s1 רון גזית, רוטנברג ושות', משרד עורכי דין
   |   15:07:40
דלג
רון גזית, רוטנברג ושות', משרד עורכי דין  / Ron Gazit, Rotenberg, Kutner & Co, Law Office 
משרד רון גזית, רוטנברג ושות' נוסד בשנת 1986. המשרד מונה 21 עורכי דין, בהם חמישה שותפים - רון גזית, בנימין רוטנברג , אייל שגיא, ירון רייטר ואמיר עמר.
דוא"ל - sec210@rgr.co.il
אתר   - rgr.co.il
שותפים / מנהלי פירמה: גזית רון , רוטנברג בנימין , עורכי דין נוספים
למסמך המלא
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
אישים ופירמות בחדשות  /  נושאים בחדשות
 יואב יצחק  יאשיהו יוסף פינטו  אורי יהודה אריאל  האחים פריניאן   עופרת יצוקה   יצחק תשובה  שאול מופז  ראובן ריבלין  משרד התחבורה   אורי בר-לב  יאיר לפיד  שמעון פרס  מני מזוז  רשות השידור   מבקר המדינה   ציפי לבני (שפיצר)  אהוד ברק  דוד בן-גוריון  דורית ביניש

 סדום ועמורה  פרשת הנגבי  אקטיביזם שיפוטי  מגזינים  פרשת ליברמן  פרשת הולילנד  שיפוט מהיר  הגרעין האירני  שפעת החזירים
רון גזית, רוטנברג ושות', משרד עורכי דין  / Ron Gazit, Rotenberg, Kutner & Co, Law Office 
●  רשימות    ●  פרופיל    ●  פורום    ●  מסמכים
רון גזית, רוטנברג ושות', משרד עורכי דין
Ron Gazit, Rotenberg, Kutner & Co, Law Office

שפות: אנגלית, עברית  


צור קשר: sec210@rgr.co.il   |   אתר: rgrlaw.co.il
טלפון: 03-5667979     |   פקס: 03-5667778  
כתובת: שד' רוטשילד 46 תל אביב 66883
- תאריך עידכון: 15/09/2011 09:31:51

שותפי/מנהלי הפירמה
גזית רון
Gazit Ron
שותף בכיר
רון גזית, יליד 1951.

בוגר תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת תל-אביב (1976).

התמחה במשרד עורכי הדין כספי ושות'. עד 1986 היה שותף במשרד ישראל קנטור ושות'. ב- 1986 השתתף בהקמת משרד זה.

בין התיקים המרכזיים בהם טיפל: רכישת השליטה בבנק המזרחי (ייצג את קבוצת פיינברג-ורטהיים); יזום והקמת חברת שידורי קשת; עיסקות תוכנה למחשוב בזק, תנובה, בנק טפחות, הבורסה לניירות ערך, הבנק לפיתוח התעשייה ובנק המזרחי; עתירה לבג"צ לביטול מכרז להקמת ערוץ טלוויזיה דובר ערבית; עתירה לבג"צ לביטול החלטת הממונה על ההגבלים העסקיים בקשר להסדרת שוק הדלקים בישראל; עתירה לבג"צ נגד הממונה, אשר הביאה להכרזת פעילות זכייניות הטלוויזיה בכבלים כהגבל עסקי; עתירה לבג"צ נגד משרד התקשורת לביטול הרשיון לטלוויזיה בכבלים לפי צפייה (P.P.V.); ייצוג אי.די.בי בפני הממונה על ההגבלים העסקיים; ייצוג חברת פרטנר בהליך שימוע בפני וועדת המכרזים של משרד התקשורת.

עו"ד רון גזית משמש סניגור צבאי בשירותו הצבאי. התיקים העיקריים בהם הופיע בתפקיד זה: ועדת החקירה לטבח במערת המכפלה, אסון המסוקים, אסון ההתייבשות בסיירת מטכ"ל ועוד; משמש כיום כיושב ראש ועדת המיחשוב של לשכת עורכי הדין.


