|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?

אייכלר: מוכן לעמוד מול הביורוקרטיה

ח"כ ישראל אייכלר נבחר לכהן כיו"ר הוועדה לפניות הציבור שלוש מתוך ארבע הישיבות הראשונות יעסקו בתחבורה ציבורית
30/06/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
אייכלר. עם הפנים לאזרח [צילום: יונתן סינדל/פלאש 90]

הוועדה המיוחדת לפניות הציבור התכנסה לראשונה בכנסת ה-20 ובחרה (יום ב', 29.6.15) פה אחד בח"כ ישראל אייכלר מיהדות התורה לכהן כיו"ר הוועדה. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ברך את היו"ר הטרי ואמר: "יש לנו כאן מקרה מאוד מעניין של ועדה שלכאורה חריגה בנוף של הכנסת מכיוון שכל ועדה יש לה סמכויות ברורות וברור על מה היא מפקחת וכאן הרבה תלוי במיומנויות של היו"ר.

"אנחנו מאחלים לך המון הצלחה, כנסת זה לא רק 120 אנשים פוליטיים אלא גם מוסד, וזה לא רק זכותו אלא חובתו לטפל בפניות ציבור והכנסת כמוסד צריכה לתת מענה. אנחנו נצטרך למצוא שיתוף פעולה נכון בין כל הגורמים ושלא יהיה שכרנו בהפסדנו. אם הציבור יראה בכנסת כתובת ומקום שגם פותר בעיות אז התדמית של הכנסת תעלה ונרגיש הרבה יותר טוב מבחינת היחס של הציבור הישראלי למוסד הזה".

היו"ר אייכלר שחשק בראשות הוועדה אמר: "הייחודיות של הוועדה הזו מתבטאת בכך שכולם רצו לסגור אותה. יש סיבה למה לא רוצים אותה כי היא הוועדה היחידה שהיא נציגת האזרח שלא הצליח לקבל את מה שהוא צריך מהביורוקרטיה אל מול השלטון. זה תמצית התפקיד של הכנסת. באופן טבעי, ועדות הכנסת עוסקות עם הזרועה המבצעת ואין לכנסת קשר אישי עם הבוחר. הוועדה היחידה שכל אזרח יכול להתעמת מול הביורוקרטיה זו הוועדה הזו. יהדות התורה מוותרת על דברים חשובים יותר, בשבילנו יו"ר ועדת פניות ציבור חשוב הרבה יותר. עבדות אני נותן לך ולא שררה".

שלוש מתוך ארבע הישיבות הראשונות של הוועדה שנקבעו עוסקות בתחבורה ציבורית, נושא שאייכלר רואה בו חשיבות רבה.

ח"כ אורי מקלב שעמד בעבר בראשות הוועדה: "זאת הוועדה שהיא הכי שנויה במחלוקת וזו גם המעלה שלה. יש המצדדים בה ויש המתנגדים לה וזו מחלוקת מהותית בשאלה מה התפקיד של נבחרי הציבור. יש כאלה שרואים בחברי הכנסת כמו הנהלה של דירקטוריון, אבל אלה המצדדים בה רואים בחברי הכנסת ככאלה שצריכים לפעול למען בוחריה ולא למען נבחריה. הוועדה הזו עשתה הרבה דברים ומי שליווה את הוועדה יודע שמהפכות שקרו במדינה התחילו פה בוועדה. השינוי בסלולר, בביטוח לאומי, תחליפי חלב, חנייה בבתי חולים תחבורה ציבורית ושורה ארוכה של נוסעים".

שר הדתות דוד אזולאי שעמד אף הוא בעבר בראשות הוועדה: "מי שמכיר את הרב אייכלר יודע עד כמה הנושא בנפשו ושהוא האיש הנכון במקום הנכון. אני יכול להעיד שנעשים פה הרבה חסדים עם הרבה אנשים. הוועדה והצוות עושים פה עבודת קודש והגיע הזמן שהוועדה הזו תהפוך לוועדה סטטוטורית".

