|   15:07:40
דלג
  איציק וולף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי

נחתם ההסכם בין הליכוד לבית היהודי

הליכוד והבית היהודי היום על ההסכם הקואליציוני לאחר שאמש, בדקה התשעים, הגיעו לסיכומים שמאפשרים את הקמת הממשלה יחימוביץ': הכוח שיש כעת בידי האופוזיציה עולה על כוחה של הקואליציה, אך נהיה ענייניים נתמוך ביוזמות חברתיות של חברינו מהקואליציה
07/05/2015  |   איציק וולף   |   חדשות   |   ממשלה 34   |   תגובות
נתניהו ובנט. ברגע [צילום: פלאש 90]

עידן יוסף
שקד תקבל כמעט את כל הסמכויות

פרידמן: שקד ראויה להיות שרת משפטים
איציק וולף
שר המשפטים לשעבר, פרופ' דניאל פרידמן, סבור שח"כ איילת שקד היא אדם חכם עם ניסיון פרלמנטרי, עניינית ותקיפה * " העמדות שלה כלפי בית המשפט הן עמדות שקולות, ראיתי עמדות יותר קיצוניות"
לרשימה המלאה

ההסכם הקואליציוני הרשמי בין הליכוד לבין הבית היהודי נחתם היום (יום ה', 7.5.15) לאחר שאמש הגיעו הצדדים לסיכום ולפיו תיכנס הבית היהודי לממשלה ה-34. סיכום זה בין הליכוד לבית היהודי איפשר להכריז על הקמת הממשלה לאחר שנתניהו השיג באופן עקרוני את תמיכת 61 חברי כנסת בקואליציה בראשותו.

בינתיים, תוקפים חברי האופוזיציה את הממשלה המסתמנת. "ממשלת מכירת החיסול מתחילה את דרכה הערב. ממשלה שבנויה על מפלגות סקטור שסוחטות את הקופה הציבורית וראש ממשלה שמוכן למכור את המדינה תמורת הכיסא. יש עתיד תילחם בממשלה הרעה הזאת בכל החזיתות", טענו במפלגתו של ח"כ יאיר לפיד.

ח"כ שלי יחימוביץ' (המחנה הציוני) טענה כי ממשלת 61 הוא הזדמנות מדהימה לאופוזיציה אידיאולוגית אפקטיבית.

"הכוח שיש כעת בידי האופוזיציה עולה על כוחה של הקואליציה, ואנו ננצל זאת למען קידום ערכינו: ערכי הדמוקרטיה, שלטון החוק, הצדק והשלום. זה מחייב אותנו לדריכות, חריצות, והיצמדות למשכן הכנסת", כתבה בדף הפייסבוק שלה. לדבריה, אסור לאופוזיציה להתקזז עם הקואליציה או 'להבריז' מדיונים ומהצבעות.

"הממשלה הזאת נשענת מרגע זה על כרעי תרנגולת של גחמות של כל אחת ואחד מחבריה, ואנחנו ננצל את זה במובן הטוב של המלה.
נגן בכל הכוח על עצמאותם וחוסנם של בתי המשפט שלנו, על ביצור וחיזוק הפרקליטות, המשטרה, מבקר המדינה. נלחם בהצעות חוק גזעניות, נגן על מיעוטים. נפעל לקיצור ימיה של הממשלה הראשונה בתולדות המדינה שאין לה קוי יסוד מדיניים.
נהיה ענייניים. נתמוך ביוזמות חברתיות טובות, ונשתף פעולה לצורך כך עם חברים שלנו בקואליציה. הכל לטובת הציבור.
פוליטיקה היא לא מטרה אלא מכשיר למימוש השקפת עולם, ואנחנו נשתמש בכלי הזה כדי להיות שליחי ציבור נאמנים. זה לא קל, אבל מי אמר שהחיים קלים", כתבה.

ח"כ חיים ילין (יש עתיד) טען כי נתניהו, כחלון, בנט, דרעי וליצמן החליטו לזנוח את התקווה והשקט המגיעים לאזרחי ישראל. "האויב הגדול של הדמוקרטיה והידיד הטוב של ראש הממשלה, הוא הפחדה וחוסר תקווה. המחשבה שלא ניתן לשנות דבר, שהמצב הנוכחי הוא הטוב ביותר היא שגיאה חמורה", אמר. לדבריו, ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו הם למעשה מכירת חיסול של כל מה שחשוב לחברה הישראלית והתעלמות מלקחי "צוק איתן", מלחמה שעלתה מיליארדי שקלים והוכיחה שהמלחמה הבאה תהיה על חשבון כספים המיועדים לחינוך, רווחה, בריאות ושיקום. "כל עוד אין אופק לפתרון מדיני, נמשיך לחיות ממלחמה למלחמה", אמר.