רוטנברג בנימין
Rotenberg Benjamin
שותף
בנימין רוטנברג, יליד 1960.

בוגר תואר ראשון במשפטים בהצטיינות באוניברסיטה העברית בירושלים (1985). בוגר תואר שני במשפטים בהצטיינות, האוניברסיטה העברית בירושלים (1987). התמחה בבית המשפט העליון אצל השופט אליעזר גולדברג ובמשרד עורכי הדין ישראל קנטור ושות'. שותף במשרד מ - 1990. בשנים 1987-1991 שימש עוזר הוראה בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים בתחום סדר הדין האזרחי.

התיקים המרכזיים בהם טיפל: ייעוץ משפטי כולל וליווי של הקמת מבשלות בירה לייצור בירה טובורג וקרלסברג; הכנת המכרז של חברת פרטנר - המפעיל הסלולרי השלישי; הסכמים עם מוסדות בנקאיים בינלאומיים ומקומיים למימון רכישת בנק המזרחי ולמימון הקמת מפעלים ומבני תעשייה בישראל ובמזרח אירופה; הסכמים לקבלת זיכיון לייצור שיווק והפצה של מותגים בינלאומיים; הסכמים להקמת מרכזי תעשיה במקומות שונים בארץ (הוד השרון, חיפה ואילת); ייצוג אי.די.בי. בפני הממונה על הגבלים עסקיים; ייצוג חברת קוקה קולה ישראל ברכישת חברת "נביעות" וברכישת זכויות באגודה השיתופית "פריגת"; מטפל בהקמת תאגיד המיחזור המשותף ליצרני משקאות קלים ורשתות השיווק.

עורכי דין נוספים

אייל שגיא, יליד 1966. דובר עברית, אנגלית, צרפתית, גרמנית והולנדית.

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים (1991) ובעל תואר שני במשפטים מ London School of Economic and Political Science (1992). חבר לשכת עורכי הדין משנת 1994, לאחר התמחות במשרד משנת 1992.
עבד בסניף בריסל של משרד עורכי הדין האמריקאי Covington & Burling בשנים 1995 ו-1996. לאחר חזרתו לישראל ולעבודתו במשרד, היה מופקד על צוות של עורכי דין שהשתתף בהכנת המכרז הזוכה לקבלת רשיון תקשורת להקמה ולהפעלה של רשת הטלפון הסלולרי של פרטנר. מנוסה בניהול משא ומתן בנושאי רישוי תוכנה, פיתוח מערכות תוכנה וחומרה, ורכישת ציוד מחשבים ותקשורת.

ניסח הסכמי מנוי לרשתות תקשורת, אינטרנט ולספקי מידע, והוא בעל ניסיון בהסכמי קישור גומלין (אינטרקונקט), תיאום תדרים והקצאתם, והסכמי נדידה. פעילותו מתרכזת בהגבלים עסקיים, דיני תקשורת ורישוי תכנים לתקשורת אלקטרונית.

כתב מאמרים על מגוון נושאים הקשורים בטכנולוגיה ומשפט, ובין השאר כתב על חוק הגנת הפרטיות ב Privacy Laws & Business Newsletter (דצמבר 1996) ו"אנשים ומחשבים" (מס' 15, 1995).

תחומי עיסוק: איחוד אירופי; אינטרנט; הגבלים עסקיים ותחרות; טכנולוגיות מידע; קניין רוחני; תקשורת.

ירון רייטר, יליד 1967. דובר עברית ואנגלית.

יבוגר הפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל-אביב בהצטיינות (1991). חבר לשכת עורכי הדין משנת 1995, עת הצטרף למשרד כשכיר.

