש ולא יתמודד בבחירות
19:02 16/03/15  |  
חבר הכנסת טאלב א-סאנע, שעמד בראש הרשימה הערבית, לא יתמודד בבחירות. א-סאנע הגיש את התפטרותו ליושב ראש ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן. ברשימה המשותפת הביעו בימים האחרונים חשש שמצביעים יתבלבלו בין הרשימה המשותפת לבין הרשימה הערבית.
+יס הונחתה להסיר קדימוני משדר הבחירות של ערוץ 1
18:32 16/03/15  |  
המועצה לשידורי כבלים ולווין הורתה לחברת יס להסיר לאלתר את הקדימונים המפנים למשדר הבחירות הראשי של הערוץ הראשון אשר שודרו בימים האחרונים במסגרת ערוצי הבית של יס. המועצה פתחה בהליך בירור מול החברה, בהדגישה כי בשידור זה החברה מפרה, לכאורה, את הוראות החוק ורישיונה. יו"ר המועצה, יפעת בן חי שגב, מסרה כי על אף שהערוץ הראשון הוא ערוץ ציבורי ההפניה בשידורי יס למשדריו במסגרת התחרות המתקיימת בימים אלה על תשומת ליבו של הצופה מהווה, לכאורה, פרסומת אסורה לכל דבר ועניין.
+בקשה מוועדת הבחירות: לפרסם אחוזי הצבעה ברמת הקלפי
18:20 16/03/15  |  
הסדנא לידע ציבורי והתנועה לחופש המידע פנו לוועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפרסם בזמן אמת של אחוזי ההצבעה ברמת הקלפי. כיום נוהגת הוועדה לפרסם אחת לשעתיים את אחוזי ההצבעה הכלליים למרות שוועדת הבחירות המרכזית מקבלת בזמן אמת דיווחים מהקלפיות השונות וביכולתה לפרסם מידע זה. הארגונים מוצאים כי ראוי שמידע זה יהיה נגיש לציבור באופן מפורט, בזמן אמת, עד רמת הקלפי הבודדת. מידע זה יכול לסייע למפלגות ולארגוני החברה האזרחית לעודד את ההצבעה בשכונות אותן הקלפיות משרתות.
+ישי קרא לדרעי והחרדים להצטרף לגוש נגד השמאל
16:47 16/03/15  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת יחד, ח"כ אלי ישי, קורא למפלגות הימין להקים גוש חוסם על מנת למנוע העברת שלטון לידי השמאל. לדבריו, יישב בקואליציה רק עם מפלגות הנאמנות לארץ ישראל ולא "מזגזגות", כלשונו. "אני קראתי לכל ראשי המפלגות לפעול בהגינות ולהרגעת הרוחות במטרה לחזק את המחנה הלאומי. אני קורא לחבריי, מנהיגי מפלגות המחנה הלאומי, בנט, פורוש ודרעי, לייצר גוש חוסם שמאל ולמנוע את אובדן המדינה לציפי, בוז'י וטיבי", אמר.
+כחלון בסבב טלפונים: כל קול קובע
16:17 16/03/15  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, החל לערוך סבב טלפונים לשכנוע מצביעים פוטנציאליים. לפעילים במטה הבחירות אמר כי הוא סבור שכל קול קובע. "אסור להתייאש. רק כולנו חזקה תוכל להוביל את השינויים שאנחנו מבקשים לעשות - לנצח את יוקר המחייה, לפתור את משבר הדיור ולצמצם את הפערים החברתיים. אנחנו נדאג לכך שהממשלה הבאה שתקום תהיה ממשלה חברתית", אמר.
+הדלפה כניסיון פוטש
16:05 16/03/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הארץ וידיעות אחרונות פרסמו מסמכים חסרי חשיבות שהוכנו במשרד מבקר המדינה בפרשת מעונות ראש הממשלה, תוך התעלמות מן האמת. את המעשה החמור באמת עשה מי שהדליף אותם ערב הבחירות - כנראה ממשרד מבקר המדינה או מהפרקליטות. את האיש הזה, שניסה לבצע פוטש, צריך לאתר מיד
(משקרים בפרצוף [צילום: פלאש 90])
+תלונה למשטרה נגד מני נפתלי
15:32 16/03/15  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה
עו"ד אביעד ויסולי פנה אל המפכ"ל ואל היועץ המשפטי לממשלה בדרישה לפתוח בחקירה נגד אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה  ▪  טען כי התצהיר שהגישה שרה נתניהו חושף שורת חשדות לפלילים שביצע לכאורה נפתלי
("דיווח כוזב על שעות נוספות" [צילום: פלאש 90])
+הבחירות - מחר; תוצאות סופיות - רק בעוד 9 ימים
14:02 16/03/15  |  איציק וולף
התוצאות הסופיות של הבחירות לכנסת ה-20 יוגשו על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, שופט בית המשפט העליון, סלים ג'ובראן לנשיא המדינה ראובן ריבלין רק ביום רביעי, 25.3.2015 - שמונה ימים לאחר יום הבחירות. כך הודיעה ועדת הבחירות המרכזית. באותו יום יתפרסמו התוצאות גם ברשומות.