גם במחנה הציוני תקפו את הממשלה שעומדת לקום. ח"כ יואל חסון טען כי הקואליציה שקמה אמש, "קואליציה רעה", כלשונו, מאיימת על בית המשפט, על הדמוקרטיה ועל האדם החלש בישראל.
"המחנה הציוני יוביל את האופוזיציה החל מהיום, ויילחם בממשלה הרעועה הזו, שתוביל את ישראל למדינה דו לאומית מבודדת ומקוטבת בתוכה. ימיה של ממשלת החושך ספורים, וטוב שכך, אך עד שהיא תיפול, האופוזיציה תציג חלופה שלטונית אמיתית בכל התחומים ובהזדמנות הראשונה תפעל להקמת ממשלה חלופית, כבר בכנסת הנוכחית", הצהיר.

יו"ר מרצ, ח"כ זהבה גלאון, טענה כי הקואליציה החדשה של נתניהו היא פיגוע אסטרטגי נגד הדמוקרטיה ושלטון החוק, שתפגע גם במעמד נשים ותפקיר אותן לשלטון רבני וחשוך, ותחסל גם את הסיכוי להתקדמות בתהליך מדיני.

"נתניהו הלך לבחירות על משילות וגמר עם ממשלה של 61 ח"כים שכל אחד מהם יסובב אותו על האצבע הקטנה. המשילות בישראל היא בדיחה כבר שלוש קדנציות בגלל גורם אחד, והוא ראש הממשלה נתניהו", אמרה.

