חברת מגה סל תקשורת בניהולו של
יניב בנדר יצאה בימים אלו בקמפיין פרסומי תחת השם, "
סלולר זה בסיסי". החברה מנסה להכניס לשוק הסלולר את מה שרשת הלפרין עושה בתחום משקפי שמש. המטרה היא להסביר לאזרח שאסור לקנות סלולר יקר.
יניב בנדר הוא יזם ותיק בתחום הסלולר כאשר התחיל את דרכו בעולם הזה כבר לפני עשור כאשר היה בחור צעיר והיה אחד הראשונים בישראל שהתחיל פעילות של ייבוא מכשירים ללא
חברות סלולר.
לפני עשור 90 אחוז מרכישות הסלולר התבצעו על-ידי הצרכנים מחברות הסלולר עצמן. לקוח של אורנג' היה קונה את המכשיר שלו מאורנג' וכן הלאה.
יניב בנדר היה בין הראשונים שהתחילו בישראל פעילות של "ייבוא מקביל" של מכשירי סלולר ללא החברות שמספקות את השירות.
חברת מגה סל תקשורת תחת ניהולו של בנדר צברה תאוצה והיום היא מחזיקה את רשת החנויות הגדולה ביותר באזור מרכז הארץ.
המהלך השיווקי שהתחיל עכשיו מגיע במטרה להכניס לישראל מגוון עשיר של מכשירים חדשים, שלאו-דווקא מוכרים היום בישראל, במטרה להוריד את מחירי המכשירים למחירים סבירים שכל אחד יכול לעמוד בהם.
המהלך ילווה על-ידי קמפיין פרסומי כבד, כאשר הגל הראשון ירוץ בערוצי הטלוויזיה הגדולים וימשיך ברדיו תל אביב. החברה מבטיחה לספק את מלאי המכשירים הגדול ביותר שנראה עד היום בישראל.