|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טוען רבני יכול לשקם את חיי הנישואין שלכם?
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

ליברמן ואולמרט עושקי שלטון החוק

הרקורד הפלילי של אולמרט וליברמן מחייב לכלוא אותם בהקדם מאחורי סורג ובריח, אבל לשניהם יש, לפי כל הסימנים, תוכניות אחרות לחלוטין הערת אזהרה (31)
18/04/2009  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   אולמרט - סרטן הערמונית   |   תגובות
עושקי החוק. אולמרט וליברמן [צילום: AP]

הילכו שני פוליטיקאים בכירים נוכלים יחדיו כדי לנסות השתלט פעם נוספת על שלטון החוק במדינה בלתי אם נועדו ופעלו כבר בעבר בתחום זה?

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, רב מגה מושחת, ושר החוץ אביגדור ליברמן, חשוד סידרתי בביצוע עבירות פליליות, שרוקמים בימים אלה פעם נוספת - בנפרד - תוכנית במטרה למנוע הגשת כתבי אישום נגדם, עלולים לחזור ולשתף פעולה ביניהם בעתיד הקרוב כפי שנהגו בעבר.

הרקורד הפלילי של אולמרט וליברמן מחייב לכלוא אותם בהקדם מאחורי סורג ובריח, אבל לשניהם יש, לפי כל הסימנים, תוכניות אחרות לחלוטין. ליברמן רוצה לשרוד קדנציה מלאה כשר החוץ ורואה בתפקיד זה מקפצה לראשות הממשלה, ואילו אולמרט חפץ להמשיך לעשות לביתו הרבה כסף בארץ ובחו"ל ולאחר מכן לעשות קאמבק פוליטי.

בשלב זה השנים מפריחים בלוני ניסוי, מתגרים בגופי אכיפת החוק, משקרים על ימין על שמאל ועל מרכז, מתמרנים את המערכת המשפטית ויוצרים ערפל סביב כוונות הזדון שלהם. אולמרט שלף באופן מפתיע את מחלת סרטן הערמונית שלו, שנחה לאורך כל תקופת כהונתו כראש הממשלה והייתה ממשיכה כנראה לנוח שנת לא ישרים אילו בעליה לא אולץ להתפטר מתפקידו. בעיתוי מוזר מיד אחרי פרישתו של אולמרט ולקראת תחילת השימועים בשלושה כתבי אישום שמצפים לו, התעוררה המחלה והחלה להחריף. הנוסע המתמיד אולמרט חזר לסורו ונערך לחידוש נסיעותיו לחו"ל, חלקן לצרכי ריפוי וחלקן למטרות אחרות, גלויות וסמויות.

מתוך מעקב צמוד אחר מעלליו של אולמרט בעבר וניסיונותיו החוזרים ונשנים לשבש חקירות והליכים משפטיים, לא אתפלא אם אולמרט יצור בארה"ב קשר עם משה טלנסקי, האיש שהפליל אתו בעדותו בבית המשפט בירושלים. אולמרט מסוגל לכל. בשלב זה סמך בית המשפט העליון את ידו על דחיית מועדי השימוע; תנועת אומ"ץ מאחלת לאולמרט רפואה שלמה והחלמה מהירה.

מתוך ראיית הנולד ועל-מנת שתהיה שלמה עם עצמה פנתה השבוע אומ"ץ אל היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, בדרישה שיבקש מבית המשפט מינוי של רופא בלתי תלוי, שיקבע אם אומנם חלה החרפה רפואית אמיתית במצבו של אולמרט שתחייב אולי שהות ממושכת בחו"ל והקפאת המשך ההליכים המשפטיים בתיקי השחיתות הסגורים והפסקת החקירות בתיקים הפליליים הפתוחים. עד כה לא הגיב מזוז על פנייתנו.


מני מזוז לארוחת בוקר

ליברמן שינה את הטקטיקה שלו כלפי משטרת ישראל מאז שהפך לשר החוץ, תפקיד המחייב גישה דיפלומטית. בעבר תקף ליברמן חריפות את ראשי אגף החקירות של המשטרה וכינה אותם בכינויי גנאי. זמן מה לפני שהוקמה הממשלה, בתקופה שבה הגיש עתירה לבג"צ בעניין התמשכות החקירות של המשטרה לבירור החקירות נגדו, טען במצח נחושה שהוא ישר יותר מכל חוקרי המשטרה. בימים האחרונים, אחרי שנחקר כבר כשר החוץ, כינה את חוקריו: "חבר'ה נחמדים שעושים את עבודתם כהלכה".

