|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
פחד מרופא שיניים: אסטרטגיות להתמודדות

הפתרון של משרד הכלכלה לירידה החדה ביצוא

ועדת הכספים צפויה לזרז אישורה של הצעת חוק שתכליתה הקמת רשות לאומית לחדשנות שתפעל תחת המדען הראשי במשרד הכלכלה ותשמש זרוע ביצועית עבורו הקמת הרשות תאפשר להסיר חסמים ביורוקרטיים ולקצר זמנים במתן הסיוע ליזמים השר דרעי: "היינו נחשונים בחדשנות ויוזמה לפני 20-30 שנה ועתה מדינות רבות עברו אותנו"
20/07/2015  |   עופר וולפסון   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
מאת: עופר וולפסון  |    |  תגובות    כנסת 20    ממשלה 34
דרעי. "מוותר על סמכויות" [צילום: דוברות הכנסת]

ועדת הכספים החלה (יום ב', 20.7.15) לדון בהצעת חוק שתכליתה הקמת רשות לאומית לחדשנות שתפעל תחת המדען הראשי במשרד הכלכלה ותשמש זרוע ביצועית עבורו. בימים הקרובים תמשיך הוועדה לדון בהצעת החוק במטרה לסיים את העבודה עליו על-מנת לאשרו בקריאה שנייה ושלישית עד סוף הכנס הנוכחי.

המדובר ברפורמה באופן שבו יתנהל המדען הראשי מרגע הקמת הרשות ובדרך שבה יוכל לסייע באמצעות תמיכת המדינה, ביזמים ובחברות במשק. הקמת הרשות תאפשר להסיר חסמים ביורוקרטיים ולקצר זמנים במתן הסיוע ליזמים והכל המטרה לעודד יזמות וחדשנות ולהגביר את הצמיחה במשק.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני (יהדות התורה), בירך על הרפורמה ואמר ש"הקמת הרשות עשויה להיות אחד המהלכים החשובים ביותר לעידוד הצמיחה בכלכלה הישראלית. ועדת הכספים בראשותי תקדם כל מהלך שיש בו הסרת ביורוקרטיה ועידוד יזמות וחדשנות עסקית". גפני הודיע שיכניס לנוסח החוק תיקונים על-מנת להגביר את הפיקוח הפרלמנטרי על עבודת הרשות, בין השאר חובת הרשות לדווח לוועדת הכספים אחת לשנה, לגבי יעדי המדיניות שיצאו אל הפועל, אופן מתן ההטבות לחברות וליזמים ובקרת העמידה ביעדים שהוצבו ואפקטיביות מסלולי ההטבה.

שר הכלכלה, אריה מכלוף דרעי, הסביר: "הרפורמה נועדה לאפשר למדען הראשי להגדיל את הכסף שעומד לרשותו לטובת סיוע ליזמים. אני מוותר על סמכויות מתוך רצון לאפשר למדען הראשי להפוך למוסד יעיל הרבה יותר. מקימים תאגיד מבצע, כאשר המדען עצמו והמדיניות יישארו בידי הממשלה. אנחנו במגמה של ירידה בייצוא, היינו נחשונים בחדשנות ויוזמה לפני 20-30 שנה ועתה מדינות רבות עברו אותנו. עלינו למצוא דרכים לפרוץ קדימה בחדשנות. כיום הידיים שלנו קשורות ויש לשחרר את כל החסמים, כך שהמדען יוכל לרוץ קדימה. הרשות תיתן לו כלים להגדיל את הייצוא והצמיחה. תקציב המדען כיום הוא קטן והביקוש לסיוע המדינה גדול מאוד". נוכח החשש שהביעו חלק מחברי הכנסת בעניין העברת עובדים מלשכת המדען הראשי במשרד הכלכלה לרשות הצהיר דרעי, כי "מי שלא ירצה לעבור לרשות, מקומו במשרד מובטח".

מנכ"ל האוצר, שי באב"ד, אמר כי הצמיחה במשק יורדת וצפויה לעמוד רק סביב ה-3% - בעיקר בזכות הצריכה הפרטית ולא בגלל העסקים. "המטרה הינה לעודד את הפיריון והטכנולוגיה, את הייצוא והצמיחה. רשות לאומית לחדשנות שבה למדען הראשי יהיו יותר כלים לעודד צמיחה", אמר באב"ד. "ההיי-טק עודנו מנוע צמיחה מרכזי ומעבר לו ולגז אין לנו הרבה קטרי צמיחה וההשקעה במו"פ היא חלק ממנועי הצמיחה ולכן הבאנו את זה כל-כך מהר. התקציב עדיין של המדינה והתמלוגים עדיין יחזרו לאוצר המדינה".

