|   15:07:40
דלג
  עידן יוסף  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כיצד להכין בבית שייקים מיין
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות

פרשת אלנבי 40

ח"כ סויד: מין על הבר - הבאה לזנות

יו"ר הוועדה למעמד האישה: "מקומם שהמשטרה והפרקליטות לא חקרו ובדקו את כל אפשרויות הפעולה לגבי האונס באלנבי 40" ממ"ר ירקון: אשמח שהמחוקק יקבע שמועדונים לא יהיו ליד מתחמי מגורים
21/10/2015  |   עידן יוסף   |   חדשות   |   כנסת 20   |   תגובות
[צילום: בועז אופנהיים/פלאש 90]

חברת הכנסת רויטל סויד (המחנה הציוני) דורשת לדעת מה תפישת הפרקליטות על מה שקורה במועדוני חשפנות דוגמת אלנבי 40. בדיון שקיימה הוועדה לקידום מעמד האישה, שאלה סויד את נציגי שלטון החוק מה דעתם על מועדונים בהן בנות עולות על הבר, חלקן שיכורות, חלקן בהשפעת סמים, ועושים בהן דברים, וכרוז שמנהל מכירה פומבית עליהן. האם לא סוגרים מקום שכזה על הבאת אדם לידי מעשה זנות, ושקיים בו חשד לביצוע עבירה?

עו"ד ד"ר חיים ויסמונסקי, ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה אמר: "ככל שיש ראיות מספיקות לקיומם של מעשי זנות או סחר בבני אדם, או הגבלת שימוש במקום למניעת ביצוע עבירות, אז אנו נפעל. הייתה עכשיו את ההחלטה על סגירת בית הבושת ברחוב הירקון, אז אנו רואים שכשיש אינדיקציות משפטיות מספיקות, אנו פועלים. אין סנקציה לסגירה על הצגת חומרי תועבה, והמצב המשפטי שהגדרת תועבה לא מוגדרת בצורה ברורה בחוק".

"צריך גם לומר, שאתרים אולי יסירו את הסרטונים, אבל רוב ההפצה נעשתה דרך ווטסאפ. אנו ננסה לשים על המפיצים העיקריים את ידינו, אבל כלל לא בטוח שנצליח", הוסיף ד"ר ויסמונסקי.

עו"ד לילך וגנר, ממחלקת ייעוץ וחקיקה במשרד המשפטים: "ישנן חלופות לעבירת האונס, בהן אי-ההסכמה טבועה באירוע, למשל במצב של שכרות, לכן מבחינה חוקית התשתית לאונס קיימת. לגבי הפצת הסרטונים, בעקבות הוספת הסרטונים לחוק למניעת הטרדה מינית, יש איסור הפצה, גם אם הסרטון המקורי צולם בהסכמה. הכוונה הייתה לתפוס שרשרת רחבה של אנשים".

יושב-ראש הוועדה, ח"כ עאידה תומא סלימאן, פתחה את הישבה ואמרה: "בפרשה הזו טמונים מספר נושאים כואבים, המעוררים שאלות לגבי העתיד שהיינו רוצים לראות והחברה שהיינו רוצים לבנות. הפרשה מעלה שאלות נוקבות הם לגבי העבירות הקשות בזמן האירוע, והן לגבי התנהלות המעורבים בה אחר כך, לרבות הפצת הסרטונים. חייבים להסתכל על מה שקורה במועדונים האלה, ולא רק לשאול אם היה או לא היה אונס, אלא איזה סוג של שימוש נעשה בגוף האישה במקומות שכאלה. עד לאן יכולים להגיע מקומות אלה מבחינת חוסר כבוד והתייחסות בוטה למיניות, אונס, סמים, אלכוהול - ואז להשתמש בזה בצורה מסחרית מבזה?!"

ח"כ נחמן שי (המחנה הציוני): "מועדונים כמו זה הם זירת השפלה, שימוש בנשים, בגופן, ברצונן או שלא ברצונן. למה הייתה במקרה זה מדיניות שתיקה? למה הייתה מדיניות השתקה? יש במקרה הזה כשל בין הפרקליטות ובין המשטרה באשר לפעולות שננקטות או לא ננקטות. לא מספיק שהמשטרה תעמוד מחוץ למועדונים עם ינשופים לבדיקת שכרות. צריך לנקוט פעולה נגד בעלי המועדונים, שעושים כסף לא רע, וגם אם אומרים שהכל בהסכמה, אז זה עדיין לא בסדר. מדינת ישראל לא יכולה לעבור לסדר היום על אירוע שכזה, בו עושים מעשים שכאלה באישה".