אני מציע לכל אלה שנוגעים בחקירות של ליברמן שלא לבלוע את הפיתיונות המורעלים שלו, גם אם הוא טרח למרוח עליהם דבש. ליברמן מצוי עצתה בשלב ניסיון השתלטות על היעד המשטרתי בעזרתם של השר החדש לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ הסר למרותו, והצוות החדש של עובדי לשכתו שעוברים מסלול אימונים אצל ליברמן.

אולמרט וליברמן, הערמומיים הבלתי נלאים, ינסו בחודשים הקרובים למרר את חייו של היועץ המשפטי לממשלה מני מזוז, שהינו תמים מדי בהשוואה לשני העבריינים הכבדים הללו. שניהם יכולים לאכול אותו לארוחת בוקר ולהישאר רעבים לקרבן אחר עד שישבעו.

בתקופה שבה כיהן אריאל שרון כראש הממשלה, ניסו ממלא מקומו אהוד אולמרט וחברו שר המשפטים המנוח יוסף (טומי) לפיד, ללא בושה, למנות את חברם הקרוב ופרקליטם האישי עורך הדין אלי זוהר לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה מסיבות שקופות, אך חזרו בהם ברגע האחרון וכך נסללה הדרך למינויו של מני מזוז שכיהן כמשנה ליועץ.

אולמרט וליברמן לא יבחלו השנים בשום אמצעים כדי לקדש את המטרה הבזויה שלהם לרמוס את שלטון החוק. על הכוונת שלהם עומד עתה מזוז, שלקראת סיום כהונתו התאמן כנראה במכון כושר והצמיח שרירים. מזוז יאוים באמצעות שליחים לדבר עבירה, יוכפש בסיוע עיתונאים משת"פים ויותש ע"י פרקליטים. הכוונה הלא מוצהרת היא להביא לנטרולו של היועץ המשפטי לממשלה, לבידודו במשרד המשפטים ולדחיקתו לקרן זווית, לעמדה שבה עשוי חשבון הנפש האישי לעבור ניקוז בגלל הרצון לנסוק בקריירה המשפטית ואולי להגיע לבית המשפט העליון.

רק עכשיו מתחיל לרדת מאגר של אסימונים בקרב אזרחי המדינה, שמעכלים את הרקע לתביעתו האולטימטיבית של ליברמן בעת הקמתה של הקואליציה למנות נציג מטעמו בוועדה לבחירת שופטים. התביעה נענתה, למגינת לבם של שוחרי שלטון החוק.

מזוז עלול לשלם מחיר כבד על הפחדנות שגילה בשנים הראשונות לכהונתו מול אישי ציבור בכירים מסוגו של אריאל שרון; הביטוי העלוב ביותר לכך היה סגירת תיק האי היווני שבו נחשד שרון שקיבל שוחד מאיש העסקים דודי אפל, שזכתה לביקורת חריפה ביותר ע"י משפטנים בכירים. מאוחר יותר התעורר החשש שמזוז אימץ לעצמו שיקול דעת מוטעה שלא להגיש כתבי אישום נגד ראשי ממשלה מכהנים מחשש שפרישתם הבלתי נמנעת עלולה לפגוע במצבה הביטחוני של המדינה. מזוז נגמל מנוהג נפסד זה באיחור.

גם החלטותיו של מזוז בעבר שלא להגיש כתבי אישום נגד אולמרט וליברמן, שאיימו בפומבי על עובדי ציבור והשתלחו בפומבי בחוקריהם, על סגירת כמה תיקים פליליים של השניים ועל היסוסיו המתמשכים להגיש כתבי אישום נוספים, לא תרמו למצבו.

באופן פורמאלי מסיימת תקופת כהונתו של מזוז בראשית השנה הבאה. צמד הנכלולים הפוליטיים חסרי המעצורים יעשו הכול כדי לקצר את כהונתו של מזוז ולהמאיס אותה עליו. אולמרט וליברמן יפזרו מלכודות לתפישת עכברים. מי שאינו עכבר לא ילכד בהן. זה יהיה מבחנו האמיתי של מזוז.

