|   15:07:40
דלג
  איתמר לוין  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

קטעים מהעדויות בפרשת רונאל פישר

הכינויים, המעטפה, הפגישות, התדרוכים, הפלאפונים

ידיעות אחרונות חושף חלקים מעדויותיהם של רות דוד, יאיר ביטון, האחים נחמיאס, יורם ברק ועדת המדינה מזכירתו לשעבר של פישר תיארה בפירוט רב את תעשיית המידע הסודי ואת חלקה של דוד בפרשה
19/05/2015  |   איתמר לוין   |   חדשות   |   פרשת רונאל פישר   |   תגובות
שתק בחקירה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]


"הסעודה האחרונה"
"הקו שלך הוא להתמוטט" [יונתן זינדל, פלאש 90]

"המזכירה הציגה דרכון"
"המזכירה ראתה את המסמך ומאוד חששה מהחקירה שהעריכו שתגיע במהרה. היא שתתה וצחקה, שלפה דרכון והציגה אותו כדי להראות שהיא רצינית בכוונתה להיעלם לחו"ל. במהלך המפגש מישהו זרק לה בצחוק 'יאללה, לכי תהיי עדת מדינה', והיא אמרה לרונאל שהיא נעלבה מזה"

רותי אמרה לי, 'את תתנהגי בחקירה כמו שאת יודעת, הקו שלך זה להיכנס לחדר חקירות ולהתמוטט'. הרעיון היה לבזבז את הזמן כדי לא להיעצר. אמרתי שאני נוסעת לחו"ל ואז רותי אמרה לי בחצי צחוק 'את תתמוטטי או משהו כזה ותגמרי את זה'. היא עשתה הכול כדי להרגיע אותי. היא לא עודדה אותי לנסוע לחו"ל, בשלב הזה כבר הייתי אחרי חצי בקבוק וויסקי, הייתי מסודרת בראש".

כך העידה במח"ש ע"י, עדת המדינה בפרשת רונאל פישר. ידיעות אחרונות חושף (יום ג', 19.5.15) קטעים נרחבים מתוך העדויות. לדבריה, רות דוד גם הדריכה את פישר לשתוק בחקירתו, ואמרה לרב-פקד ערן מלכה שאת ע"י צריך להכין לחקירה.

"בשיחת מסדרון אמרתי לה שאני מאוד לחוצה, והיא הרגיעה אותי ואמרה שיכינו אותי. במהלך הפגישה דיברנו כל הזמן על הפלאפונים ועל זה שלא מחקתי הודעות. רותי ידעה שיש לי 'בעיות בפלאפון', שיש שם חומרים בעיתיים ושאם פותחים אני בבעיה", העידה ע"י.

רעייתו של פישר, מיכל, סיפרה על הפגישה שנערכה בחצר ביתם ב-27.4.15, מיד אחרי שהגיע לידיהם המסמך שנשלח בטעות מהמשטרה ובו אישור למחלקה לחקירות שוטרים לעיין בחומרים שנמצאו בפלאפונים של פישר ושל ע"י. בפגישה נכחו פישר, דוד, ע' ועוד כמה עורכי דין מהמשרד, והיא זכתה לכינוי "הסעודה האחרונה".

לדברי מיכל פישר, המצוטטים בידיעות אחרונות, "המזכירה ראתה את המסמך ומאוד חששה מהחקירה שהעריכו שתגיע במהרה. היא שתתה וצחקה, שלפה דרכון והציגה אותו כדי להראות שהיא רצינית בכוונתה להיעלם לחו"ל. במהלך המפגש מישהו זרק לה בצחוק 'יאללה, לכי תהיי עדת מדינה', והיא אמרה לרונאל שהיא נעלבה מזה. מאוחר יותר הבנתי שהיא באמת חתמה על הסכם עד מדינה".



"קברתי את המעטפה"
הביא דיסק-און-קי [יונתן זינדל, פלאש 90]

"המבוגר האחראי"
"היא לא טיפשה. היו מילות קוד: ערן ואני קראנו ליאיר ביטון 'המרוקאי'. שם הקוד של ערן היה 'החבר'. כשאני ורונאל היינו עם עוד אנשים בחדר והוא רצה לומר לי לדבר עם ערן, הוא היה אומר לי 'דברי עם החבר'. גם רותי ידעה שאני קוראת לערן 'החבר'. רותי הייתה המבוגר האחראי בפרשה הזאת"