+"נשמור על נתניהו מאוחדת"
13:51 16/03/15  |  בעז שפירא   |   לרשימה המלאה
הבלבול הלשוני מעיד על בלבול עמוק יותר, מהותי יותר. לבוז'י הרצוג אין אפילו מקצת הכישורים, מקצת הכלים, לשמש כראש ממשלת ישראל ולהוביל את העם היהודי בארצו לבטח
(יצחק (בוז'י) הרצוג. חוסר אונים ולחץ [צילום: פלאש 90])
+ותרי על הרוטציה
13:42 16/03/15  |  ליאורה קוזלובסקי   |   לרשימה המלאה

+רק לא כלנתר
13:37 16/03/15  |  יעקב עמר   |   לרשימה המלאה
תופעת הכלנתריזם בפוליטיקה הישראלית קיימת ואף הרקיעה שחקים. הגינוי בציבור לתופעה הוא שנעלם. היעלמותו של גינוי זה מהווה סכנה של ממש לדמוקרטיה, שהרי אם בראש ממשלת ישראל תעמוד מלכת הכלנתריזם, ציפי לבני, יהיה זה מתן תוקף לביטול הכלנתריזם כדבר מגונה
ציפי לבני. מלכת הכלנתריזם [צילום: פלאש 90]
+מה המפלגות מציעות לתעשיית ההיי-טק?
13:37 16/03/15  |  יניב הלפרין   |   לרשימה המלאה
יש מפלגות שכלל לא מתייחסות במצע שלהן לנושאים הטכנולוגיים, בעוד שאחרות עוסקות בכך בהרחבה  ▪  מה הן מציעות למו"פ? אלו מפלגות שמות דגש על החינוך הטכנולוגי? ואיזו מהן קוראת לעודד נערות לעסוק בתחום?
(היה מצופה שבמצע מפלגתו של בנט תהיה התייחסות להיי-טק, אך אין כזו [צילום: פלאש 90])
+לא מצביע ולא מאדישות - אלא מחאה
13:27 16/03/15  |  יניב מויאל   |   לרשימה המלאה
אני מופתע כל פעם מחדש וכל בחירות איך מכבש הלחצים החברתי מופעל-כנגד אזרחים תמימים שמשוכנעים שאם רק הפעם יצביעו עתידם יהיה מובטח
(בוחרים בובות [צילום: פלאש 90])
+כחלון: לבחור בין המשך הקטסטרופה לתקווה
13:22 16/03/15  |  איציק וולף
יו"ר מפלגת כולנו, משה כחלון, טוען כי אם תהיה מפלגתו חזקה, היא תוכל להבטיח שממשלה שתקום תוסיף לצד הרגל הביטחונית רגל חברתית אמיתית שתטפל קודם כל בישראלים ולא בדעאש, קודם כל בזוגות הצעירים ולא באירן, קודם כל בהורים שלנו ולא רק בחמאס. "הבחירות זה עלינו, כיצד נגמור את החודש, כיצד נקנה דירה, כיצד נחזור לחיות בכבוד בארץ ישראל. הציבור צריך לבחור האם להמשיך את הקטסטרופה ומה שהיה או תקווה חדשה ושינוי", אמר.
+אקוניס: ברק גומל להרצוג על שתיקתו
13:18 16/03/15  |  איציק וולף
סגן השר אופיר אקוניס תוקף את ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, אשר הביע תמיכה ביו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג. לדבריו, ברק תומך במי ששמר בשבילו על זכות השתיקה. "זאת ממש לא הפתעה שהוא יתמוך בהרצוג. אהוד ברק, שעל תקופת כהונתו אמר מבקר המדינה ״העבודה קנתה שלטון בכסף״, גומל עכשיו להרצוג ששמר עבורו על זכות השתיקה בחקירת המשטרה בפרשת העמותות מבחירות 99׳. הפעם לא יעזרו להרצוג, ללבני וברק כל העמותות ואזרחי ישראל יצביעו מחר נגד ממשלת השמאל שלהם", טען.