היועץ המשפטי לממשלה משמש למעשה כתובע הכללי של המדינה הממונה ישירות על פרקליט המדינה, שבידיו הסמכות הבלעדית לחרוץ לשבט או לחסד את גורלם של נבחרי ציבור בכירים שסרחו והסריחו את המערכת השלטונית. עצמתו המשפטית של היועץ הינה כמעט בלתי מוגבלת. הבג"צ מתערב לעיתים רחוקות בהחלטותיו. היועץ המשפטי לממשלה עצמאי מכוח החוק בהחלטותיו והכרעותיו ואינו כפוף פורמאלית לאיש, אבל עצם העובדה שהוא מסווג כעובד בכיר ביותר במשרד המשפטים, יוצרת לכאורה תלות מסוימת בשר המשפטים.

לשבחו של מזוז יאמר שהוא לא היסס ללכת ראש בראש מול שר המשפטים לשעבר חיים רמון, להגיש נגדו כתב אישום על הטרדה מינית ולהביא לסילוקו מהמשרד. פחות נחרץ היה מזוז מול שר המשפטים היוצא, פרופ' דניאל פרידמן, שהשליך בליסטראות בשופטי בית המשפט העליון. כשרעמו התותחים לשני הכיוונים השתמש ירה מזוז ברובה ציד לעבר המטרה.


טוב שכן קרוב

לכאורה אין למזוז בעיה עם שר המשפטים הנוכחי, עורך הדין פרופ' יעקב נאמן, מאחר שהוא לא כיהן בתפקיד היועץ בתקופת כהונתו הקודמת של נאמן כשר המשפטים בממשלתו הראשונה של בנימין נתניהו.
נאמן המפולפל נוטר טינה עזה לפרקליטות בגין הגשת כתב אישום נגדו על הגשת תצהיר כוזב שבגינו נאלץ להתפטר מתפקידו. זיכויו בדין של נאמן לא מחק את העלבון הצורב שלו.

קיימת בעיה מסוג אחר שמזוז חייב לתת עליה את הדעת מיד. מוטלת עליו חובה למנוע משר המשפטים החדש מלקבל מידע כלשהו על תיקי החקירה של אולמרט וליברמן. קרב המנע: עורך הדין נאמן שימש בעבר פרקליטם הפרטי של אולמרט ושל ליברמן, ומכיר היטב את כל השטיקים של השניים. נאמן גם סייע בשעתו לאולמרט, בתקופה שבה כיהן כראש עיריית ירושלים, להיחלץ מהרשעה ודאית בתיק פלילי שבו הועמד לדין על עבירות שביצע כאשר כיהן כגזבר הליכוד, בהן הגשת רישומים כוזבים לשלטונות המס, מרמה והפרת אמונים.

פרקליטת המדינה דאז דורית ביניש, היססה אז מלתמוך בהגשת כתב אישום נגד אולמרט, ובכך ריפתה את ידיו של היועץ המשפטי לממשלה יוסף חריש שאולמרט הצליח לשטות בו ללא הרף. רק עתירה שהגישה עמותת אמי"תי (גלגולה הקודם של תנועת אומ"ץ), הביאה להעמדתו של אולמרט לדין באיחור רב ע"י היועץ המשפטי לממשלה החדש מיכאל בן יאיר.

בתצהיר שהגשתי לבג"צ פירטתי כבר אז את מעלליו של אולמרט, שהיו בבחינת "פרומו" לגבי עבירת פליליות חמורות פי כמה שהוא ביצע בתפקידיו המיניסטריאליים. נאמן העיד לטובתו של אולמרט וניסה לסבך את הגזבר השני של הליכוד, מנחם עצמון, שביצע את אותן העבירות והורשע. בספרי 'זעקי ארץ מושחתת' הצבעתי על כך שמשרד הפרקליטים של נאמן היה אחד המשרדים שטיפל, אולי באקראי ואולי לא, בנושא הרכבת קלה בבירה.

החברות האישית בין נאמן לאולמרט באה לידי ביטוי במגורים משותפים של שתי המשפחות בבית ברחוב כ"ט בנובמבר בירושלים, שמומן בחלקו מכספים שאולמרט שאב בדרך לא חוקית בעקיפין מקופת המדינה. ליברמן נועץ בשעתו בנאמן לגבי התמשכות החקירה המשטרתית בעניינו, שחוגגת בימים אלה את העבירה שלה בת תריסר השנים.

