ההכנסות חברת האופנה קסטרו לתקופה של 3 חודשים שהסתיימה במרס 2015 הסתכמו בכ-217.8 מיליון שקל, לעומת כ-197.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-10.16%. כך עולה (יום ה', 21.5.15) מפרסום דוחותיה הרבעוניים.
הגידול בהכנסות ברבעון נובע מפתיחת חנויות חדשות והגדלת שטחי מסחר בחנויות קיימות.
תוצאות הרבעון הושפעו לטובה מחג הפסח, אשר רוב המכירות לקראתו חלו השנה ברבעון הראשון, לעומת הרבעון השני בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי מניות החברה עמד על כ-5.1 מיליון שקל לעומת כ-2.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי הסתכם בכ-120.9 מיליון שקל, לעומת כ-108.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, גידול של כ-11.8%. הרווח הגולמי הושפע, בין היתר, גם מירידה בשיעור ההנחה הממוצעת, אשר קוזזה בחלקה מעלייה בשער הדולר הממוצע בתקופה (של כ-12.8%) ביחס לתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח מפעולות רגילות לרבעון הראשון של שנת 2015 הסתכם בכ-171 אלף שקל לעומת כ-501 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
התשואה השנתית על ההון במונחים שנתיים עלתה ל-5.51%, לעומת כ-2.79% בתקופה המקבילה אשתקד.
גבי רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו, מסר: "קסטרו מסיימת את הרבעון הראשון של שנת 2015 עם גידול דו ספרתי בשורת ההכנסות בתקופה מאתגרת זו. התוצאות הכספיות מצביעות על המשך ישום האסטרטגיה העסקית של החברה אשר כוללת, בין היתר, התרחבות קטגוריית הילדים .יצויין כי נכון למועד הדוח לחברה 78 נקודות מכירה של קו הילדים בכל רחבי
הארץ".