ח"כ מנחם אליעזר מוזס: "הרב אייכלר הראה לי שיש לו כבר היום 200 פניות ציבור מה שמראה שזו וועדה מאוד חשובה". ח"כ משה גפני ברך את אייכלר ואמר: זה שיש את הוועדה הזו זה כבוד לכנסת ואתה מתאים לעניין הזה. אני מאחל לך הצלחה בתפקיד ותדאג לאנשים שבאמת זקוקים לעזרה".

חבר הוועדה ח"כ אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת: "זו וועדה חשובה ואולי זו אחת הוועדות היחידות בכנסת שאפשר לעבוד בהרמוניה בין קואליציה ואופוזיציה ולא צריך לריב כמו וועדות אחרות. ידינו מושטת לשיתוף פעולה".

חברי הוועדה יהיו חברי הכנסת סופה לנדבר מישראל ביתנו, מנחם אליעזר מוזס מיהדות התורה, אוסאמה סעדי מהרשימה המשותפת, ורועי פולקמן מכולנו. טרם הוחלט על נציגי הליכוד, יש עתיד, ושניים מהמחנה הציוני שטרם החליטה מי יהיו נציגיה.

תאריך:  30/06/2015   |   עודכן:  30/06/2015
עידן יוסף
+מבקר המדינה יפרסם דוח על מתווה הגז
14:06 30/06/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל המשרד: "טיוטת הדוח תפורסם בתוך ימים, והדוח בתוך שבועות, ותהיה בו ביקורת נוקבת"  ▪  שגריר ארה"ב בישראל ניסע לשכנע הח"כים הערבים לתמוך במתווה הממשלה - ללא הצלחה
(מרזל. תמונה חסרה [צילום: יח"צ])
+זנדברג: לבחון כיוונים חדשים ללגליזציה
01:11 30/06/15  |  
חברת הכנסת תמר זנדברג (מרצ) נבחרה לשמש כיושב-ראש הוועדה למאבק בנגע הסמים. עם בחירתה אמרה כי לצד המשך המאבק בסמים הקשים נכון לבחון כיוונים חדשים שיאפשרו לגליזציה ומניעת הפללה של משתמשים. בכוונתה לקיים בוועדה בחינה עניינית מבוססת נתונים במטרה להסיר חסמים ובורות שנקבעו עם השנים.
+"שוק התקשורת המסחרית חייב לעבור טלטלה"
00:52 30/06/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
בדיון בוועדת הכלכלה שעסק בהוצאה לפרסומות בערוצים המסחריים אמר היו"ר איתן כבל: "כל שוק התקשורת המסחרית מתנהל בקריצות והעלמות עין ואסור שזה יימשך - אם צריך נזמין את שר התקשורת שייתן את הדעת על כך"  ▪  המשנה למנכ"ל רשת: פייסבוק ויוטיוב לוקחים חצי מיליארד שקל מתקציב הפרסום
([צילום: פלאש 90])
+שקד: החוק שיחסוך 6,000 תיקים בשנה
00:44 30/06/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק הממשלתית ההוצאה לפועל (תיקון מס' 46), התשע"ה-2015 לפיה יוגדל סכום התביעה על סכום קצוב שניתן לבקש לבצעה בהוצאה לפועל מ-50,000 ל-70,000 שקלים חדשים. כמו-כן מוצעים בה כללים לעניין המצאת בקשה לתביעה על סכום קצוב לנתבע. שרת המשפטים איילת שקד: "אחרי שההצעה הזו תהפוך לחוק היא תחסוך 6,000 תיקים בשנה שבמקום לדון בהם באריכות בבתי משפט, יוכלו לקבל מענה מהיר ופשוט דרך ההוצאה לפועל".