לפני זמן קצר פניתי אל נאמן בשם אומ"ץ וביקשתי שיודיע בפומבי שהוא ממדר את עצמו מכל עיסוק במישרין או בעקיפין בתיקיהם של אולמרט וליברמן. אנחנו ממתינים לתגובתו בטרם נכלכל את צעדינו הבאים.


ביבי לא למד

מי שלמרבה הצער שותק, מגלה פאסיביות ולא משמיע את קולו על הפעילויות הגלויות ועל הערכות לפגיעה בשלטון החוק, הוא ראש הממשלה החדש נתניהו. נתניהו מבקש להשכיח בהתנהלותו הנוכחית המאופקת את תקופת כהונתו הכושלת כראש הממשלה ולתקן את השגיאות הרבות שעשה אז. ביבי החריש, כידוע, לאורך התקופה שבה כיהן כיו"ר האופוזיציה, ובשם הממלכתיות לא אמר מילה על השחיתות השלטונית המפלצתית בכלל ועל ראש הממשלה אולמרט בפרט.

חשבתי לתומי שבתפקידו כראש הממשלה הוא נגמל כבר מפחדיו, מידו הארוכה ומפיו המלוכלך של אולמרט, ויכול לנהוג כלפיו בחוסר ממלכתיות. נראה שטעיתי. עכשיו מתברר שנתניהו חושש גם מידו הקצרה של ליברמן. נתניהו נכנע לליברמן כאשר הפקיד בידיו את המשרד לביטחון פנים, את ראשות ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת וכאמור, מעורבות בבחירת שופטים. העובדה שביבי הצליח, כביכול, לכופף את ליברמן בסילוקו של פרופ' פרידמן ממשרד המשפטים אינה מוכיחה דבר, שכן יורשו פרופ' נאמן, שנתמנה עפ"י דרישתו האולטימטיבית של ליברמן על מכסת שר הליכוד, הוא חבר קרוב של נתניהו.

על הפרק תעמוד בחודשים הקרובים בחירתו של היועץ המשפטי החדש לממשלה. נאמן יהיה גם הוא מעורב ללא ספק בבחירה. השאלה היא כיצד ינהג נתניהו בנושא רגיש ומשמעותי כל כך לשמירת שלטון החוק.

אני מבקש לרענן את זכרונו מחשש שהוא שכח: אולמרט וליברמן פעלו גם לפני תריסר שנים בניסיון להשתלט על שלטון החוק במדינה, על-מנת לשתול איש משלהם שיעניק בבוא בעת הכשר למעשיהם הפליליים. אבל בניגוד לשחקנים הפוליטיים האחרים בפרשה המבישה, הם שמרו כלפי חוץ על פרופיל נמוך ופעלו בעיקר מאחורי הקלעים. היה זה בתקופת כהונתו הקודמת של בנימין נתניהו כראש הממשלה, כאשר כמה אישים פוליטיים בכירים רקחו במסתרים תוכנית למנות את עורך הדין רוני בראון לתפקיד היועץ המשפטי של הממשלה.

מאחורי המזימה הסתתרו חבר הכנסת צחי הנגבי, ששימש אז כשר המשפטים וזכר לבר און לטובה את תקופת ההתמחות המקרטעת שלו במשרדו, השר לשעבר אריה דרעי מש"ס - רב אלוף בתככים ותרגילים פוליטיים מסריחים, שר החוץ אביגדור ליברמן ששימש אז מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ואיש העסקים דודי אפל בעל המעורבות הפוליטית בליכוד וחברם הטוב של דרעי וליברמן, האיש שהשחית אישים פוליטיים רבים ובראשם אריאל שרון.

אהוד אולמרט, ששימש אז כראש עיריית ירושלים, נתן את ברכתו הסמויה למהלך וידע היטב שחברו הטוב רוני בר און יידע כיצד לגונן עליו. הניסיון הנואל לא צלח. בראון כיהן יום אחד בלבד כיועץ משפטי לממשלה וגם זה היה יותר מדי.