אחד מעורכי הדין שהשתתפו בפגישה סיפר, כי הם דנו בשאלה אם מדובר בפקס תמים שנשלח למשרד בטעות או שזה תרגיל חקירה: "רות הייתה מאוד נינוחה. היא טענה שאין אפשרות להוציא תוכן מפלאפונים והעריכה שזה תרגיל חקירה. אחרים חלקו על דעתה והעריכו שמח"ש הצליחו לדלות חומרי חקירה מהפלאפונים. מישהו אמר שכל מה שהושג הושג בדרך לא חוקית ולכן לא קביל בבית משפט, כי המדיניות של אפל היא לא לפרוץ לפלאפונים". לדברי עורך הדין, כל הנוכחים היו נינוחים והאמינו ש"אם היה משהו דרמטי כבר היו מעצרים". לדבריו, רק המזכירה שראתה את המסמך "הייתה סהרורית, כל הזמן דיברה בטלפון, נכנסה לבית ויצאה".

דוד אמרה על אותה פגישה: "העניין היה לנסות להבין את ההחלטה. לא הייתה כוונה ל-כיצד נערכים עכשיו. זה ממש לא היה על השולחן. לא דובר על ראיה מסבכת או לא, אלא אם החומרים נפרצו ואם ניתן לעשות בהם שימוש מבחינה משפטית. היו בפגישה עוד עורכי דין".

עוד אמרה ע"י, כי דוד ידעה שמלכה הוא מקור החומר על חקירתו של יאיר ביטון אותו מסרה לו בפגישתם בבודפשט. "היא הכירה את ערן, היא לא טיפשה. היו מילות קוד: ערן ואני קראנו ליאיר ביטון 'המרוקאי'. שם הקוד של ערן היה 'החבר'. כשאני ורונאל היינו עם עוד אנשים בחדר והוא רצה לומר לי לדבר עם ערן, הוא היה אומר לי 'דברי עם החבר'. גם רותי ידעה שאני קוראת לערן 'החבר'. רותי הייתה המבוגר האחראי בפרשה הזאת. בכינוי 'השמן' כונו גם עפר נמרודי וגם אלון חסן".

עוד מצטט ידיעות אחרונות את דבריה של ע"י על גלגוליה של אותה מעטפה: "המעטפה שהכילה חומרים משטרתיים הייתה במקום מחבוא במשרד של רותי בקומה 10 לפני שהיא עברה למשרד של רונאל. היו פעם או פעמיים שהמעטפה הייתה אצל רותי לבד במשרד. אני העליתי את המעטפה לרותי והחזרתי אותה מרותי. המעטפה הזאת כל הזמן הסתובבה בין רונאל, לרותי למקום המחבוא. אני הייתי אחראית על המעטפה כשהיא הייתה אצל רונאל. כשהיא הייתה אצל רותי, היא הייתה אחראית עליה. במעטפה היו חקירות סגורות, שאלות ותשובות, צילומים של צ'קים וטבלאות סליקה בקשר לחקירה של יאיר ביטון.

"בפעם הראשונה שערן הגיע למשרד הוא הביא דיסק-און-קי והדפסנו את החומר בחדר של רונאל. ערן הסביר לנו על הפרשה שיאיר נתן הלוואות ל[עבריין יצחק] אברג'יל. אחר כך יאיר הגיע למשרד ודיברנו. אחרי חצי שנה רותי נכנסה לעניינים והם נסעו לפגוש את ביטון בחו"ל. אחרי כמה ימים הם חזרו ורונאל אמר לי שהמעטפה אצל רותי. בהוראה של רונאל לקחתי מרותי את המעטפה והבאתי אותה לבית שלי כדי שהיא לא תהיה במשרד. קברתי את המעטפה בתוך שקית בחצר במושב. אחרי זה ביקשו ממני להביא את המעטפה כשיאיר הגיע מחו"ל וזומן לחקירה, ואז רותי, רונאל ויאיר ישבו במשרד על המעטפה".

"על גבול הבכי"
חסיון עו"ד-לקוח [צילום: הדס פרוש, פלאש 90]

"ערב עם יין ואוכל"
"כאשר דיברו על כך שהפלאפונים נפרצו, רות נראתה חוששת ומודאגת מאוד. זה לא היה נראה כאילו נפלתי לערב של ישיבת עבודה. זה היה ערב עם יין ואוכל ודיברו על עוד נושאים, פוליטיקה והתבדחויות"

ביטון עצמו סירב לענות על שאלות מרכזיות של חוקרי מח"ש, באומרו שמדובר בחסיון עו"ד-לקוח. כאשר נשאל אם הוא מכיר את מלכה, ענה: "אני חושב שראיתי מישהו עם פרצוף דומה אצל רונאל, אבל אינני זוכר מי בא ומי הלך אצלו. באותו מקרה היה פורום גדול של אנשים, אולי היה על האש אצלו בבית, ואת הפרצוף הזה נראה לי שראיתי, אולי. אני הייתי המנגליסט, ונכנסו אנשים 'שלום שלום' שאת חלקם אני בכלל לא מכיר".