המדען הראשי, אבי חסון, אמר כי "המטרה לשמר את התחרותיות של ההיי-טק, בעולם שגוברת בו התחרות, לעודד את התחרות גם בסקטורים אחרים, כולל התעשיה המסורתית וגם במגזר הציבורי עצמו. היכולת לעמוד באתגרים באמצעים הקיימים בלתי אפשרית וקצב השינוי הולך וגובר ומחיר הטעות הולך והגדל. לוקח לנו שנתיים ויותר להוציא אל הפועל תוכנית עליה הסכמנו ואנחנו עוד נחשבים יחידה מצטיינת. נדרש ארגז כלים גדול יותר. הלכנו על תאגיד סטטוטורי ולא על חברה ממשלתית".

יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה, אלישע ינאי, המייצג את התעשיות האלקטרוניות, שיבח את המוסד: "המדען הראשי זו אחת ההמצאות החשובות ביותר בכלכלה הישראלית. בחוק החדש, נכנסים נושאים של גיוס הון, שותפות מוגבלת, תרומות ויש הסכמה שבמועצה יהיו נציגי ציבור עם זכות כזו או אחרת של עצירת דברים. רוצים לוודא שאכן כל הכלים שמוצעים בהצעת החוק אכן יהיו אפקטיביים". יו"ר האיגוד הישראלי לתעשיות מתקדמות, יואב שלוש, הביע תמיכה בחוק אף הוא, ודרש שהאיגוד ייכלל במועצות השונות שתשמשנה פלטפורמות לקבלת החלטות.

ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני) דרש להוסיף לחוק אלמנטים של פיקוח ובקרה חיצוניים ופנימיים. "חסרים גורמי בקרה על כספים שכבר ניתנו מהמדינה ואופן הניצול והעמידה ביעדים ובמטרות שנקבעו. אנשי המדען הראשי או המועצה קובעים מדיניות ואיך תדעו שהמדיניות אפקטיבית?! המועצה קובעת את המסלולים אך היא לא מספיקה לפיקוח. נדרש שבחוק יוגדר גוף או גורם שתפקידו לעקוב ולקיים בקרה על אפקטיביות ההטבות שיינתנו לחברות וליזמים. כל מסלולי ההטבה צריכים להיבדק לאורך זמן, על-מנת למנוע הישנות מקרים בהם ניתנה הטבה לחברות, השקעה שכאמור לא הוכיחה עצמה, אך כבר החלו לתת אותה גם לחברות אחרות" אמר רוזנטל.

יו"ר ועדת הכספים גפני הסכים עם דרישתו של רוזנטל ותבע "להקים גוף פנימי שיקיים בקרה רצינית לגבי ההשקעות. זה אנושי לעשות טעויות, למשל אם חשבו שהשקעה במסלול מסוים נכונה ואז התברר שלא ואז במקום להמשיך באותו כיוון הסטת תקציבים לכיוונים חלופיים".

