|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

כל הפרשות, כל האישומים

התדרוך של יאיר ביטון בבודפשט 600,000 השקלים ששילמו האחים נחמיאס המעקב המפוברק אחרי שי ברס האזהרות לאלון חסן לשמור על שתיקה העצה של רות דוד: להתמוטט בחקירה
14/05/2015  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות
פישר. הציר המרכזי [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]


מדינת ישראל נ' ערן מלכה ואח' / כתב אישום
כתב האישום בפרשת רונאל פישר: הנאשמים העיקריים - פישר, ערן מלכה, רות דוד ושי ברס

פרשת יאיר ביטון
ישן אצל פישר [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

בשנים 2013-2012 התנהלה ביאחב"ל חקירה סמויה נגד הקבלן יאיר ביטון, בעליה של חברת. ב.יאיר, חקירה סמויה בדבר הלבנת כספים דרך החברה עבור ארגון הפשיעה של יצחק אברג'ל. פישר היה אז סניגורו, והוא ודוד היו מיודדים עימו, בעוד מלכה היה חלק מצוות החקירה. פישר ביקש ממנו לסייע לביטון, מלכה הסכים ומסר לפישר ולעדת המדינה מידע כולל שאלות שתוכננו לקראת חקירתו של ביטון.

פישר תדרך את ביטון מיד לאחר שקיבל ממלכה את החומר. באפריל 2014, כאשר החקירה עדיין הייתה סמויה, מיינו פישר ודוד את החומר החסוי כדי לתדרך את ביטון לקראת חקירתו הצפויה, ויצאו לפגוש אותו בבודפשט; דוד נשאה עימה מעטפה ובה החומר החסוי, שכן לדברי עדת המדינה היא הייתה "בלדר בטוח". במהלך הפגישות עם ביטון בבודפשט, התקשר פישר למלכה באפליקציית "וויבר" – בסוברו שהיא חסינה מהאזנות – וביקש הבהרות למידע שבידיו. כאשר חזרו ארצה, מסרו פישר ודוד את המעטפה לעדת המדינה, שהחביאה אותה בגינת ביתה. בהמשך אותו חודש התקיימה פגישת תדרוך נוספת.

מלכה הודיע לפישר שביטון ייעצר ב-7.5.14, ובעקבות זאת הנחה פישר את עדת המדינה: "יש למצוא בעיה בלב ולאשפז כי ברביעי בבוקר הוא מקבל דפיקות בדלת". ואכן, ביטון התאשפז שעות אחדות לפני מעצרו המתוכנן, ולכן נדחה כל גל המעצרים. מלכה הודיע לפישר על הדחייה ל-20.5.14, ופישר הלין את ביטון בביתו בלילה שלפני כן – שם נעצר.

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה בגילוי בהפרת חובה, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט; דוד וביטון מואשמים בקבלת נכסים שהושגו בפשע ובשיבוש מהלכי משפט; מלכה מואשם בהוצאת מסמך ממשמורת; ופישר – בקבלת נכסים שהושגו בפשע.

פרשת האחים נחמיאס
שילמו 50,000 דולר [צילום: פלאש 90]

האחים אביב ויוסף נחמיאס, בעליה של חברת הבנייה ת.ע.ן, נחשדו בשנת 2012 במעורבות בפרשת רחבת היקף של שימוש בחשבוניות פיקטיביות. מלכה היה מעורב בחקירה מטעם היחידה הארצית לחקירות כלכליות, ודיווח לפישר על החקירה ועל המעבר הצפוי לשלב הגלוי שלה בו ייעצרו נחמיאס. השניים סיכמו, כי פישר יפעל לשכנע את נחמיאס לשכור את שירותיו, ומלכה סיפק לו מידע בעזרתו יוכל להרשים אותם בבקיאותו.

פישר נפגש עם נחמיאס, סיפר להם על המעצרים הצפויים והציע שיוסף יימלט מהארץ – כפי שאכן עשה. האחים שילמו לו 50,000 דולר, פישר נתן 5,000 דולר לעדת המדינה וביתרה התחלק בשווה עם מלכה. פישר גם אמר למלכה, כי הוא צפוי לקבל מנחמיאס 50,000 דולר נוספים לאחר שיציג בפניהם מצג שווא כאילו הצליח למנוע את הקפאת חשבונותיהם – למרות שידע ממלכה שאין כוונה לעשות זאת. בהמשך הצליח מלכה לשכנע את חוקרי רשות המיסים שלא לעצור את אביב, וזאת לבקשתו של פישר, אשר מצידו טס לחו"ל ותדרך שם את השניים.