ח"כ עליזה לביא (יש עתיד): "כבר בעבר היו ניסיונות לסגור את המועדון הזה, אבל רק בעקבות החשיפה בטלוויזיה יש התעוררות. יש לעצור את התופעה המזעזעת הזו שבהרבה מקרים נעשית בסוג של שיתוף פעולה בתוך המועדונים עצמם. היה צריך לסגור את המועדון כבר שהאירוע התרחש, ורק בדיעבד התברר שמדובר באירוע מתמשך של ניצול ציני ואכזרי כלפי נשים. כשהיא מספרת ש'המועדון היה בית בשבילי ושם הייתי יכולה לשתות בחינם', מבינים שמדובר באנשים שיודעים את מי לקנות ואת מי לנצל. זו אכזריות וזו זנות לכל דבר. אולי עטופה בנייר צלופן, אבל זו זנות, זה סחר בנשים, ונגד סחר בנשים יש לנו כלים לפעול".

עו"ד ליאת קליין, היועצת המשפטית של איגוד מרכזי סיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית: "המחוקק דיבר לא על הסכמה אלא על הסכמה חופשית, שזה צמד מילים חשוב מאוד. ההסכמה מרצון חשובה מאוד להבנה. מיניות בריאה היא מפגש רצונות. לא גונבים מיניות כמו רמזור (שגם זה אסור). נורא קשה להוכיח משפטית הסכמה בכלל, ובטח כשנכנסים סמים ואלכוהול לתמונה. אז או שצריך לשנות את ההגדרות בחוק, או שצריך לעשות הטמעה והבנה של נושא ההסכמה".

"כמו שהחוק למניעת הטרדה מינית סימן את המעסיקים, צריך לבדוק מה אפשר לדרוש מבעלי העסק, אולי מבחינת רישוי ובטיחות, כאחראים לשמור את שלום הציבור גם מבחינה זו", הוסיפה עו"ד קליין.

אורנה היילינגר, מנהלת המרכז לאינטרנט בטוח: "חשוב שנשים ידעו שאם פונים לאתרים פורנוגרפיים, הם מורידים סרטונים ברגע שמבקשים, כי, לצערי הרב, יש להם מספיק חומר אז הם לא עושים עניין. זה כואב שציבור שלם, קהה חושים, עומד ומצלם ולא מפסיק את האירוע. אנחנו עושים רבות כדי להסיר סרטונים ואני מזמינה את כולן לפנות אלינו לבקשת סיוע בנושא".

ד"ר מיכל סלע, מנכ"ל שדולת הנשים: ״יש כל מיני סוגים של בעיות שנובעות למשל מכך שנשים משתכרות מהר יותר מגברים, ומכך שאין הקפדה על תעודות זהות לגבי נערות צעירות וקטינות שמצליחות להיכנס ואז מוצאות את עצמן בתרבות של עידוד לשתות כמה שיותר. אבל חשוב מכך, יש אלטרנטיבה. יש לנו יוזמה שהתחילה עם בלייניות ובעלי מועדונים שהגיעו ואמרו שהם רוצים לעשות משהו. ביחד עם מרכז הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית ועם שדולת הנשים, כתבו אמנה שבעלי המועדונים והברים דורשים ונדרשים בה לא להיות אדישים לתופעה אלא אקטיביים, זה כולל גם הכשרות לצוותים שעובדים במקומות הבילוי. היוזמה הזאת יוצרת אקטיביות כאלטרנטיבה לעומדים מן הצד שראו ועודדו ולא עשו כלום, ומאפשרת לשים קץ לתופעות האלה עוד לפני שהן קורות".

רעות גיא, ראש תחום קצה ונערות בעמותת על"ם: "הדיון על עבירות המין והדיון על זנות ותועבה לא מתקיימים ביחד, וזו בעיה קשה. כל הזמן עסוקים בדיון בנערה, מה הסכימה או לא הסכימה, וזה צריך להיות דיון על בעלי המקום, על האנשים שידעו ועשו, ומה עשו. צריך להיות פה דיון על זנות, גם במקרה הזה, אבל מפחדים להגיד זנות, כדי לא לתייג אותה".