הפסיכיאטר פרופ' יורם ברק, שנחשד שסיפק למלכה אישורים רפואיים מזויפים, העיד שדוד אמרה בפגישה בחצר ביתו של פישר: "אם הפלאפונים ייפרצו יהיה רע וחמור". לדבריו, "כאשר דיברו על כך שהפלאפונים נפרצו, רות נראתה חוששת ומודאגת מאוד. זה לא היה נראה כאילו נפלתי לערב של ישיבת עבודה. זה היה ערב עם יין ואוכל ודיברו על עוד נושאים, פוליטיקה והתבדחויות".

ברק הוסיף, כי פישר "היה מאוד עצוב ומדוכא, כמעט לא דיבר, מה שלא אופייני לו. הוא אמר, שהוא מבין שאם יוצג חומר מהפלאפונים, זה יעשה נזק מאוד משמעותי. הוא היה שתקן, מכונס, כמעט על גבול הבכי". לדבריו, דוד ופישר הגדירו את הנזק שהפריצה למכשירים תגרום כ"אסון. חמש עד שבע שנים [בכלא]. אלה היו האמירות. היה ברור שרונאל וגם רות משדרים אחד לשני את אותו מסר שלפיו הולך להיות נורא".

ידיעות אחרונות מביא גם קטעים מחקירותיה של דוד. היא הכחישה שהכירה את מלכה וטענה, רק אחרי שחסן נעצר ביולי 2014, הבינה מה הקשר למלכה [שעמד בראש צוות החקירה בעניינו של חסן]. עוד טענה דוד, כי אינה זוכרת את פרטי שיחותיה עם ביטון: "אני לא שוחחתי איתו על חקירה שטרם נולדה. אני רק ידעתי שהוא נחקר בעבר במס הכנסה, גם לגבי העברת כספים לאברג'יל, והוא ראה שם את הפרקליט שלי לשעבר נסים מרום. לא ידעתי על מועד המעצר, לא ידעתי שיש חקירה שעומדת בפתח

"מצייר שנגמרו לי החיים"
"העיק עלי ששיקרתי" [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

"אולי חלק מהעוקץ"
"זה סכום גדול מאוד, אבל כשאנחנו דיברנו איתו הוא תיאר איך תיראה החקירה, הוא הסביר שהמצב חמור מאוד. במקרה של טיפול משפטי לא נכון, התוצאות יהיו חמורות ולכן הוא מבקש שכר טרחה גבוה. יכול להיות שזה חלק מהעוקץ שהוא עשה לנו, אומר 'תראו יהיה לכם ככה וככה'"

דוד נשאלה אם ניתן לקבל מידע מחקירה סמויה באופן חוקי, ומשיבה: "לא שאני מכירה". החוקר: "את מאשרת שקיבלת מרונאל מידע שהושג לא כדין?". דוד: "קיבלתי ממנו מידע על חקירה סמויה". בהמשך נשברת דוד, מתייעצת עם עורך דינה, שבה לחקירה ואומרת: "לגבי יאיר ביטון - לא סיפרתי הכל". דוד גם הכחישה שביימה את ההתעלפות בפתח בית משפט השלום בירושלים לפני הדיון בהארכת מעצרה. לדבריה, "מה שהעיק עלי מאוד זה ששיקרתי ולא סיפרתי את האמת בחקירה, וזה הטריף אותי, וזו הסיבה שפשוט קרסתי. אני לא יכולה לעמוד בזה יותר ואני מספרת לכם כל דבר שאני יודעת. אני חושבת שפעם אחת רונאל אמר לי משהו כמו 'אם יאיר היה משלם כל החקירה הזו הייתה עפה'".

הקבלן אביב נחמיאס, שהוא ואחיו יוסי מואשמים בתשלום פישר תמורת סגירת התיק נגדם, אישר ששילם לפישר 150,000 שקל. "מהדבר הזה רונאל עשה 'טררם'", סיפר. "קיבלתי זימון לחקירה ודיברתי עם רונאל. הוא אמר לי שזה חמור ודרש סכום גבוה". הוא העיד, כי אחרי הפגישה הראשונה פישר דרש 100,000 שקלים נוספים.

