|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

בוטלו פיטורי רופאים ותיקים ללא פנסיה

הרופאים שעלו ממדינות חבר העמים הועסקו בבית חולים לפני כניסתו לתוקף של חוק פנסיית חובה ח"כ לנדבר: אנשים עם תואר שלישי הלכו לטאטא רחובות
28/07/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
בית חולים גליל [צילום: לע"מ]

הוועדה לפניות הציבור דנה (יום ב', 27.7.15) בנושא פיטורי רופאים ותיקים ללא פנסיה מינימלית. מדובר ברופאים שעלו לארץ בשנות התשעים כאשר היו בשנות ה-50 לחייהם, שעברו את גיל הפנסיה אך מעוניינים להמשיך לעבוד. למרות זאת הם פוטרו ללא סיבה נראית לעין. עם תחילת העסקתם, לא היה חוק פנסיית חובה לכל העובדים ולפיכך הם לא צברו זכויות פנסיוניות, מכיוון שהזכויות הפנסיוניות נזקפות החל בשנת 2008.

יו"ר הוועדה ח"כ ישראל אייכלר: "הנושא הזה תמוה מכיוון שיש מחסור ברופאים, בעיקר בפריפריה. השאלה היא מדוע הם פוטרו והאם אפשר לחזור ולהעסיק אותם. עדיין לא קיבלנו תשובה ממשרד הבריאות לפנייתנו. זו לא רק בעיה של אותם רופאים, אלא של דור שלם של עולים, שהגיעו לארץ בגיל מבוגר ועכשיו מגיעים לגיל פרישה, בלי פנסיה ובלי יכולת להתקיים בכבוד. אנו חייבים לחשוב איך האנשים האלה יחיו מאלף חמש מאות שקל".

יוזמת הדיון ח"כ סופה לנדבר (ישראל ביתנו): "העלייה בשנות התשעים הצילה את המדינה והיום המדינה משלמת להם בצורה מאוד לא הוגנת. זו בעיה של כל העלייה, הגיעו אנשים בשנות התשעים והם פחדו כי היו צריכים להביא הביתה פרנסה ולכן הסכימו לכל התנאים. לא יכול להיות שאנשים עם השכלה גבוהה עבדו בתנאים לא תנאים. אנשים משנת 2008 עם חמישים שנות ותק לא צברו ותק שמוכר לצרכי פנסיה. 1,800 ש"ח בחודש, מישהו מסוגל לחיות מזה?

"אנחנו במשך שנים בכנסת בנינו סל הטבות לעולים. האנשים האלה לא מקבלים את ההטבות האלה. הם צריכים לשלם ארנונה ומשכנתה, מאיפה הם ישלמו את זה? אנשים עם תואר שלישי הלכו לטאטא רחובות. במדינת ישראל יש בעיה של עבדים עם תואר שלישי. אני מסתכלת לרופאים האלה בעיניים ומתביישת", דברי לנדבר.

רותי יפרח, מנהלת אדמניסטרטיבית של המרכז הרפואי גליל בנהריה, הודיעה: "לגבי שלושת הרופאים המדוברים, מנהל המחלקה אמר שהוא לא צריך יותר תורני חוץ, מכיוון שיש לו מתמחים. אנחנו פועלים בהתאם להנחיות הנציבות ואנחנו מחויבים לתת את כל מה שמגיע לעובד. עם זאת, ההליך הספציפי במקרה המדובר לא היה תקין ולכן נכון לעכשיו הפיטורים מבוטלים".

ד"ר לאוניד אידלמן, יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל: "יש כמה סוגי רופאים ויש סוג של תורן חוץ שלא עובד על תקן מסודר אלא בא לבצע תורניות. מדובר על כמה מאות רופאים במעמד הזה. המעמד הזה לא היה מוגדר עד 2012 רק אז הגענו להסכם לגבי תורני חוץ. יש שם גם פנסיה שהם צריכים לקבל כמו כולם. הבעיה היא לאלה שלא צברו מספיק שנים כי למעשה הספירה החלה ב-2012.

"הנושא הכי חשוב להם זה הפנסיה, ב-2008 נכנס צו הרחבה שהכניס גם רופאים שלא על תקן מסודר באותו הסכם מ-2008, המדינה התחייבה שתהליך פיטורים יהיה מסודר, ומה שנעשה פה, ללא התראה, ללא שימוע ללא הסכם מסודר זה בניגוד להסכם מ-2012.הבעיה שהרופאים האלה כל כך פחדו שהם לא פנו להסתדרות הרפואית בזמן אמת.