מלכה הכין את הפרק הפלילי בכתב האישום בחקירת החשבוניות הפיקטיביות, שם לב שחברת ת.ע.ן אינה נכללת בו והדליף זאת לפישר – שדרש מנחמיאס 200,000 דולר, בנימוק שהצליח להוציא את החברה מכתב האישום. בפועל הם שילמו 600,000 שקל, כאשר עדת המדינה קיבלה שוב 10%, ופישר ומלכה התחלקו ביתרה.

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה בקבלת שוחד, גילוי בהפרת חובה, שיבוש מהלכי משפט, קבלת נכסים שהושגו בעוון, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות והלבנת הון. נחמיאס מואשמים במתן שוחד ובשיבוש מהלכי משפט.

פרשת שי ברס
730,000 שקל מנתיבי ישראל [צילום: פלאש 90]

בינואר 2013 סיפר מלכה לפישר על ביקורת פנימית בחברת נתיבי ישראל בדבר תשלומים חריגים לקבלנים שאישר המנכ"ל דאז, שי ברס. פישר הזמין את ברס, סיפר לו בכזב שיש נגדו חקירת משטרה והאזנות סתר והבטיח שיוכל לנצל את קשריו במשטרה כדי לסייע לו. בהמשך הציג פישר לברס רשימה של 15 נושאי חקירה המתנהלת כביכול נגדו, באומרו שמדובר במסמך מקורי שהגיע מלהב 433. פישר הבטיח לברס, כי תמורת תשלום יוכל להביא לכך שהחקירה תיסגר.

כתימוכין לדבריו אמר פישר לברס, כי אם יביט סביבו – יבחין ברכב מסוג מאזדה העוקב אחריו. פישר שכר מכונית כזו והורה לעדת המדינה לנהוג בה בסביבתו של ברס, התקשר אליו והפנה את תשומת ליבו אליה. ברס שילם לפישר 77,000 אירו; עדת המדינה קיבלה 5,000 אירו, ופישר ומלכה התחלקו ביתר.

כאשר אכן נפתחה חקירה סמויה נגד ברס, עדכן מלכה את פישר ואף הדליף לו מידע סודי מתוכה. יום לפני מעצרו הראשון, ביולי שעבר, הנחה פישר את עדת המדינה להוציא מברס סכום גדול תמורת מידע זה. קודם לכן, דאג ברס שנתיבי ישראל תשכור את שירותיו של פישר והוא קיבל מהחברה 730,000 שקל.

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה בקבלת שוחד, גילוי בהפרת חובה, שיבוש מהלכי משפט, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. ברס מואשם במתן שוחד ובשיבוש מהלכי משפט. מלכה מואשם גם בהוצאת מסמך ממשמורת, ופישר – בקבלת נכס שהושג בפשע.

פרשת אלון חסן
מזוודה מחוקרי מח"ש [צילום: פלאש 90]

בסוף 2013 או בתחילת 2014 דיווח מלכה לפישר על החקירה נגד אלון חסן, שהיה אז יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד. זמן קצר לאחר מכן מונה מלכה לראש צוות החקירה, והודיע מראש לפישר ששתיים מן הפרשיות ייסגרו על-פי המלצתו. פישר זימן את חסן והבטיח לו:: "הגענו למאני טיים, אפשר לגמור את הסיפור הזה ואם אתה משלם כסף, אני הורג את הסיפור הזה, ואם אתה מחליט שלא, אז נתמודד לבד". מלכה הודיע לפישר על מעצרו הצפוי של חסן, ופישר עדכן את חסן. לאחר שחרורו אמר לו פישר, שאם היה שומע לעצתו – לא היה נעצר.

ביוני 2014 אמר פישר לחסן, כי אם יעביר לו 150,000 דולר – ידאג לסגירת שתיים מהחקירות נגדו; היו אלו החקירות שפישר כבר ידע ממלכה שייסגרו. פישר הזהיר את חסן לבל ידבר עם איש על כך: "תקשיב, תקשיב, אני מדבר איתם... לא, אני לא מפחד בקטע של הסתבכות... הם אתה ואני זה אותו דבר, כולנו אוכלים חרא אם אחד נהיה מטומטם. כולם הולכים לבית הסוהר ולהרבה שנים". לאחר פגישה זו פנה חסן למח"ש ועדכן את החוקרים.