תאריך:  20/07/2015   |   עודכן:  20/07/2015
עופר וולפסון
+כבל מריח תרגיל פוליטי בעניין השידור הציבורי
00:51 21/07/15  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק השידור הציבורי (תיקון), התשע"ה-2015. ההצעה תועבר לוועדת הכנסת שתכריע איזו ועדה תכין את החוק לקריאה שנייה ושלישית. יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ איתן כבל אמר: "אני מבין שמנסים לעשות פה תרגיל פוליטי ולהוציא את החוק מוועדת הכלכלה ששם זה נידון. אתם פותחים פה חזית, יש כללים בתוך הבית הזה, לא יקום ולא יהיה".
+לא יהיו מדבירים ללא רישיון
00:36 21/07/15  |     |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דנה בחוק המדבירים לקראת הכרעה  ▪  לראשונה יוסדר העיסוק בהדברת מזיקים והם יחויבו בהכשרות  ▪  יו"ר הוועדה: האסון שקרה בירושלים מחייב אותנו לפחות לסטאז' שייתן ביטחון לציבור"  ▪  סמנכ"ל המשרד להגנת הסביבה: סטאז' ייצור מצב בעייתי של קרטל חברות הדברה
([צילום: פלאש 90])
+בקריאה ראשונה: סיוע משפטי לנפגעי עבירות מין, בנוגע לחזרת הפוגע לסביבת הנפגע
00:26 21/07/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הסיוע המשפטי (תיקון מס' 14) (סיוע משפטי לנפגעי עבירות מין בהליכים לפי חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה), התשע"ה-2015. מוצע בה לקבוע זכאות לסיוע משפטי לנפגעי עבירות מין בכל הנוגע להליכים לפי חוק מגבלות על חזרתו של עבריין מין לסביבת נפגע העבירה.
+טיבי לבר: במה אתה שונה מירון מזוז?
22:39 20/07/15  |  עידן יוסף
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק העונשין (תיקון מס' 119), התשע"ה-2015, המחמירה את הענישה על משליכי אבנים וחפצים. ח"כ אחמד טיבי תקף את חיילי צה"ל, וחיליק בר שניהל את הדיון אמר: אתה יכול וזה בסדר לבקר את חיילי צה"ל, רק תזכור שבזכותם אתה יכול לקיים את הדיון הזה פה, כמו שהם שומרים עלי הם שומרים גם עליך, בג'ונגל של המזרח התיכון". הדברים עוררו את חמת זעמם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת וממרצ. טיבי אמר: מה ההבדל בין מה שאתה אומר לבין הדברים של ירון מזוז? במהלך הדברים הוצאה ח"כ תמר זנדברג מהדיון לאחר שנקראה לסדר שלוש פעמים.
+60% ממאושפזי הסמים - בגלל סמי פיצוציות
22:26 20/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
במהלך דיון בכנסת ניסה ח"כ מגל שיחה עם ספק כדי להמחיש עד כמה קל לקנות סמי פיצוציות אך המוכר חשד
(מיסטר נייס גאי)
+קול ישראל ברוסית ישדר 24 שעות
22:14 20/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל קול ישראל, שמעון אלקבץ: "לא אאפשר פגיעה בתנאי ההעסקה של העובדים, אך מנגד אין ביכולתי לקלוט ולו עובד חדש נוסף בתנאים הנוכחים"  ▪  נגוסה: רק"ע הוא קולם היחיד של עולים חדשים וקשישים רבים
(אולפן רק"ע בירושלים)
+לא לילדים: מגבלת גיל גם במדיה חדשה?
22:06 20/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מועצת הכבלים והלווין תקיים מיקוד אסדרה ותגבש קוד אתי בשידורי הילדים
(לא כ"כ תמים [צילום: פלאש 90])
+רמו"ט: המאגר הביומטרי מוגן ללא חשש
21:26 20/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ראש מטה הסייבר הלאומי: "גם אם הוא ייפרץ, מרבית המידע שבו לא ייחשף"  ▪  מקלב מציע שרשות הסייבר תפרסם מעת לעת הנחיות לציבור
([צילום: AP])
+דני עטר בראש ועדת העובדים הזרים
19:21 20/07/15  |  עידן יוסף
יו״ר ועדת הפנים דוד אמסלם הקים ועדת משנה לבחינת בעיית העובדים הזרים. בראשות יעמוד ח״כ דני עטר (המחנה הציוני). הוועדה לא תעסוק בנושא המסתננים ובסוגיית העובדים הזרים בתחום הבנייה, שיידונו במליאת ועדת הפנים. עטר הודה על הבחירה בו ואמר כי "סוגיית העובדים הזרים מורכבת ומחייבת רגישות. עלינו לבחון את יחסנו כבני אדם ואת השלכות התופעה על כלל החברה״.
+אלפי אחוזי עלייה ביבוא אופניים חשמליים
18:39 20/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