+ה"רעבים" ייעלמו, אירן - תישאר
13:15 16/03/15  |  עמוס גלבוע   |   לרשימה המלאה
הגורם המרכזי שנלחם עכשיו בעירק נגד דאעש היא למעשה אירן, ייתכן בהסכמה, אם לא בשיתוף פעולה כלשהו עם ארה"ב. הם הופכים לבעלי הבית בעירק, הלכה למעשה, ויתכן שמדינת טרור אירנית תחליף בעתיד בעירק את ארגון הטרור דאעש. וזה מעלה שאלה מציקה: לצד מי יתייצב ממשל אובמה: לצד האימפריה האירנית המתפשטת, או לצד ציר אפשרי סעודי-ישראלי?
(דעאש. אירן תבוא במקומו [צילום: AP])
+כוחה של שייכות מפלגתית חזקה
13:02 16/03/15  |  יוליה אלעד-שטרנגר   |   לרשימה המלאה
ככל שהשתייכותנו המפלגתית חזקה יותר, כך נהיה מושפעים פחות מניסיונות לערער על עמדותינו או לשנותן  ▪  על שיקולים והתלבטויות לפני בחירות ואי-הרציונליות של הבוחר
(שיקולים שונים בבחירה [צילום: פלאש 90])
+בקלפי נלכד את הבית ביחד
12:47 16/03/15  |  אסתר שניאורסון גרי   |   לרשימה המלאה
למרות תחושת הקבס ואי החשק להשתתף במערכה כה מכוערת, בסופו של דבר בעוד יום, הכול יהיה מאחורינו ונצטרך לעמוד מול מציאות הרת גורל. שאלות כבדות עומדות על סדר היום, לכן חייבים להצביע לאחת מהמפלגות: ליכוד, הבית היהודי ויחד של ישי
(קלפי. לשים את הפתק הנכון [צילום: פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הרצוג מוביל, אחריו בנימין נתניהו ויאיר לפיד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  בחירות 2015
מזה שבועות ארוכים נשמעת מעל כל במה הדרישה לקיום עימות בין יצחק הרצוג לבין בנימין נתניהו. על הדרישה חזרו לעייפה, אם כי בתקיפות, הרצוג עצמו וחבר מרעיו היוצרים תהודה לדרישה במטרה לייצר מצג על פיו נתניהו חושש מהתמודדות בה לבטח ייכשל. התקשורת המוטה והמגויסת לטובת השמאל ספקה רוח גבית לדרישה עם רמיזות עבות בדבר אי-התקינות של התחמקות מעימות כזה.
16/03/2015  |  בעז שפירא  |   מאמרים
קריאה נרגשת לציפי לבני
16/03/2015  |  ליאורה קוזלובסקי  |   שירים
בשנות החמישים - שנים בודדות לאחר הקמת המדינה נטבע ביטוי הלשון כלנתריזם" שהיה שם גנאי חמור לפוליטיקאי הבוגד במפלגתו שלו ומצטרף ליריביו. עד שנות השמונים לא הייתה מערכת בחירות אחת בה לא שלפו היריבים הפוליטיים את נשק הכלנתריזם כנגד יריביהם. בגידתו של חיים כלנתר במפלגתו "הפועל המזרחי" (ותודה לגוגל שחוסך לי כל ההסבר לאלה שלא יודעים) שהפכה למילת גנאי שכל פוליטיקאי חשש ממנה נעלמה לגמרי ממערכות הבחירות בעשור האחרון והתאיידה כליל בבחירות 2015.
16/03/2015  |  יעקב עמר  |   מאמרים
רוב גדול של המנהלים הבכירים בהיי-טק הישראלי חשים שהמפלגות לא מנסות אפילו "לחזר" אחריהם במערכת הבחירות הנוכחית - כך עלה מסקר שערכה מחלקת המחקר של 'אנשים ומחשבים'. הם צודקים, לפחות בכל הנוגע למצעים.
16/03/2015  |  יניב הלפרין  |   חדשות
המחאה שלי היא כנגד המצביעים עצמם, אלו שמצביעים למפלגה ולא יודעים מי מספר 14 ברשימה שלה.
16/03/2015  |  יניב מויאל  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   בחירות 2015  /  מי ומי  
אהוד ברק: תומך בבחירות ביצחק הרצוג  /  איציק וולף
למרות ההמלצה: לא יוצבו מצלמות בקלפי  /  איציק וולף
מזכיר קלפי שסרח לא יוצב שוב בקלפי  /  איציק וולף
ה"רעבים" ייעלמו, אירן - תישאר  /  עמוס גלבוע
כוחה של שייכות מפלגתית חזקה  /  יוליה אלעד-שטרנגר
בקלפי נלכד את הבית ביחד  /  אסתר שניאורסון גרי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il