חברת פרטנר רשמה הכנסות של 1,006 מיליוני שקלים ברבעון השלישי של 2015, ירידה של 9% בהשוואה ל-1,102 מיליונים ברבעון השלישי אשתקד. כך עולה (יום ד', 11.11.15) מפרסום דוחותיה הרבעוניים.
היברה רשמה הפסד נקי של 9 מיליון שקל - הפסד רבעוני ראשון מאז 2002 - לעומת רווח של 40 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2014.
ההכנסות של החברה משירותים עמדו על 760 מיליון שקל, ירידה של 12% מ-862 מיליון שקל ברבעון השלישי 2014.
הכנסות משירותים במגזר הנייד הסתכמו ב-587 מיליון שקל, ירידה של 11% מ-658 מיליון שקל ברבעון השלישי 2014. הירידה נבעה בעיקרה מהמשך שחיקת המחירים של שירותים
סלולריים ללקוחות Post-Paid ו-Pre-Paid בעקבות התחרות החריפה, אשר קוזזה חלקית מעליה בהכנסות משירותי אירוח שמספקת החברה למפעילים אחרים המתארחים על רשת החברה, ובמיוחד כתוצאה מהסכם זכויות השימוש שנחתם עם הוט מובייל.
הכנסות משירותים במגזר הנייח ברבעון השלישי 2015 הסתכמו ב-225 מיליון שקל, ירידה של 13% בהשוואה ל-259 מיליון שקל ברבעון השלישי 2014. הירידה משקפת בעיקרה קיטון בהיקף ההכנסות משיחות בינלאומיות ושירותי אינטרנט.
ההכנסות מציוד ברבעון השלישי 2015 הסתכמו ב-246 מיליון שקל, עלייה של 2% בהשוואה ל-240 מיליון שקל ברבעון השלישי 2014. העלייה משקפת בעיקרה מחיר ממוצע גבוה יותר ליחידה שנמכרה הנובע משינוי בתמהיל המוצרים, וזאת למרות ירידה במספר היחידות שנמכרו.
במהלך הרבעון השלישי ירד בסיס מנויי הסלולר בכ-8,000 מנויים. בסיס מנויי ה-Post-Paid עלה בכ-24 אלף מנויים ובסיס מנויי ה- Pre-Paid ירד בכ-32 אלף. שיעור הנטישה הרבעוני של מנויי סלולר הסתכם ל-10.8%, ירידה בהשוואה ל-12% ברבעון השלישי 2014 ו-10.9% ברבעון השני 2015 המשקפת ירידה בשיעורי הנטישה.
נתח השוק הסלולרי של החברה נכון לסוף הרבעון השלישי מוערך בכ-27%, בהשוואה ל-27% ברבעון השני 2015 ו-29% ברבעון המקביל. ברבעון השלישי הסתכמה ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי סלולר (ARPU), ב-71 שקל, ירידה של 7% מ-76 שקל ברבעון השלישי 2014 ועליה של 1% מ-70 שקל ברבעון השני 2015. הירידה בהשוואה לרבעון המקביל מוסברת בהמשך שחיקת המחירים עקב התחרות החריפה בשוק.