מחלוקת ניצתה בקרב חברי ועדת הכלכלה ובקרב אנשי מקצוע בשאלת היקף האכיפה של התופעה הגוברת, שכבר הביאה לנפגעים רבים
(ללא אסדרה [צילום: AP])
+הוארך האיסור על יבוא זיקוקים מסוכנים
18:01 20/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
הצו הנוכחי הוארך בוועדת הכלכלה עד אמצע נובמבר  ▪  משרד הכלכלה ביקש הגבלת יבוא לתקופה מצומצמת וטען שגובש נוהל לטפל במכירת הזיקוקים המסוכנים, בעוד שהמשטרה דורשת איסור גורף על היבוא שמסכן לדבריה שוטרים ואזרחים
(המשטרה מבקשת להיערך [צילום: סת ווניג/AP])
+השבוע ייבחרו נציגי הכנסת למינוי השופטים
17:57 20/07/15  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה
הדיל בין נתניהו לליברמן מבטיח שלוועדה למינוי שופטים ייבחרו רוברט אילטוב ונורית קורן
(קורן. משפטנית [צילום: נתי שוחט, פלאש 90])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אבי חסון / Avi Hason   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלישע ינאי   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דוד אזולאי / David Azulai    דוד אמסלם / David Amsalem   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהדות התורה והשבת   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואב שלוש   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מיקי רוזנטל   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי באב"ד / Shai Baabad   שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפתרון של משרד הכלכלה לירידה החדה ביצוא
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
הצעת חוק חדשה אותה מקדמים מספר חברי כנסת מבקשת לחייב את הגופים הציבוריים לעבוד עם דואר אלקטרוני בעת מתן שירות לציבור. הצעת החוק נקבע כי "גוף ציבורי יאפשר לכל אדם המעוניין או הנדרש לפנות אליו בכתב, ובכלל זה להמציא לו מסמכים, לעשות כן באמצעות דואר אלקטרוני". כמו-כן מחייב החוק את הגוף לפרסם בכל אחד מפרסומיו הרשמיים כתובת דואר אלקטרוני שבאמצעותה ניתן להגיש לו פניות או מסמכים.
20/07/2015  |  מירב ארד  |   חדשות
שר הכלכלה, אריה דרעי (ש"ס) הודיע (יום ב', 20.7.15) בוועדת הכספים, כי מינה את יועצו איציק אלרוב, ממובילי "מחאת הקוטג'", לבדוק כיצד נכון יהיה לפעול בעניין הפרסומים על הפערים בין המשקל הנקוב למשקל בפועל על הקוטג' של חברת תנובה.
20/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
הצעת חוק חדשה בנושא פניה למוקד חרום והצלה בקריאת שווא הוגשה לכנסת, נתמכת בוועדת השרים לחקיקה בכפוף להסכמות ותעבור לאישור הכנסת.
20/07/2015  |  יפעת גדות  |   חדשות
ועדת השרים לחקיקה תומכת בהצעת החוק שהגיש ח"כ אורן חזן (ליכוד), מבקשת לעגן בחוק את שמה של המדינה וכן להגן על כבודה באמצעות תיקון החוק באופן דומה להגנה המוענקת לדגל המדינה ולסמל המדינה.
20/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בבית אל התכנסו חברי מועצת מפלגת האיחוד הלאומי לדון (יום א', 19.7.15) בהקפאתה בפועל של הבנייה ובעיקר של התכנון ביהודה, בשומרון ובירושלים, וכן בכוונה להרוס בתים שנבנו שלא כחוק בבית אל. בהודעת סיכום, שיצאה על דעת שני נציגי המפלגה בכנסת, השר אורי אריאל וח"כ בצלאל סמוטריץ', דורשת מועצת האיחוד הלאומי מראשיה, להתחיל ולנקוט עיצומים קואליציוניים במדרג עולה עד לשינוי מדיניות הממשלה.
19/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ממשלה 34  /  מי ומי  
תקציב פנימיות משרד החינוך - משנת 75'  /  מחלקה ראשונה
בקרוב: החמרה משמעותית בעונשם של משליכי אבנים  /  עופר וולפסון
הכנסת דחתה החלטת ועדת לוי בקשר לשכר הח"כים  /  עופר וולפסון
על מהותה של מדינת ישראל  /  רון בריימן
רציפות השלטון - כלל בסיסי בדמוקרטיה  /  שמעון זיו
מה נותר מ"יש עתיד"?  /  אפרים הלפרין
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לאחר 170 ימי המלחמה, לא נסכים עוד שנכדינו ונכדותינו ישלמו בדמים אלה או בדמים אלה את מחיר הטפילות של החרדים
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il