הדמות הטראגית בכל הפרשה המסואבת הזו של ניסיון להשתלט על שלטון החוק היה ראש הממשלה בנימין נתניהו, שסמך את ידו על המינוי של בראון מבלי שטרח לבדוק לעומק את המתרחש. נתניהו ויתר המעורבים נחלצו בעור שיניהם מהפרשה, אחרי שאליקים רובינשטיין, היועץ המשפטי לממשלה שבא במקום בר-און, הסתפק בדוח ציבורי חמור וביבי נחלץ. כדאי שהפעם יקדים נתניהו את התרופה למחלה שעלולה להכריע אותו ולקצר את תקופת שלטונו בצורה מבישה.

עיתונאי הבית של אולמרט, בן כספית ממעריב, החל לכהן השבוע כעיתונאי הלשכות של נתניהו וליברמן, כאשר טען שהשניים לא ידעו על מהלכיו האחרונים של השר לביטחון פנים יצחק אהרונביץ בפרשת הסכסוך בין המפכ"ל דודי כהן וניצב אורי בר לב. אני רק מקווה שנתניהו לא יקיף את עצמו בעיתונאי חצר עלובים מסוגו של כספית על-מנת שיסוככו עליו ויאתרגו אותו בעת הצורך. מוטב שלא יהיה צורך בכך.

יש לי סיבות טובות להיות מודאג מכך שהשחיתות השלטונית בתקופתו של נתניהו לא תדעך ולא תיבלם. ערב הבחירות האחרונות לכנסת פנתה אומ"ץ אל נתניהו וביקשה ממנו שיכלול במצע של הליכוד התחיביות להיאבק בשחיתות השלטונית אך נתניהו חמק מכך. השבוע גילה מבקר המדינה, השופט בדימוס מיכה לינדרשטראוס, בראיון לעיתונאי צבי זרחיה ב'דה מארקר', כי פנה אל נתניהו לפני הקמת הממשלה החדשה בדרישה שיכלול בקווי היסוד שלה את המאבק בשחיתות השלטונית אך הוא לא נענה.

והמשכיל בעת הזו לא ידום ויעמוד על המשמר.

תאריך:  18/04/2009   |   עודכן:  18/04/2009
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ליברמן ואולמרט עושקי שלטון החוק
תגובות  [ 31 ] מוצגות   [ 31 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
ידי חקירת משטרה
18/04/09 13:12
2
החוק
18/04/09 14:03
 
היסטוריון
18/04/09 19:30
 
תתעלה
18/04/09 19:57
3
אבי יוסף
18/04/09 14:29
4
נחמיה שטרסלר
18/04/09 15:11
5
לילית
18/04/09 15:35
6
הערות והארות
18/04/09 15:39
7
קיבוצניק
18/04/09 15:42
8
צביקה האמיתי
18/04/09 15:43
9
אזרח תמים
18/04/09 17:24
10
י.ש
18/04/09 17:32
11
חיימיקו
18/04/09 18:56
12
לאלדברשטויות
18/04/09 19:45
13
נקי?אומ"ץ לפעול!!
18/04/09 19:48
14
רולקראגען
18/04/09 22:31
15
בר דרור דוד
19/04/09 04:18
 
חבר הנהלת אומ"ץ
19/04/09 12:07
16
דנה הופשטיין
19/04/09 05:11
17
משה זיתוני
19/04/09 07:55
18
שלומית.
19/04/09 08:32
19
תמרה
19/04/09 08:56
20
תמרה
19/04/09 09:13
 