מתאם את פרקטיקת הליטיגציה של המשרד. בגדר כך, רכש ירון נסיון רב בתביעות מורכבות ורחבות היקף בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי, חוזים, קניין רוחני, הי-טק, המשפט המינהלי, מחשבים וחברות, ואף ייצג חברות בינלאומיות בקובלנות פליליות שונות, וכן בהגנה על חברות גדולות בתחומי תקשורת, קמעונאות, מזון, משקאות ותוכנה, לרבות מפני תביעות ייצוגיות.

השתתף בהליכי בוררות, גישור ופישור, והופיע בפני כל הערכאות השיפוטיות, לרבות בית המשפט העליון.

תחומי עיסוק: ליטיגציה, בוררויות, פישורים - הכל בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי והפלילי, הגבלים עסקיים, עיסקאות וחוזים.

אמיר עמר, יליד 1966. דובר עברית, אנגלית וצרפתית.

בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל-אביב (1994). חבר לשכת עורכי הדין משנת 1995. הצטרף למשרד כמתמחה ולאחר מכן כשכיר. עומד בראש מחלקת המקרקעין של המשרד. טיפל במערך פרישת אתרי השידור של חברת פרטנר, ריכז את ניסוח האמנה של החברות הסלולריות עם מרכז השלטון המקומי, מייצג עסקאות קבוצה (סינדיקציה) במכרזים לרכישת קרקעות, מעניק ייעוץ משפטי כולל לפרוייקטים של בינוי תעשייה מסחר ומגורים, וכן מעניק ליווי משפטי לייזום תוכניות בוועדות מחוזיות. מופיע בעתירות מנהליות בקשר לנושאי תכנון ובנייה ובפני ועדות תכנון.

תחומי עיסוק: איכות הסביבה; ליטיגציה; מקרקעין; תכנון ובניה וליטיגציה.



תחומי עיסוק/לקוחות
1) דיני תאגידים ומשפט מסחרי -

לקוחות המשרד בתחום זה הן חברות ישראליות וחברות זרות, פרטיות וציבוריות, רובן מיוצגות על בסיס קבוע. הפעילות בתחום זה מורכבת ממגוון רחב של נושאים, כגון חוזים מסחריים, חוזי הפצה והסכמי זכיינות ובכלל זאת - ליווי והקמת מפעלים בארץ ובחו"ל. המשרד מייעץ לייסוד מיזמים בין חברות ישראליות לחברות חוץ בארץ ובחו"ל ונוטל בהם חלק פעיל; בשנה האחרונה טיפל המשרד, בין השאר, ברכישת בעלות בפריגת אגודה שיתופית, השקעה בחברת Tuborg רומניה ועוד.

2) הייטק -

המשרד פעיל מאוד בתחום זה ומייצג הן משקיעים והן חברות סטארט-אפ. במסגרת זו מייצג המשרד את פעילות ההשקעה של חברת PFC - חברת הבת של פרטנר העוסקת בהשקעות בפרוייקטים בתחום התקשורת, את חברת התקשורת הפינית סונרה, את מיקרוסופט (שלה שני מרכזי פיתוח תוכנה בישראל), וכן חברות סטארט-אפ רבות.

3) ליטיגציה -

למשרד מחלקה המתמקדת בליטיגציה בבתי משפט ובבוררויות בתחומים מגוונים, ובכלל זה בסכסוכים הקשורים בדיני חברות, דיני חוזים, משפטי מקרקעין, קניין רוחני ועוד. למשרד ניסיון רב בטיפול בתביעות מורכבות ורחבות היקף בתחומי המשפט האזרחי-מסחרי, חוזים, קניין רוחני, היי-טק, המשפט המינהלי, מחשבים וחברות, ואף ייצג חברות בינלאומיות בקובלנות פליליות שונות, וכן בהגנה על חברות גדולות בתחומי תקשורת, קמעונאות, מזון, משקאות ותוכנה, לרבות מפני תביעות ייצוגיות נרחבות.