כעבור עשרה ימים נפגשו שוב פישר וחסן, ופישר שב על אזהרתו: "יש לי בקשה – מה שאני איתך, אני איתך. אין לנו לא האישה שלך, לא אבא... זה שייך לחיים של הילדים שלי... זה בינך לביני עד שנמות, עד שנעמוד על הקבר האחד של השני... בעוד חמש שנים... החבר הכי טוב שלך מסתבך, אתה לא אומר לו 'בוא נלך לרונאל, הוא יוציא אותך מזה'... שום דבר, לא עוזר לאף בן אדם, לא רוצה. אני אבחר למי אני רוצה לעזור". שבוע מאוחר יותר נתן חסן לפישר מזוודה שהכינו חוקרי מח"ש ובה 100,000 שקל, ובעקבות זאת נעצר פישר.

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה בקבלת שוחד, שיבוש מהלכי משפט, גילוי בהפרת חובה, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.


פרשת אילון מכלוף

פישר ייצג את אילון מכלוף, בעליה של מטמנת אשפה באשקלון, בעת שהתנהלה נגדו חקירה סמויה בלהב 433. בסוף 2013 הדליף מלכה לפישר את תאריך המעבר לחקירה גלויה ומעצרו של מכלוף, ופישר אמר למכלוף שאפשר לסגור את התיק תמורת תשלום לגורם בלהב 433. מכלוף נתן לפישר 5,000 שקל במזומן שהיו ברשותו, ופישר הדריך אותו שלא לישון בביתו בלילה שלפני יום המעצר המתוכנן.

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה בקבלת שוחד, שיבוש מהלכי משפט, גילוי בהפרת חובה, מרמה והפרת אמונים.

פרשת קובי כחלון
דחה את ההצעה [צילום: פלאש 90]

בשנת 2012 היה מלכה הממונה על חקירת חשדות לשימוש במסמכים מזויפים לצורך קבלת היתר בנייה. קובי כחלון היה אז יו"ר הוועדה המקומית בירושלים והוא נחקר בפרשה. מלכה סיפר על כך לפישר, שביקש מביטון לשוחח עם כחלון. הלה דיווח לכחלון על חקירתו הצפויה, והציע לו לשלם עשרות אלפי דולרים תמורת חילוצו מהחקירה – אך כחלון סירב. כאשר הגיע לחקירה בלהב 433, ביקש כחלון לשוחח עם המפקד. מלכה הציג את עצמו ככזה, וכחלון סיפר לו על הצעתו של ביטון.

בפרשת זו מואשמים פישר ומלכה בשיבוש מהלכי משפט, גילוי בהפרת חובה ומרמה והפרת אמונים. ביטון מואשם בשיבוש מהלכי משפט.

פרשת רמי דואני

ביוני 2013 התנהלה בלהב 433 חקירת פרשת רועי בר. עדת המדינה ביקשה לדעת האם רמי דואני, מנכ"ל החברה הכלכלית לראשון לציון, עתיד להיחקר. כאשר השיב מלכה בחיוב, ביקשה ממנו עדת המדינה להקל על דואני, וגם פישר ביקש שלא לסבך את דואני. מלכה השיב, שאין כוונה לחקור את דואני כ"חשוד אמיתי", העביר לעדת המדינה את השאלות המתוכננות, ופישר השתמש בהן כדי לתדרך את דואני לקראת חקירתו.

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה במרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. מלכה מואשם גם בהוצאת מסמך ממשמורת, ופישר – בקבלת נכסים שהושגו בפשע.

פרשת עפר נמרודי
נלחץ מהחקירה [צילום: יח"צ]

בשנת 2013 התבקש עפר נמרודי למסור עדות בחקירת חשדות להימורים, הלבנת הון ועבירות מס, אשר נוהלה בידי להב 433 ורשות המיסים. בסוף אותה שנה הועברה הפרשה לטיפולו של מלכה, והוא סיפר על כך לפישר. לאחר מכן פנה פישר למלכה, אמר לו שנמרודי לחוץ, ומלכה השיב שירגיע אותו משום שאין כוונה לחקור אותו כחשוד. כדי לאמת את דבריו, העביר מלכה לפישר מידע על חקירתו הצפויה של נמרודי, כדי שיוכל להראותו לנמרודי.

בפרשה זו מואשמים מלכה ופישר בשיבוש מהלכי משפט. מלכה מואשם גם בהוצאת מסמך ממשמורת, ופישר – בקבלת נכסים שהושגו בפשע.