יו"ר הוועדה: "אנו רואים כאן רק את הקצה של הניצול המחפיר של נשים וצעירות, של הצדדים החלשים שלהן, דרך אלכוהול, סמים, ומילוי צרכים רגשיים שנובעים ממצוקות. אנו רואים שקיימת חברה שלמה בתוך המועדונים האלה, חברה מקבילה לחברה האנושית, שבה גברים ונשים יושבים וצופים, ולועגים ונהנים מהשפלות וניצול ודיכוי שמתרחשים מולם, בלי שמישהו ידרוש שזה יעצור. מחוץ לזה יש חברה שהפיצה את הסרטונים האלה, וגם אם המפיצים לא נכנסים למועדונים, אבל הם לא שונים בהרבה מאנשי המועדונים".

"נוצר הרושם שהמועדונים האלה, שהם מטרד ציבורי, פועלים כאי המנותק מהחברה. למה המועדונים ממשיכים לפעול למרות שהם מהווים מטרד? איפה המשטרה בכל האירועים הללו?", שאלה יו"ר הוועדה.

תנ"צ יהודה דהן, מפקד מרחב ירקון במחוז ת"א של המשטרה: "אני הראשון שישמח שהמחוקק יקבע שמועדונים לא יהיו ליד מתחמי מגורים. אני סיירתי במתחם שם ויצאתי מזועזע. אנו עושים את המקסימום לייצר שם אכיפה ויש כוח משימה שנוכח שם מחמישי בלילה ועד ראשון בבוקר. במתחם אלנבי 44-40 יש 7 מועדונים מתוכם 4 סגורים, אחד למעלה משנה".

לשאלות יו"ר הוועדה, מה הייתה עילת הסגירה של אותו מועדון שנסגר לשנה, השיב תנ"צ דהן כי מדובר בסוגיה של אלכוהול וסוגיה של אבטחה.

לעניין המקרה אמר תנ"צ דהן: "אני לא יכול להיכנס לחקירה מתנהלת אבל זה מקרה קשה ואין לי כוונה להגיד אחרת. הסרטונים הגיעו אלינו שלושה שבועות לאחר האירועים. אני מורה מיד על פתיחה בחקירה בגין התערטלות בציבור. הגברת, בעל המועדון, והמעורבים על הבר נחקרו, וממליצים להעמיד לדין את המעורבים בגין פרסום סרטוני תועבה. התיק מועבר לפרקליטות המדינה. הנחנו שאם יוגש כתב אישום ע"י הפרקליטות נוכל לסגור את המועדון לצמיתות, אך הפרקליטות סגרה את התיק. מהרגע שהאירוע נחשף בתקשורת והגברת נותנת תוכן חדש, לא עדות, אז הפרקליטות מורה לנו על פתיחה בחקירה בסטטוס של אינוס, והזמנו את כל המעורבים, וכרגע אני מנוע מלהתייחס לחקירה".

"לעניין סגירת המועדון" המשיך דהן, "מרגע שהיה פרסום, בעל המקום סגר על דעת עצמו. ביום שהוא יחליט לפתוח, אני אעשה לו שימוע לעניין סגירה מצידי. סמכותי לסגור מקום היא אקט מניעתי, לא ענישתי. ענישה זה בסמכות של בית המשפט".

ח"כ מירב בן-ארי (כולנו): "הבחורה היא בחורה אומללה, שמעבר לפגיעה במועדון, היא עוברת פגיעה קשה מהציבור. אלנבי 40 זה לא סוד, ויש עוד מקומות מפוקפקים כאלה בת"א, וזה לא חדש. הבליינים באים לשם כי זה מה שהם מחפשים".