4) הגבלים עסקיים -

המשרד פעיל בתחום זה, ומעורב בתהליכים רחבי היקף בבית הדין להגבלים עסקיים. עם התיקים המרכזיים בהם טיפל נמנים: ייצוג ארגון תחנות הדלק בישראל בכל הקשור להסדרת שוק הדלקים בישראל, קבוצת אי.די.בי. בכל הקשור להסדרת פעילות הקונגלומרטים בישראל, וכן ייצוג חברת קוקה קולה בקשר להסדרת שוק המשקאות הקלים בישראל.

5) תקשורת ומדיה -

במסגרת תחום זה מספק המשרד שירות משפטי מגוון למספר חברות העוסקות בתחומי התקשורת והמדיה. עם לקוחות המשרד בתחום זה ניתן למנות את שידורי קשת בערוץ השני בכל ענייניה ואת כלל זכייני ערוץ 2 (רשת, קשת וטלעד) בעניינים משותפים, ובכל זה ייצוגן בעתירות לבג"צ, בדיונים בכנסת ובעניינים רגולטוריים שונים. כמו כן, מייצג המשרד תחנות רדיו אזוריות ומייעץ באופן קבוע לתחנת הרדיו קול הים האדום, אותה ייצג המשרד במכרז.

המשרד ייצג גם את חברת פרטנר, המפעיל הסלולרי השלישי במכרז ולאחר הזכייה, טיפל המשרד בכל ענייניה של חברה זו, ובכלל זה בכל הכרוך בהקמת הפרוייקט. כיום מטפל המשרד בעניינים שוטפים רבים של פרטנר.

6) מכרזים ומשפט מנהלי -

המשרד ייצג ומייצג קבוצות שונות שהתמודדו או מתמודדות במכרזים שונים וכן חברות שהתמודדו במכרזים במסגרת קבוצות. בין השאר, ייצג המשרד את שידורי קשת בע"מ, את תחנת הרדיו האיזורית קול הים האדום וכן את חברת פרטנר. כמו כן, ייצג המשרד חברות שונות שנטלו חלק בקבוצות שהשתתפו במכרז המפעיל הבינלאומי השני וערוץ הקניות בטלוויזיה.

המשרד מייצג גם גופים העורכים מכרז. כך, למשל, ייצג המשרד את חברת בזק ואת תנובה במכרזים לביצוע פרוייקטים רחבי היקף שנערכו על-ידי חברות אלה.

במסגרת תחום זה מספק המשרד שירותים משפטיים, הכוללים, בין היתר, הכנת הצעות ושאר מסמכי המכרז, הכנת חוזים בין בעלי המניות בקבוצה, וייעוץ בסוגיות משפטיות המתעוררות מתוצאות המכרז. כמו כן, מסייע המשרד בייסוד והקמת המבנה המשפטי הנדרש לפעילות הקבוצה במקרה של זכייה. המשרד נטל חלק במספר לא מבוטל של מכרזים שעניינם היה שידור וענפי מחשוב. עבודת הליטיגציה בתחום זה מתרכז בבתי המשפט המחוזיים ובבג"צ, ועוסקת בעיקר בביקורת או בהגנה על החלטות הרשויות ושאר הגופים הממשלתיים.

7) דיני מחשבים וקניין רוחני -

המשרד מספק ללקוחותיו מגוון שירותים הקשורים לתחום המחשוב והטכנולוגיה, כגון הכנת חוזי מחשוב רחבי היקף. חוזי פיתוח תוכנה וחומרה, הרשאות לתכנות והגנת מידע. המשרד עסק באופן נרחב בהכנת החוזים שעניינם הסבת מערכות מחשוב לשנת 2000 ועיסקות של מיקור חוץ.