פרשת יהושע לובינסקי
פגישה בלטרון [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]

פישר היה משנת 2012 בא-כוחם של יהושע לובינסקי והאגודה החקלאית ראשון לציון, ואף הגיש בשמם תלונה ליחידה לחקירות כלכליות, תוך שהוא מתרברב בכך שבזכות קשריו נערכת חקירה מקיפה של התלונה. כאשר ביקש לובינסקי לפטר את פישר, התערב מלכה – שטיפל בחקירה – ופעל לשכנע את לובינסקי להימנע מכך, בין היתר בפגישה משולשת במסעדת "אסא" בלטרון. מלכה אמר בכזב, כי יש פעולות שהמשטרה יכולה לבצע רק בעזרת פישר, וכי יש ביניהם יחסי אמון מיוחדים. לאחר שרמז שפיטוריו של פישר יביאו לפגיעה בחקירה, נאלץ לובינסקי להמשיך ולהעסיק אותו.

בפרשה זו מואשמים מלכה ופישר במרמה והפרת אמונים ובקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות.

פרשת זוהר בוצ'ן

בשנת 2013 ניהלה להב חקירה נגד זוהר בוצ'ן, אשר יוצג בידי פישר. לאחר שנעצר בוצ'ן, הודיע מלכה לפישר שלתאו הוכנס מדובב. פישר הגיע לתחנת משטרת ראשון לציון, הזהיר אותו ששותפו לתא הוא מדובב ובעקבות זאת אמר בוצ'ן למדובב שדבריו הקודמים היו "רק סיפורים".

בפרשה זו מואשמים פישר ומלכה בשיבוש מהלכי משפט ובמרמה והפרת אמונים.

פרשת הפגישה הלילית
להבריח את העדה [צילום: איציק וולף]

באפריל השנה הצליחה מח"ש לחדור לטלפון הסלולריים של פישר ועדת המדינה, ובית המשפט הנחה את החוקרים כיצד לטפל בתוכן המכשירים. בשל תקלה נשלחה ההחלטה, שניתנה בדלתיים סגורות, לבאי-כוחה של עדת המדינה. בעקבות זאת, נפגשו פישר, דוד ועורכי דינה של העדה. האחרונה הביעה את רצונה לעזוב את הארץ, והשיחה עסקה בכך.

בהמשך יעצה דוד לעדה: "הקו שלך הוא להיכנס לחדר החקירות ולהתמוטט". דוד הבהירה למשתתפים האחרים, שאם מח"ש הצליחה לחדור למכשירים – התוצאה תהיה הרת אסון עבורם ועונשו של פישר יהיה חמור בהרבה. דוד שוחחה טלפונית עם מלכה והנחתה אותו שלא להגיע לפגישה, מחשש שהוא נתון למעקב.

בפרשה זו מואשמים פישר, מלכה ודוד בשיבוש מהלכי משפט.

תאריך:  14/05/2015   |   עודכן:  14/05/2015
איתמר לוין
+פרשת רונאל פישר: הפגישה הלילית
22:08 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על פי כתב האישום, פישר ודוד דנו באפשרות שעדת המדינה תצא לחו"ל
+פרשת רונאל פישר: זוהר בוצ'ן
22:06 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
פישר קיבל 350,000 דולר במזומן תמורת הבטחתו לסגור את התיקים נגד בוצ'ן וששון חי
+פרשת רונאל פישר: יהושע לובינסקי
22:04 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על פי כתב האישום, אילץ מלכה את לובינסקי להמשיך ולשכור את פישר
+פרשת רונאל פישר: עפר נמרודי
22:02 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על-פי כתב האישום, פישר העביר לנמרודי חומר חסוי כדי להרגיע אותו
([צילום: בוצ´צ´ו])
+פרשת רונאל פישר: רמי דואני
22:00 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
לפי כתב האישום, עדת המדינה ביקשה לוודא שלא ייחקר בפרשת רועי בר
+פרשת רונאל פישר: קובי כחלון
21:52 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על-פי כתב האישום, פישר הציע בעקיפין לכחלון להביא לסגירת התיק נגדו תמורת רבבות דולרים
([צילום: פלאש 90])
+פרשת רונאל פישר: אילון מכלוף
21:50 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על פי כתב האישום, לקוחו של פישר שילם 5,000 שקל לאחר שהובטח לו שניתן לסגור את התיק נגדו
+פרשת רונאל פישר: אלון חסן
21:47 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על-פי כתב האישום, פישר הבטיח לחסן לסגור שתיים מהחקירות נגדו תמורת 150,000 דולר
([צילום: פלאש 90])
+פרשת רונאל פישר: שי ברס
21:44 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על-פי כתב האישום, מנכ"ל נתיבי ישראל לשעבר שילם לפישר תמורת מידע על חקירה-כביכול נגדו
([צילום: מרים אלסטר, פלאש 90])
+פרשת רונאל פישר: האחים נחמיאס
21:42 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על פי כתב האישום, הקבלנים שילמו לפישר מאות אלפי שקלים תמורת מידע
+פרשת רונאל פישר: יאיר ביטון
21:39 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
על-פי כתב האישום: הקבלן הירושלמי קיבל מפישר מידע סודי ותדרוכים לקראת חקירתו
([צילום: הדס פרוש/פלאש 90])
+המשטרה תבדוק החשדות נגד דוד מתקופת הפרקליטות
18:55 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
כפי שנחשף ב-News1 דוד קיבלה מתנות וטובות הנאה מרונאל פישר כאשר שימשה בעשור הקודם כפרקליטת מחוז ת"א
(וינשטיין. הורה לבדוק [צילום: פלאש 90])
+פישר: מה שהמדינה עושה לי זה רצח
18:38 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
משווה את עצמו לאייכמן מבחינת תקופת המעצר  ▪  סניגורו של מלכה: בשלב זה אנו מסכימים שיש ראיות נגדו  ▪  נציגת מח"ש: מלכה הודה ברוב החשדות המיוחסים לו ואילו פישר שותק בחקירה
(מוסק. דחה להכרעה)
+פישר ומלכה מואשמים בשוחד ומרמה;
רות דוד - בשיבוש הליכי החקירה
16:32 14/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
המדינה: מלכה סחר עם פישר במידע מודיעיני רגיש ביותר, והשניים פעלו מתוך תאוות בצע חסרת מעצורים  ▪  כתב האישום עוסק בעשר פרשות של העברת מידע חסוי תמורת שוחד
פישר. מקושר [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
דוד. נכסי פשע [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אורי כרמל / Uri Carmel   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   הלבנת הון   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יוסף נחמיאס   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שי ברס / Shay Baras   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
כל הפרשות, כל האישומים
תגובות  [ 4 ] מוצגות   [ 4 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
NBA24353
14/05/15 20:04
2
טומי
14/05/15 23:00
 