"צריך לעשות שני דברים. להגיע לגיל פרישה גמיש בהסכמה של רופא ומעסיק. אנחנו המדינה היחידה במדינות המפותחות שמספר הרופאים ל-1,000 נפש נמצא בירידה. דבר שני, אנחנו רוצים להקים קרן בסיוע המדינה להשלמת הכנסה לאלה שיוצאים לגמלאות ללא גמלה אמיתית ויש יותר ויותר רופאים כאלה. קחו בחשבון שמי שעלה ארצה בשנות התשעים מעל גיל 40 50 לא הספיק לצבור פנסיה מכובדת".

ד"ר נמרוד רחמינוב, יו"ר ארגון רופאי המדינה: "ש פה החלטה שרירותית של נציבות שירות המדינה שהיא לא רוצה להעסיק רופאים שעברו גיל מסוים. אין שום סיבה לכך, אנחנו זקוקים לעבודה של הרופאים האלה. זה פוגע ברופאים עצמם, בעמיתים שלהם, בבתי החולים ובראש ובראשנה בחולים עצמם".

ח"כ יואל רזבוזוב: "מה שאנחנו שומעים זה באמת אבסורד. כל הסכם שנחתמו נחתמו תחת פחד של עולים חדשים שחששו שלא תהיה להם תעסוקה. צריך לפתוח מחדש את כל החוזים האלה. אנחנו מדברים על משבר הרבה יותר גדול, זו תופעה גדולה וזה הזמן לטפל בה. המשק צמח בעזרת העלייה של שנות ה-90 ועכשיו שהם יוצאים לפנסיה הם מתחת לקו העוני".

יוני דוקן, מנהל אגף בכיר במערכת הבריאות, נציבות שירות המדינה: "זה אולי לא פוליטיקלי קורט להגיד אבל יש גיל שבו אדם צריך לפרוש, וכולנו נגיע לנקודה הזו. אני מסכים שהמצב של הרופאים הללו מבחינת הפנסיה זו בעיה. צריך באמת לדון עם האוצר בפתרונות שאתם מציעים".

הרולד בר, מנהל תחום שכר ויחסי עבודה במשרד הבריאות: "מדובר בסוגיה מעבר לשלושת הרופאים בנהריה. להנהלת משרד הבריאות אין קביעה ברמת ההעסקה של רופא פרטי, הסמכויות נמצאות בניהול המשאב האנושי בהנהלת בתי החולים".