+אושרה הארכת תקופת מבחן למאגר הביומטרי
00:41 30/06/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
יחימוביץ': סיסמה אפשר להחליף, תעודת זהות אפשר לעשות חדשה אבל תווי פנים וטביעת אצבע אי-אפשר לבטל וכשהם במאגר הם לנצח ואי-אפשר לשלוט על זה. אין מדינה שמחזיקה מאגר מפלצתי כזה על תושביה
([צילום: דיגיטל אי-לוק])
+הוארכה הוראת מעבר להסדרת דחיית שירות בני"שים
00:37 30/06/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 19) (תיקון) (הארכת תוקף הוראת מעבר), התשע"ה-2015. התיקון מסדיר את דחיית שירותם ואת שילובם בשירות צבאי ואזרחי של תלמידי הישיבות. בין היתר, החוק קובע כי שר הביטחון יקבע, באישור ועדת החוץ והביטחון, אמות מידה להכרה בישיבות שתלמידיהן יהיו רשאים לדחות את שירותם. כדי לשמור על רצף בהליכי דחיית השירות, נקבעה הוראת מעבר לשנה, ולפיה רשימת הישיבות תמשיך להתבסס על אמות המידה של החוק הקודם ("חוק טל"). ביש עתיד מחו על אישור החוק.
+חובת תיעוד חקירה לא תחול על חקירת חשוד בטחוני
00:35 30/06/15  |  
הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את חוק סדר הדין הפלילי (חקירת חשודים) (תיקון מס' 7) (הארכת תוקף של הוראת שעה לעניין חקירת חשוד בעבירת ביטחון), התשע"ה-2015.תוארך הוראת השעה הקובעת כי החובה לתעד חקירת חשוד בתיעוד חזותי או בתיעוד קולי לא תחול על חקירת חשוד בעבירת ביטחון. תוקפה הכולל של הוראת השעה, לפי ההצעה, יהיה 17 שנים מיום תחילת החוק.
+המחנה הציוני: שיטת הקומבינה בהיחבא נכשלה
00:09 30/06/15  |  
מסיעת המחנה הציוני נמסר: "הערב ממשלת השיתוק של נתניהו נחלה מפלה ושיטת הקומבינה בהיחבא נכשלה. הודעת רה"מ כי מתווה הגז ייחשף לציבור על כל פרטיו היא ניצחון השקיפות הציבורית שהובלנו מול ההסתרה וההפחדה של ביבי. אנו מודים ושמחים על כך ששאר סיעות האופוזיציה נרתמו למאבק שהובילו ראש האופוזיציה, יצחק הרצוג, ויו"ר הסיעה חברת הכנסת מיכאלי ולא נתנו למחטף לעבור".
+נתניהו דחה את ההצבעה על מתווה הגז
23:31 29/06/15  |  עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט לדחות את ההצבעה על העברת סמכויות שר הכלכלה לממשלה. ראש הממשלה הנחה לפרסם את מתווה הסדר הגז לציבור בתוך זמן קצר, מיד עם השלמת הניסוח המשפטי שעליו עמלים בשעות אלה, ולאפשר דיון ציבורי מקיף על כל חלקי המתווה. ראש הממשלה משוכנע שכאשר ייחשף הציבור לכל פרטי ההסדר ולתועלת הרבה הגלומה בו למשק הישראלי ולביטחון הלאומי, תתמוך גם הכנסת בהצעת הממשלה.