הירשנזון רוזנשטין
19/04/09 14:51
 
ונחשבים ימין?!
20/04/09 15:15
21
מיכל מירושלים
19/04/09 11:35
22
שלמה קרמר
19/04/09 15:46
23
ע"י חקירת משטרה
20/04/09 00:32
24
אריק גונן
20/04/09 14:55
25
אתה סנילי ?
20/04/09 16:28
26
משה ג
21/04/09 23:48
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
במחצית הראשונה של המאה החולפת עדיין קראו לו "בן יהודה שטראסה" - הרחוב שאוכלס, רובו ככולו, בידי יוצאי גרמניה, אנשי העלייה של שנות השלושים והארבעים. הם היו, רובם ככולם, שופטים, עורכי-דין, רואי-חשבון וכלכלנים, שנאלצו בעל-כורחם להמיר את מקצועותיהם כדי לשרוד בארץ חדשה ולא נודעת. גם כשהוסבו לפקידים, בנאים וסוחרים, הם בלטו בצניעותם הרבה, תוך שהם מגלים חריצות ומסירות מאין כמוה.
18/04/2009  |  ראובן לייב  |   מאמרים
כאשר ראיתי לראשונה את סרטון היוטיוב הנצפה ביותר בעצם ימים אלו, עלתה בי מחשבה אשר מסבירה את המתרחש. אני מדברת על הסרטון שבו נראית 'דודה' סקוטית מאפירת שיער, שהליך החברות הנשי שלה דילג על צמד המילים 'לעשות גבות', ואשר מצהירה קבל עם ועדה כי "מעולם לא התנשקה והתחתנה" (ואם פענחתי נכון את המבטא הסקוטי הקסום ומרנין הנפש, אני חושבת שהיא הוסיפה בהומר אח"כ כי its not a laughter ). היא מבצעת אודישן לגרסה הבריטית של כוכב נולד. ברגע שבו היא פוצחת בשירה של השיר 'חלמתי חלום' מן המחזמר 'עלובי החיים', הקהל קם על רגליו ומריע לקול קול גדול, פעמוני ו'מחזה-זמרי' אשר נישא באולם התחרות כפעמוני כנסייה בכנסייה רחבת ידיים.
17/04/2009  |  ענבל בר-און  |   מאמרים
גורי ידידי
17/04/2009  |  יורם דורי  |   מאמרים
יש להודות על האמת, אף שאינה מסמנת ברכה עבורנו: כל הכבוד לאירן. יש מה ללמוד מהם. הם שילמו את מחיר החופש והאדנות; סבלו מסקנציות ומנידוי בינלאומי, על כל המשתמע מכך מבחינה כלכלית, אך דבקו, בקנאות נטולת היגיון, באינטרסים ובשאיפות הלאומיות הריבוניות שלהם. הם בעלי הבית על גורלם ועל עתידם, ובתוקף מעמד זה לא כלולה המטרה למצוא חן בעיני הפריץ. עתה הם קוצרים את פירות דבקותם באמונתם ובדרכם, ולנו נשאר אולי רק להתפלל שגם בדור זה "הקב"ה יצילנו מידם".
17/04/2009  |  ניבה פון וייזל  |   מאמרים
תרצו או לא, ארה"ב איננה עוד השוטר של העולם. זו הייתה הבשורה במסעו הנשיאותי של אובמה לבריטניה, צרפת, הרפובליקה הצ'כית, טורקיה ועירק.
17/04/2009  |  קרולין גליק  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   אולמרט - סרטן הערמונית  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   יומני אבנרי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סדום ועמורה  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת ליברמן  /  מי ומי  
אולמרט הטעה את בית המשפט  /  יואב יצחק
אולמרט יצא לחו"ל לטיפול במחלת הסרטן  /  יפעת גדות
אומ"ץ: לבחור רופא בלתי תלוי לאולמרט  /  עידן יוסף
הזכות לפרטיות של אישי ציבור  /  עו"ד אברהם פכטר
מבחן בוזגלו הרפואי  /  ענבל בר-און
כבר היו דברים מעולם  /  ענבל בר-און
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
מתוך כ-120 טילים בליסטיים שאירן ירתה לעבר ישראל כ-8 אחוזים הצליחו לחדור את מערך ההגנה הישראלי    לפחות תשעה טילים בליסטיים פגעו במטרותיהם: בסיס נבטים, בו מוצבות כל טייסות ה-F-35 של ...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
ביבי הבליג על כל הפגיעות בישראל, בחייליה ובאזרחיה    למרות דרישות שר הביטחון וצה"ל לקבוע יעדים ברורים מעבר להצהרות ריקות מתוכן, להחליט סוף-סוף מה הן מטרות המלחמה ולקבוע מתווה ליום ש...
דרור אידר
דרור אידר
רואי השחורות אצו להכריז על השלב הנוכחי כסיום המערכה הצבאית ובדרכם הדהדו את חוסר האחריות ההיסטורי של המפגינים ברחובות    אבל אנחנו רק בעיצומה של המלחמה    עוד לא סיימנו    ומה רוצה ניק...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il