ח"כ שולי מועלם-רפאלי (הבית היהודי): "כשהנביא ישעיהו אמר, כסדום היינו לעמורה דמינו, לזה בדיוק הוא התכוון. אם לא סגרתם את המועדון כבר ביולי, אתם בחרתם להסיט מבט. אתם אומרים שני דברים שונים, לא ברור מה זה תועבה לעומת זה שיש תשתית לסגירה כבר מהסרטון. יש פה השחתת המידות של החברה הישראלית ועל זה לא נוכל לעבור לסדר היום. אם לא קיבלתם מענה בחוק, למה לא באתם לפה? על סמך מה שידעתם על מה שהתרחש במועדון, כשעל אלכוהול ואבטחה אתם סוגרים מועדונים, אז אדרבה ואדרבה במקרה שכזה".

ח"כ סויד: הפרשה צריכה להיות קו פרשת מים. תחת חסות המשטרה והפרקליטות, וגם העירייה שגובה כסף מהמקומות, יש התנהלות פסולה של המועדונים האלה. מי שרוצה לחיות חיים מתירניים זו זכותו המלאה, אבל יש מקומות שבחסות החוק נשים מנוצלות. כולנו יודעים שהמתלוננת היא מסכנה ואומללה גם בגלל מה שקרה לה וגם בכלל. מאוד ברור, שבוצעו עבירות פליליות, גם אם הבחורה נתנה הסכמה מלאה, כאשר כרוז עומד על הבר, ומציע שכל גבר המרבה במחיר יעלה וייגע בה. מה זה אם לא הבאת אדם לידי זנות וסרסרות? איך לא סגרתם את המקום כשזה הבוא לידיעתכם?!"

ח"כ מיכל רוזין (מר"צ): "לצערי הרב, גם המשטרה וגם הפרקליטות נדרשת לחקור לעומק מקרים כאלה רק כשהם מתפוצצים בתקשורת. מדוע מלכתחילה הוחלט לפתוח חקירה על התערטלות והפצת תועבה, כשיושבת מישהי ממשרד המשפטים ואומרת שבסרטונים רואים אינוס?!"

יו"ר הוועדה, ח"כ תומא סלימאן, סיכמה את הדיון: "מקווה שנשכיל להבין שמה שמתקיים במקום זה ומקומות דומים, זה מעבר למיניות מתפרצת, מעבר לאלכוהול וסמים -זה עולה בצורה הכי ברורה עם סחר בגופה של אישה וזנות. נרצה להמשיך בוועדה את הדיון על פיתוח חקיקה אפשרית כדי לסייע למשטרה ולפרקליטות".

"אני יכולה להבין שאתם מנועים בגלל החקירה, אבל מאוד מקומם לראות שידעתם על דברים שהתקיימו שם ולא חקרתם ובדקתם עד הסוף ובכל הסעיפים האפשריים. המשטרה צריכה לשים בעדיפות ראשונה קריאות ותלונות אשר מגיעות בעניין מקומות שכאלה, במיוחד לאור קיומם של מידע וחשד לביצוע עבירות, ואני דורשת שכלל העבירות המתבצעות במועדון זה ואחרים שכמותו ייבדקו ע"י המשטרה", אמרה יו"ר הוועדה.

