חברת פרטנר תקשורת זכתה (יום ד', 17.12.03) במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח בישראל לשנת 2003, שמארגן המרכז הישראלי לניהול (המי"ל).
יחד עם זאת, זכתה פרטנר במקום הראשון בקטגוריית תקשורת ומחשבים. יצוין, כי מדובר בשנה השנייה ברציפות בו זכתה פרטנר בפרס השירות ללקוח.
את המקום השני לקחה רשת סופר פארם, שאף היא זכתה בתחרות בשנה שעברה, ובמקום השלישי אלקטרה מוצרי צריכה.
לשלב הגמר של התחרות עלו 19 חברות וגופים ב-6 קטיגוריות שונות. הטקס התקיים אתמול ב"פארק קולנוע, סינמה סיטי" בצומת גלילות, רמת השרון.
זו השנה השניה בה נערכת התחרות, אשר מעניקה פרסים על תרבות שירותית בארגון, הדרכה, הכשרת צוות העובדים, קיום תהליכי בקרה ומשוב והטמעת תהליכי שיפור השירות.
הציון הסופי בתחרות הורכב מסקר שביעות רצון, שנערך בידי מכון מחקר חיצוני בקרב לקוחות המועמדים (50%) ומציון השופטים (50%). התחרות נערכה בשיתוף עם ה"פורום הבכיר לשירות לקוחות" הפועל במסגרת המי"ל, בראשותו של ד"ר יצחק פטרבורג.
קודם לחלוקת הפרסים הראשונים הוכרזו הזוכים בקטגוריות השונות:
- בקטגוריית תקשורת ומחשבים זכתה במקום הראשון, כאמור, חברת פרטנר;
- בקטגוריית ביטוח ופיננסים זכתה במקום הראשון חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד;
- בקטגוריית השירות והתמיכה זכתה במקום הראשון חברת אלקטרה מוצרי צריכה;
- בקטגוריית השירות הציבורי זכתה במקום הראשון עיריית חולון וגברה בכך על עיריית נתניה, שהשתתפה אף היא בקטגוריה זו;
- בקטגוריית תשתיות ובניה זכתה במקום הראשון חברת תדהר בניה, שגברה על חברת הבניה סולל בונה;
- בקטגוריית קמעונאות זכתה במקום הראשון רשת סופר-פארם.
עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תקשורת, אמר כי "איכות השירות, בנוסף לאיכות הנתונים, היא שתקבע את איכות החברה ואת יתרונה היחסי בשוק התקשורת. הטכנולוגיות בהן עושות החברות שימוש הן דומות למדי, היקף הלקוחות ידוע ולכן איכות השירות הופכת למשתנה הקובע בתחרות".
מנכ"ל המי"ל, יצחק (יצחקי) חן, ציין כי התחרות שמה לה למטרה להביא להעלאת המודעות לאיכות ומצויינות בשירות ללקוח בישראל ולקידום תפיסת השירות כיעד מרכזי באסטרטגיה הכוללת של הארגון.
יו"ר הפורום הבכיר לשירות לקוחות במי"ל ונשיא ומנכ"ל סלקום, ד"ר יצחק פטרבורג, ציין כי ארגונים שהשכילו להטמיע את עקרון השירותיות ולנהל דיאלוג אמיתי עם הלקוחות, תוך מתן מענה מקצועי ואמיתי לצורכיהם, הצליחו לשמור על יתרון תחרותי ולבדל את עצמם מהמתחרים.