העיתון
מעריב השבוע מבקש (יום ב', 1.6.15) להורות לגוגל לדאוג לכך שחיפוש השם מעריב בעברית ובאנגלית יוביל לאתר שלו ולא לזה של nrg, שהיה בעבר בבעלות מעריב ושייך כעת ל
ישראל היום.
בעתירה נאמר כי ביוני 2014 נתן בית המשפט תוקף של החלטה להסכמה בין העותרת לבין ישראל היום, לפיה כל הזכויות בדומיין
www.maariv.co.il שייכות למעריב ולא לישראל היום. למרות זאת, החיפוש בגוגל ממשיך להוביל ל-nrg, דבר שלטענת מעריב פוגע בו ובזכויותיו.
עוד נאמר כי מדובר בתוצאה בלתי סבירה ובלתי מתקבלת על הדעת, לפיה צרכן המעוניין לצרוך מוצר מסוים ומבקש לעשות שימוש לצורך כך בגוגל, לא מגיע לאתר אותו חיפש אלא לאתר המתחרה. מאידך-גיסא, מי שרכש את הזכויות באותו המוצר ומשקיע ממון רב בשיווקו ובפיתוחו, אינו יכול להגיע לאותו צרכן אלא נאלץ לראות כיצד הצרכן מגיע למתחרהו.
לדברי מעריב השבוע, גוגל דחתה את פניותיו בנימוק שאינה מתערבת בתוצאות החיפוש, מיקום האתרים בהן נקבע באופן אוטומטי והיא אינה מחליטה ידנית מהו הדירוג הראוי. לדברי מעריב, גוגל לא טענה שהיא אינה יכולה מבחינה טכנולוגית להשפיע על פעילות מנוע החיפוש, או שיש סיבה שלא תתערב בתוצאות החיפוש. עוד אומר העיתון, כי הוא נאלץ לרכוש מגוגל בסכומים ניכרים קישור ממומן, על-מנת ששמו אכן יופיע ראשון בעת חיפושו. טרם הוגשה תגובת גוגל.