תאריך:  28/07/2015   |   עודכן:  28/07/2015
עידן יוסף
+חוזה סלולרי מסורבל יגרוף קנס
23:11 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
משרד התקשורת בוועדה לפניות הציבור: חברת סלולר שתסגור עסקה בלי הסכם חתום נהיר ופשוט - תיקנס  ▪  יו"ר הוועדה לפניות הציבור: הציבור צריך לדעת שאין "מתנות חינם"
(מוקד שירות של סלקום)
+"המדינה מפקירה גננות חרדיות"
23:03 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
עמותות שמקבלות את תקציבן ממשרד החינוך גוזלות את הגננות החרדיות והמשרד אינו מפקח
([צילום אילוסטרציה: נתי שוחט/פלאש 90])
+אושר "חוק ההתחדשות העירונית" - בשינויים
21:50 28/07/15  |  אלעזר לוין   |   לרשימה המלאה
ועדת הרפורמות של הכנסת אישרה: סמכויות מינהל התכנון עוברות לאוצר רק ל-5 שנים  ▪  לא רק פינוי-בינוי  ▪  ראש עיריית באר שבע ונציג ארגונים חברתיים יהיו חברים במועצה הארצית
(הוגבל כוחו. כחלון [צילום: הדס פרוש / פלאש 90])
+"חוק איקיוטק" אושר בקריאה ראשונה
19:31 28/07/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הגנת הצרכן (תיקון - משלוח התראת תשלום לצרכן), התשע"ה-2015 של ח"כ יואל חסון. מוצע בה לחייב עוסק, לפני שהוא נוקט בהליכים לגביית חוב, לשלוח לצרכן שלא שילם חיוב במועד התראת תשלום הכוללת את שם העוסק, פירוט החוב ואופן חישובו ואסמכתה לביצוע העסקה ולקיום החוב.
+יוגבל שכ"ט של מי שמייצג אדם בפני הביטוח הלאומי
19:30 28/07/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 161), התשע"ה-2015, של ח"כ מיקי רוזנטל. ההצעה נועדה להגביל את השכר של מי שמייצג אדם בפני המוסד לביטוח לאומי וכן כל אדם או גוף אחר שגובה שכר בעד טיפול, לרבות בעד ייעוץ מוקדם להגשת תביעה למוסד. בגין פתיחת תיק התביעה תיקבע הגבלה לשכר בהמשך הליך החקיקה, ובעבור הטיפול בתביעה ניתן יהיה לגבות עד 8% מסך כל התגמולים שיתקבלו בפועל מהמוסד, ולתקופה של עד חמש שנים. עוד מוצע לקבוע כי אם תיפסק קבלת התגמולים, יפסק גם תשלום השכר בעד הטיפול. מוצע לאפשר לשר המשפטים, לאחר התייעצות עם המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, לשנות בצו את השיעורים המרביים האמורים. כמו כן, היה ושילם מבוטח שכר העולה על שיעור השכר המרבי האמור, יהיה המבוטח רשאי לתבוע את החזרת ההפרש.
+סופית: השעיית תקופת ההתיישנות כאשר נתבע מטעה תובע
19:28 28/07/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההתיישנות (תיקון - השעיית מרוץ תקופת ההתיישנות), התשע"ה-2015 של חברות הכנסת מיכל רוזין, זהבה גלאון ותמר זנדברג. לרשימת הנסיבות המצדיקות השעיה של תקופת ההתיישנות בהליכים אזרחיים תיתוסף עילת השעיה נוספת כשהנתבע או מי מטעמו גרמו לעיכוב על ידי הטעיית התובע, הכוללת גם מקרים בהם הנתבע גרם ביודעין לכך שהתובע לא יהיה מודע לעובדות רלוונטיות, או שגרמו לעיכוב על ידי הפעלת כוח נגד התובע, איום עליו או ניצול מצוקתו.
+אושר פטור מהוצאה לפועל לחייב מוגבל באמצעים
19:27 28/07/15  |  
מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק ההוצאה לפועל (תיקון מס' 47 והוראת שעה) (הפטר לחייב מוגבל באמצעים), התשע"ה-2015, של מרב מיכאלי. תיקבע הוראת שעה הכוללת הסדר המסמיך את רשמי ההוצאה לפועל לתת הפטר למי שהוכרז כחייב מוגבל באמצעים ועומד בתנאים המפורטים בהצעה. כמו-כן, ההצעה מפרטת סייגים למתן הפטר והסדרים נוספים, דוגמת אופן הגשת הבקשה למתן הפטר וניהולה, הגשת התנגדויות לבקשה ודיון בהן, אופן ביטול צו הפטר שניתן וקביעת ערעור בזכות לבית משפט השלום על קבלת בקשת הפטר ועל מתן צו הפטר.
+טענות על הממונה להגבלים: מביא לפיטורי מאות
17:57 28/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
בדיון במצב מלון הנסיכה באילת התברר כי כל הגורמים בענף התיירות מתנגדים לעמדת רשות ההגבלים להעביר את המלון לבעלות אחרת  ▪  נציגת הממונה: "לא חושבים שהמלון ייסגר"
(מלון הנסיכה באילת [צילום: עומר שיקלר])
+מעל 20% מהעקורים טרם הגיעו לנחלה
17:46 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מתוך 1,600 משפחות שנעקרו מגוש-קטיף - ל-350 טרם נבנה בית קבע, מסיבות ביורוקרטיות, תקנונים, הליכי תכנון וביזור סמכויות  ▪  יו"ר הוועדה לביקורת המדינה: למדינה חובה מוסרית לסיים את התעללות הזו
([צילום ארכיון: AP])
+התקדמות בדיונים על "החוק הנורווגי"
17:12 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