האחים נחמיאס טענו, מצטט ידיעות אחרונות, שפישר עקץ אותם. יוסי אמר: "הוא עקץ אותי בזה שהפחיד אותי במשמעויות של החקירה. הוא סיפר לי סיפורי הפחדות שסוף העולם מגיע. בסיטואציה שהייתי בה, כל קנה קש רעוע שהוא היה זורק - אז אמרתי שהוא עורך דין גדול". האחים הכחישו בכל תוקף כי שילמו שוחד לפישר בתמורה למידע שמסר להם.

אביב נחמיאס טען: "זה סכום גדול מאוד, אבל כשאנחנו דיברנו איתו הוא תיאר איך תיראה החקירה, הוא הסביר שהמצב חמור מאוד. במקרה של טיפול משפטי לא נכון, התוצאות יהיו חמורות ולכן הוא מבקש שכר טירחה גבוה. יכול להיות שזה חלק מהעוקץ שהוא עשה לנו, אומר 'תראו יהיה לכם ככה וככה', והיה לנו את הפרויקט של הרכבת ועוד פרויקטים אחרים, אז 150,000 נראה הרבה כסף אבל זה משהו שיכולנו לעמוד בו.

"אני אסביר את השיטה של רונאל פישר - בנאדם עם קסם מפה ועד אינסוף. יכולת ורבלית מדהימה למרות הגמגום. אולי אפילו מנצל את הגמגום כמשהו תמים ויפה, יכולת משחק. יושב אצלו מישהו, אני, ויש לנו אינטרסים משותפים. אני בא אליו עם הזימון של 'יהלום', והוא מצייר לי שנגמרו לי החיים".