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד אזולאי / David Azulai    דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מנחם אליעזר מוזס   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אייכלר: מוכן לעמוד מול הביורוקרטיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הופיע (יום ב', 29.6.15) בפני מליאת ועדת החוץ והביטחון. בפתח סקירתו, ביקש ראש הממשלה להודות לצה"ל וללוחמי חיל הים על פעילותם הלילה לסיכול המשט לרצועת עזה. לדברי נתניהו, מדובר במשט שכל תכליתו צביעות. אין כל צורך בכניסתן של ספינות קטנות לרצועה מאחר שאין כל משבר הומניטרי בעזה. מדינת ישראל הכניסה 1.6 מיליון טון סחורות לרצועה שהם כמעט חצי טון סחורות לכל תושב ברצועה. זה הרבה יותר מכל מה שעשו מדינות אחרות בעולם. אין שום בעיה להכניס סחורות לרצועה דרך המעברים הקרקעיים ובלבד שהם יהיו בפיקוח. פעילי המשט בחרו להתריס בכוונה. במקום זאת ראוי היה אילו היו שטים לסוריה נטבחו עד היום 300 אלף אזרחים. הפעילים בחרו לפעול מול מדינת ישראל שהיא הדמוקרטיה היחידה במזה"ת. האפקט התעמולתי של המשט הוא קטן משמעותית מהמתוכנן משום שהעולם מבין שיש סוגיות משמעותיות יותר על סדר היום.
29/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה (יום ב', 29.5.15 את הצו המאריך את עבודת רשות השידור בשלושה חודשים נוספים. היו"ר איתן כבל הזכיר כי מדובר בהמשך לדיון שקיימה הוועדה בנושא לפני כחודש, ואמר כי כעת מונח על שולחן הוועדה הצו בחתימת שרי התקשורת והאוצר. הוא אף הבהיר כי הכוונה היא לצאת מהדיון עם תשובות ברורות באשר למציאת פתרון למצב ברשות השידור.
29/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
הכנסת תצביע הלילה (ב') על העברת הסמכויות בנושא הגז לממשלה, ובתמיכת ישראל ביתנו נראה כי ההצעה תאושר. כידוע, מתווה הפשרה של רה"מ נתניהו ושר האנרגיה שטייניץ עם חברות הגז קבוצת דלק ונובל אנרג'י עדיין לא פורסם רשמית, כך שחברי הכנסת מצביעים אך ורק בהתבסס על דיווחים שקראו בתקשורת. המתווה עדיין לא גובש סופית וגם שרי הממשלה לא יודעים מהם פרטיו, ולכן השר להגנת הסביבה אבי גבאי התנגד אתמול בהצבעה בממשלה בעניין הגז.
29/06/2015  |  לילך ויסמן  |   חדשות
מלכתחילה אודה ואתוודה, שבמקרה דנן, אני בור ועם הארץ מוחלט. וההוכחה - שמעולם לא הגיע לשמעי דבר קיומו של ח"כ בכנסת ישראל, העונה לשם ירון מזוז. מה גם, שחטאי לא יסולח ופשעי לא יכופר, והוא יתפח ויתעצם פי כמה וכמה, ולו בשל העובדה כי לא ידעתי שהוא מתהדר בתואר אצולתי, מפואר ושלא יסולא בפז: סגן שר הפנים. רק על חטא כזה, שמוכיח קבל עם ועדה ובצורה שאינה משתמעת לשתי פנים, שהנני טירון מובהק ברזי ובנפתולי מקצוע האזרחות, והידע שלי בתחום זה מקומץ, מצומק ומדולדל עד מאוד. בשל כך, אני צריך לקום מיידית ולסור במהרה, לאחת מלשכות האוכלוסין של משרד הפנים ולמסור באשנב דלוח וחצי מזוגג, את תעודת הזהות שבחזקתי, ולהשאיר שם מכתב תודה, שבו אני מביע תודה על זה שניתנה לי ההזדמנות להחזיק בתעודה זו, לפרק זמן עד הגיענו הלום.
29/06/2015  |  קיסר קבהא  |   מאמרים
החוק קובע איסור הפליה בהספקת מוצרים או שירותים ציבוריים מחמת עילות שונות, ובהן גזע, דת, ארץ מוצא ומין.
28/06/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
מנחם רהט
מנחם רהט
כבר יש חרדים מתפכחים אשר מודים בפה מלא שטענות כמו ערך לימוד התורה, תורה מגנא ומצלא, החשש מחילון בצבא וכדומה, אינן מוסריות ומנוגדות לדעת גדולי הדור הקודם, שחייבו גיוסו של כל מי שאינ...
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il