מגיב
15/05/15 01:51
 
קרה
15/05/15 01:55
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
המחלקה לחקירות שוטרים הגישה (יום ה', 14.5.15) לבית המשפט המחוזי בירושלים את כתב האישום בפרשת רונאל פישר. הנאשמים המרכזיים הם פישר, רב-פקד ערן מלכה ועו"ד רות דוד. כמו-כן נאשמים שי ברס, לשעבר מנכ"ל נתיבי ישראל; הקבלן יאיר ביטון; והקבלנים יוסף ואביב נחמיאס.
14/05/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
האם נגע השחיתות המידבק מבית מדרשו של עו"ד רונאל פישר הגיע גם אל המערכת השיפוטית? עולה חשד שכן. על-פי חשיפתו של יואב יצחק [ראה משמאל: "השוחד לרות דוד: תיקי גוצ'י באלפי דולרים"] מסתבר, כי כאשר כיהנה עו"ד רות דוד בתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) נהג רונאל פישר להעניק לה מתנות רבות, בהן תיקים יוקרתיים ויקרים מאוד. כשהעירו לה שאסור לעובד ציבור לקבל מתנות, היא הגיבה כך: זה בסדר. רונאל נותן מתנות גם לשופטים.
13/05/2015  |  עמי דור-און  |   כתבות
המשטרה עומדת לחקור את קשריה של עו"ד רות דוד עם עו"ד רונאל פישר כאשר שימשה פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי) בשנים 2010-2002. כך עולה מהודעתו של המפכ"ל, רב-ניצב יוחנן דנינו (יום ד', 13.5.15), על העברת תיק החקירה מהמחלקה לחקירות שוטרים ליחידה להב 433.
13/05/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
עו"ד רונאל פישר, החשוד בקבלת שוחד, תיווך לשוחד ושיבוש מהלכי משפט במסגרת חקירת מח"ש, נמצא גם על הכוונת של רשות המיסים, בחשד לעבירות מס והלבנת הון.
13/05/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
עו"ד רונאל פישר נהג לשחד את עו"ד רות דוד - כשכיהנה בתפקיד פרקליטת מחוז תל אביב (פלילי), במתנות יקרות-ערך, בין היתר בתיקי גוצ'י מתוצרת איטליה בשווי של אלפי דולרים כל אחד. כך נודע ל-News1. דבר קבלת המתנות נודע לכמה פרקליטות בכירות, אולם מחמת מעמדה של רות דוד ומחשש מפניה הן העדיפו להימנע מדיווח על-כך לפרקליט המדינה או לבכירים בקרב רשויות החקירה.
12/05/2015  |  יואב יצחק  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il