תאריך:  19/05/2015   |   עודכן:  19/05/2015
איתמר לוין
+מלכה ימסור "עדות ניקיון" שמפלילה קצינים
בכירים ובהם את אפרים ברכה וברונו שטיין
17:29 19/05/15  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה
בפגישה שהתקיימה הסכימו באי-כוחו של מלכה וראשי מח"ש: מלכה יגלה את כל הידוע לו על העבירות שביצעו קציני משטרה בכירים, ובהם: תנ"צ אפרים ברכה וברונו שטיין  ▪  אם תאומת עדותו גם בבדיקת פוליגרף, הוא יזכה להקלות משמעותיות  ▪  בפרשה מעורבים גורמים נוספים מרשויות חקירה אחרות
מלכה. יחשוף מידע מפליל [צילום: מרים אלסטר, פלאש 90]
ברכה. מידע מפליל? [צילום: מן הטלוויזיה]
+ביהמ"ש: לבחון חלופות מעצר לפישר ומלכה
11:20 19/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
השופט כרמי מוסק: עילות המעצר בגין מסוכנות ושיבוש "קמות במלוא עוצמתן", אך החוק מחייב לבחון חלופות מעצר לפני החלטה על מעצר עד תום ההליכים
(מוסק. "מקעקעת יסודות איתנים")
+מטייחים ומבלפים
08:56 19/05/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הפרקליטות יוצרת את הרושם, כאילו החשד לתשלום שוחד בידי פישר לדוד הגיע אליה רק לאחרונה - בעוד שהמידע מצוי בידי ניצן לפחות חצי שנה  ▪  את הפרשה הזאת צריך לחקור צוות נטול ניגודי עניינים בראשותו של שופט חוקר
(שי ניצן. טיוח [צילום: איציק וולף])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אביב נחמיאס / Aviv Nahmias   אורי כרמל / Uri Carmel   אילון מכלוף / Eylon  Machluf   איתן פלג / Eitan Peleg   אלון חסן / Alon  Hassan   אסף גולן / Assaf Golan   ברונו שטיין / Bruno Shtein   ג'ויה סקפה-שפירא / Joya SKAPPA-SHAPIRO    דב גלעד כהן / Dov Gilad  Choen   זוהר בוצ'ן / Zohar Botchen   חגית מאק-קלמנוביץ / Hagit  Mack-Kalmanovich   יאיר ביטון / Yair Biton   יאיר  גולן / Yair Golan   ידיעות אחרונות בע"מ / .Yediot Ahronot ltd   יוסף נחמיאס / Yossef Nahmiass   יורם ברק / Yoram Barak   יעקב וינרוט / Yaakov Weinroth   יצחק רוכברגר / Yitzhak  Rochberger   ירון בארי / Yaron Be'eri   ליאורה נהון / Liora Nahon    ליזי שובל-בר / lizzy  shoval Bar   משה סובל / Moshe Sobel   משה סעדה / Moshe Saadda   נועם עוזיאל / Noam Uziel   נחשון שוחט / Nahshon Shohat   נסים מרום / Nissim Marom   ע"י   עדי כרמלי / Adi Carmeli   עופר ברטל / Ofer Bartal   עפר נמרודי / Ofer Nimrodi   ערן מלכה / Eran  Malka   קובי כחלון / kobe kahlon   קרן אלטמן / Keren Altman   רון שפירא / Ron Shapira   רונאל פישר / Ronel Fiaher   רונן יצחק / Ronen Yitzhak   רועי בר / Roee Bar   רות דוד / Ruth David-Blum   רמי דואני / Rami Douani   שי ברס / Shay Baras   ששון חי / Sasson Hay 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הכינויים, המעטפה, הפגישות, התדרוכים, הפלאפונים
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ניקי
19/05/15 14:07
2
על הרשימה
19/05/15 16:44
3
דורין אלן בל-דותן
19/05/15 16:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  פרשת רונאל פישר
"ישיבה זו התקיימה בעקבות פניות שהתקבלו אצל גורמים שונים בנושא זה", הסביר (14.5.15) דובר משרד המשפטים את הדיון שכינס שי ניצן בנוגע לחשדות כלפי רות דוד המתייחסים לתקופה בה שימשה כפרקליטת מחוז תל אביב (פלילי). הרושם הברור שנוצר הוא, שמדובר בפניות חדשות, במשהו שהחוקרים לא ידעו כאשר עצרו את דוד בתחילת החודש.
19/05/2015  |  איתמר לוין  |   מאמרים
דומה בעיניי שאך לפני זמן קצר ברכתי על תחילתה של שנת המשפט, שזה עתה מסתיימת. לעיתים נראה לי כי פרק הזמן שבין תחילת שנה וסיומה מתקצר משנה לשנה, בעוד היעדים, המשימות והמטרות אותם אנו מציבים לעצמנו הולכים ומתארכים.
18/05/2015  |  יהודה וינשטיין  |   נאומים
"לא העליתי על דעתי, שבמהלך כהונתי אדרש להעמיד לדין אדם ששימש כפרקליט מחוז", אומר (יום ב', 18.5.15) היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, בכנס לשכת עורכי הדין, בהתייחסו לעו"ד רות דוד. "גם אנוכי, שראיתי כמעט הכל, נתקפתי בתחושה קשה של זעזוע ותדהמה", אם כי לדבריו - עובדות אלו מלמדות על האמון הרב שיש לציבור בפרקליטות.
18/05/2015  |  איתמר לוין  |   חדשות
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - אזעקה, חסרה חוליה, רשלנות, אינו מעודכן ואין איתות חודש טוב
18/05/2015  |  אביתר בן-צדף  |   מאמרים
לאחרונה התעוררו מספר פרשיות שחיתות הנגועות בפלילים במערכת אכיפת החוק. מערכת זו כוללת בין השאר את המשטרה, בתי המשפט, פרקליטות המדינה ועוד. מבלי לגעת בפרשיות עצמן המשתרעות מהטרדות מיניות (שופט בית משפט מחוזי ומועמד לעליון) שיבוש הליכי משפט מסירת מידע חסוי ועדין (ניצב במשטרה, רפ"ק ועוד)ושתוף של פרקליטת מחוז לשעבר בתווך לשוחד, שהן חמורות בעצמן יש כאן בעיה עם כללי האתיקה.
18/05/2015  |  שמעון זיו  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
בעז שפירא
בעז שפירא
איזה מוח חולני יכול להעלות בדעתו לדאוג לתנאי הכליאה של המפלצות? איזה לב אטום ו/או ערל יכול להתעניין בגורלם של הראויים למות בייסורים כעונש על מעשיהם?
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
אלי אלון
אלי אלון
כשלושה שבועות לאחר סיום מלחמת ששת הימים, הסתערו עשרות תושבים ערבים מרצועת עזה על מחנה מחסני האספקה והמזון שהיה שייך לכוח האו"ם
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
מצער, שכבר מעל לחצי שנה שכחו השרים בממשלת ישראל את המחויבות הגדולה שיש לנו כעם יהודי למימוש המצווה של פדיון שבויים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il