תאריך:  21/10/2015   |   עודכן:  22/10/2015
עידן יוסף
+"הבדואים גונבים כל מה שאפשר לתלוש"
22:14 21/10/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
ועדת הפנים דורשת מהמשטרה מסמך המלצות למניעת מכת הפריצות במושבי הדרום  ▪  יו"ר ועדת הפנים: הממשלה מתנערת מהחובה לטפל באזרחים. למה מושבניק צריך לשלם על גדר?"
(חקלאי בגבול רצועת עזה [צילום: פלאש 90])
+נתניהו: לזרז הכיסוי הסלולרי בשטחים
22:08 21/10/15  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה
מנכ"ל משרד התקשורת דיווח על ההתקדמות בנושא  ▪  עוד דווח על תחילת ביצוע הקמת אתר תקשורת בוואדי חרמייה הסובל שנים ארוכות מבעיית קליטה קשה
(ח"כ יוגב והמנכ"ל בן-חמו [צילום: אהרון בן-חמו])
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי דיכטר / Avi Dicter   אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman   אברהם נגוסה / Avraham Neguise   אוסאמה סעדי / Osama Saadi   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי מקלב / Uri Maklev   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורית זוארץ / Orit Zuaretz   אורלי לוי-אבקסיס / Orly Levi-Abekasis   אורן חזן / Oren Hazan   אחמד טיבי / Ahmad  Tibi   איוב קרא / Ayoob Kara   איילת נחמיאס-ורבין / Ayelet Nahmias-Verbin   איילת שקד / Ayelet Shaked   איימן עודה / Eiman Ode   אילן גילאון / Ilan Gilon   איתן ברושי / Eitan Broshi   איתן כבל / Eitan Cabel   אכרם חסון / Akram Hasson   אלון שוסטר / Schuster Alon   אלי אלאלוף / Eli Alaluf   אלי כהן / Eli Cohen   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אלעזר שטרן / Elazar Shtern   אמיר אוחנה / Amir Ohana   אראל מרגלית / Erel Margalit   אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri   באסל גטאס / Basel  Ghattas   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גילה גמליאל / Gila  Gamliel   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   ג'מאל זחאלקה / Jamal  Zahalka   דני עטר / Danielle Attar    דני בן יוסף דנון / Dani Danon   הבית היהודי / Habayit Hayehudi Political Party   המחנה הציוני / Hamachane Hzioni   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   זאב בנימין בגין / Ze'ev Binyamin Begin   זוהיר בהלול / Zohir Bahalul   זכות השמיעה   ז'קי לוי / jackie Levy   חיים ילין / Haim Yalin   חיים כץ / Haim Katz   חיליק (יחיאל) בר / Yehiel Bar   חמד עמאר / Hamad Amar   חנין זועבי / Haneen  Zoabi   טלי פלוסקוב / Tali  Ploskov   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יגאל גואטה / Igal  Guetta   יהודה גליק / Yehuda Glick   יואב בן-צור / Yoav Ben-Tzur   יואב גלנט / Yoav Galant   יואב קיש / Yoav Kish   יואל חסון / Yoel Hason   יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein   יואל קוסטנטין רזבוזוב / Yoel Konstantine  Razvozov   יוליה  מלינובסקי / Yuliya Melinovsky   יוסף גריף / Yosef Garif   יוסף תיסיר ג'בארין / Yousef Taysir Jabareen    ינון מגל / Yinon  Magal   יעל גרמן / Yael  German   יעל כהן-פארן / Yael  Cohen Paran   יעקב ליצמן / Yaakov Litzman   יעקב מרגי / yaakov Margi   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יפעת שאשא-ביטון / Yifat  Shasha-Biton   יצחק כהן / Yitzhak  Cohen   יצחק (איציק) שמולי / Itzik  Shmuli   ירון מזוז / Yaron Mazuz   יריב לוין / Yariv Levin   ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler   ישראל כץ / Israel  Katz   מאיר כהן / Meir  Cohen   מאיר פרוש / Meir Porush   מייקל אורן / Michael Oren   מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli   מיכל בירן / Michal Biran   מיכל רוזין / Michal Rozin   מיקי לוי / Mickey  Levy   מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari   מירי  רגב / Miri Regev   מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar   מנואל טרכטנברג / Manuel Trajtenberg   מרב מיכאלי / Merav  Michaeli   מרדכי (מוטי) יוגב / Mordhay  Yogev   משה גפני / Moshe Gafni   משה כחלון / Moshe Kahlon   משה (בּוֹגי) יַעלון / Moshe  Ya'alon    משולם נהרי / Meshulam Nahari   נאוה בוקר / Nava Boker   נורית קורן / Nurit Koren   נחמן שי   ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סילבן שלום / Silvan  Shalom   סעיד  אלחרומי / Said Elharumi   סתיו שפיר / Stav Shafir   עאידה  תומא-סלימאן / Aida  Touma-Suleiman   עבד אל-חכים חאג' יחיא / Abd al-Hakim  Hajj Yahya   עבדאללה אבו-מערוף / Abdullah  Abu Ma'aruf   עודד פורר / Oded Forer   עיסאווי פריג' / Issawi Frej   עליזה לביא / Aliza Lavi   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   עמר בר-לב / Omer  Bar-Lev   עפר שלח / Ofer  Shelah   פנינה תמנו-שטה / Pnina Tameno-Shete   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   קארין אלהרר / Karin  Elharar   קסניה סבטלובה / Ksenia Svetlova   רוברט אילטוב / Robert Ilatov   רויטל סויד / Revital Swid   רועי פולקמן / Roei Folkman   רחל עזריה / Rachel  Azaria   שאול שי   שולי מועלם-רפאלי / Shuli  Mualem-Refaeli    שי  פירון / Shai  Piron   שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich   שרון גל / Sharon Gal   שרן השכל / Sharren Haskel   תחת השפעה / Under Effect   תמר זנדברג / Tamar Zandberg 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כ סויד: מין על הבר - הבאה לזנות
תגובות  [ 2 ] מוצגות   [ 2 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
אחד העם
22/10/15 02:17
2
כבש 44
24/10/15 14:45
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  כנסת 20
עימות מילולי חריף בין יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן לבין ח"כ מיקי רוזנטל (המחנה הציוני). בדיון על הצעת חוק לשלילת מימון מפלגות הקוראות לחרם, קרא רוזנטל קריאת ביניים לעבר ליברמן שנאם מעל הדוכן וליברמן האשים אותו בשחיתות. רוזנטל, שעלה לדבר מאוחר יותר, מנה את השחיתות לכאורה מצד ליברמן ואמר כי עבורו זוהי מחמאה לקבל האשמות כאלה מהפוליטיקאי הכי מושחת.
21/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
אקט נדיר מצד יושב-ראש ישיבת מליאה כלפי שר מכהן. חבר הכנסת אחמד טיבי, שהיה יושב-ראש הישיבה, הוציא את השר זאב אלקין (ליכוד) במהלך נאומו, לאחר שאמר כי טיבי דואג לפלשתינים ולא לרווחתם של ערביי ירושלים וכי דבריו ודברי חבריו אחראים לשפך דם.
21/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בימים הקרובים ייצא לדרך ניסוי (פיילוט) להצבעות אלקטרוניות בוועדות הכנסת וניהול סדר היום באופן ממוחשב.
21/10/2015  |  עידן יוסף  |   חדשות
בהמשך לדיון שקיימה (יום ד', 21.10.15) ועדת הכספים בנושא הטבות המס ליישובים, כאשר יו"ר הוועדה, ח"כ משה גפני (יהדות התורה) הציג מתווה שאמור היה להיות מוסכם על בג"ץ בטרם יפסול את המשך הענקת ההטבות ליישובים, קיבל גפני את הסכמת שר האוצר כחלון להוספת 400 מיליון שקל לתקציב המיועד להטבות מ-800 מיליון שקל ל-1.2 מיליארד שקל.
21/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
ועדת הכלכלה של הכנסת החלה (יום ד', 21.10.15) בהכנה לקריאה שנייה ושלישית של פרק ד' בחוק ההסדרים, העוסק ברפורמה בענף הפטם (גידול עופות למאכל).
21/10/2015  |  עופר וולפסון  |   חדשות
רשימות נוספות   /   כנסת 20  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   סחר בבני אדם  /  מי ומי  
15 שנה ואין הסדר מעונות לתינוקות בסיכון  /  יפעת גדות
בתוך חודש: נהלים חדשים למבחני רבנות ודיינות  /  עידן יוסף
נחקרת הדלפת מידע פנימי מצה"ל  /  עידן יוסף
רכבת לשדרות - 16 ש"ח, ולראשל"צ - 10.50  /  עידן יוסף
להוריד מיידית את אחוז החסימה  /  אפרים הלפרין
נחוש לנשיאת הלפיד  /  דביר מור
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אורן
יוסף אורן
אני בטוח ששופטי הפרס בחרו את הספרון "החזאית" כספר הטוב ביותר מאלה שהוגשו לעיונם בשנת 2022, אך גם הטוב מכולם באותה שנה לא היה כנראה מספיק טוב כדי להיבחר כראוי לפרס ברנר
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
היהודים היוו רוב בעיר למעלה מ-1,000 שנים מהמאה ה-10 לפנה"ס עד 70 לספירה ומ-1850 עד היום - בסה"כ 1188 שנים
יורם אטינגר
יורם אטינגר
ב-2024 יש 69% רוב יהודי בשטח המשולב של יהודה, שומרון ו"הקו הירוק" - לעומת 39% מיעוט ב-1947 ו-9% ב-1900 - הנהנה מרוח גבית של שיעור פריון ומאזן-הגירה-חיובי    אין פצצת זמן דמוגרפית ער...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il