הן בקואליציה הן באופוזיציה הגישו בקשות לדיון נוסף על ההסתייגויות  ▪  הוועדה הציבורית שקובעת תנאים לחברי כנסת תהיה מוסכמת לאשר תקציב קשר עם הציבור לשרים שהתפטרו
([צילום: פלאש 90])
+ממלא-מקום
16:27 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מה עשה בוז'י במקום להיות ראש ממשלה?
(תיעוד נדיר. ומטושטש)
+מחלוקת: כיצד יוזרמו מים מישראל לממלכת ירדן
16:22 28/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
נציג רשות ניקוז כנרת מציע להזרים עוד מים ישירות לירדן בעוד חברת מקורות מציעה הקמת צינור בעמק הירדן  ▪  ועדה בלתי תלויה תכריע בתוך 60 יום
(שתי חלופות בעלות השפעה מהותית)
+רפורמת התעריפים במטרופולינים תחל בחורף
15:55 28/07/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
האוצר אינו שש להוזיל את תעריפי התחבורה הציבורית והרפורמה בקווים הבינעירוניים עדיין מעוכבת ולא תחל בפברואר 2016  ▪  תכלול ארבעה מטרופולינים
(בעוד חמישה חודשים)
+סופית: פי שניים זמן לדוח מע"מ לעסקים קטנים
14:40 28/07/15  |  עופר וולפסון   |   לרשימה המלאה
הכנסת אישרה התיקון לחוק המסדיר באופן קבוע את ההקלה המאפשרת לעסקים שמחזור עסקותיהם עד 1.5 מיליון שקל בשנה להגיש דוח למע"מ מדי חודשיים במקום בכל חודש
(רשות המיסים. כמות הדוחות תקטן בחצי )
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   ישראל ביתנו   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שקל ושות', משרד עורכי דין / Shekel & Co, Law Office   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בוטלו פיטורי רופאים ותיקים ללא פנסיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שמ
28/07/15 13:59
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
ועדת החוקה, חוק ומשפט של הכנסת דנה (יום ב', 27.7.15) בהצעת "חוק הנורבגי" התיקון לחוק יאפשר לשרים ולסגני שרים להתפטר מהכנסת, ולחזור עם התפטרותם מהממשלה. בשובו לכנסת, ח"כ שהחליף אותו יחדל לכהן כח"כ.
27/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בשורה לקהילת יהודי אתיופיה - משרד הפנים יפעל באופן מיידי להעלאת כ-500 משפחות משארית הקהילה, שבניהן משרתים בצה"ל, כך הכריז (יום ב', 27.7.15) שר הפנים סילבן שלום. זאת, בנוסף לכוונתו להעלאת את כל שארית הקהילה, כ-7,000 איש. שלום אמר זאת בישיבה משותפת של ועדות הקליטה והפנים בכנסת.
27/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
המונח "לשכת המדען הראשי" לא יהיה יותר בשימוש ומעתה אימרו "הרשות הלאומית לחדשנות טכנולוגית".
27/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו) יוצאת (יום ב', 27.7.15) בהאשמה קשה: לדבריה, שר הקליטה זאב אלקין סחט אותה ואיים עליה על-מנת שתחלוק את תקציב הדיור הציבורי עם משרד הקליטה שהוא עומד בראשו.
27/07/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
ועדת הכנסת החליטה (יום ב', 27.7.15) על הקמת ועדה מיוחדת לדיון בהצעת חוק השידור הציבורי (תיקון), בראשות ח"כ צחי הנגבי. להצעה התנגד ח"כ איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה, שתבע כי החוק יידון בוועדת הכלכלה: "אני מתחייב שב-2.9 יונח החוק לקריאה שנייה ושלישית. זה לא הוויכוח אם החוק יעבור או לא. משום מה, התעקש ראש הממשלה ללכת לי על הראש. לא כל דבר אפשר להוציא ממני. פתאטי לומר שאני פועל על-פי אמות מידה פוליטיות. לא הכל קואליציה-אופוזיציה ובעניין הזה הלכתי לגמרי עם הקואליציה. לקחנו את רשות השידור מהמקום הפוליטי וניסינו להביא למקום לא פוליטי ואתם מחזירים את זה בכוח למקום הפוליטי".
27/07/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי  
סמוטריץ': דינה זילבר הפרה נאמנות  /  עידן יוסף
סיור בנגב: בעלי ת"ז כחולות ללא אזרחות  /  עידן יוסף
כצפוי: קורן ואילטוב בוועדה למינוי שופטים  /  איתמר לוין
מיהו אופוזיציונר?  /  יהונתן קלינגר
מבקש שלום לירושלים  /  מתאו רנצי
דלק התקווה  /  יצחק הרצוג
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
האירוע היה משהו ומישהו, נכון יותר מי שהם, שאני מלווה במשך עשרות שנים    היו שם כל המי ומי מבין מקימיי הטלוויזיה הישראלית ומעצביה בשעתה היפה
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הרבה זמן כבר לא חוויתי פער גדול כל כך בין המציאות לסיקור המעוות שלה בתקשורת הישראלית    צר לי לקלקל למחרחרי הריב והמחלוקת, אבל מה לעשות, פשוט הייתי שם וזה היה הרבה פחות דרמטי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il