תאריך:  07/05/2015   |   עודכן:  07/05/2015
איציק וולף
+הימין חושש למשול
15:44 07/05/15  |  צ'לו רוזנברג   |   לרשימה המלאה
תנו לנתניהו להוכיח שהוא ראש ממשלה של הימין ושיחד עם כל שותפיו מסוגלים הם להוביל את ישראל מהצלחה להצלחה. די, הגיע הזמן שהימין יפסיק להיבהל מלמשול
(ממשלתו - מהקטנות והמסובכות שהיו לישראל. נתניהו [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90])
+שובה של הסחטנות החרדית? נו, באמת
14:03 07/05/15  |  מעיין כפיר   |   לרשימה המלאה
עוד לפני שהממשלה קמה באופן רשמי, כלי התקשורת החלו להפעיל את האזעקות: החרדים שוב שודדים את הקופה הציבורית!  ▪  על הפער בין המציאות והדיווחים
(המפלגות החרדיות דואגות לאינטרסים של בוחריהן [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90])
+הפלשתינים מתקוממים: "הוקמה פה ממשלת מלחמה"
13:39 07/05/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
ראש צוות המשא-ומתן הפלשתיני סאיב עריקאת אומר כי קואליציית הימין שהוקמה "תשים בין מטרותיה את המשך מראות ההרג של פלשתינים וחיזוק פעילות ההתנחלות"
(עריקאת. [צילום: פלאש 90])
+ההצעה של נתניהו לבנט - מבזה
09:34 07/05/15  |  גיא דויטש   |   לרשימה המלאה
לפי אותם דיווחים, תיק המשפטים יינתן לשקד אבל התפקידים והסמכויות הנלוות אליו "יקוזזו". אם איילת שקד הייתה מסכימה לתנאים האלו, היא הייתה נשארת רק עם הכותרת, והרכב הצמוד, בלי סמכויות אמתיות לשנות בתחום
(נפתלי בנט, איילת שקד. מרחב תמרון מוגבל [צילום: פלאש 90])
+נאמן, פרידמן ועכשיו - שקד?
09:07 07/05/15  |  ד"ר חיים שטנגר   |   לרשימה המלאה
נראה הדבר, כי איילת שקד תרים דגל ההתנגדות לאקטיביזם השיפוטי של בית המשפט העליון, גבוה גבוה מהגבהים אליהם הביא ביבי נתניהו ההתנגדות והשנאה העזה של תומכיו, לאג'נדה השיפוטית-פוליטית של שופטי העליון, עד כה. מעניין יהיה להיווכח כיצד יגיבו שופטי בית המשפט העליון להתקפות הצפויות עליהם מבית
(איילת שקד. שרת משפטים לעומתית [צילום: פלאש 90])
+צו השעה: ממשלת אחדות
08:23 07/05/15  |  ראובן לייב   |   לרשימה המלאה
ממשלה הנשענת על רוב כה זעום אינה יציבה ותתקשה כמובן להחזיק מעמד, מה גם שדימויה בעולם הרחב הוא שלילי בשל הרכבה הימני-קיצוני. הגיעה לכן העת להקים ממשלה רחבה שתוכל לתפקד לאורך זמנה
(בנימין נתניהו, אריה דרעי. ממשלה לא יציבה [צילום: גואל ועקנין])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אלי כהן / Eli Cohen   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   דוד אזולאי / David Azulai    דוד אמסלם / David Amsalem   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זהבה גלאון   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יואב גלנט / Yoav Galant   יואל חסון / Yoel Hason   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   מבקר המדינה / The State Comptrollr   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   משה כחלון / Moshe Kahlon   משולם נהרי / Meshulam Nahari   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נחתם ההסכם בין הליכוד לבית היהודי
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
רחובות
7/05/15 10:00
2
אלי בובליל ר"ג
7/05/15 10:13
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 34
הממשלה החדשה ניצבת על כרעי-תרנגולת. בהרכבה הנוכחי ספק אם בכלל תשלים את ימיה. רוב זעום של 61 אפילו לא יוכל להחזיק מים. די בשיגיונותיו של חבר-כנסת אחד כדי להפיל אותה לקרשים.
07/05/2015  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בשעות אלו, בעת המו"מ ה"גועליציוני" על הרכבת הממשלה, ובדקה ה-91 ממש, יושבים עם בנט ורוקחים הסכם עם הבית היהודי. השר בנט דורש את תיק המשפטים לאיילת שקד.
קטעים עם ליברמן, מה? איזה תרגיל עשה. שאפו. התקשורת לא למדה את לקח הבחירות האחרונות ושוב בזה לרצון הציבור. ביממה האחרונה נשמעו צקצוקי שפתיים ואפילו מחיאות כפיים מצד רבים בתקשורת, כולל תיאורו בצבעים רומנטיים של מי שעד לא מכבר היה סדין אדום עבור השמאל. לא תקפו את ליברמן על ההבטחות שהפריח טרם הבחירות, על הצהרותיו כאילו הוא מחויב למחנה הימין, על הכנסת מדינה שלמה לסחרחורת שאולי תטרוף את הקלפים בואכה בחירות חדשות. ועל מה, בשם אלוהים? כלום שבכלום, לבד מחשבון אישי שלו עם נתניהו.
06/05/2015  |  דרור אידר  |   מאמרים
מישהו יכול להסביר, כיצד ייתכן שטרם חקרו לעומק אנשי מדעי הנפש, את שורשי המהפך המתחולל שוב ושוב בהשקפת עולמם של מנהיגים פוליטיים, שבעלותם לגדולה מזדרזים להשיל מעליהם את כל העקרונות שבשמם עלו לגדולה, ופועלים ממש הפוך??? מישהו יכול להסביר את זרעי הפורענות של המחלה הזו, המתפרצת אי-שם באוויר הפסגות השלטוני, והיא משכרת ומשקרת כל כך? איך זה שברגע האמת הם מאבדים את המצפן והמצפון?
06/05/2015  |  מנחם רהט  |   מאמרים
עורב, כידוע, ניזון מאשפה ומנבלות, לכן הפרישה האחרונה של ליברמן עוררה בי את האסוציאציה של עורב. אינני זוכר מקרה בולט אחד שבו ליברמן כראש מפלגה היה קשור בעשייה חיובית משמעותית לטובת הציבור או המדינה. אני זוכר אותו היטב עוסק בענייניו, עוסק במעמדו ובתדמיתו, עוסק בקידומם, עוסק בשיפור עמדות, עוסק במניפולציות פוליטיות ובתככים פוליטיים ומחליף עמדות וצבעים בקצב מעורר השתאות. למעשה, ליברמן קשור אצלי באסוציאציה של מטפס כרוני בסולם הקידום האישי, כמעט בכל מחיר.
06/05/2015  |  רפי לאופרט  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ממשלה 34  /  מי ומי  
בנט מתנגד לסעיף 'סבב התיקים' בהסכם  /  איציק וולף, עידן יוסף
הבית היהודי מאיימת: נלך לאופוזיציה  /  איציק וולף
ש"ס נכנסת לממשלת נתניהו  /  עידן יוסף
פרפורי הגסיסה הפוליטית של ליברמן   /  הרב אליהו קאופמן
בנט למשפטים  /  איתמר לוין
מעשיך יקרבוך ומעשיך ירחקוך  /  צ'לו רוזנברג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
חיים רמון
חיים רמון
יש רבים בדרג הצבאי ובדרג המדיני שהיו צריכים ללכת הביתה עוד לפני חליוה, ואני מקווה שכך יקרה בעתיד הקרוב
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il