במסגרת זו ייצג המשרד את חברת תנובה במכרז לבחירת ספק למיקור חוץ ובכלל זה משא-ומתן והתקשרות עם EDS, הספק הנבחר. לקוחות נוספים הם בנק לאומי, פרטנר, בנק המזרחי, בנק לפיתוח התעשייה, בנק איגוד ובנק טפחות, וחברת הביטוח מגדל. לקוחה נוספת של המשרד בתחום זה היא חברת מיקרוסופט העולמית. המשרד אף נוטל חלק פעיל באכיפת זכויות היוצרים וסימני המסחר של כמה מחברות התוכנה הגדולות בעולם, וכמו כן מעניק סיוע משפטי שוטף במאבק במפיצי תוכנות פיראטיות.

המשרד עוסק גם בתחום של משפט האינטרנט והתקשורת ובמסגרת זו מייצג, בין השאר, את MSN ישראל, את מיזמי האינטרנט של שידורי קשת ואת חטיבת התוכן של פרטנר. המשרד עוסק בעריכת חוזים לרכישת תכנים עבור אתרי אינטרנט ולאירוח אתרים, מנהל הליכים להגנה על שמות domain, ועוסק בשאלות רבות אחרות הקשורות לקניין רוחני באינטרנט. כמה מעורכי הדין במשרד הם בעלי עניין מיוחד בתחום הגנת הפרטיות ורישום מאגרי מידע, ואף כתבו מספר מאמרים בנושאים כגון: הגבלות על דיוור ישיר והזכות לפרטיות של עובדים בדואר אלקטרוני של מקום עבודתם.

אף כי מרבית עיסוקו של המשרד בתחומי הגנה על זכויות יוצרים הוא בהקשר של הגנה על תוכנות, יש למשרד גם לקוחות מסחריים הנזקקים לייעוץ בנושאי זכויות יוצרים וסודות מסחריים.

8) דיני מקרקעין ובניה -

המשרד מייצג מספר יזמים וחברות העוסקות בתחום המקרקעין ומעניק להם טיפול משפטי במסגרת פעילותם המשותפת, החל במו"מ עם מוסדות בנקאיים לעריכת הסכמי אשראי וליווי פיננסי, ייצוג במו"מ לרכישת קרקעות ממנהל מקרקעי ישראל או מבעלים פרטיים, עריכת הסכמי מכר והסכמי ניהול, הסכמי ביצוע עם קבלני משנה וטיפול בהשגות וערעורים אל מול הרשויות ובהן המנהל ואגף מס הכנסה ומס רכוש, בנוסף, מעניק המשרד ללקוחות אלה שירותי ליטיגציה בתביעות כספיות ובעתירות מנהליות הקשורות בתכנון ובניה.

בתחום זה מעניק המשרד טיפול מקיף בפרוייקטים שונים משלב הייזום דרך תהליכי הרישוי, המימון וההקמה ולאחר מכן בשלב התפעול, כלומר מכירות והשכרות. כך, למשל, עסק המשרד בייצוג היזמים שהקימו את קניון מול הים באילת לאורך כל שלבי המיזם. עם תפעול הקניון, מטפל המשרד בכל ענייניו. כמו כן, טיפל המשרד בצד המשפטי של הקמת שכונת מגורים באשדוד, והוא מטפל בהקמת בניינים רב קומתיים בראשון לציון ושכונת מגורים באילת. בנוסף עוסק המשרד בייזום ושינוי בייעוד מקרקעין.

9) פעילות בינלאומית -

המשרד מייצג לקוחות רבים מחו"ל, ובכלל זה מיקרוסופט, חברת סונרה הפינית ואדידס. כמו כן, מייצג המשרד לקוחות ישראלים ואחרים הפועלים באירופה ובארה"ב. במסגרת זו, ליווה המשרד את הקמת מפעל TUBORG ברומניה וכן טיפל בעסקאות מימון בנקאי של בנקים בינלאומיים.

למשרד ניסיון רב בניסוח הסכמים בינלאומיים לזכיינות והרשאה לשימוש במותגים ובידע, והיה מעורב, בין השאר, בניסוח הסכמי זכיינות ושימוש בידע הנוגעים למותגים מובילים, כגון קרלסברג, פלייבוי, MSN, ו-orange.

ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il